succesquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:21 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen afrijden
Twee posts is ook spammen!quote:
Succes morgen!!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
9.50
en om 10:45 vandaag nog 2 uur lessen
alvast succesquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
9.50
en om 10:45 vandaag nog 2 uur lessen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:
Woei
Vandaag geslaagd, voor de gene die mijn bericht had gelezen over mijn eerste examen, die examinator ligt eruit, en ik zou hem eigenlijk vandaag ook hebben. Nu had ik een examinator die regiomanager was van de provincie Noord-Holland, en hij was zeeeeeeeeer relaxed
Ik ben blij, eindelijk de roze papiertje, en nu ff kijken wanneer ik ga touren
Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:
Woei
Vandaag geslaagd, voor de gene die mijn bericht had gelezen over mijn eerste examen, die examinator ligt eruit, en ik zou hem eigenlijk vandaag ook hebben. Nu had ik een examinator die regiomanager was van de provincie Noord-Holland, en hij was zeeeeeeeeer relaxed
Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:13 schreef Shirley het volgende:
Nou, vandaag moest ik dus afrijden, en in mijn geval is drie keer géén scheepsrecht.
Deze keer had ik het helemaal anders aangepakt, niemand wist wanneer ik moest rijden, ik had m'n instructrice niet meegenomen, en toch gezakt. Ik had een heerlijke rit, en reed voor m'n gevoel echt goed, al reed ik een route die ik nooit eerder had gehad. Ik vergat 2 keer m'n knipperlicht en één keer ging de examinator remmen omdat er een fietser kwam, terwijl ik die zelf ook had gezien. Verder vond hij me niet besluitvaardig genoegMaar ja, als ik op de snelweg rijd en een vrachtwagen wil inhalen, moet ik wel kijken of het mogelijk is, zoniet, dan wacht ik even tot ik er wel netjes tussen kan zonder te proppen. Maar volgens de examinator had ik gewoon gelijk moeten gaan.
En ik keek teveel in m'n dode hoek. En dan zegt ie als laatste: ''Verder reed je wel heel goed''
Nou vraag ik jullie, is het nou echt zo erg dat ze me daar op laten zakken? Ik krijg langzamerhand het gevoel dat het echt geldtrekkerij is. M'n instructrice weet ook zelf niet wat ze nog moet corrigeren aan mij, volgens haar had ik hem allang moeten hebben.
Ik word echt gestoord ervan, ik wil hem gewoon hebben, het duurt me te lang, en het kost teveel geld!!!!
Ik ging er echt vanuit dat ik deze keer zou slagen. Ik reed ook zelfverzekerd, nog beetje interesse getoond in die examinator, beetje kletsen, maar nee hoor. Het mocht niet baten.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Meid, wat jammer!
Bij mij wisten m'n instructeurs (meervoud) op een gegeven moment ook echt niet meer wat ze met me moesten.. Maar toch... Uiteindelijk.. Geslaagd!
![]()
Het komt wel goed.. alleen wanneer...![]()
Je gaat nog wel gewoon door nu toch????
gefeliciteerd.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:
Woei
Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
Over die doelen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ging er echt vanuit dat ik deze keer zou slagen. Ik reed ook zelfverzekerd, nog beetje interesse getoond in die examinator, beetje kletsen, maar nee hoor. Het mocht niet baten.
Ik ga wel door, al moet ik mijn doel veranderen. Het was eerst altijd: ''Voor de zomer heb ik mijn rijbewijs.'' Aangezien dat niet meer gaat lukken waarschijnlijk is mijn volgende doel: ''Ik heb hem voor mijn 23e verjaardag'' Maar ik begin het nu wel echt zat te worden....
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Over die doelen!![]()
Ik, eerst:
Ik wil hem voor de zomer '05 hebben (mocht toen nog lang niet afrijden)
Ik, daarna:
Ik wil hem voor 2006 hebben! (1e en 2e keer afrijden)
Ik, dáárna:
Ik wil hem voor m'n 19e verjaardag hebben [26 februari] (3e en 4e keer afrijden)
Op het laatst:
Het interesseert me niet meer wanneer maar ik wil hem hebben! (5e keer 31 maart en 6e keer 15 mei!)
M'n rijbewijs!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel lessen heb je gehad Shirley? En hoe is het slagingspercentage van je rijschool (als in: zou het misschien aan je instructrice liggen)?quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:13 schreef Shirley het volgende:
Nou vraag ik jullie, is het nou echt zo erg dat ze me daar op laten zakken? Ik krijg langzamerhand het gevoel dat het echt geldtrekkerij is. M'n instructrice weet ook zelf niet wat ze nog moet corrigeren aan mij, volgens haar had ik hem allang moeten hebben.
Ik word echt gestoord ervan, ik wil hem gewoon hebben, het duurt me te lang, en het kost teveel geld!!!!
Vanmorgen was m'n 53e les alweer. Het slagingspercentage was eerst 95-100% Maar sinds een maand of 4 is het minder geworden doordat veel mensen gezakt zijn. Ik geloof dat het nu is van 45-50% is. En in mijn geval vind ik het niet aan m'n instructrice liggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je gehad Shirley? En hoe is het slagingspercentage van je rijschool (als in: zou het misschien aan je instructrice liggen)?
In elk geval gewoon zwaar kut
Het weekend voor ik slaagde wou ik met m'n vriend naar m'n ouders rijden! Ik drammen, mocht niet van m'n vriendje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hem óóit ga halen.... maar je kent het gevoel net zo goed als mij: IK WIL HEM NU!!!! Ik wou van het weekend lekker naar het strand gaan rijden....kan ook niet.
Nou, mijn vriend schoot net uit z'n slof toen ie hoorde dat ik weer gezakt was. Die wil de volgende keer mee.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:45 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Het weekend voor ik slaagde wou ik met m'n vriend naar m'n ouders rijden! Ik drammen, mocht niet van m'n vriendje.
Hij zo: toon ditzelfde enthousiastme maar naar de examinator toe maandag, dan slaag je sowieso. Dat kan ook niet anders, zei hij, ze kunnen je toch niet zes keer laten zakken.
En m'n meneertje kreeg gelijk.
Ja, ik ga wel door hoor. Als ik eenmaal m'n zinnen op iets heb gezet ga ik net zolang door tot ik dat bereikt heb.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:46 schreef JosvG het volgende:
Damn Shirley das echt balen... Ik hoop dat je gewoon doorgaat, want net als zonnestraaltje kun je het echt wel!!
Wil niet lullig doen, maar ik denk dat je dan zeker gaat zakken, iemand in je auto die lekker gefrustreerd is... zou het niet doenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, mijn vriend schoot net uit z'n slof toen ie hoorde dat ik weer gezakt was. Die wil de volgende keer mee.Alsof dat gaat helpen... En ik mag ook niet in z'n auto rijden, ja, op de parkeerplaats.
![]()
Mag ook sowieso niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maar ik denk dat je dan zeker gaat zakken, iemand in je auto die lekker gefrustreerd is... zou het niet doen
Gefeliciteerd !!!quote:
Administratie jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:12 schreef JosvG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!
Was het moeilijk?Je had toch administratie nu he?
Hoe hete die man die er uit is, en hoe hete die gast die jou examen afgenomen heeft? En waar moest je heen rijden? laren of hilversum zeker?quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:10 schreef Radjesh het volgende:
Woei
Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaay
Goed kijkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog wat tips voor morgen als ik moet afrijden ?
een banaan van te voren toch
dat dus...quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:34 schreef Scharrelkip het volgende:
tvp
Hey jammer dat je gezakt bent!!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vanmorgen was m'n 53e les alweer. Het slagingspercentage was eerst 95-100% Maar sinds een maand of 4 is het minder geworden doordat veel mensen gezakt zijn. Ik geloof dat het nu is van 45-50% is. En in mijn geval vind ik het niet aan m'n instructrice liggen.
je hebt t vast al s verteld maar na hoeveel examens was dat??quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:33 schreef Faithy het volgende:
ooit halen jullie hem allemaal
juist toen ik de moed had opgegeven haalde ik 'm
Nou ik reed gewoon een goede rit, en hij naaide me bij het leven... Toen had mijn instructeur daar melding van gemaakt, en een week later komt hij niet opdagen bij een examen van ook een leerling van mijn rijschool. Die meneer had al veel klachten, en dat was dus de druppel die de emmer liet overlopen. Het was echt een zeiksnor, dus degene die afrijden @ cbr bussum, 1 zeiksnor minder...quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Kun je nog ff 1 keer uitleggen wat er met die examinator was dan?
Nee, ik reed af in Bussum, hij viel dus inquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Reed je af bij het CBR in Alkmaar? Daar mag ik volgende week, dus als je nog een naam van een examinator voor me hebt... Danku
yes bedanktquote:
Bedankt Shirley, jammer dat jij gezakt bent. Ik weet dat het beetje cliche klinkt, maar de aanhouder wint, en het voelt nu echt heerlijk , volgende keer haal je hemquote:
Gefeliciteerdquote:
Hee pssstt.... staat op je beoordelingsformulier!quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:54 schreef Radjesh het volgende:
[..]
Nee, ik reed af in Bussum, hij viel dus in... Ik weet de naam niet van de beste man, sorry
![]()
[..]
Ik slaagde bij de 4e pogingquote:Op donderdag 8 juni 2006 16:38 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
je hebt t vast al s verteld maar na hoeveel examens was dat??
die krijg je tegenwoordig niet meer ( ik niet iig) gaat allemaal via zo'n pda nou, en dat kun je wel opvragen bij je instructeur later, maar heb ik niet gedaan, k weet toch wel waarom ik gezakt benquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:17 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Hee pssstt.... staat op je beoordelingsformulier!
Kreeg ik nog wel.. drie weken terug?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die krijg je tegenwoordig niet meer ( ik niet iig) gaat allemaal via zo'n pda nou, en dat kun je wel opvragen bij je instructeur later, maar heb ik niet gedaan, k weet toch wel waarom ik gezakt ben
zal wel per CBR verschillen dan, bij mijn CBR iig niet meerquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:26 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Kreeg ik nog wel.. drie weken terug?![]()
Goeie zaakquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
idd, Was net gebeld door een vriend van me die al een tijd TPG rijd, kan daar 1 juli beginnen als ik me rijbewijs heb. Vakantie werk
Veel succes morgen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
nog meer een reden om er strak voor te gaan morgen,
dank je zal het best nodig hebben, niet echt veel mensen halen het in 1x he ?quote:
Succesquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dank je zal het best nodig hebben, niet echt veel mensen halen het in 1x he ?
Maarja moet naar me zelf kijken niet naar anderen![]()
Alvast veel succes morgenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dank je zal het best nodig hebben, niet echt veel mensen halen het in 1x he ?
Maarja moet naar me zelf kijken niet naar anderen![]()
Ik moet morgen ook zuidquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef Ms_Furious het volgende:
Gefeli Rajesh!!! Beter dat die examinator ontslagen is ook. Heb jij daar ook nog iets voor teruggekregen, omdat die man je genaaid had toen?
Shirley, echt heel kut voor je joh! Waar in Rotterdam rij je Noord of Zuid en als je in Zuid rijdt; bij wie moest je afrijden? Ik ben daar nu twee keer gezakt (terecht overigens), bij Spanjersberg en vd Voorn allebei hele relaxte examinators. Zeker die laatste, die gaf ook nog tips tijdens het afrijden haha.
Ik reed in Noord af, dus bij Bert van Nispen. Die is ook wel eens in Rijswijk ofzo...quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef Ms_Furious het volgende:
Gefeli Rajesh!!! Beter dat die examinator ontslagen is ook. Heb jij daar ook nog iets voor teruggekregen, omdat die man je genaaid had toen?
Shirley, echt heel kut voor je joh! Waar in Rotterdam rij je Noord of Zuid en als je in Zuid rijdt; bij wie moest je afrijden? Ik ben daar nu twee keer gezakt (terecht overigens), bij Spanjersberg en vd Voorn allebei hele relaxte examinators. Zeker die laatste, die gaf ook nog tips tijdens het afrijden haha.
6 is het magische getal hier.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik reed in Noord af, dus bij Bert van Nispen. Die is ook wel eens in Rijswijk ofzo...
Bedankt trouwens allemaal!Laat de 4 hier een magisch getal wezen
Nee, hijs die toko uit, dus scheelt weer voor al de mensen die hun papiertje nog moeten halenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef Ms_Furious het volgende:
Bedanktquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:14 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Hoe hete die man die er uit is, en hoe hete die gast die jou examen afgenomen heeft? En waar moest je heen rijden? laren of hilversum zeker?
Gefeliciteerd
haha beetje beroemdheid dan, heb je iig iets om over te praten tijdens de rit!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
zal morgen zeker vragen, hij zei dat een keeper was bij feyenoord in de jaren 80
nope, want dan kan ie niet zien of je wel goed kijktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:39 schreef FranticDJ het volgende:
Mogen jullie trouwens zonnebril op tijdens rijles?
193 euro voor het 1e examen, 173 euro voor de examens ernaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Mag ik vragen hoeveel jullie voor je examen betalen?
balen zegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
gezakt, 1 ingreep met een vrachtwagen/oplegger rotterdamse weg, naar de snelweg van hendrik ambacht zo vrachtwagen/oplegger.. rijd langzaam dus ik ga er voorbij. opeens van 2 banen naar 1.. natuurlijk mijn baan die weg gaat. Daar had ik geen tijd meer en moest hij ingrijpen.
En nog een keer afrit naar ridderkerk op de snelweg komende van dord. Je hebt een lange strook voor die afslag ( 1 baans ) en andere is naar den haag , europoort. daar reed een vrachtwagen. maar ik ging gewoon met 100 op me strook door. dus ik kwam voorbij die vrachtwagen en dat mocht niet
kutzooi
ja ? ik 200 voor het 3e examen als ik het zou moeten hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
193 euro voor het 1e examen, 173 euro voor de examens erna
balen hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef Borreke het volgende:
Godverde godverde godverde! gezakt![]()
Ik had het idee dat het echt lekker ging. Stoplichtjes bleven mooi lang op rood, maar m'n rijinstructrice zei al dat ik sneller klaar moet zijn bij kruispunten en bochten met mijn snelheid, daar was ik de 1e keer op gezakt, dat ik te langzaam reed, en nu dat ik te snel reed!!!!. Wat de neuk!..... Hij had geen opmerkingen over het kijken, over de bijzondere verrichtingen, alleen omdat ik wat snel rijdt laat hij me zakken. Pffffff, echt te zuur
![]()
Maarja, heb het meteen al aangevraagd en ik weet nu waar ik op moet letten, denk ik.....
het is zo verschrikkelijk duurquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:15 schreef Borreke het volgende:
Godverde godverde godverde! gezakt![]()
Ik had het idee dat het echt lekker ging. Stoplichtjes bleven mooi lang op rood, maar m'n rijinstructrice zei al dat ik sneller klaar moet zijn bij kruispunten en bochten met mijn snelheid, daar was ik de 1e keer op gezakt, dat ik te langzaam reed, en nu dat ik te snel reed!!!!. Wat de neuk!..... Hij had geen opmerkingen over het kijken, over de bijzondere verrichtingen, alleen omdat ik wat snel rijdt laat hij me zakken. Pffffff, echt te zuur
![]()
Maarja, heb het meteen al aangevraagd en ik weet nu waar ik op moet letten, denk ik.....
Ook een GTI?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |