Nee, hijs die toko uit, dus scheelt weer voor al de mensen die hun papiertje nog moeten halenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef Ms_Furious het volgende:
Gefeli Rajesh!!! Beter dat die examinator ontslagen is ook. Heb jij daar ook nog iets voor teruggekregen, omdat die man je genaaid had toen?
Bedanktquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:14 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Hoe hete die man die er uit is, en hoe hete die gast die jou examen afgenomen heeft? En waar moest je heen rijden? laren of hilversum zeker?
Gefeliciteerd
haha beetje beroemdheid dan, heb je iig iets om over te praten tijdens de rit!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
zal morgen zeker vragen, hij zei dat een keeper was bij feyenoord in de jaren 80
nope, want dan kan ie niet zien of je wel goed kijktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:39 schreef FranticDJ het volgende:
Mogen jullie trouwens zonnebril op tijdens rijles?
193 euro voor het 1e examen, 173 euro voor de examens ernaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik vragen hoeveel jullie voor je examen betalen?
balen zegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
gezakt, 1 ingreep met een vrachtwagen/oplegger rotterdamse weg, naar de snelweg van hendrik ambacht zo vrachtwagen/oplegger.. rijd langzaam dus ik ga er voorbij. opeens van 2 banen naar 1.. natuurlijk mijn baan die weg gaat. Daar had ik geen tijd meer en moest hij ingrijpen.
En nog een keer afrit naar ridderkerk op de snelweg komende van dord. Je hebt een lange strook voor die afslag ( 1 baans ) en andere is naar den haag , europoort. daar reed een vrachtwagen. maar ik ging gewoon met 100 op me strook door. dus ik kwam voorbij die vrachtwagen en dat mocht niet
kutzooi
ja ? ik 200 voor het 3e examen als ik het zou moeten hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
193 euro voor het 1e examen, 173 euro voor de examens erna
balen hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef Borreke het volgende:
Godverde godverde godverde! gezakt![]()
Ik had het idee dat het echt lekker ging. Stoplichtjes bleven mooi lang op rood, maar m'n rijinstructrice zei al dat ik sneller klaar moet zijn bij kruispunten en bochten met mijn snelheid, daar was ik de 1e keer op gezakt, dat ik te langzaam reed, en nu dat ik te snel reed!!!!. Wat de neuk!..... Hij had geen opmerkingen over het kijken, over de bijzondere verrichtingen, alleen omdat ik wat snel rijdt laat hij me zakken. Pffffff, echt te zuur
![]()
Maarja, heb het meteen al aangevraagd en ik weet nu waar ik op moet letten, denk ik.....
het is zo verschrikkelijk duurquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef Borreke het volgende:
Godverde godverde godverde! gezakt![]()
Ik had het idee dat het echt lekker ging. Stoplichtjes bleven mooi lang op rood, maar m'n rijinstructrice zei al dat ik sneller klaar moet zijn bij kruispunten en bochten met mijn snelheid, daar was ik de 1e keer op gezakt, dat ik te langzaam reed, en nu dat ik te snel reed!!!!. Wat de neuk!..... Hij had geen opmerkingen over het kijken, over de bijzondere verrichtingen, alleen omdat ik wat snel rijdt laat hij me zakken. Pffffff, echt te zuur
![]()
Maarja, heb het meteen al aangevraagd en ik weet nu waar ik op moet letten, denk ik.....
Ook een GTI?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |