zal ik het goede voorbeeld even geven?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:04 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
TS begint
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
[afbeelding]
Thnxquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zal ik het goede voorbeeld even geven?![]()
1- mooie romantische foto, doet het lekker in ZW. Misschien zou ik dat kettinkje weg hebben geshopt, die hangt een beetje vreemd.
2- op zich zijn de warme kleuren wel mooi, maar ik zou liever meer van haar oog hebben gezien. nu krijg ik elke keer de neiging om haar haar aan de kant te schuiven.
3- ik vind 'm te fel aan de linkerkant en op haar hand. hoe doet deze het in ZW?
4 - die is gewoon lekker
5 - kijk hier stoort het me nou weer niet dat ik geen ogen zie. maar dat zal komen doordat de rode mond de aandacht hier opeist - en terecht.
ik vind deze idd een stuk mooier, doordat ik haar ogen kan zienquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:15 schreef -Marjo- het volgende:
Is deze beter:
[afbeelding]
Ik heb maar weinig foto's die gelukt zijn...
#1 jammer van de verbandskist en brandblusser, waarom hebben ze die ook zo onmogelijk opgehangenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoppa!
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
die nr 3, die zweem vind ik nu net goed erin.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
#1 jammer van de verbandskist en brandblusser, waarom hebben ze die ook zo onmogelijk opgehangen
#2 heb je m erg gesharpend? of komt die ruis door de verkleining?
#3 leuke foto, ik zou alleen die lege ruimte rechts wegkroppen, en ervoor zorgen dat de ruimte rechts naast haar lichaam krapper is dan links, geeft meer rust in de foto,
en speel eens met de colorbalance, er zit nu een groene zweem overheen
Inderdaad heel jammer van die brandblusser enzo. Ik heb geprobeerd dat weg te poetsen, maar dat zag er heel raar uit. Dus maar zo gelaten. Jammer, het haalt de oude sfeer wel erg weg zo.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
#1 jammer van de verbandskist en brandblusser, waarom hebben ze die ook zo onmogelijk opgehangen
#2 heb je m erg gesharpend? of komt die ruis door de verkleining?
#3 leuke foto, ik zou alleen die lege ruimte rechts wegkroppen, en ervoor zorgen dat de ruimte rechts naast haar lichaam krapper is dan links, geeft meer rust in de foto,
en speel eens met de colorbalance, er zit nu een groene zweem overheen
Ja precies, dat dus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
die nr 3, die zweem vind ik nu net goed erin.
Dat maakt het iets meer levend/authentiek
nu je het zegtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
die nr 3, die zweem vind ik nu net goed erin.
Dat maakt het iets meer levend/authentiek
als ik dat had geweten, had ik de schuifdeur achter dicht gedaan, maar heb ik helemaal niet bij nagedachtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Inderdaad heel jammer van die brandblusser enzo. Ik heb geprobeerd dat weg te poetsen, maar dat zag er heel raar uit. Dus maar zo gelaten. Jammer, het haalt de oude sfeer wel erg weg zo.
Dan vinnik um minder uitstralen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Thnx
Ik vind die haren voor de ogen juist wel iets hebben op beide foto's.
Ik heb Mukie even in ZW gedaan maar vind 't een beetje saai:
[afbeelding]
1# Lijkt net alsof hij geknipt is en erop geplakt (de foto he) Tot je beter gaat kijken en ziet dat het het "raam" is. Beetje matrix achtigquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
TS begint
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
[afbeelding]
1: lekker foto met mooi symmetrisch die raampjes in de bril en lekker contrastrijk, Dat schot onderin leidt echter tot het heel abrupt afbreken van de foto. Niet echt fout ofzo, maar ehmm.. ontoegankelijk.quote:
#1 mooi. Ik moest even wennen aan de blik, maar eenmaal gewend is het een lekker plaat. Leuk hoe schaduw en wind een spelletje spelen met het model. Door de houding zit de jurk rond de r schouder wel iets te strak, da's jammer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:04 schreef -Marjo- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |