quote:Op maandag 3 juli 2006 23:01 schreef snakelady het volgende:
Alleen melden dat Offy uit de functie is ontheven zonder verdere toelichting was voldoende geweest.
Dan zou er een hele discussie ontstaan over het waarom. Dan kun je dat beter meteen duidelijk hebben. Overigens meen ik het dat ze goed werk heeft verricht in de taak die ze had, alleen is het nu uiteindelijk toch verkeerd gelopen. Dat kan gebeuren en dat wil ik ook verder niemand kwalijk nemen. De post was niet als natrappen bedoeld, wel als duidelijkheid richting de users die zich bedrogen voelden.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:01 schreef snakelady het volgende:
Jammer, vooral omdat ze hier nu nog even een schop na krijgt.
Alleen melden dat Offy uit de functie is ontheven zonder verdere toelichting was voldoende geweest.
Maar Offy, bedankt voor al je werk en jammer dat het zo eindigd.
iets met schuld en een bult.. hèquote:Op maandag 3 juli 2006 23:01 schreef snakelady het volgende:
Jammer, vooral omdat ze hier nu nog even een schop na krijgt.
Maar Offy, bedankt voor al je werk en jammer dat het zo eindigd.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Niet alleen is het een ongelofelijke trap na, het is nog eens gelogen ook. Offy heeft alle duidelijkheid verschaft, er is geen enkele grond waarom ze nu ineens weg zou moeten nu er een oplossing is waar alle users het mee eens zijn. Zo ga je niet met je crew om, en in zo'n crew wil ik dan ook niet zitten. Ik stop.
Jij ook aju dan maar.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Niet alleen is het een ongelofelijke trap na, het is nog eens gelogen ook. Offy heeft alle duidelijkheid verschaft, er is geen enkele grond waarom ze nu ineens weg zou moeten nu er een oplossing is waar alle users het mee eens zijn. Zo ga je niet met je crew om, en in zo'n crew wil ik dan ook niet zitten. Ik stop.
Omdat ik een discussie al verwachtte, ik Offy een kans wilde geven zelf nog iets te zeggen of te reageren, en omdat hier de mensen het lezen die het ook iets aangaat en de aasgieren en ramptoeristen hopelijk wegblijven.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
Ik vind het geen trap na. Iedereen is het er over eens dat ze de wedstrijden altijd prima regelde. Ook Danny geeft dat aan. Alleen heeft Offy een kapitale fout gemaakt, die kennelijk iedereen ziet, behalve zij zelf.
Ik weet niet wat er achter de schermen allemaal is voorgevallen en vind het jammer Offy te zien gaan, maar kan me er aan de andere kant ook wel wat bij voorstellen. Een fout maken kan iedereen, maar er komt een moment dat je dat moet accepteren.
Overigens, Danny, vraag ik me wel af waarom je dit als een normaal topic opent ipv eentje in MED?
Shit, ik ben niet welkom!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat ik een discussie al verwachtte, ik Offy een kans wilde geven zelf nog iets te zeggen of te reageren, en omdat hier de mensen het lezen die het ook iets aangaat en de aasgieren en ramptoeristen hopelijk wegblijven.
wat denk je zelf?quote:de aasgieren en ramptoeristen hopelijk wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |