quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
Zet ook ff de vlindermeet erin Xilantof
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:39 schreef Auticia het volgende:
[..]. Ben ik eens een keer niet in Zeeland...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:37 schreef Xilantof het volgende:
done![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Och....ze weten niet wat ze missenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:54 schreef pea4fun het volgende:
Morgen eindelijk naar die vlindertuin. Het ziet er wel naar uit dat ik toch het hele pokke-eind alleen in de auto zit, maar dat moet dan maar voor het goede doel.![]()
bij de vogelkledder?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:49 schreef Auticia het volgende:
Ze verkopen overigens prairiehondjes hier in den Haag. [afbeelding].
Jij wil gewoon met die tussenringen aan de gang, anders was je ook vast niet gegaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Och....ze weten niet wat ze missen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
bij de vogelkledder?
daar ging ik stiekum al van uit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:08 schreef Auticia het volgende:
[..].
Ze zijn alleen wat prijzig.
geen ratjes?quote:Dus ik heb nog maar 2 muisjes gekocht
Ik zocht een albino dametje. Een ratje dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
daar ging ik stiekum al van uit.
[..]
geen ratjes?
ssssssssst....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij wil gewoon met die tussenringen aan de gang, anders was je ook vast niet gegaan
Leukquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:10 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik zocht een albino dametje. Een ratje dus.
Maar die hadden ze niet.
En toen zag ik die muisjes.
Neen. Misschien wel een goed plan. De rittens groeien ook als kool.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk
Foto's?
Wel in slowchat danquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Neen. Misschien wel een goed plan. De rittens groeien ook als kool.
Ja zeg! Jij begon over die tussenringen en proberen enzo, toen begon ik pas over die vlindertuin...en studeren deed je toen toch al niet meer....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ssssssssst....
Wie begon er gister over die vlindertuin en leidde me derhalve dusdanig van mijn studie af
Morgen tijd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:46 schreef Robertje het volgende:
Ik heb gisteravodn gehoord dat ik de 24ste een trainingskamp heb. En ik heb Blijdorp ook al gemistMaar ik heb nog eventjes de tijd voor een hele goede smoes om er toch bij te zijn de 24ste
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel in slowchat dan. Dit is niet echt de goeie plek denk ik
dankje!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:06 schreef Offy het volgende:
Beetje late reactie, maar: Xilantof, mooie foto's![]()
engeltje?quote:(Offy gaat dat engeltje ook maar eens van dichtbij bekijken)
Bij dat kerkjequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dankje!
[..]
engeltje?![]()
ik durfde zo vroeg niet op het gras te gaan lopen daar ook de pastorie er naast is enzo...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:25 schreef Offy het volgende:
[..]
Bij dat kerkje(ik wist dat er een engeltje stond, we rijden er altijd voorbij, maar nu ik jouw foto zie ga ik het maar eens van dichtij bekijken denk ik
)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:06 schreef Offy het volgende:
Ik sla de vlindermeet een keertje over, helaas. Veel plezier jullie morgen![]()
Eh...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:06 schreef Offy het volgende:
Ouwesok, die foto!!ik schiet iedere keer in de lach als ik hem zie
De Vroege Fokkers-foto, waar we zo inzettend gaar op staanquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Eh...welke
Je mist ook Ben en Jerry'squote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:14 schreef Offy het volgende:
[..]
De Vroege Fokkers-foto, waar we zo inzettend gaar op staan
PdeHoog, daar kan ik mee leven...Als het nu Ben & Jerry's was geweest
JAJAJAJAJAJAJAJAquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:28 schreef Ouwesok het volgende:
Ik gooi nog een meetmogelijkheid op het vuur
21 november is er in Houten weer de halfjaarlijkse fotograficabeurs in het Euretcocomplex. De mogelijkheid om leuke (vooral traditionele) spullen op de kop te tikken. Fotograficabeurzen zijn ideaal voor het vergaren van filters, tussenringen, convertertjes en andere kleine toestandjes. Daarnaast kun je er, wanneer je er vatbaar voor bent, oeverloos genieten van camera's, optieken en weet ik niet wat meer van gisteren, eergisteren en tachtig jaar geleden.
Ouwesok loopt daar ook rond op zoek naar allerhande leuke speeltjes die je in de winkel niet meer vindt, en het zou natuurlijk aardig zijn om dit maar gelijk tot officiele FOT-meet te verheffen.
Dus roept u maarrrrr
Waarom?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:16 schreef pea4fun het volgende:
Jammer dat je niet meegaat offy...
* PdeHoog 2 broodjes van lijstje schrapt
Ik ben dan iig wel vrij , houten is naast de deurquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:28 schreef Ouwesok het volgende:
Ik gooi nog een meetmogelijkheid op het vuur
21 november is er in Houten weer de halfjaarlijkse fotograficabeurs in het Euretcocomplex. De mogelijkheid om leuke (vooral traditionele) spullen op de kop te tikken. Fotograficabeurzen zijn ideaal voor het vergaren van filters, tussenringen, convertertjes en andere kleine toestandjes. Daarnaast kun je er, wanneer je er vatbaar voor bent, oeverloos genieten van camera's, optieken en weet ik niet wat meer van gisteren, eergisteren en tachtig jaar geleden.
Ouwesok loopt daar ook rond op zoek naar allerhande leuke speeltjes die je in de winkel niet meer vindt, en het zou natuurlijk aardig zijn om dit maar gelijk tot officiele FOT-meet te verheffen.
Dus roept u maarrrrr
En nou missen jullie én de vlinders pas iets, want Offy rond voedertijd vormt zo'n uitgesproken Kodak-momentquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:16 schreef pea4fun het volgende:
*pea4fun 2 broodjes van lijstje schrapt
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:27 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
En nou missen jullie én de vlinders pas iets, want Offy rond voedertijd vormt zo'n uitgesproken Kodak-moment![]()
* Hard wegrent.....
Wat ben ik daar in vredesnaam aan het doen???quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:28 schreef Ymke het volgende:
Woehahahahhahahahahahahahahahahaha , hehe traantjes weg veeg
Kunnen we jou op de presentielijst zettenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:26 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik ben dan iig wel vrij , houten is naast de deur
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuurquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:32 schreef Offy het volgende:
[..]
Wat ben ik daar in vredesnaam aan het doen???![]()
Ouwesok, ik meen het
Ja , ik ben van de partij, neem mijn zoon meequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:33 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Kunnen we jou op de presentielijst zettengeen appels eten waar ik bij ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |