Eerst 10 minuten niets, toen ineens 3x....quote:Op maandag 26 juni 2006 18:47 schreef snakelady het volgende:
dat is 3x, leuke meid.
Tussen Hazerswoude-Dorp en Boskoop in!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is mooi![]()
Genomen bij Leiderdorp in de buurt?![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:43 schreef theiz het volgende:
Poging 3, het lukt me maar niet om een reactie te plaatsen....
Foto van mijn dochter, ik vond de foto erg leuk maar ben natuurlijk bevooroordeeld:
[afbeelding]
Wil ik dat zien?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 07:24 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
heb je geen foto van voren?![]()
Mooie foto, kleuren komen mooi uit de verf
Wow, heb je hier ook (een linkje naar) de grote versie van?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:15 schreef Daklem het volgende:
Vanmorgen voordat de regen begon:
[afbeelding]
commentaar bitte
Schattig!quote:Op maandag 26 juni 2006 18:43 schreef theiz het volgende:
Poging 3, het lukt me maar niet om een reactie te plaatsen....
Foto van mijn dochter, ik vond de foto erg leuk maar ben natuurlijk bevooroordeeld:
[afbeelding]
Thnxs! Klopt!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:36 schreef Denocorp het volgende:
[..]
Schattig!
Misschien een tip voor de volgende keer: je hebt een typisch 'grote-mensen-perspectief' op deze foto. Even door de knieën, zodat je op gelijke hoogte met het kind bent, levert vaak betere foto's op!
Gehehehe, tis maar waar je van houd natuurlijk. Ik ben gek op Tatoo`s en al helemaal icm met vrouwenquote:
mmm.....het is het niet echt helemaal. De laatste is het mooiste.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Niet helemaal vandaag, maar achik vind ze leuk geworden voor een beetje klooien met m'n nieuwe lenzen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind hem wel leuk. Kan je hem niet bij bijv photobucket.com zetten zodat we een plaatje zien ipv een link?quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:10 schreef DennisP het volgende:
Deze heb ik gisteren geschoten, vond hem zelf wel grappig.
De voorwerpen die je[img=http://img370.imageshack.us/img370/2097/broodkorst111wx.th.jpg] ziet zijn broodkorsten!
Die is leuk zegquote:
Waarschijnlijk mag je niet linken vanaf picasaweb....quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:58 schreef Sisko het volgende:
[afbeelding]Van de veteranen dag
Waarom laat hij het plaatje niet zienDe link is goed
Moet je niet bij mij zijn ben ik bangquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:22 schreef elmarz het volgende:
thnx! wanneer komt er weer een meet a la simpelveld? maar dan op het strand ofzo!
Ik zou het gewoon in een nieuw topic proberenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:29 schreef elmarz het volgende:
[offtopic] Bij deze een oproep voor een fotomeet op het strand / in de duinen [/offtopic]
Wat heb je aan nabewerking gedaan bij die foto? Ik vind het erg mooi geworden!quote:
Ja je hebt gelijk, maar ik durfde niet de tijd te nemen om mijn camera anders in te stellen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
Da's een mooie stilIets onscherpere achtergrond was mooier geweest, maar zeker niet fout dit
Maakt niet uit johquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:32 schreef stil het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, maar ik durfde niet de tijd te nemen om mijn camera anders in te stellen.
Niet zo heel veel; levels, color balance, brightness/contrastquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:52 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat heb je aan nabewerking gedaan bij die foto? Ik vind het erg mooi geworden!
Dat dacht ik al..maar ik kwam zo niet op die naamquote:Op maandag 26 juni 2006 19:03 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Tussen Hazerswoude-Dorp en Boskoop in!Klein Giethoorn heet 't gat.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |