wel lekker dat je al zo snel weer kuntquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:20 schreef jorienvdherik het volgende:
moet de 30e maar kon misschien de 21e. Maar heb dan liever 30e. Anders weer zo kort dag
Jammer! Wel heel relaxed dat je over een paar weken al een herexamen kan doen, dat maakt het zakken toch wat minder erg denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
gezakt, 1 ingreep met een vrachtwagen/oplegger rotterdamse weg, naar de snelweg van hendrik ambacht zo vrachtwagen/oplegger.. rijd langzaam dus ik ga er voorbij. opeens van 2 banen naar 1.. natuurlijk mijn baan die weg gaat. Daar had ik geen tijd meer en moest hij ingrijpen.
En nog een keer afrit naar ridderkerk op de snelweg komende van dord. Je hebt een lange strook voor die afslag ( 1 baans ) en andere is naar den haag , europoort. daar reed een vrachtwagen. maar ik ging gewoon met 100 op me strook door. dus ik kwam voorbij die vrachtwagen en dat mocht niet
kutzooi
Flauwe reden om op te zaken... Weet je al hoe lang je herexamen ongeveer duurt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef Borreke het volgende:
Godverde godverde godverde! gezakt![]()
Ik had het idee dat het echt lekker ging. Stoplichtjes bleven mooi lang op rood, maar m'n rijinstructrice zei al dat ik sneller klaar moet zijn bij kruispunten en bochten met mijn snelheid, daar was ik de 1e keer op gezakt, dat ik te langzaam reed, en nu dat ik te snel reed!!!!. Wat de neuk!..... Hij had geen opmerkingen over het kijken, over de bijzondere verrichtingen, alleen omdat ik wat snel rijdt laat hij me zakken. Pffffff, echt te zuur
![]()
Maarja, heb het meteen al aangevraagd en ik weet nu waar ik op moet letten, denk ik.....
tot hoe lang bedoel je ? Nee weet niet, zal volgende keer vragen of het er snel aan komt, hope soquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Jammer! Wel heel relaxed dat je over een paar weken al een herexamen kan doen, dat maakt het zakken toch wat minder erg denk ik.
[..]
Flauwe reden om op te zaken... Weet je al hoe lang je herexamen ongeveer duurt?
lessenpakket? of gewoon losse lessen..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:50 schreef hyponiem het volgende:
ik heb rijles.
euhm, vond hem wat laat zeggen waar we heen moesten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:50 schreef Ms_Furious het volgende:
Jammer man! Spanjersberg had ik ook eerste keer, vond jij dat hij ook zo 'los' in zijn stoel zat. Bij elke bocht schoof ie naar links/rechts en met remmen schoot ie weer naar voren en ik reed echt niet zo extreem schokkig ofzo. Verder wel aardige man op zich toch?
Echt geluk dat je zo snel weer kan, ik mag 10 juli pas weer. Kan je rijschool die andere datum niet aan mijn instructrice doorverkopen hahaha ik wil ook weer afrijden!![]()
Onzin, als jij niet voldoende kunt zien door de zon móet je er wel 1 opdoen anders ben je gewoon een gevaar op de weg als je niet 150% beter oplet/kijkt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nope, want dan kan ie niet zien of je wel goed kijkt
maarja, ik heb geen eens een zonnebril
en hoeveel lessen heb je nodig?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef JosvG het volgende:
Vandaag mijn eerste rijles gehad voor mijn C rijbewijs
Het is wel weer heel anders zeg, heel de weg gebruiken, 16 versnellingen hebben, hoge en lage groepen, motorrem en een gewone rem, 6 spiegels en geen binnenspiegel...
Maargoed, ik ga verder lessen in augustus, dit was alleen een test om te zien hoeveel lessen ik nodig heb, nu ga ik eerst mijn CCV-B halen.
Ongeveer 25quote:
je krijgt vanzelf wel een idee hoever je van de stoep afzit & hoelang je bentquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:11 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ongeveer 25Ik was nou niet bepaald een natuurtalent, maar ik deed het ook zeker niet slecht zei hij. Ik zit te dicht bij stoepranden, en dat is echt moeilijk in te schatten om zo'n ontzettend hoog, lang en breed ding
Ik hoop het wel, ik vind het nu iig nog heel lastig allemaal. Maar dat was bij mijn eerste rijles hetzelfde, toen snapte ik ook nog niksquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:43 schreef Devilnl het volgende:
[..]
je krijgt vanzelf wel een idee hoever je van de stoep afzit & hoelang je bent
cool he!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:02 schreef JosvG het volgende:
Vandaag mijn eerste rijles gehad voor mijn C rijbewijs
Het is wel weer heel anders zeg, heel de weg gebruiken, 16 versnellingen hebben, hoge en lage groepen, motorrem en een gewone rem, 6 spiegels en geen binnenspiegel...
Maargoed, ik ga verder lessen in augustus, dit was alleen een test om te zien hoeveel lessen ik nodig heb, nu ga ik eerst mijn CCV-B halen.
Ik doe CCV-B bij mijn rijschool zelf. (www.leeuw-verkeer.nl)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
cool he!
ik ga binnenkort ook maar zoiets doen
jij doet je ccv-b ook bij CVL?
eerste keer dat ik met een shovel op dubbel lucht(4banden voor) over de weg moest. was het ook best wennen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:54 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, ik vind het nu iig nog heel lastig allemaal. Maar dat was bij mijn eerste rijles hetzelfde, toen snapte ik ook nog niks
staat in de wikiquote:
Goed idee!! Maar ik hoop dat het voor mij niet meer uit gaat maken en 10 juli met mijn rose papiertje het CBR uitwandel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:13 schreef JosvG het volgende:
De wachttijden bij het CBR gaan trouwens heel erg verkort worden! Ik hoorde het van mijn rijschoolhouder, die een vergadering hierover had bijgewoond.
De overheid stelt dat het CBR niet voldoende examens afneemt, en wil daarom op zaterdag ook examens gaan afnemen, en meer examinatoren beschikbaar stellen. Hierdoor moet de wachtlijst aanzienlijk verkort gaan worden.
Whow, dat is zelfs bij het CBR nog niet bekendquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:13 schreef JosvG het volgende:
De wachttijden bij het CBR gaan trouwens heel erg verkort worden! Ik hoorde het van mijn rijschoolhouder, die een vergadering hierover had bijgewoond.
De overheid stelt dat het CBR niet voldoende examens afneemt, en wil daarom op zaterdag ook examens gaan afnemen, en meer examinatoren beschikbaar stellen. Hierdoor moet de wachtlijst aanzienlijk verkort gaan worden.
Ik heb geen officiele bron, ik heb het gehoord van mijn rijschoolhouder, en dat is een van de grootste rijscholen van Brabant, dus die hoort links en rechts wel regelmatig ietsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Whow, dat is zelfs bij het CBR nog niet bekend.
Er worden op dit moment wel af en toe examens afgenomen op zaterdag, maar dat is tijdelijk omdat de wachttijd op dit moment (net als andere jaren overigens) aan de hoge kant is. Maar dit is slechts een tijdelijke maatregel die door het CBR is genomen, niet door de overheid.
Ik zit wél dicht hij de bron, en ik weet nog van niksquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:03 schreef JosvG het volgende:
Ik heb geen officiele bron, ik heb het gehoord van mijn rijschoolhouder, en dat is een van de grootste rijscholen van Brabant, dus die hoort links en rechts wel regelmatig iets
ja ik weet t ook niet...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:21 schreef XMN8R het volgende:
Hij heeft je waarschijnlijk geruild met een andere kandidaat, of die plek kwam vrij en dat kwam hem beter uit? Vreemd dat hij er zo vaag over doet...
Alleen voor theorie-examensquote:
he jammer....hehehehe die heb ik al gehaald....als je nou praktijk-examinator was zou ik nu heel erg bij je gaan slijmenquote:
Tuurlijk, dat hebben we altijd graagquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:21 schreef izzypizzy het volgende:
he jammer....hehehehe die heb ik al gehaald....als je nou praktijk-examinator was zou ik nu heel erg bij je gaan slijmen![]()
![]()
Nou okee dan zou ik je omkopenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:27 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat hebben we altijd graag.
strak plan!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:32 schreef izzypizzy het volgende:
Nee ik ga nog maar gewoon lekker veel oefenen en dan hopelijk de 27e eindelijk mn papiertje in de wacht slepen![]()
Jup, het is echt al supersnelquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:18 schreef Shirley het volgende:
Hé Sylvana, je hebt weer een nieuwe datum zie ik.juni is snel
Alvast succes.
Niet áls je het haalt, je gaat het gewoon halenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup, het is echt al supersnelMaar goed, wel beter dus, want het is ruim voor mijn theorie verlopen is nou, dus als ik het haal is het echt super dan
Inderdaad!! Hup Sylvanaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
Niet áls je het haalt, je gaat het gewoon halen![]()
Dan zullen we de waarheid hiervan maar in het midden laten, ik kan geen bron geven dus ik kan niks garanderenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zit wél dicht hij de bron, en ik weet nog van niks.
Ik kan het me - zoals jij het beschrijft - ook niet echt voorstellen; de wachttijden zijn het grootste deel van het jaar acceptabel. De korte momenten waarop je langer moet wachten zijn bij de rijscholen bekend. Vlak voor de zomervakantie is het altijd druk. Reden om eventueel tijdelijk wat extra te werken, maar niet om structureel op zaterdag examens af te gaan nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |