Nu snap ik hem.. hij staat onderaan de FOT lijst met eenquote:Op zondag 21 mei 2006 09:04 schreef k_man het volgende:
Ja, dus?
Het is nog steeds een centraal topic toch? Ik dacht dat die opgeheven waren.
Je bent snel van begrip.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nu snap ik hem.. hij staat onderaan de FOT lijst met een [afbeelding] icoontje ervoor
Bij deze opgelost. Ik kom zo vaak onderin dat deze post me er op moest wijzen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nu snap ik hem.. hij staat onderaan de FOT lijst met een [afbeelding] icoontje ervoor
Je moet toch leren lezen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan eens leren wat beter te formuleren.
Als driekwart van jouw banaanvragen wordt afgewezen ban je kennelijk iets te graag. Maar kennelijk zit het anders?
En jij kan makkelijk een 20 delig handboek schrijven hoe iemand een toiletrol moet vervangenquote:
Ja, ik ook dus. het was dat het icoontje mij ineens opvielquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef RonaldV het volgende:
Bij deze opgelost. Ik kom zo vaak onderin dat deze post me er op moest wijzen.
Heb je ook zo'n hekel aan mensen die de rol ophangen met de loshangende blaadjes aan de kant van de muur?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:12 schreef Shark.Bait het volgende:
En jij kan makkelijk een 20 delig handboek schrijven hoe iemand een toiletrol moet vervangen
ja. ik open er wel een klaagbaak topic over.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef k_man het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan mensen die de rol ophangen met de loshangende blaadjes aan de kant van de muur?
Dank je wel.quote:
quote:Handleidingen kunt u bij ons bestellen voor de prijs van ¤ 14,99 of ¤ 30,- (inclusief BTW), afhankelijk van het type toestel. Deze prijzen zijn inclusief kosten voor verzending e.d.
Indien bij uw nieuw gekochte product de handleiding ontbreekt dient u contact op te nemen met uw winkelier. Ook indien er bij uw nieuw gekochte product een handleiding zat in een verkeerde taal, kunt u zich in verbinding stellen met uw leverancier, echter zal hier waarschijnlijk sprake zijn van grijze import. Dat betekent dat uw leverancier het product uit een ander land heeft betrokken. Canon noch ETBASS zijn hiervoor verantwoordelijk; er zijn geen regelingen om gratis een handleiding in een andere taal te leveren.
Handleidingen kunt u het best bestellen via onze webwinkel. Bij telefonische orders moeten we ¤ 5 (ex. BTW) extra behandelingskosten rekenen. Indien u vragen heeft aan de afd. Parts klikt u hier, dit is echter niet voor vragen over gratis handleidingen.
Betaling van onze orders geschiedt vooruit. Na het plaatsen van een bestelling krijgt u van ons een e-mail met gegevens betreffende uw order en de betaling. Na ontvangst van uw betaling sturen wij u uw handleiding zo spoedig mogelijk toe.
Quote toegevoegd aan de sticky. Met dankquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien aanpassen met een linkie?
en wat gequote tekst?
[..]
Volgens mij blijven ze niet altijd staan; na verloop van tijd zakken ze weg. Anders hadden het net zo goed stickies kunnen zijn en zou je volle topics weer 'decentraal' moeten maken om ze weg te laten zakken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
Volgens mij hebben ze gefixt dat centrale topics niet meer wegzakken: ze blijven, net als de sticky's, voor altijd staan. Een goede ontwikkeling!Nu kan het idee om de thematopics zoals reptielenfotografie, landschapsfotografie e.d. daar neer te zetten eens uitgevoerd worden.
Reeds gefikst, lijkt het. Zou je volgende keer iets vriendelijker mensen erop willen wijzen? Daar maak je meer vrienden meequote:
Ik doe daar niet meer aan..anders krijg ik teveel vrienden en dat leidt naar een sociaal levenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Reeds gefikst, lijkt het. Zou je volgende keer iets vriendelijker mensen erop willen wijzen? Daar maak je meer vrienden mee
nah, beetje fel in de reactie is blijkbaar al gewoeg tegenwoordig, had graag ook willen patsen met mijn equipmentquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:59 schreef Auticia het volgende:
Re! Kom jij mij ophalen vandaag?
-edit-
Hehehe oeps. Dit lijkt me niet echt het goede topic voor dit soort zaken.
zolang je een dispuut voor bananen bezit lijkt het me geen probleemquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:59 schreef Auticia het volgende:
Re! Kom jij mij ophalen vandaag?
-edit-
Hehehe oeps. Dit lijkt me niet echt het goede topic voor dit soort zaken.
nah bananen waren er nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
zolang je een dispuut voor bananen bezit lijkt het me geen probleem
Ik ga ff vragen voor je, ik ben ook wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:32 schreef Re het volgende:
2 modellen gezocht voor betaalde shoot
wat nou spam?, ik vraag modellen hoor wil niets verkopen, dus open die hap
of geef een goede reden waarom dit niet mag maar bijvoorbeeld wel gewoon modellen vragen?
Het is al jaar en dag gebruik dat er geen mensen worden geworven op FOK!. Dat weet je ook wel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:32 schreef Re het volgende:
2 modellen gezocht voor betaalde shoot
wat nou spam?, ik vraag modellen hoor wil niets verkopen, dus open die hap
of geef een goede reden waarom dit niet mag maar bijvoorbeeld wel gewoon modellen vragen?
dus dan kan de hele modellen site wel worden opgedoekt dus, mooi da's dan ook weer een gesloten hoofdstukquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is al jaar en dag gebruik dat er geen mensen worden geworven op FOK!. Dat weet je ook wel.
owww dus gratis werven mag wel dan?... werven is werven volgens mij heeft dat niets met geld te maken?...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:51 schreef k_man het volgende:
Da's niet betaald. Om maar even de open deur in te trappen.
Het is niet de bedoeling dat je mensen via Fok werft voor betaald werk. Anders staat Fok straks vol met advertenties van uitzendbureaus ofzo. Fok is geen prikbord voor gratis advertenties voor betaald werk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:05 schreef Re het volgende:
[..]
owww dus gratis werven mag wel dan?... werven is werven volgens mij heeft dat niets met geld te maken?...
omdat je een soort plasdrang hebt om toch te reagerenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je mensen via Fok werft voor betaald werk. Anders staat Fok straks vol met advertenties van uitzendbureaus ofzo. Fok is geen prikbord voor gratis advertenties voor betaald werk.
Waarom leg ik dit nog uit?
Ik volg die redenering op zich wel, maar vind de rigide toepassing ervan een beetje flauw. En kom me niet aan met 'regels zijn regels' want dat heb ik de laatste tijd net ff te vaak gehoordquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je mensen via Fok werft voor betaald werk. Anders staat Fok straks vol met advertenties van uitzendbureaus ofzo. Fok is geen prikbord voor gratis advertenties voor betaald werk.
je hebt mijn mailadres.....quote:Op maandag 12 juni 2006 00:54 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, stelletje kleuters, doe liever eens een keer normaal in plaats van dat continu gezuig over en weer, het is veel te warm voor jullie geneuzel.
Dank je voor het aanbod maar nee, ik heb al een vriendin.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:56 schreef prupke het volgende:
[..]
je hebt mijn mailadres.....
prup _in _zuig_stand @ likmereet.nl
Dit is slechte feedbackquote:Op maandag 12 juni 2006 00:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dank je voor het aanbod maar nee, ik heb al een vriendin.
Ik ben gonomamquote:
hey kleuter, waarom mag jij in feedback het over sex hebben maar wij het in de sc niet over het wel dan niet intressant reageren in een fot gerelateerd topic?quote:Op maandag 12 juni 2006 00:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dank je voor het aanbod maar nee, ik heb al een vriendin.
euh lieve schat je zit in FOT feedback niet in SEXquote:Op maandag 12 juni 2006 00:59 schreef Dagonet het volgende:
Ik neuk maar met één persoon tegelijk.
Okay okay, vooruit dan maar. Wat is nu het hele probleem, spook komt langs en krijgt weer eens een 'was er niets te doen in us' naar zich toe.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:00 schreef prupke het volgende:
[..]
euh lieve schat je zit in FOT feedback niet in SEX
Hoiquote:Op maandag 12 juni 2006 01:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay okay, vooruit dan maar. Wat is nu het hele probleem, spook komt langs en krijgt weer eens een 'was er niets te doen in us' naar zich toe.
En het zou toch eens zo leuk zijn als dat soort dingen nou eens kappen. Van beide kanten. Of dat jullie er een apart topic voor openen in ONZ ofzo, zodat niemand er last van heeft.
Het is best leuk hoor, een beetje rellen op z'n tijd maar om dat nou el-ke keer weer te hebben. Dat maakt het voor niemand leuk. Zodra je spook hier ziet komen of jullie in de USSC kan je eigenlijk wel een timer zetten tot het fout gaat.
Euh... ik post dat het mooi geweest is, en jij reaeert over MSN. Ga nou niet het heilige boontje uithangen zegquote:Op maandag 12 juni 2006 01:09 schreef prupke het volgende:
[..]
Hoiik ben prupke (oftewel linda)
ik zeg dat spook/goshtbuster van harte welkom is in FOT! mits meneer eens een keer foto's post )
Wat blackbully te zeggen heeft tegen spook? euh ja dat heb ik niet in de hand hoor.
ER word continue aangekaart tegen mij (via msn) dat WIJ dit niet mogen zeggen /doen/laten.
ik heb niets met US daar zal me me ook nooit meer zien (behalve de active topics waar ik een half jaar gelee in gereageerd heb)
groeten pruppie![]()
Hai, Dago/Terence.quote:
Is dat een verplichting dan? Jeetje het is maar een SC hoor.quote:ik zeg dat spook/goshtbuster van harte welkom is in FOT! mits meneer eens een keer foto's post )
Nou ja, ik spreek iedereen aan, daar hoor jij ook bij. Niet iemand specifiek, dit loopt te lang om naar één persoon te wijzen. Het is gewoon reteirritant, vooral voor de mods die hun tijd liever anders besteden dan kijken of users elkaar niet het bloed onder de nagels vandaan zuigen.quote:Wat blackbully te zeggen heeft tegen spook? euh ja dat heb ik niet in de hand hoor.
ER word continue aangekaart tegen mij (via msn) dat WIJ dit niet mogen zeggen /doen/laten.
Toch jammer.quote:ik heb niets met US daar zal me me ook nooit meer zien (behalve de active topics waar ik een half jaar gelee in gereageerd heb)
groeten pruppie![]()
dit heilige boontje hoort alleen via via dat ik iets niet moet doen,quote:Op maandag 12 juni 2006 01:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh... ik post dat het mooi geweest is, en jij reaeert over MSN. Ga nou niet het heilige boontje uithangen zeg
Wat is er via-via aan mijn posts in de SC?quote:Op maandag 12 juni 2006 01:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
dit heilige boontje hoort alleen via via dat ik iets niet moet doen,
lekker geloofwaardig
Hoe oud ben jij in godsnaam man?quote:Op maandag 12 juni 2006 01:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
dit heilige boontje hoort alleen via via dat ik iets niet moet doen,
lekker geloofwaardig
in de sc niks , maar de vragen via msn aan prupke, mauro, hm2 etc, over mijn gedrag zijn wel erg via via.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat is er via-via aan mijn posts in de SC?
Ja joh, doe de rest van de wereld er ook bij!quote:Op maandag 12 juni 2006 01:16 schreef blackbully het volgende:
[..]
in de sc niks , maar de vragen via msn aan prupke, mauro, hm2 etc, over mijn gedrag zijn wel erg via via.
maar ik heb het wel gevreten ...quote:Op maandag 12 juni 2006 01:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja joh, doe de rest van de wereld er ook bij!
De vraag is aan jou gesteld, en het gaat gewoon door. Via Linda helpt niet, en als je bezoek hebt -die mij on line aanspreken- en ik vraag of die even eengoed gesprek met je kunnen voeren helpt het ook niet. BB, ik vind je IRL een aardige gast, maar hier ben je veel te vaak rete-irritant.
denk jij dat ik naar jou luister als je het via een ander speeld?quote:Op maandag 12 juni 2006 01:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja joh, doe de rest van de wereld er ook bij!
De vraag is aan jou gesteld, en het gaat gewoon door. Via Linda helpt niet, en als je bezoek hebt -die mij on line aanspreken- en ik vraag of die even eengoed gesprek met je kunnen voeren helpt het ook niet. BB, ik vind je IRL een aardige gast, maar hier ben je veel te vaak rete-irritant.
Ik geloof daar dus niks van,dat is gewoon een exuus om je te verschuilen.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:23 schreef prupke het volgende:
[..]
maar ik heb het wel gevreten ...
en je doet boosch tegen mij...
we delen het zelfde bed en het zelfde ipnummer maar ...de rest niet altijd hoor....
quote:Op maandag 12 juni 2006 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik geloof daar dus niks van,dat is gewoon een exuus om je te verschuilen.
Jullie opereren altijd gezamelijk, met die kutgeintjes van een ban aansmeren.
Check allebei je sig is om mee te beginnen.
Als ik heel simpel zou zijn,nam ik 1 van je dyslectische hoogstandjes als sigquote:Op maandag 12 juni 2006 01:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
wat een schat tog dat hij een sig leest
![]()
ps. mijn sig zijn jou woorden![]()
ja spookquote:Op maandag 12 juni 2006 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik geloof daar dus niks van,dat is gewoon een exuus om je te verschuilen.
Jullie opereren altijd gezamelijk, met die kutgeintjes van een ban aansmeren.
Check allebei je sig is om mee te beginnen.
DAT BLIJKT!!!!quote:Op maandag 12 juni 2006 01:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als ik heel simpel zou zijn,nam ik 1 van je dyslectische hoogstandjes als sig
Maar ik ben nog enigzins volwassen dan.
Jezus of jij iets weet over mn levenquote:Op maandag 12 juni 2006 01:29 schreef prupke het volgende:
[..]
ja spook
ja spook (ps die kutgein om geband te worden doe je zelf )
hebben we gedaan spook
en nu?
oh nikky geef me een ban
of dagonet
doe me maar 3 weken dan is spook ook blij en kan hij in zijn sig zetten dat hij mij een ban bezorgd heeft.
mens get a life a grip and a job ...dan ben je tenminste onder de pannen
Da;s vertekening, die beesten lijken alleen maar zo grootquote:Op maandag 12 juni 2006 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
Hey wat gesellie hier!
* Puckzzz komt alleen ff melden dat er in het macrotopic te grote foto's staan
rellen? rellen?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:59 schreef HMaster-II het volgende:
Kunnen jullie nou nooit rellen als is er bij ben??![]()
chofferdechoffer weer m'n Popcorn en Cola momentje gemist![]()
![]()
![]()
Nee, dank je. Ik heb even genoeg cola gehad.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:04 schreef Robertje het volgende:
Mini relletjes.
je kan zelf ook overdrijven hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 01:29 schreef prupke het volgende:
[..]
ja spook
ja spook (ps die kutgein om geband te worden doe je zelf )
hebben we gedaan spook
en nu?
oh nikky geef me een ban
of dagonet
doe me maar 3 weken dan is spook ook blij en kan hij in zijn sig zetten dat hij mij een ban bezorgd heeft.
mens get a life a grip and a job ...dan ben je tenminste onder de pannen
gebeurdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
18/6: Oldtimer-dag in Lelystad ( http://www.oldtimerdaglelystad.nl/php/view.php?id=40 )
ff toevoegen aan de kalender
Yep, staat er bij!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:52 schreef Yoni het volgende:
Op 29 juni is er in Den Haag de jaarlijkse veteranendag. Met een defilé door de stad (soldaten + voertuigen), een manifestatie op het Malieveld en een luchtshow.
Iets voor de kalender?
Jaquote:
Hoezo?quote:
Niets nieuws in de policyquote:
Dat klopt. Er is een apart topic voorgeopend: [centraal] De nieuwe policyquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niets nieuws in de policyZelfs het copyright-geneuzel blijft intact.
Het ding heeft dus geen toegevoegde waarde verder
Maar de discussie over die policy moeten we niet hier voeren denk ik
Je vergeet Subhuman!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:48 schreef vosje505 het volgende:
beste mukie, skaai en ronaldv.
Ik heb er ook wel eens over gedacht, maar er zijn twee probleempjes:quote:er zijn er velen die toch proberen bij bewerkte foto's in US om toch hun vriend of vriendin of dochter of nog andere personen te laten bewerken.
is het mss een idee om in fotografie ook een bewerkte foto's topic te openen zodat die mensen daarheen kunnen gaan?
ik probeer alleen maar mee te denken![]()
![]()
wie?quote:
The end is neigh heathen swines!quote:
Eentje met alleen foto's en een waar er over het evenement gekletst word, nisk mis mee toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:32 schreef Yoni het volgende:
Er is nu een Centraal leeuwarden topic en een verzamelcase met leeuwarden pics. Beetje dubbelop?
Het was ooit 580, meen ik me ook te herinneren. Maar ik kan nergens die 580 post terug vinden, maar wel talloze verwijzingen naar 550. Dus hebben we de limiet daar ook maar op gezet.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:36 schreef skiczukie het volgende:
Even een vraag over het resizen naar 550 px. Dat doe ik altijd, maar ik vraag me af waarom het niet 580 is? Dat past toch ook goed en is niet te groot?
Okee.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het was ooit 580, meen ik me ook te herinneren. Maar ik kan nergens die 580 post terug vinden, maar wel talloze verwijzingen naar 550. Dus hebben we de limiet daar ook maar op gezet.
soms he, zijn er van die trage mensen op fokquote:Op zondag 18 juni 2006 21:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het was ooit 580, meen ik me ook te herinneren. Maar ik kan nergens die 580 post terug vinden, maar wel talloze verwijzingen naar 550. Dus hebben we de limiet daar ook maar op gezet.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:55 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Psst... Het echte maximum is 580 pixels.
Kan dat binnenkort wel eens aanpassen in de FAQ.
Ik zeg niksquote:Op zondag 18 juni 2006 22:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
soms he, zijn er van die trage mensen op fok![]()
[..]
![]()
Dan stel ik voor om over te stappen naar 580.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zeg niks![]()
Maar die limiet van 580 is echt niet meer te vinden in de FAQ en zo, hoor. Terwijl het ooit wel ergens buiten FOT heeft gestaan.
Wacht nog even, ik zal eerst eens bij de devvers vragen wat het nou eigenlijk is.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan stel ik voor om over te stappen naar 580.
Meerdere zelfs. Vindt de search niks?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
is er eigenlijk ook een topic over fototassen, zodat al je zooi in 1 tas mee kan zeulen?
tenslotte post er iemand in 1 van de eerste posts maar 37 foto's hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 10:54 schreef eL. het volgende:
Zeg RonaldV,
wat is dat nou weer voor poppenkast in dat Open Dag topic ? Max tien plaatjes in een fototopic ? En die regel was er nog niet toen ik mijn plaatjes postte, desondanks wordt de hele hap maar even achter een linkje gezet ?
Ik vind het nogal een triest gegeven, ik ga zelf nooit al die linkjes aanklikken, laat staan dat ik dat van een ander verwacht. Ik heb dus 21 foto's - in mijn ogen - voor Jan Lul zitten resizen, iets waar ik een enorme teringhekel aan heb, want 550 is ronduit kut voor foto's, maar hé, je kunt altijd een link naar een groot exemplaar plaatsen en de lay out verneuken is ook klote.
Maar goed, bedankt voor het aanpassen van mijn post, ik ben er goed klaar mee. Zeker als je later meldt dat het voornamelijk is om de stortvloed aan Blue Angels te voorkomen. Nou dan snap ik het wel, ik had er immers maar liefst 5..
Ja, dat zag ik ook net. Waren dat foto's dan ?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
tenslotte post er iemand in 1 van de eerste posts maar 37 foto's hoor
natuurlijk mogen die 21 van jou dan niet!
img tags verwijderd.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:56 schreef HMaster-II het volgende:
Goeie cameratas ? De foto is groter dan de tas zelf..![]()
Zaterdavond heb ik al een post gedaan in dat topic met het vriendelijke verzoek om het beschaafd te houden, juist om te voorkomen dat we 100x dezelfde plaatjes te zien krijgen van dezelfde vliegtuigen. Dus kom niet aan met de opmerking "achteraf", want dat was ruim voor je post op zondag.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:54 schreef eL. het volgende:
Zeg RonaldV,
wat is dat nou weer voor poppenkast in dat Open Dag topic ? Max tien plaatjes in een fototopic ? En die regel was er nog niet toen ik mijn plaatjes postte, desondanks wordt de hele hap maar even achter een linkje gezet ?
Ik vind het nogal een triest gegeven, ik ga zelf nooit al die linkjes aanklikken, laat staan dat ik dat van een ander verwacht. Ik heb dus 21 foto's - in mijn ogen - voor Jan Lul zitten resizen, iets waar ik een enorme teringhekel aan heb, want 550 is ronduit kut voor foto's, maar hé, je kunt altijd een link naar een groot exemplaar plaatsen en de lay out verneuken is ook klote.
Maar goed, bedankt voor het aanpassen van mijn post, ik ben er goed klaar mee. Zeker als je later meldt dat het voornamelijk is om de stortvloed aan Blue Angels te voorkomen. Nou dan snap ik het wel, ik had er immers maar liefst 5..
OK, da's één: volgens Slarioux is de breedte inderdaad 580 pixels, en niet 550. Dus dat levert alvast 5% winst.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb deze post zien staan, van zondag, pagina 1 had ik al bekeken en toen stond (volgens mij) die post er nog niet. Maar a.d.h.v de verwijzing die je plaatste in de post die ik hierboven aangeef, ben ik naar de OP gegaan en heb gekeken wat je bedoelde, die had je op dat moment nog niet bijgewerkt. En over het feit dat ik die andere post niet heb gezien : my fault. Ik kwam in het topic voor de foto's, niet voor het gelul tussendoor van anderen (incluis jij). Je edit in de OP was een stuk duidelijker, maar op het moment van mijn post niet aanwezig.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:20 schreef RonaldV het volgende:
Zaterdavond heb ik al een post gedaan in dat topic met het vriendelijke verzoek om het beschaafd te houden, juist om te voorkomen dat we 100x dezelfde plaatjes te zien krijgen van dezelfde vliegtuigen. Dus kom niet aan met de opmerking "achteraf", want dat was ruim voor je post op zondag.
Nou ik heb daar geen enorme klachten over hoor, als ik het teveel moeite vind, dan plaats ik geen foto's, heb je gelijk de reden dat je hier weinig werk (meer) van me ziet. Waar ik over viel, was dat ik de moeite nam om die 20 (oké 21, sorryquote:Wat je opmerking over 550 pixels betreft: ik ben het helemaal met je eens, maar Replique kan op het ogenblik niet anders. Ik heb gister wel de vraag uitgezet bij de devvers om nou eindelijk eens te gaan werken aan een formaat dat meer bij dit millennium hoort, maar daar heb ik nog geen antwoord op gezien.
Ik snap die reductie tot tien niet en dat is wél mijn hele punt. Oké, ik vond die 57 post vlak boven mijn post ook erg overdreven, maar wat de neuk, 20 fotootjes p.p.quote:En wat de stortvloed betreft: als je nu even in het topic kijkt (ik zal alles even laten staan) zul je zien dat ik gelijk had. Er komt nog steeds een waterval aan foto's tevoorschijn, en niet iedereen lijkt even veel moeite te nemen om even de 10 allermooiste eruit te zoeken.
waarom worden foto's die dan groter zijn dan 550 verkleind door de replique met een rood kadertje eromheen?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
OK, da's één: volgens Slarioux is de breedte inderdaad 580 pixels, en niet 550. Dus dat levert alvast 5% winst.
Het tweede deel (vergroten van heel FOK! naar een meer modern 1024x768pixel formaat) is afhankelijk van de beschikbaarheid van een designer die daarvoor een nieuwe lay-out ontwerpt. Dus mocht iemand zich geroepen voelen...
Dat komt door de 578 px resizer denk ik. Of, nee, het is niet waar, pas na 580 wordt het verkleind, naar 578.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom worden foto's die dan groter zijn dan 550 verkleind door de replique met een rood kadertje eromheen?
de foto's van 578 krijgen ook een rood kader eromheenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat komt door de 578 px resizer denk ik. Of, nee, het is niet waar, pas na 580 wordt het verkleind, naar 578.
is in fot ook heel lang de regel geweest of gedoogd geweest.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:33 schreef skiczukie het volgende:
Dat zeg ik toch al de hele tijd, laten we gewoon 580 nemen i.p.v. 550.
Alleen jammer t de edit in de OP niet van mij is, maar van -Crash-, die een stuk tekst van mij uit een latere post erin heeft geplakt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:51 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik heb deze post zien staan, van zondag, pagina 1 had ik al bekeken en toen stond (volgens mij) die post er nog niet. Maar a.d.h.v de verwijzing die je plaatste in de post die ik hierboven aangeef, ben ik naar de OP gegaan en heb gekeken wat je bedoelde, die had je op dat moment nog niet bijgewerkt. En over het feit dat ik die andere post niet heb gezien : my fault. Ik kwam in het topic voor de foto's, niet voor het gelul tussendoor van anderen (incluis jij). Je edit in de OP was een stuk duidelijker, maar op het moment van mijn post niet aanwezig.
Ik begrijp je best hoor, die 10 foto's was ook arbitrair. Op zaterdagavond leek het een goed idee, op zondagavond leek het dubbele slimmer. Maar da's achteraf. Blijft overeind van mijn post dat ik liefst originele foto's zag. Ik heb ook hele series van formaties. Leuk voor mijn oefening, maar ik vind ze niet interessant genoeg om hier te posten tussen ruwweg dezelfde platen van anderen.quote:[..]
(...)
Nou ja, een hoop gelul bij elkaar, ik hoop dat je me begrijpt en er iets van meepikt, voor de rest even goeie vrienden, ook al ken ik je niet.je eL.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
is in fot ook heel lang de regel geweest of gedoogd geweest.
ik heb alleen geen idee wat de aanleiding er van was dat we terug zijn gegaan naar 550.
ik ben ook voor 580
moet nu elkekeer nadenken met wat ik doen
wat raar...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:27 schreef blackbully het volgende:
dacht dat 580 ook goed ging.
dus even een 580 en 578 plaatje er in toveren.
(in preview ging het allebij goed zonder kader)
[afbeelding]
[afbeelding]
Die foto is 640 en wordt dus gresized naar 578.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat raar...
kun je me dit dan uitleggen?
de laatste foto van shark in deze post is bv wel 578 en krijgt wel dat kader eromheen
640x345 pixels. Door de resizer van replique wordt dat dus de beroemde/beruchte 578quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat raar...
kun je me dit dan uitleggen?
de laatste foto van shark in deze post is bv wel 578 en krijgt wel dat kader eromheen
dit was de redenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
is in fot ook heel lang de regel geweest of gedoogd geweest.
ik heb alleen geen idee wat de aanleiding er van was dat we terug zijn gegaan naar 550.
ik ben ook voor 580
moet nu elkekeer nadenken met wat ik doen
quote:Op maandag 5 december 2005 18:29 schreef Subhuman het volgende:
Welkom in Fotografie!
Resizen
Verklein je afbeeldingen voordat je ze op het forum plaatst. Een breedte van 550 pixels past perfect in de breedte van de Fok layout. Bovendien zorgt deze breedte ervoor dat je afbeeldingen niet te groot worden en ze ook voor de mensen zonder een supersnelle breedbandverbinding nog enigszins goed binnen te halen zijn.
Het forum zal automatisch te grote afbeeldingen verkleinen maar dat vervormt verschrikkelijk. Bovendien gebeurt het niet altijd even goed. Je foto's zien er dus ook nog eens beter uit wanneer je ze zelf verkleint.
Kom je hier nou reclame makenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, als er nog mensen zijn die overvloedige foto's van dorpen en steden hebben, er is vast al wel een topic in in STA..
Ik kom jullie wijzen op een andere outletmogelijkheid waar men wat minder zal kijken naar de technische kant maar vooral blij is met leuke foto's van hun stad. Hier natuurlijk blijft kwaliteit het doel.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kom jullie wijzen op een andere outletmogelijkheid waar men wat minder zal kijken naar de technische kant maar vooral blij is met leuke foto's van hun stad. Hier natuurlijk blijft kwaliteit het doel.
mogen de foto's daar groter zijn als 550pix?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik kom jullie wijzen op een andere outletmogelijkheid waar men wat minder zal kijken naar de technische kant maar vooral blij is met leuke foto's van hun stad. Hier natuurlijk blijft kwaliteit het doel.
ja oke maar blijft dus een reden voor mensen met een telefoonlijn en niet vanwege de layout.quote:
Nou ja weet je, het is al goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:21 schreef RonaldV het volgende:
Pardon?quote:
En dus verwijderdquote:
De reden dat ik hem op slot heb gegooid staat in de sticky over handleidingen. De links heb ik nog even bewaard, en het slotje is tijdelijk tot ik een uitspraak heb van de FAs. Alhoewel de belgische support site geheel legaal is vind ik dit een twijfelgevalletje. Het is namelijk bekend hoe de NL importeurs hierover denken.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:19 schreef MarBu het volgende:
Even een vraagje over het topic over die Panasonic LZ2 handleiding:
Waarom moest deze op slot?
De documenten stonden namelijk op 2 support-sites van Panasonic, en lijken me dus volkomen legaal.
Hoe dan? Het is voor mij onbekend en lijkt me ook raar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De reden dat ik hem op slot heb gegooid staat in de sticky over handleidingen. De links heb ik nog even bewaard, en het slotje is tijdelijk tot ik een uitspraak heb van de FAs. Alhoewel de belgische support site geheel legaal is vind ik dit een twijfelgevalletje. Het is namelijk bekend hoe de NL importeurs hierover denken.
We zijn aan het uitzoeken wat de precieze regelgeving is zodat we daar geen gezeik mee krijgen. Tot die tijd mogen linkjes naar handleidingen helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoe dan? Het is voor mij onbekend en lijkt me ook raar.
Canon is er zeer duidelijk over anders, kijk maar in verzoek om handleiding Canonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoe dan? Het is voor mij onbekend en lijkt me ook raar.
Onzin. Mijne was later. Dáárom moest ie dicht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:57 schreef RonaldV het volgende:
Aangezien Gimmick het topic sloot en een nieuwe opende, mag deze dicht
Da's hooguit een extra reden. Maar de reden die er staat was de reden dat ik hem sloot.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Onzin. Mijne was later. Dáárom moest ie dicht.
Doe ik toch?quote:
Simpelveld na praat topic met foto's van voor iedereenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:48 schreef gateway het volgende:
2 dingen:
1 waarom het gaat: ik vindt de foto´s van de meimaand fotomaand met de treinen niet..... ook niet met de zoekfunctie.....
gefixedquote:en 2: in > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006] jullie naar het reeds volle feedbacktopic
tnx!quote:Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Simpelveld na praat topic met foto's van voor iedereen
Simpelveld na praat topic met foto's van voor iedereen # 2
Het grote Simpelveld napraat-topic!
Simpelveld - foto's en kritieken - deel 2
verder hebben diverse fotografen wat dingen in hun persoonlijke portfolio gezet.
[..]
gefixed
Werkt hier prima. al op F5 gedrukt?quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:56 schreef snakelady het volgende:
ik zie pagina 2 van Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!! (deel 6) niet, hebben er meer hier last van?
dan voel je je ineens welkomquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
Jaja....het zoeken is moeilijk![]()
Gewoon in de forumindex: Het grote lenzentopic #10
[CENTRAAL]Wie helpt mij een nieuwe camera vinden?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wil voor vakantie een digitale camera kopen van rond de 250 euro zijn hier al topics over? compacte digitale camera's ?
Volgens hem anders wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
Wat vinden jullie...
Hoort hier volgens mij niet thuis
Okay, je kan eens kijken of, wanneer je er weer last van hebt, het ook voorkomt als je je posts per pagina op 51 zet. En mocht dat niet baten, je posts per pagina op 10, dan 5 en dan 1 zet zodat we kunnen kijken waar het probleem precies ligt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef snakelady het volgende:
max. aantal berichten is 50 overigens en ik gebruik internet explorer.
thxquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
[CENTRAAL]Wie helpt mij een nieuwe camera vinden?
En doe het nu nog eens met 50 ppp? Ik dénk dat ik het gevonden heb.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:58 schreef snakelady het volgende:
als ik de instellingen lager dan 45 berichten zet dan doet hij het, dus heb hem nu op 44 berichten staan.
Damn....jij was snellerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:31 schreef Xilantof het volgende:
insecten oorlog
Kan een mod hier even kijken
Ja, erg héquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn....jij was snellerJe kan wel merken dat je vakantie hebt
voor het stook gehalte heb ik enige woorden, zinsdelen en zinnen weggelaten, zoals "(domme vraag, staticquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]achter de schermen wordt nu met tafels en stoelen gesmeten om een brandstapel te maken [...]Iedereen wil opstappen en [...] Maikuuuul wordt daarna FOT mod
Ze overdrijft, hoor. Er wordt een keurig schavot gemaakt, met daarop palen waar de veroordeelden in afwachting van hun executie kunnen worden vastgebonden. Als het tijdstip daar is worden de veroordeelden geblinddoekt, en krijgen ze een strop om de nek. Danny zat vervolgens een handel overhalen, waarna de luikjes onder de veroordeelden wegvallen, en ze verhangen worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:40 schreef petre86 het volgende:wat lees ik nou!
[..]
voor het stook gehalte heb ik enige woorden, zinsdelen en zinnen weggelaten, zoals "(domme vraag, staticdaar kan ik toch niks over zeggen
)"
![]()
voor de context enzo klik je maar op de link
Whehehe...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze overdrijft, hoor. Er wordt een keurig schavot gemaakt, met daarop palen waar de veroordeelden in afwachting van hun executie kunnen worden vastgebonden. Als het tijdstip daar is worden de veroordeelden geblinddoekt, en krijgen ze een strop om de nek. Danny zat vervolgens een handel overhalen, waarna de luikjes onder de veroordeelden wegvallen, en ze verhangen worden.
Brandstapels zijn zoooo middeleeuws.
Ophangen is niet leuk... Dan missen we het rondspattend bloedquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze overdrijft, hoor. Er wordt een keurig schavot gemaakt, met daarop palen waar de veroordeelden in afwachting van hun executie kunnen worden vastgebonden. Als het tijdstip daar is worden de veroordeelden geblinddoekt, en krijgen ze een strop om de nek. Danny zat vervolgens een handel overhalen, waarna de luikjes onder de veroordeelden wegvallen, en ze verhangen worden.
Brandstapels zijn zoooo middeleeuws.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:39 schreef Re het volgende:
vierendelen is hier dan weer wel op zijn plaats
he-le-maal niets.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:12 schreef eL. het volgende:
Wat heeft ze nog meer op haar kerfstok dan ?
Mooi verwoord, helemaal mee eens.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
hierbij na gisterenavond doorlezen van de nieuwe informatie een motie van wantrouwen tegen offy , ze heeft zich wederom zeer ongeloofwaardig gemaakt waarbij ze blijft volhouden niets te hebben misdaan en ze zelf vraag als je wat te klagen hebt doe het dan in feedback , hierbij dan.
het begint steeds meer een kopie te worden van verdonk tegen de rest van de 2de kamer , ik heb niets misdaan en ik lach in mijn vuistje.
geen openheid van zaken , het niet opvolgen wat danny heeft besloten (dit gewoon lekker in de windslaan) en de rest van de fotocrew hobbelt er lekker achteraan achter de schermen (zo'n ongelovelijke dooddoener)
ze heeft wat mij betreft voor nu en voor de naarbije toekomst zich zo ongelovelijk ongeloofwaardig gemaakt, dat ik al haar uitspraken als dubieus zal gaan bestempelen en heb het idee velen met mij.
dat mag je vindenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
hierbij na gisterenavond doorlezen van de nieuwe informatie een motie van wantrouwen tegen offy , ze heeft zich wederom zeer ongeloofwaardig gemaakt waarbij ze blijft volhouden niets te hebben misdaan en ze zelf vraag als je wat te klagen hebt doe het dan in feedback , hierbij dan.
het begint steeds meer een kopie te worden van verdonk tegen de rest van de 2de kamer , ik heb niets misdaan en ik lach in mijn vuistje.
geen openheid van zaken , het niet opvolgen wat danny heeft besloten (dit gewoon lekker in de windslaan) en de rest van de fotocrew hobbelt er lekker achteraan achter de schermen (zo'n ongelovelijke dooddoener)
ze heeft wat mij betreft voor nu en voor de naarbije toekomst zich zo ongelovelijk ongeloofwaardig gemaakt, dat ik al haar uitspraken als dubieus zal gaan bestempelen en heb het idee velen met mij.
Ik begrijp even niet waar iedereen nog op wacht?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
zolang wij niks weten weten we niks, dus het is voor iedereen even afwachten,
Ben ik te veeleisend als er ik vanuit ga dat iedereen hier tot 3 kan tellen? Er zijn 3 prijzen, altijd al geweest. Er is geen extra prijs geregeld, voor niemand, nooit gebeurd.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:05 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, de extra prijs die is geregeld is niet voor marjo bedoeld, want die kreeg m al automatisch. Ik vind het raar dat Offy alsnog een prijs regelt voor zichzelf.
Goede zaak, het had sowieso nooit in jouw of welke andere persoon mogen liggen. dat heeft niets met vertrouwen te maken , maar gewoon zakelijk afhandelen van prijsvragen in het algemeen.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef Offy het volgende:
Aangezien ik niet betrouwbaar genoeg blijk te zijn om een prijs te regelen zal ik dat voortaan maar in handen leggen van PR.
Ik mis het gedeelte dat je de passmailer gebruikt en stampvoetend FOK! verlaat ? je kan namelijk ook het gebeuren overdragen aan de PR. Maar ja . dat zal wel te moeilijk gedacht zijnquote:Dat betekent wel dat ik voor 742,50 euro aan prijzen die ik tot en met september heb geregeld zal moeten annuleren. Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn
voor mij zijn de prijzen bijzaak. dus van mijn kant geen probleem.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik hoef denk ik niet te vertellen dat het absoluut niet op prijs wordt gesteld dat er nu mensen zijn die de sponsor erbij willen betrekken om na te gaan of mijn verhaal wel klopt en dat vooral de sponsor hierdoor not amused zal zijn. Aangezien ik niet betrouwbaar genoeg blijk te zijn om een prijs te regelen zal ik dat voortaan maar in handen leggen van PR. Dat betekent wel dat ik voor 742,50 euro aan prijzen die ik tot en met september heb geregeld zal moeten annuleren. Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn
Je kunt ook zeggen, om gezeur te voorkomen in de toekomst draag ik alles, ook de 742 euro aan prijzen, over aan de PR en ik ding nu lekker mee.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef Offy het volgende:
Aangezien ik niet betrouwbaar genoeg blijk te zijn om een prijs te regelen zal ik dat voortaan maar in handen leggen van PR. Dat betekent wel dat ik voor 742,50 euro aan prijzen die ik tot en met september heb geregeld zal moeten annuleren. Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn
Ik heb een overeenkomst gesloten met de sponsor waar ik me niet meer aan kan houden als ik de prijzen uit handen neem. Hoe en of dat op de lossen valt weet ik nog niet, maar het ziet er naar uit dat die overeenkomst dan beëindigd moet worden.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:52 schreef SunChaser het volgende:
Je kunt ook zeggen, om gezeur te voorkomen in de toekomst draag ik alles, ook de 742 euro aan prijzen, over aan de PR en ik ding nu lekker mee.
Ik heb duidelijkheid gegeven. Ik heb meerdere malen gemeld dat Marjo haar prijs krijgt en dat er maar 3 prijzen zijn ipv 4, maar dat geloofde jij nietquote:Was in t begin duidelijk geweest, iedereen snakte naar duidelijkheid,
Dat is ook gebeurd, maar ook dat was blijkbaar niet genoeg.quote:Je had toen je marjo mailde meteen even een berichtje in FOT kunnen zetten Offy.
Drama queenquote:
Ik vind dat ze zelf veel sneller duidelijk had moeten zijn en niet had moeten doen alsof Marjo gek was.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Offy, ik vind dat je goed werk doet voor de fotowedstrijd en dat anderen het al veel eerder had moeten laten rusten.
Misschien wel, maar nu is het toch voorbij? Laat het dan ook los.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zelf veel sneller duidelijk had moeten zijn en niet had moeten doen alsof Marjo gek was.
Is het voorbij? Die toon die Offy nu aanslaat vind ik zeer irritant namelijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wel, maar nu is het toch voorbij? Laat het dan ook los.
Ja.quote:
Dat vinden anderen van jouw toon op dit moment waarschijnlijk ook.quote:Die toon die Offy nu aanslaat vind ik zeer irritant namelijk.
Nou inderdaad, hoe durf ikquote:Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind dat ze zelf veel sneller duidelijk had moeten zijn en niet had moeten doen alsof Marjo gek was.
Marjo heeft zelf gezegd dat ze zelf de conclusie trok dat er 4 prijzen waren, maar dat dat niet in mijn mail stond. Kan gebeuren hoor, er zijn wel meer opmerkingen verkeerd begrepenquote:Op zondag 2 juli 2006 01:29 schreef Offy het volgende:
Ik denk dat Marjo inderdaad verkeerd heeft begrepen dat er 4 prijzen zijn, het zijn er namelijk maar 3.
Dat magquote:Op zondag 2 juli 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vinden anderen van jouw toon op dit moment waarschijnlijk ook.
Dat mag ook.quote:Ik ben er wel ongeveer klaar mee, met dit hele gedoe.
Dit is natuurlijk altijd heel onverstandig. ik word wel heel nieuwsgierig naar die deal die je gemaakt hebt ?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:59 schreef Offy het volgende:
Ik heb een overeenkomst gesloten met de sponsor waar ik me niet meer aan kan houden als ik de prijzen uit handen neem.
Neehoor, dat vind ik wel zo veilig. Ik ben verantwoordelijk voor de overeenkomst die ik sluit met de sponsor en omdat er niet meerdere mensen bij betrokken zijn kan ik het overzichtelijk houden. Dit is bij alle sponsors goed gegaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dit is natuurlijk altijd heel onverstandig.
De deal was dat ik in de maanden juni tot en met september prijzen weg mocht geven. Meer informatie is vertrouwelijk en kan ik zonder toestemming van de sponsor niet plaatsen.quote:ik word wel heel nieuwsgierig naar die deal die je gemaakt hebt ?
ik stel voor dat we dat dan achter de schermen besprekenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:57 schreef Offy het volgende:
[..]
Neehoor, dat vind ik wel zo veilig. Ik ben verantwoordelijk voor de overeenkomst die ik sluit met de sponsor en omdat er niet meerdere mensen bij betrokken zijn kan ik het overzichtelijk houden. Dit is bij alle sponsors goed gegaan.
[..]
De deal was dat ik in de maanden juni tot en met september prijzen weg mocht geven. Meer informatie is vertrouwelijk en kan ik zonder toestemming van de sponsor niet plaatsen.
IDD Offy lieve schat, dit is nu eenmaal zo gelopen.. Hop spoel dit door de plee en op naar de volgende wedstrijd..quote:Op zondag 2 juli 2006 22:40 schreef snakelady het volgende:
Offy, ik zou het ook jammer vinden dat je door dit alles zou stoppen.
Prijzen boeien me niet, die zal ik toch niet winnen.![]()
jammer hoor, er is onduidelijkheid geschept, dat is nu blijkbaar opgelost, het had netter gekund maar we zijn er toch uit? Dat iemand een motie van wantrouwen uit is op zich niet vreemd maar zou niet moeten boeien, ga gewoon lekker door met de coordinatie en doe waar je goed in bent... Je hoeft niet zo onvergelijkt te doen en pochen met wat je allemaal wel niet geregeld hebt, tof dat je het doet maar gebruik het niet om lekker druk te zetten op dit voorval, dat staat je niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef Offy het volgende:
. Dat betekent wel dat ik voor 742,50 euro aan prijzen die ik tot en met september heb geregeld zal moeten annuleren. Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn
7 jaar ervaring en dan is dit de beste rel die je kan bedenken?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:51 schreef SunChaser het volgende:
Het is dat ik al 7 jaar op FOK! kom, anders had ik dit nooooooooooit zien aankomen.
[..]
newbiequote:Op zondag 2 juli 2006 23:16 schreef Zwarte_Piet het volgende:
[..]
7 jaar ervaring en dan is dit de beste rel die je kan bedenken?
Pfff. Kutnewbie
misschien dat een FOT-er dat in de FOT-wiki wil zetten op fokquote:Op maandag 3 juli 2006 13:38 schreef snakelady het volgende:
Ik vraag me eigen af of er toevallig een topic of een site is waar staat uitgelegd wat RAW, ISO enz. allemaal exact inhoud.
Ik heb wel sites gevonden in het Engels maar mijn Engels is niet zo denderend.
Maak anders zelf ff een topic aanquote:Op maandag 3 juli 2006 23:53 schreef PKfotografie het volgende:
@RonaldV
veel plezier en suc-6 met het modden van FOT tot je een nieuwe partner hebt gekregen.
ps. maak je een nieuw fotowedstrijd-topic aan?
is het toch je adoptie kindje geworden
dat lijkt me niet zo erg handig... wacht gewoon een dag, dan is er vast wel iets bekendquote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maak anders zelf ff een topic aanDe SC is er al
Dus er moet alleen een verzameltopic komen
Als men nou gewoon daar hun inzending in plaatst en die voorlopig op hun eigen webspace neerzet kunnen we gewoon verder hobbyen
ik heb wel eens een foto 5 minuten na opening ingestuurd, dat tie ook won was alleen maar grappigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook nog nooit voorgekomen dat de eerste dag al een foto moest verschijnen in het zentrale topic.
aantal deelnemers=1???quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:03 schreef Re het volgende:
ik heb wel eens een foto 5 minuten na opening ingestuurd, dat tie ook won was alleen maar grappig
nee hoor, en ik heb ook niet de zin om zo druk te zijn naast de FP en vast te zitten aan FOTquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
Mag ookOf heb je nu spontaan gemailed dat jij de wedstrijd wil gaan doen
![]()
Pijp Danny ff, dat is het halve werkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef fraubitch het volgende:
Bij wie moet ik slijmen om de nieuwe mod te worden?![]()
Chaos is compleet. Nu maar zoeken naar een niewe mod.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
subhuman is geen mod meer, en offy is coördinatrice af
nah, chaos is ook een overtreffende trapquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Chaos is compleet. Nu maar zoeken naar een niewe mod.![]()
Maar het wel voorbij het popcorn en cola niveau...quote:
Overdrijf niet zoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:17 schreef HMaster-II het volgende:
Chaos is compleet.
maar voor 10%...quote:
sinds afgelopen weekend, en sinds subhuman weg isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:19 schreef Ynske het volgende:
ik mis blijkbaar van alles
maar sinds wanneer is missymiriam hier aan t modden
aaah okquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sinds afgelopen weekend, en sinds subhuman weg isik hou ier een klein oogje in het zeil, verder niks.
quote:
Hij spreekt uit ervaringquote:
Ik had mazzel, ik hoefde alleen Yvonne maar te pijpenquote:
moest je slikkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had mazzel, ik hoefde alleen Yvonne maar te pijpen
Jij moet maar door iemand anders gepijpt wordenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:03 schreef RonaldV het volgende:
Voor SC hebben we het SC-topic, luitjes...
Ik zal het mijn vrouw laten weten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet maar door iemand anders gepijpt worden
meldtquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zal het mijn vrouw laten weten.
Wie, wie?
En nu weer FB hier graag!![]()
wie moet dat doen dan? er is niemandquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[!] Offy per direct weg
Nog een keer de vraag: misschien handig om het topic te sluitenHet is nu wel ver genoeg gegaan
Tss, alsof jij over mij heen kunt kijken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wie moet dat doen dan? er is niemand
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tss, alsof jij over mij heen kunt kijken.
Ook dat zal je niet makkelijk vallen bij die bollequote:
Ik gok op Lord_Dreamer of Phoenix... of allebei natuurlijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:05 schreef RonaldV het volgende:
En de 300e post is voor mijn nieuwe collega. Binnenkort in dit theater.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.![]()
Voor de duidelijkheid: dit is FOT, hier hoef je niet een foto van jezelf te posten, in tegenstelling tot US. Wel verwachten we dat je zelf de verantwoording voor het plaatsen van de foto draagt (maar dat is in dit geval dus al rond), en dat je een door jezelf gemaakte fotografisch interessante foto plaatst (en dat lijkt me bij deze ook wel ok).
Wat subtiel iets anders is dan jij vroeg trouwens.quote:
het was ronaldvquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
FOT heeft een nieuwe mod
Sluitpostje teveel moeite? Stijgt de macht NU al door je kale schedeldak heen, Danny-II?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:38 schreef RonaldV het volgende:
Met zijn allen naar het felicitatie-topic!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:37 schreef PKfotografie het volgende:
hey shark,
hier staan tegrote foto's
je bent een lief modje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ik heb het in..ehm.. tja.. goh.. ik heb er iets van gezegd
zenks men.
Ja dat waren echt lompe boerenkaffersquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:45 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je bent een lief modje.
je voorgangers deden het een stuk botter meen ik me te herrinneren.
en nog eens tegroot.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ik heb het in..ehm.. tja.. goh.. ik heb er iets van gezegd
zenks men.
Ik hou ook van jou.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat waren echt lompe boerenkaffersIk was al helemaal bang dat het k_man zou worden
nah jaquote:
off-topic: ben jij helemaal niet meer bereikbaar overdag via computer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:40 schreef Re het volgende:
[..]
nah ja
bijvoorbeeld
[showcase] Mona
perfect mooi binnen de 550px maar files rangen van 1 tot 1,6 MB, maar dat is niet erg voor een analoog lijntje natuurlijk omdat het binnen de policy valt
neequote:Op donderdag 13 juli 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
off-topic: ben jij helemaal niet meer bereikbaar overdag via computer?
jammerquote:
En ik trap er nog in ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:40 schreef Re het volgende:
[..]
nah ja
bijvoorbeeld
[showcase] Mona
perfect mooi binnen de 550px maar files rangen van 1 tot 1,6 MB, maar dat is niet erg voor een analoog lijntje natuurlijk omdat het binnen de policy valt
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En ik trap er nog in ook
Tel de bytes nog even, en je zult zien dat de plaatjes 100-160KB zijn, en niet het tienvoudige.
Landschapsfoto's? Maak jij die dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef Re het volgende:
[..], ik zien het
persoonlijk vind ik het gewoon lastig om landschap fotos op 550 te houden omdat die tov portret stand zoveel kleiner zijn terwijl de size gewoon klein blijft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |