abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 3 juli 2006 @ 22:57:55 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_39489897
Na een dagenlange eenzijdige discussie is besloten Offy uit haar taak te ontheffen en haar weer gewoon als user welkom te heten op het forum.
Niet alleen weigert Offy duidelijkheid te geven omtrend het wel of niet zelf ontvangen van een prijs en heeft ze de zaken omtrend de regels en het overleg daarover met de FA's ietwat verdraaid; ze meent zelf ook nog eens niets verkeerd te hebben gedaan.
Voorts heeft ze te kennen gegeven geen prijzen meer te regelen en dus heeft ze daarvoor ook geen crewtoegang of rechten meer nodig.

Mocht iemand de organisatie van de FOT wedstrijden over willen nemen dan kan er gemaild worden naar forum@fok.nl
De prijzen zullen, indien de wedstrijden doorgaan, voortaan door de PR worden verzorgd, dus daar heb je verder geen omkijken naar.
Jammer dat het zo moest lopen, maar wij zijn van mening dat je niet op die manier met users om kunt gaan, hoe goed ze de wedstrijden ook regelde verder.

Bij deze wil ik Offy graag bedanken voor haar inzet en wens ik haar veel plezier als user.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 3 juli 2006 @ 23:01:42 #2
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_39490042
Jammer, vooral omdat ze hier nu nog even een schop na krijgt.
Alleen melden dat Offy uit de functie is ontheven zonder verdere toelichting was voldoende geweest.

Maar Offy, bedankt voor al je werk en jammer dat het zo eindigd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_39490087
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:01 schreef snakelady het volgende:

Alleen melden dat Offy uit de functie is ontheven zonder verdere toelichting was voldoende geweest.
, welkom op Fok!
  maandag 3 juli 2006 @ 23:02:42 #4
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_39490088
Ik dacht dat er een oplossing was waar iedereen tevreden mee was?
Jammer hoor, Offy deed het zo goed.
Life is what you make it.
  Admin maandag 3 juli 2006 @ 23:03:34 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_39490125
quote:

Dan zou er een hele discussie ontstaan over het waarom. Dan kun je dat beter meteen duidelijk hebben. Overigens meen ik het dat ze goed werk heeft verricht in de taak die ze had, alleen is het nu uiteindelijk toch verkeerd gelopen. Dat kan gebeuren en dat wil ik ook verder niemand kwalijk nemen. De post was niet als natrappen bedoeld, wel als duidelijkheid richting de users die zich bedrogen voelden.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:03:56 #6
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_39490146
Danny, jammer dat je dingen over mij verspreid die gewoonweg niet waar zijn. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat TheMarco zijn prijs aan mij schenkt, hoe duidelijker wil je het hebben? Overigens heb ik ook aangegeven dat ik de beslissing van de FA's heb opgevolgd, maar daarna heb teruggedraaid toen duidelijk werd dat die regels pas volgende maand ingingen. Mijn prijs is opgeschoven naar die van Marjo en ik was in de volle veronderstelling dat het probleem daarmee opgelost was. Ik heb aangeboden meer duidelijkheid te verschaffen over dingen die nu nog niet duidelijk zijn, ik vind het jammer dat je daar niet op ingegaan bent en nu meldt dat ik weiger duidelijkheid te geven.

Het plezier in het regelen van de wedstrijd zoals ik dat had een maand geleden is compleet verdwenen en ik hoop dat er iemand is die dat wél heeft. Die wil ik dan bij deze ook veel succes wensen.
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_39490165
Jammer en bedankt! Ik hoop wel dat je je overzichten bij blijft houden, die zijn echt erg handig en gebruik ik altijd bij het maken van de keuze.
dag
  maandag 3 juli 2006 @ 23:04:20 #8
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39490167
Ik vind het ook jammer. En toch ook wel redelijk onverwacht, aangezien ik dacht dat het achter de rug was, blijkbaar heb ik dan niet alles meegekregen.

Bedankt, Offy, voor wat je er toch allemaal voor gedaan hebt.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:04:42 #9
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_39490185
Jammer Offy, maar ik heb dan ook nooit begrepen waarom je zelf niet zag dat de volgorde niet klopte. Toch waardeer ik je werk tot nu toe heel erg en vind het jammer - ondanks dat ik al tijden niet meer meedoe - dat je ermee stopt.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:05:41 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39490223
quote:

iets met schuld en een bult.. hè
Huilen dan.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:05:42 #11
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_39490224
Ow wacht, een twist in de situatie !
pi_39490296
Ik vind het geen trap na. Iedereen is het er over eens dat ze de wedstrijden altijd prima regelde. Ook Danny geeft dat aan. Alleen heeft Offy een kapitale fout gemaakt, die kennelijk iedereen ziet, behalve zij zelf.

Ik weet niet wat er achter de schermen allemaal is voorgevallen en vind het jammer Offy te zien gaan, maar kan me er aan de andere kant ook wel wat bij voorstellen. Een fout maken kan iedereen, maar er komt een moment dat je dat moet accepteren.

Overigens, Danny, vraag ik me wel af waarom je dit als een normaal topic opent ipv eentje in MED?
  maandag 3 juli 2006 @ 23:08:24 #13
36666 Furious
animalist.
pi_39490345
An eye for an eye.

Aju, .
Ik post om het posten.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:08:50 #14
40714 Subhuman
Televised confession
pi_39490372
Niet alleen is het een ongelofelijke trap na, het is nog eens gelogen ook. Offy heeft alle duidelijkheid verschaft, er is geen enkele grond waarom ze nu ineens weg zou moeten nu er een oplossing is waar alle users het mee eens zijn. Zo ga je niet met je crew om, en in zo'n crew wil ik dan ook niet zitten. Ik stop.
pi_39490416
Damn, had dit even niet eerder kunnen beginnen
  maandag 3 juli 2006 @ 23:10:10 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_39490429
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Niet alleen is het een ongelofelijke trap na, het is nog eens gelogen ook. Offy heeft alle duidelijkheid verschaft, er is geen enkele grond waarom ze nu ineens weg zou moeten nu er een oplossing is waar alle users het mee eens zijn. Zo ga je niet met je crew om, en in zo'n crew wil ik dan ook niet zitten. Ik stop.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 3 juli 2006 @ 23:10:18 #17
36666 Furious
animalist.
pi_39490436
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:08 schreef Subhuman het volgende:
Jij ook aju dan maar.
Ik post om het posten.
pi_39490452
Ken dit hele sub-forum niet, maar ff tvp-en om deze rel te volgen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_39490470
Spannend!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  Admin maandag 3 juli 2006 @ 23:11:11 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_39490484
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
Ik vind het geen trap na. Iedereen is het er over eens dat ze de wedstrijden altijd prima regelde. Ook Danny geeft dat aan. Alleen heeft Offy een kapitale fout gemaakt, die kennelijk iedereen ziet, behalve zij zelf.

Ik weet niet wat er achter de schermen allemaal is voorgevallen en vind het jammer Offy te zien gaan, maar kan me er aan de andere kant ook wel wat bij voorstellen. Een fout maken kan iedereen, maar er komt een moment dat je dat moet accepteren.

Overigens, Danny, vraag ik me wel af waarom je dit als een normaal topic opent ipv eentje in MED?
Omdat ik een discussie al verwachtte, ik Offy een kans wilde geven zelf nog iets te zeggen of te reageren, en omdat hier de mensen het lezen die het ook iets aangaat en de aasgieren en ramptoeristen hopelijk wegblijven.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:11:29 #21
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_39490498
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:10 schreef Furious het volgende:
Jij ook aju dan maar.
Jij ziet alleen de lol ervan in hè ?
  maandag 3 juli 2006 @ 23:11:51 #22
29358 drugsgebruiker
Rien à perdre
pi_39490514
De frustratie van Danny is wel te merken. Het komt erg kinderachtig over en vooral de [!] voor de topic titel is echt treurig.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_39490520
quote:
Op maandag 3 juli 2006 23:11 schreef Danny het volgende:

[..]

Omdat ik een discussie al verwachtte, ik Offy een kans wilde geven zelf nog iets te zeggen of te reageren, en omdat hier de mensen het lezen die het ook iets aangaat en de aasgieren en ramptoeristen hopelijk wegblijven.
Shit, ik ben niet welkom!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:12:13 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39490525
quote:
de aasgieren en ramptoeristen hopelijk wegblijven.
wat denk je zelf?

we zitten hier op FOK! hè
Huilen dan.
pi_39490564
Wat een FOT-ontwikkelingen op zo'n warme maandagavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')