Die is leuk zegquote:
Waarschijnlijk mag je niet linken vanaf picasaweb....quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:58 schreef Sisko het volgende:
[afbeelding]Van de veteranen dag
Waarom laat hij het plaatje niet zienDe link is goed
Moet je niet bij mij zijn ben ik bangquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:22 schreef elmarz het volgende:
thnx! wanneer komt er weer een meet a la simpelveld? maar dan op het strand ofzo!
Ik zou het gewoon in een nieuw topic proberenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:29 schreef elmarz het volgende:
[offtopic] Bij deze een oproep voor een fotomeet op het strand / in de duinen [/offtopic]
Wat heb je aan nabewerking gedaan bij die foto? Ik vind het erg mooi geworden!quote:
Ja je hebt gelijk, maar ik durfde niet de tijd te nemen om mijn camera anders in te stellen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
Da's een mooie stilIets onscherpere achtergrond was mooier geweest, maar zeker niet fout dit
Maakt niet uit johquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:32 schreef stil het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, maar ik durfde niet de tijd te nemen om mijn camera anders in te stellen.
Niet zo heel veel; levels, color balance, brightness/contrastquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:52 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat heb je aan nabewerking gedaan bij die foto? Ik vind het erg mooi geworden!
Dat dacht ik al..maar ik kwam zo niet op die naamquote:Op maandag 26 juni 2006 19:03 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Tussen Hazerswoude-Dorp en Boskoop in!Klein Giethoorn heet 't gat.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |