Heb ik expres voor je open gelatenquote:Op zondag 26 september 2004 20:53 schreef Ouwesok het volgende:
Topictitel aangevuld. Vlag dekt volgens mij de lading wel aardig
Dankjewel!quote:Op zondag 26 september 2004 20:42 schreef Xilantof het volgende:
Oceanonix: zo is het beter!
en offy: leuke foto's!
Hmm...Ik vrees dat het licht in Emmen niet veel anders zal zijn dan in Blijdorp. lees nu pas de post van Borelius Hoewel ik moet zeggen dat ik er niet heel erg veel last mee heb gehad. (ze zijn gewoon onscherpquote:Op zondag 26 september 2004 20:45 schreef Oceanonix het volgende:
Offy van mijn Oceanium foto's heb ik ook veel weg kunnen gooien. Net als van mijn vlinderfoto's.
Is het licht in Emmen (de vlindertuin) beter of even beroerd?
AMENquote:Op zondag 26 september 2004 20:57 schreef Ouwesok het volgende:
We mogen trouwens de weergoden nog wel een bedrankje sturen. Geen vorm van neerslag vandaag en meer zon dan we aanvankelijk dachten te gaan krijgen.
Nog steeds aan het kwakkelen met je gezondheid? (of alweer? Beterschap dan!) Het was inderdaad jammer dat je er niet bij was, en er waren nog wel zoveel musjesquote:Op zondag 26 september 2004 20:56 schreef Borelius het volgende:
@Offy:
Als ik dit zie heb ik toch weer spijt dat ik er niet bij was. Ik had wel tijd maar geen fut (spiertjes).
De eerste vlinder en het groene monster zijn helemaal top!
Nieuwsgierig beestje was datquote:Op zondag 26 september 2004 21:08 schreef Subhuman het volgende:
Veel mooie foto's! Die foto van de pinguin van Offy vind ik echt geniaal! Het perspectief, en dan hoe dat dier daar staat!
Fijn om te horen dat je veilig thuis bent gekomenquote:Op zondag 26 september 2004 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog meldt zich weer aanwezig
Was kwart voor 9 thuis. Onderweg nog een mooi luchtje gescoord. Niet de mooie die ik eigenlijk wilde, maar ik ben niet ontevreden
Wil je dat ik me met terugwerkende kracht schuldig ga voelen?quote:Ben iig goed brak nu. Last van mijn schouders en er staat inmiddels 521 km op de teller van alleen vandaag
.
Ja, dat merkte ik inderdaad ook. Maar ik heb fotopic.net (terug) gevonden...quote:Op zondag 26 september 2004 20:57 schreef Ouwesok het volgende:
Photobucket loopt inderdaad als dikke stront door een nauwe trechter.
Bij mij doen ze het (somsquote:Op zondag 26 september 2004 21:23 schreef pbb het volgende:
Okay, hier mijn eerste pogingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
....Aaargh okay dat werkt dus ook niet...
Met de treinquote:Op zondag 26 september 2004 21:47 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik zal woensdag wel een kleine selectie maken, eerder ben ik niet thuis.
Aaaaah? Ik krijg alleen maar lege ruimte te zien!quote:Op zondag 26 september 2004 21:28 schreef Offy het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het (soms) wel hoor. Die tweede is erg apart geworden, mooi
(is die laatste vanuit dat 'middenstuk' genomen?)
Er is helemaal nix mis met treinen!quote:Op zondag 26 september 2004 21:51 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Met de trein
Na een paar keertjes F5 kwamen ze ineens tevoorschijnquote:Op zondag 26 september 2004 21:53 schreef pbb het volgende:
[..]
Aaaaah? Ik krijg alleen maar lege ruimte te zien!![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 22:07 schreef Xilantof het volgende:
ik post vanavond wel geteld 1 (één) foto
de rest komt morgen wel.
heb veel gewist, en alles is uit z'n raw huidje, dus dat werkt morgen lekker snel.
komt ie:
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 september 2004 22:16 schreef Offy het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet dat zo groot??![]()
![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 22:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]![]()
Het viel op, omdat de rest zo helder is. Het zijn wel hele romantische pinguinfoto'squote:Op zondag 26 september 2004 22:26 schreef Offy het volgende:
Die pinguins zaten inderdaad achter (behoorlijk vlekkerig) glas, vind ze nog goed gelukt, Rubberduckey
't Is een prachtige foto en prima geschikt voor de nieuwe Fok!babe op de Frontpagequote:Op zondag 26 september 2004 22:16 schreef Offy het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet dat zo groot??![]()
![]()
Ik had uit het plaatje dat je krijgt al begrepen dat je niet images3.fotopic.net maar images.fotopic.net moet gebruiken. Maar dan nog krijg ik geen plaatjesquote:Op zondag 26 september 2004 23:45 schreef Borelius het volgende:
@pbb
Bij mij ook niet, maar als ik een linkje maak naar een van jouw foto's gaat het wel??
nr 7800, een pinguin:
[afbeelding]
Hmmmmmm.....quote:Op maandag 27 september 2004 00:27 schreef Bowiefan het volgende:
ok ok ok, PdeH, je vraagt erom!
Op veler verzoek hier het portret:
[afbeelding]
Zoals u wiltquote:Op maandag 27 september 2004 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
Plaats liever die van Ouwesok. Die is VEEEEEEEEEEEEL leuker
persoonlijk vind ik je er niet eens onaardig opstaanquote:Op maandag 27 september 2004 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
Waar heb ik dit aan verdiend?
@Ouwesok: hij bedoeld deze:quote:Plaats liever die van Ouwesok. Die is VEEEEEEEEEEEEL leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |