Misschien moet je proberen de strenge toon van de instructeur wat af te vlakken en het leerzame eruit halen en daarmee verder gaan. Deze instructeur is zo te horen preciezer in alles, ipv je ertegen afzetten (wat begrijpelijk is natuurlijk als je die andere instructeur gewend was), probeer ervan te leren. Hij trapt je vast niet expres de grond in, maar zegt op zijn manier (streng dus) wat je fout doet.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:00 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Tot nu toe heel erg goede ervaringen met deze rijschool hoor (start-trendy in Amsterdam), maar dit was echt verschrikkelijk, heb ook echt verschrikkelijk gereden, begon enorm te klunzen![]()
Maar idd, zo'n eerste kennismaking doe je een beetje rustig aan, kijk je eerst even hoe iemand rijdt voordat met je commentaar begint...Durf alleen de rijschool nog niet te bellen omdat ik bang ben dat ik dan weer in huilen uitbarst
![]()
Bedanktquote:Op maandag 12 juni 2006 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ontzettend k%t lotje dat je in deze fase nog met een nieuwe instructeur geconfronteerd wordt.
En ik zou ook gewoon een nieuwe vragen, ik snap wel wat Frits bedoelt, maar kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt, mensen moeten gewoon op omgangsvormen getraind worden voor ze dit werk gaan doen, bovendien geef je een beter signaal af aan de rijschool als je bezwaar maakt i.p.v. jezelf te verbijten. Succes met het telefoontje!
Mee eens. Mijn instructeur heeft er ook een handje van. Ik had vandaag dus die deeltoets en de examinator zei dat ik het erg goed deed, zeker nadat hij mijn voortgangskaart had gezien en dacht dat ik dus slechter zou rijden dan in feite gebeurde. Toen zei mijn instructeur dat de toets wel erg kort was en er dus nog veel meer fout had kunnen gaan als we zijn route gereden hadden.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:30 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik betaal veel geld voor die rijlessen dus ik vind dat ik ook wel een fatsoenlijke instructeur mag verwachten. Nu even douchen, daarna ga ik bellen![]()
Stond in een nieuwsbrief van de Bovag ( 2 juni 2006 )quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik zit wél dicht hij de bron, en ik weet nog van niks.
Klopt, ik ga binnenkort op zater praktijkexamen doen (Amsterdam)quote:Op maandag 12 juni 2006 16:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stond in een nieuwsbrief van de Bovag ( 2 juni 2006 )
Capaciteit is idd vergroot, ook op zaterdag kan er examen gedaan worden in bepaalde regio's.
Goed dat je gebeld hebt en fijn dat die vrouw zo aardig voor je was, je moet je wel gewoon goed op je gemak voelen tijdens je lessen en met zo'n vent dan komt er idd niks van nee, damn, zoiets doe je toch niet, en al helemaal niet met een eerste lesquote:Op maandag 12 juni 2006 17:02 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Klopt, ik ga binnenkort op zater praktijkexamen doen (Amsterdam)
Net belde de vrouw van de rijschool trouwens. Heb gezged dat ik nooit meer bij die man in de auto stap, dat ik het echt verschrikkelijk vond... schoot meteen weer helemaal volDie vrouw is echt ontzettend lief en ze vond het verschrikkelijk vervelend voor me. Ga nu waarschijnlijk bij een man rijden met wie ik al ooit gereden heb toen mijn instructrice ziek was. Hij was wel gewoon normaal
![]()
Zucht, dat iemand zelfvertrouwen in zo'n korte tijd zo'n klap heeft kunnen geven![]()
Das balen zeg, zou idd maar ff rustig aan doen tot aan je examen dan. Sterktequote:Op maandag 12 juni 2006 13:23 schreef Robin__ het volgende:
Fuck! ik ben vanochtend door mn voet gegaan op het station onderweg naar school..
Dat was om 2 voor 9 (ja ik moest om 9 uur beginnen dus ik had haast) en al met al ben ik nu net weer thuis vanuit het ziekenhuis
![]()
(toch) niets gebroken, rust houden tot het over is![]()
Kan er al wel weer op staan maar er zit een flink ei op de zijkant van mn enkel, draaien/kiepen/kantelen gaat niet al te bestZo eens even in de auto gaan zitten en kijken of ik de pedalen normaal kan bedienen.. anders moet ik iig de komende les, morgenavond, maar gaan afbellen vrees ik
He Robin, sterkte hè!quote:Op maandag 12 juni 2006 14:54 schreef Robin__ het volgende:
dankje
Net even in de auto gezeten.. nou dat doen we dus maar even niet, het is mn rechtervoet, gassen gaat wel maar als ik wissel tussen gas en rem doet het verdomde veel pijn, heb net mn les vna morgen afgebelt.. hopelijk kan ik vrijdag wel gewoon! Zo weer even terug naar de huisarts, word het ingezwachteld (oid)
Kan verder wel aardig lopen maar ben bang dat ik me nog en keer verstap ofzo.. mn voet voelt heel onstabiel zijwaards (en juist kantelen opzij doet pijn)
Lijkt me idd verstandig om een andere instructeur te nemen!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:40 schreef Lotjeb het volgende:
Bleh, ik voel me zo verschrikkelijk beroerd![]()
Mijn rijinstructrice heeft ander werk en nu moet ik dus rijden bij iemand anders... Net 2 uur gereden bij iemand die het voor elkaar heeft gekregen om al mijn zelfvertrouwen compleet de grond in te stampenBinnen 5 minuten had ik al zoveel commentaar gekregen dat ik niet van stress ook alles fout ging doen. Na 10 minuten had ie me aan het janken
En echt, ik kan best tegen kritiek en ben van nature best zeker van mezelf maar hier kon ik totaal niet tegen
![]()
Die twee uur heb ik half jankend uitgezeten maar ik ga straks, als ik een beetje gekalmeerd ben, de rijschool bellen want ik ga echt nooit meer bij die man in de auto zitten![]()
1e keer dus afrijden ?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:31 schreef hippo-clippo het volgende:
Vandaag weer 4 uurtje gereden en morgen afrijden om 8.55 in Eindhoven. Vanmiddag de 1e 3 uur heel goed gereden vond mijn rij-instructrice ook maar het laatste uur sufte ik ook wat in, wat zij ook begreep. Ik vind het steeds leuker om te rijden en dat zag ze ook aan mij![]()
Dus morgen om half 8 nog een uurtje inrijden en dan richting het CBR. Ik had er zin in na vanmiddag maar na het lezen van dit topic beginnen de zenuwen al te komen![]()
Trek je niet teveel aan van verhalen van anderen, zelf goed je best doen en vertrouwen hebben in je eigen kunnen. Succes!quote:Op maandag 12 juni 2006 21:31 schreef hippo-clippo het volgende:
Vandaag weer 4 uurtje gereden en morgen afrijden om 8.55 in Eindhoven. Vanmiddag de 1e 3 uur heel goed gereden vond mijn rij-instructrice ook maar het laatste uur sufte ik ook wat in, wat zij ook begreep. Ik vind het steeds leuker om te rijden en dat zag ze ook aan mij![]()
Dus morgen om half 8 nog een uurtje inrijden en dan richting het CBR. Ik had er zin in na vanmiddag maar na het lezen van dit topic beginnen de zenuwen al te komen![]()
Gelukkigquote:Op maandag 12 juni 2006 17:02 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Klopt, ik ga binnenkort op zater praktijkexamen doen (Amsterdam)
Net belde de vrouw van de rijschool trouwens. Heb gezged dat ik nooit meer bij die man in de auto stap, dat ik het echt verschrikkelijk vond... schoot meteen weer helemaal volDie vrouw is echt ontzettend lief en ze vond het verschrikkelijk vervelend voor me. Ga nu waarschijnlijk bij een man rijden met wie ik al ooit gereden heb toen mijn instructrice ziek was. Hij was wel gewoon normaal
![]()
Zucht, dat iemand zelfvertrouwen in zo'n korte tijd zo'n klap heeft kunnen geven![]()
Veel succes morgenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:31 schreef hippo-clippo het volgende:
Vandaag weer 4 uurtje gereden en morgen afrijden om 8.55 in Eindhoven.
jaaaaaaaah en we gaan t allebei halen he!!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Vreemd dat 'ie d'r zo wazig over is.. Dat kan toch niet de echte reden zijn... Gelukkig is het maar 1 dagje verschil. En mag je tegelijk met mij.
.
[..]
ahhhhh wat jammer zeg!!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:42 schreef hippo-clippo het volgende:
bedankt voor jullie steunbetuigingen, maar het heeft niet geholpen. Tenminste ik gaf niet thuis vanmorgen, vol met zenuwen liet ik de moto 2x afslaan en schakelde ik een keer niet goed door naar 2. Daarna werd ik verweten dat ik niet besluitvaardig genoeg was bij sommige kruispunten en dat ik meer aangepast moest rijden (ik ben te traag met de koppeling bij het wegrijden).
Baal hier echt van, duurt namelijk weer 8 weken ofzo![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:42 schreef hippo-clippo het volgende:
bedankt voor jullie steunbetuigingen, maar het heeft niet geholpen. Tenminste ik gaf niet thuis vanmorgen, vol met zenuwen liet ik de moto 2x afslaan en schakelde ik een keer niet goed door naar 2. Daarna werd ik verweten dat ik niet besluitvaardig genoeg was bij sommige kruispunten en dat ik meer aangepast moest rijden (ik ben te traag met de koppeling bij het wegrijden).
balen zegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:42 schreef hippo-clippo het volgende:
ah fuckquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:42 schreef hippo-clippo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |