Deze foto vind ik echtquote:
Idd geen lelijke foto, heerlijke kleur en compositiequote:Op maandag 19 juni 2006 23:11 schreef CompuMess het volgende:
Nou ja... bíjna vandaag dan...
[afbeelding]
Het is inderdaad in Australië en ik vond de foto zelf heel mooi en was benieuwd of het vanuit een professioneler oogpunt ook zo zou zijn, maar helaasquote:Op maandag 19 juni 2006 09:48 schreef AlphaOmega het volgende:
Ja, en nu? Je verwijst naar een eerder topic, waar een link naar The Great Ocean Road staat. Ik ken maar een Great Ocean Road, en die is in Australie... en dan is die foto niet geweldig vergeleken bij andere mogelijke foto's van The Great Ocean Road...
Oeh tof hoor!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:14 schreef Maxcre8 het volgende:
Spend my cash In het groot
Eigenlijk is dit de eerste keer dat ik met behulp van flits fotos maak (slave unit)
jammer genoeg heb ik er maar 1misschien hebben jullie nog goeie tips wat betreft flitsen,
als ik er nog een had had ik de grasmaaier wat beter uitgelicht maar goed kunt niet alles hebben.het gras is trouwens gephotoshopt.
[afbeelding]
Hm nou eigenlijk is het gewoon gein, n klasgenoot van me wilde weer eens een leuke foto en ik dacht op deze manier kan ik zelf ook weer wat experimenteren en leren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:09 schreef Elefes het volgende:
[..]
Oeh tof hoor!Erg mooi gedaan. Vertel er eens wat meer over, als je wilt? Bijvoorbeeld waarvoor de foto is, is het echt een opdracht voor het een of het ander?
Ik vind het echt mooi gedaan, het lijkt wel een reclame uit een of ander bladquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:17 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
Hm nou eigenlijk is het gewoon gein, n klasgenoot van me wilde weer eens een leuke foto en ik dacht op deze manier kan ik zelf ook weer wat experimenteren en leren.![]()
Achteraf gezien vind ik het wat minder dat het licht (flits) zo'n spot effect heeft, de schaduw op de muur hoort er eigenlijk niet.. en het gordijn is nu ook maar deels belicht.. maar goed ik heb er ook nog maar weinig kaas van gegeten dus hoop op deze manier veel nieuwe dingen te leren![]()
Of gewoon een foto mét en een foto zonder het onderwerp, dan poets je die schaduw zo mooi weg in photoshop door de twee over elkaar te zetten. Verder vind ik de belichting zelf namelijk wel erg mooi.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:25 schreef Matrixxx het volgende:
Die lawnmower foto is net een reclamefoto. Erg jammer van die schaduw, viel me gelijk op. Ik denk dat je inderdaad óf meer flitsers nodig had, óf gewoon een groot reflectiescherm om het invallend licht van het raam op je onderwerp(en) te reflecteren.
Ziet er goed uitquote:
Je JPEG-compressie is niet helemaal lekker. Foto 2 ziet er overigens uit als Margratenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
mijn eerste post met bijdrage hier gemaakt tijdens mijn vakantie in
limburg afgelopen week
[[url=http://www.mijnalbum.nl/Foto=T4VBQJ6P[/img
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=46TBGHO7]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij maakt dat mijnalbum.nl ze gewoon zo leluq, ik zie ze wel vaker langskomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
Je JPEG-compressie is niet helemaal lekker. Foto 2 ziet er overigens uit als MargratenEn foto 3 is Valkenburg
Ik vind hem allereerst te groot (even aanpassen naar max. 550 pixels breed, anders wordt er een link van gemaakt).quote:Op zondag 25 juni 2006 13:13 schreef gateh het volgende:
[afbeelding]
gister gemaakt, wat vinden jullie ervan?
ziezo, nu is het een link en zie je de foto in stukken betere kwaliteit, hij is op de een of andere manier uitgerekt en zo is de kwaliteit erafgegaan(nikon d50 18-55)quote:Op zondag 25 juni 2006 14:29 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind hem allereerst te groot (even aanpassen naar max. 550 pixels breed, anders wordt er een link van gemaakt).
Verder is (denk ik) daardoor de kwaliteit niet echt lekker te noemen.
Op zich wel mooi het moment gepakt, jammer van de wat scherpe achtergrond, dat maakt de foto een beetje druk.
Hoi Corne2501! Leuke foto's. Vooral de laatste en de zwart-witte van het meisje met het haar in de 'wind'.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:41 schreef corne2501 het volgende:
<...Foto's...>
Ik ben nieuw op FOK, en wilde graag deze foto's even laten zien.
You can read my mindquote:Op zondag 25 juni 2006 20:17 schreef snakelady het volgende:
moooi!! , misschien zelfs nog mooier als je hem aan de bovenkant iets cropt.
Nicequote:Op zondag 25 juni 2006 20:15 schreef Daklem het volgende:
Vanmorgen voordat de regen begon:
[afbeelding]
commentaar bitte
Mooi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |