zal ik het goede voorbeeld even geven?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:04 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
TS begint
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
[afbeelding]
Thnxquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zal ik het goede voorbeeld even geven?![]()
1- mooie romantische foto, doet het lekker in ZW. Misschien zou ik dat kettinkje weg hebben geshopt, die hangt een beetje vreemd.
2- op zich zijn de warme kleuren wel mooi, maar ik zou liever meer van haar oog hebben gezien. nu krijg ik elke keer de neiging om haar haar aan de kant te schuiven.
3- ik vind 'm te fel aan de linkerkant en op haar hand. hoe doet deze het in ZW?
4 - die is gewoon lekker
5 - kijk hier stoort het me nou weer niet dat ik geen ogen zie. maar dat zal komen doordat de rode mond de aandacht hier opeist - en terecht.
ik vind deze idd een stuk mooier, doordat ik haar ogen kan zienquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:15 schreef -Marjo- het volgende:
Is deze beter:
[afbeelding]
Ik heb maar weinig foto's die gelukt zijn...
#1 jammer van de verbandskist en brandblusser, waarom hebben ze die ook zo onmogelijk opgehangenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoppa!
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
die nr 3, die zweem vind ik nu net goed erin.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
#1 jammer van de verbandskist en brandblusser, waarom hebben ze die ook zo onmogelijk opgehangen
#2 heb je m erg gesharpend? of komt die ruis door de verkleining?
#3 leuke foto, ik zou alleen die lege ruimte rechts wegkroppen, en ervoor zorgen dat de ruimte rechts naast haar lichaam krapper is dan links, geeft meer rust in de foto,
en speel eens met de colorbalance, er zit nu een groene zweem overheen
Inderdaad heel jammer van die brandblusser enzo. Ik heb geprobeerd dat weg te poetsen, maar dat zag er heel raar uit. Dus maar zo gelaten. Jammer, het haalt de oude sfeer wel erg weg zo.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
#1 jammer van de verbandskist en brandblusser, waarom hebben ze die ook zo onmogelijk opgehangen
#2 heb je m erg gesharpend? of komt die ruis door de verkleining?
#3 leuke foto, ik zou alleen die lege ruimte rechts wegkroppen, en ervoor zorgen dat de ruimte rechts naast haar lichaam krapper is dan links, geeft meer rust in de foto,
en speel eens met de colorbalance, er zit nu een groene zweem overheen
Ja precies, dat dus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
die nr 3, die zweem vind ik nu net goed erin.
Dat maakt het iets meer levend/authentiek
nu je het zegtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
die nr 3, die zweem vind ik nu net goed erin.
Dat maakt het iets meer levend/authentiek
als ik dat had geweten, had ik de schuifdeur achter dicht gedaan, maar heb ik helemaal niet bij nagedachtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Inderdaad heel jammer van die brandblusser enzo. Ik heb geprobeerd dat weg te poetsen, maar dat zag er heel raar uit. Dus maar zo gelaten. Jammer, het haalt de oude sfeer wel erg weg zo.
Dan vinnik um minder uitstralen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:58 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Thnx
Ik vind die haren voor de ogen juist wel iets hebben op beide foto's.
Ik heb Mukie even in ZW gedaan maar vind 't een beetje saai:
[afbeelding]
1# Lijkt net alsof hij geknipt is en erop geplakt (de foto he) Tot je beter gaat kijken en ziet dat het het "raam" is. Beetje matrix achtigquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
TS begint
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
[afbeelding]
1: lekker foto met mooi symmetrisch die raampjes in de bril en lekker contrastrijk, Dat schot onderin leidt echter tot het heel abrupt afbreken van de foto. Niet echt fout ofzo, maar ehmm.. ontoegankelijk.quote:
#1 mooi. Ik moest even wennen aan de blik, maar eenmaal gewend is het een lekker plaat. Leuk hoe schaduw en wind een spelletje spelen met het model. Door de houding zit de jurk rond de r schouder wel iets te strak, da's jammer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:04 schreef -Marjo- het volgende:
#1 Leuk, zonder meer. Die brandspuit + hamer kun je gewoon wegclonen toch?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoppa!
1 top foto, klein beetje overbelicht op haar linkerarm maar stoort niet echt Mischien een klein stukje van de onderkant af.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
TS begint
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5
[afbeelding]
6
[afbeelding]
1 mschien net iets te overbelicht op de huis, kan het niet goed beoordelen op dit postzegelformaat. Wel een erg mooie vlak verdeling zo met dat witte haar tegen een zwarte achtergrond en een zwart shirt tegen een witte achtergrondquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:04 schreef -Marjo- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1 sja het is het net niet, storende brandblusser in beeld en ik had hem liever symetrrisch gezienquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoppa!
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
neuh, deze vind ik minder, ze kijkt moeilijk, d'r mond staat niet echt charmant en er zitten uitgebeten stukken inquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:15 schreef -Marjo- het volgende:
Is deze beter:
[afbeelding]
Overbelicht, je had het licht aan de rechterkant van het gezicht moeten meten en de linkerkant dan eventueel met een reflectiescherm oplichtenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:15 schreef -Marjo- het volgende:
Is deze beter:
[afbeelding]
een hele fijne serie.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:20 schreef Vliegvrager het volgende:
pffft hard werken dit topic. Laat ik er ook eens een paar neerzetten
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
#3:
[afbeelding]
en de volgende had ik al eerder neergezet, maar daar wil ik ook nog wel wat inhoudelijks over horen:
#4:
[afbeelding]
1 lekker belichting hier en goede kleuren ook. Ik had alleen de pose wat anders gedaan, Wat meer een verhaal verteld, nu is het niet meer dan een geposeerde foto met een "toevallige"' coupe als achtergrond. Maar voor de rest prima plaatquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:20 schreef Vliegvrager het volgende:
pffft hard werken dit topic. Laat ik er ook eens een paar neerzetten
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
#3:
[afbeelding]
en de volgende had ik al eerder neergezet, maar daar wil ik ook nog wel wat inhoudelijks over horen:
#4:
[afbeelding]
Vraagje: hoe doe je dit effect?quote:
Ben t helemaal met je eens, al denk ik dat bij de eerste drie met wat zachtere belichting alles ook wat mooier uit was gekomenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een hele fijne serie.
mijn favorieten zijn toch wel 1 en 3 omdat ik daar de poses mooier vind. ook heel leuk het licht erachter en de sterretjes op de metalen delen van de wagon. Ik heb hier niets op aan te merken
foto 4 vind ik te hard belicht in haar gezicht, had wat zachter gemogen van mij
dat is een motionblur in PS. je knipt het mannetje uit, keert je selectie om en pas op die selectie de motionblur toe.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:47 schreef De_Hertog het volgende:
Ik ben een herbeginnend fotograaf (heb net een week een 350D) en houd wel van stoomtreinen, ik heb dan ook met veel plezier en interesse de topicreeks tot nu toe gevolgd.Erg mooie foto's over het algemeen, en heel leuk idee ook
![]()
[..]
Vraagje: hoe doe je dit effect?
Ik had die foto van die drie dames weggelaten, je beschouwt dat toch niet als jeeen van je beste van die dag?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
@ fr.oosje:
2 wacht ze op de trein ofzo?op het spoor jah
nah geen idee vond het gewoon een leuk beeld geven.
ik heb bij 3 geflitst, maar ik heb helaas alleen nog maar mijj onboard flitser, die zet niet veel zoden aan de dijk
bij 5 heb ik niet veel met contrast geschoven, het licht is vrij fel zonlicht. Ik vond deze dames het lastigste (sorrie dames) maar dat kwam ook deels door de behoorlijk donkere wagon en het felle licht van buiten.
mja zoom effect / filtertje wou wat beweging in de foto brengenmoet je van houden....
@ V.V. ja intensief topicje, was ik ook al achter gekomenmaar het is wel leuk om te zien dat iedereen de moeite wil nemen. er komen best een paar aardige dingen uit.
V.V. Had ook een heel tof plan met de treinstellen en zo. Maar dat viel in het water omdat het treinstel eerder wegging dan in eerste instantie de bedoeling was.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:56 schreef fr.oosje het volgende:
In zijn algemeenheid vind ik dat er zo weinig echt gebruik gemaakt is van de practige lokatie. Waarom staat mukie bijvoorbeeld geen kolen te scheppen?? Ik had bijvoorbeeld de dame in de wagon een koffertje in het bagage rek laten leggen of een klant laten lezen in de coupe ofzo.
Zonde!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
V.V. Had ook een heel tof plan met de treinstellen en zo. Maar dat viel in het water omdat het treinstel eerder wegging dan in eerste instantie de bedoeling was.
Ja, daar baalde ik ook behoorlijk van. Ik had nog veel langer daarin willen prutsen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
V.V. Had ook een heel tof plan met de treinstellen en zo. Maar dat viel in het water omdat het treinstel eerder wegging dan in eerste instantie de bedoeling was.
nee, zeer zeker niet. maar wou wel graag weten wat de anderen ervan vonden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:58 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Ik had die foto van die drie dames weggelaten, je beschouwt dat toch niet als jeeen van je beste van die dag?
ja dat krijg je als de trein daar 30 minuten voor jan joker staat omdat alle modellen nog in de visagie zittenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:14 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja, daar baalde ik ook behoorlijk van. Ik had nog veel langer daarin willen prutsen.
t is dat je die opmerking erbj zette, anders was t me niet opgevallen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, zeer zeker niet. maar wou wel graag weten wat de anderen ervan vonden.
deze vind ikzelf een stuk beter (maar stoor me een beetje aan haar 'onderkinnetje')
7:
[afbeelding]
deze vind ik mooi, en juist dat effect van de weerkaatsing in de bril vind ik leukquote:en deze:
8:
[afbeelding]
nu kan ik zelf wel aangeven waarom ik die foto's mooier vind, maar ik ben benieuwd of jullie het ook zien zeg maar![]()
Ik vind ze niet zo, dan vind ik je eerste zonnebril veeeel beter.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee, zeer zeker niet. maar wou wel graag weten wat de anderen ervan vonden.
deze vind ikzelf een stuk beter (maar stoor me een beetje aan haar 'onderkinnetje')
7:
[afbeelding]
en deze:
8:
7 Ach deze vind ik ook niet zo best hoor, beetje raar standpunt en wel erg donker aan de rechterkant.
8 Wel aardig maar de ruis vind ik niet prettig. Tevens vind ik je eerste "zonnebril" veel beter!
Maar vertel waarom vind je het zelf wel goed dan?
[afbeelding]
nu kan ik zelf wel aangeven waarom ik die foto's mooier vind, maar ik ben benieuwd of jullie het ook zien zeg maar![]()
Ik zal later alle foto's eens kriitsch bekijken. Maar ik wil ff reageren: de bovenste foto is lekker scherp (kinnetje is o.k. dat hoort bij haar, niks mis mee) . De flare vind ik mooi gedaan (PS of au-naturel?) De hele foto vind ik op het eerste gezicht mooi, model ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
bij de eerste vind ik de weerkaatsing van de zon in haar bril erg mooi en het feit dat je haar wimpers nog door de glazen heen ziet. plus dat ik hier het gevoel van genieten van het zonnetje bij krijg.
bij de tweede vind ik de reflectie van de ramen van het treinstel erg mooi. de foto krijgt daardoor op een bepaalde manier meer diepte.
Ja ik ook! Daar zit ik met smart op te wachten, na wat ik op het schermpje gezien heb!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:43 schreef Mukie het volgende:
Ik mis de foto's van eosd350 ?
Dames, dames heb ff geduld ik stuur ze wel per mail. Zo echt niet weten hoe ik die foto's hier op dit forum moet plaatsenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja ik ook! Daar zit ik met smart op te wachten, na wat ik op het schermpje gezien heb!
niet afbranden hoor, leuke uitsnede, zou wel de iris iets meer constrast/kleurdiepte willen geven omdat deze toch wat donker lijkt en zo beetje een "smurrie" isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:32 schreef HMaster-II het volgende:
Even een experimenteel-megacropje van één der modellen
[afbeelding]
Niet meteen mij afbranden he??
Als in: niet weten waar te uploaden of eerder die [ img ] dingen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:21 schreef peterEOS350D het volgende:
[..]
Dames, dames heb ff geduld ik stuur ze wel per mail. Zo echt niet weten hoe ik die foto's hier op dit forum moet plaatsenAls iemand mij wil helpen GRAAG
Inderdaad een goed model .. ik bleef schietenquote:Op maandag 8 mei 2006 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
D100 weer..
Dat IR vind ik zoooo geil![]()
[afbeelding]
Goed model dithelaas te weinig geschoten...volgende keer beter...
In een iets serieuzere pose:quote:
Hij was bijna goed Peter....quote:
Zit wat inquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:49 schreef Re het volgende:
P enige commentaar additioneel is dat eigenlijk het roet op mukie d'r gezicht gewoon beter had gekund, ze lijkt nu net een wasbeertje, en het ketelpak wat er gewoon brandschoon uitziet.. klopt gewoon niet als je dat voor ogen had,
Dat suggereert dat ik de piercing weg zou moeten soepenquote:verder denk ik dat de piercing hier niet echt functioneel is en afleidt (wat niet zegt dat het een toffe piercing is hoor).
Die luchten ben ik ook al helemaal niet blij meequote:Enig andere storende eventueel is de uitgebeten luchten of plekken. Je eigen commentaar op de fotos is wat miniem eigenlijk en klopt ook niet altijd
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dat suggereert dat ik de piercing weg zou moeten soepen
de lucht was op zich best te doen, het hoeft niet storend te zijn of anders onderbelichten en invulflits bijvoorbeeldquote:Die luchten ben ik ook al helemaal niet blij meeMaar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten verhelpen
Die luchten waren nou eenmaal zo klote
bijvoorbeeld dat je je wel stoort aan de schaduw onder de pet terwijl die er helemaal niet isquote:En hoe bedoel je dat mijn eigen commentaar niet altijd klopt![]()
over het algemeen best leuke platen, zou voortaan dus ook paar stops onderbelichten en goed letten op wat er allemaal op de achtergrond afspeeltquote:Op dinsdag 9 mei 2006 21:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
1. De Trein
[afbeelding]
2. Het Mechaniek
[afbeelding]
3. Het Trein Personeel
[afbeelding]
4. Mooi Rood (snapshot)
[afbeelding]
5. Nog Mooier Rood (snapshot)
[afbeelding]
6. Gewoon Mooi (snapshot)
[afbeelding]
7.Gewoon Mooi (snapshot)
[afbeelding]
8. hmmm (snapshot)
[afbeelding]
Oke , 8 fototjes -> Zeg het maar( commentaar naast de foto's is gewoon een ingeving)
Ik vond het wat te donker daar. Verkeerd geformuleerd denk ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:03 schreef Re het volgende:
bijvoorbeeld dat je je wel stoort aan de schaduw onder de pet terwijl die er helemaal niet is
Dat ziet er raar uit... zo'n linkskijkerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:53 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
In een iets serieuzere pose:
[afbeelding]
morgen plaats ik wel de foto's die ik aan de "keuringsdienst van foto's" durf te laten zien...
Oh die piercing kan ook gewon uit hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:49 schreef Re het volgende:
P enige commentaar additioneel is dat eigenlijk het roet op mukie d'r gezicht gewoon beter had gekund, ze lijkt nu net een wasbeertje, en het ketelpak wat er gewoon brandschoon uitziet.. klopt gewoon niet als je dat voor ogen had, verder denk ik dat de piercing hier niet echt functioneel is en afleidt (wat niet zegt dat het een toffe piercing is hoor). Enig andere storende eventueel is de uitgebeten luchten of plekken. Je eigen commentaar op de fotos is wat miniem eigenlijk en klopt ook niet altijd
Vind ik als foto beter dan die tweede (van Deb) die je liet zien. Fraaie vlakverdeling en goed met het licht gespeeld. Wat ik me alleen afvraag, is dit een geregiseerde foto? Heb jij Debsterr aanwijzingen gegeven of zag je haar staan en drukte je af?quote:
prima cropje, kijkt lekker weg, maar wat Re zegt idd: zorg dat je bij donkere ogen nog wel verschil blijft zien tussen iris en pupil. Dat kan in de nabewerking, de foto is verder prima.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:32 schreef HMaster-II het volgende:
[afbeelding]
Leuke quasi-spontane foto, heerlijke DOF. Het komt op mij over alsof het licht van het reflectiescherm een beetje te dominant is. Welke kleur heb je gebruikt? MS was inflitsen beter geweest, hoewel het roze shirt dan ms overbelicht zou worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:32 schreef Re het volgende:
persoonlijk had ik weinig met het thema vond lekker in het gras liggen tussen de doornen en andere stekels veel leuker
[afbeelding]
Je hebt een duidelijke kleurvoorkeur?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 21:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
4. Mooi Rood (snapshot)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
7.Gewoon Mooi (snapshot)
[afbeelding]
#1 Hele sterke compo, met natuurlijke kadering en goed die achtergrond meegenomen. Maar wat jammer dat haar gezicht zo donker is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Ey, het forum doet het weer, tijd voor weer een tweetal fotows
dat onderbelichten moet je eens uitleggen als je wil. Met de achtergrond ben ik het helemaal mee eens, dat stoort best wel, omdat het te druk is of onzinnig. ( deels omdat de portrets niet echt een gekozen achtergrond hebben maar meer spontaan zijn genomen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:06 schreef Re het volgende:
[..]
over het algemeen best leuke platen, zou voortaan dus ook paar stops onderbelichten en goed letten op wat er allemaal op de achtergrond afspeelt
Je hebt de spanning aardig op weten te voerenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:05 schreef peterEOS350D het volgende:
ff kijken of dit werkt
Ik zei tegen muuk dat ze smeer op d'r gezicht moest hebben en dan juist op die plekken waar mensen aan hun eigen gezicht zitten. Bij monteurs zie je dat goed. die wrijven zich onder hun kin, zitten aan hun neus, nou ja, het smeer moet dus daar waar mensen bij zichzelf aan het gezicht zitten, en de handen zijn dan ook vies.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:49 schreef Re het volgende:
P enige commentaar additioneel is dat eigenlijk het roet op mukie d'r gezicht gewoon beter had gekund, ze lijkt nu net een wasbeertje, en het ketelpak wat er gewoon brandschoon uitziet.. klopt gewoon niet als je dat voor ogen had, verder denk ik dat de piercing hier niet echt functioneel is en afleidt (wat niet zegt dat het een toffe piercing is hoor). Enig andere storende eventueel is de uitgebeten luchten of plekken. Je eigen commentaar op de fotos is wat miniem eigenlijk en klopt ook niet altijd
#1: Mooi het model neergelegd in haar 'natuurlijke' omgeving. Pose is leuk, afgezien van de wat gespannen stand van haar l arm. De afzakkende overall is in potentie sexy, maar helaas wat overbelicht op de schouder.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef Phoenixx het volgende:
3x ketelbinkie:
Rood vind ik zeer mooi met de zon er op, omdat het een mooi vlammend effect geeft.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je hebt een duidelijke kleurvoorkeur?Zijn leuke platen hoor. Kijk zelf eens terug naar de kleurtoon van de foto's. Ik vind er nogal wat verschil tussen zitten. Dat is niet erg ofzo, het valt me gewoon op. Ik vind 6 hier het mooiste door de compositie en de belichting.
Sharkie was echt een fun plaatje Ik verbaas me erover dat hij zo goed nog is.quote:Het close-portretje van Shark is erg netjes. Beetje visagie had hier geen kwaad gekund.
Allereerst, als ik me goed herinner was dit jouw idee. Ketelpak+ roet+Mukie+trein. Ik vind het een top-idee. Petje afquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hierbij mijn foto's tot op heden. Ik zal vast zelf aangeven wat ik zou willen verbeteren.
Geinig: een low-key portret op een zonnige dag. ben niet zo'n low-key fan, maar vind deze wel leuk. Er valt ms net iets te veel (te breed) licht op de schouder.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
hmmm dit is voorlopig mijn laatste en die heb ik er echt uit moeten persen...ik heb niets leuks meer. De serie van BL bij die auto heeft nog wel potentie maar daar moet ik rustig voor gaan zitten en ergens een blauwe lucht met wolken vandaan zien te toveren
[afbeelding]
Bijzondere plaat. Technisch heel netjes en dankzij de schaduwen kijken we niet al te gek ver Mukie's neus in. Hij lijkt me een tikkie uitgebeten op het voorhoofd, maar ms ook net niet. Gegeven het camerastandpunt een hele knappe plaat, maar ik zou zelf nooit voor dat standpunt gekozen hebben.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:54 schreef HMaster-II het volgende:
Dan zet ik mijn tot nu toe favorite Mukie foto hier ook neer.
[afbeelding]
1 - hmmmm...de sarong (?) past imho echt niet in het plaatje qua tijdsbeeld. En zwaait ze of weert ze de zon uit haar ogen? Als ze zwaait klopt het plaatje niet helemaal. Ik heb namelijk nog nooit een trein met de deuren nog open weg zien rijdenquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Zo, genoeg gekletst. Plaatjes weer. Met een 'verhaaltje d'rin dit keer. En op een locatie die ik nog maar weinig teruggezien heb in de foto's. Jammer, want het licht was er erg mooi.
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
4:
[afbeelding]
mooi. beetje fel op het voorhoofd maar kan nog net.quote:
Op zich niets mis mee, alleen gaat mijn aandacht uit naar haar wenkbrauw wat vast niet de bedoeling isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:32 schreef HMaster-II het volgende:
[afbeelding]
focus mooi op de enorm helder blauwe ogen en OMG wat een mooie bokehquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:32 schreef Re het volgende:
persoonlijk had ik weinig met het thema vond lekker in het gras liggen tussen de doornen en andere stekels veel leuker
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de grote Fles-Peleng-Fisheye-Snapshot-Stortvloed maar even dan
Groepjeeeee
[afbeelding]
Toeps bekijkt de wereld vanuit een roze aquarium:
[afbeelding]
Roda JC Hooligans misdragen zich dermate ernstig dat complete spoorlijn opgeheven wordt
[afbeelding]
Fifties-vamps hadden zich heel wat anders voorgesteld bij de Orient Express....
[afbeelding]
Testing the fringes of Fok!policy
Big O annex Big P
[afbeelding]
Xilaaaaaaaaa
[afbeelding]
de dame in rood is erg mooi! maar wat deze foto's betreft had je het kunnen beperken tot enkel foto 6.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 21:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
1. De Trein
[afbeelding]
2. Het Mechaniek
[afbeelding]
3. Het Trein Personeel
[afbeelding]
4. Mooi Rood (snapshot)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
7.Gewoon Mooi (snapshot)
[afbeelding]
8. hmmm (snapshot)
[afbeelding]
Oke , 8 fototjes -> Zeg het maar( commentaar naast de foto's is gewoon een ingeving)
Ik vind de bokeh juist minder. Met welke lens is deze geschoten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
focus mooi op de enorm helder blauwe ogen en OMG wat een mooie bokeh
verder straalt het idd iets relaxeds uit.
1 - mooi gekaderd met het aanwezige decor. wat V.V. zegt...invulflitsje was misschien wel even gewenst.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Ey, het forum doet het weer, tijd voor weer een tweetal fotows
[afbeelding]
[afbeelding]
1 - leuk gepositioneerd, beetje fel op sommige plekken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef Phoenixx het volgende:
3x ketelbinkie:
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
zacht...lief...plaatje voor aan de muurquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:10 schreef blackbully het volgende:
[afbeelding]
dit is denk ik de beste foto van mijn hand van die dag.
mening kan nog veranderen maar dit is de enige die ik me echt goed bij blijft. (rest heeft minder impact)
ik begrijp wat je wilt zeggen met je eigen kritieken en ik ga er wel in meequote:Op woensdag 10 mei 2006 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hierbij mijn foto's tot op heden. Ik zal vast zelf aangeven wat ik zou willen verbeteren.
[afbeelding]
Invulflits nodig. Teveel schaduw onder de pet.
[afbeelding]
zie foto hierboven
[afbeelding]
Overbelichtte plek linksonder en een gedeelte van Mukie's schouder
[afbeelding]
Blik had mijn kant op gemoeten
[afbeelding]
Eigenlijk niet zoveel op aan te merken
[afbeelding]
Er had meer diepte in de foto moeten zitten; de loc had duidelijker naar voren moeten komen en ik had Muuk verder van de loc moeten verwijderen om een mooi onscherp effect te krijgen.
Ik zal nog eens kijkenquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:19 schreef Vliegvrager het volgende:
#2 Subtiel dat sigaartje, leuke pose zo. Volgens mij kan je de foto als geheel gewoon oplichten (je hebt in RAW geschoten zie ik) omdat het witte shirt hier niet in beeld is.
quote:Minpuntje vind ik trouwens dat die coupe-deur openstaat, maar ik sluit niet uit dat dat mijn schuld is.
Wederom...ik zal PS nog eens opstartenquote:#3 Hele sterke compo, maar je verliest het beoogde effect omdat ie linksonderin te licht is. beetje doordrukken ms?
Thnxquote:#6 Het idee achter deze foto is heel goed, en de pose vind ik ook erg fijn. Maar dat snoeiharde zonlicht maakt het een loeimoeilijke plaat. Je fotografeert zowel Mukie als de loc aan de schaduwzijde (niet dat je wat te kiezen had) en dat haalt veel kracht uit de foto. Ik zou eigenlijk niet weten hoe het beter had gemoeten (ja, een giga diffusietent eromheen en dan een batterij fltsers om alle schaduwen in te vullen), denk dat je er gegeven de omstandigheden uit hebt gehaald wat er in zat.
Ik vind 'm teveel up the nose eigenlijkquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:54 schreef HMaster-II het volgende:
Dan zet ik mijn tot nu toe favorite Mukie foto hier ook neer.
[afbeelding]
Ik heb niet gek veel andere gemaakt hequote:Op woensdag 10 mei 2006 09:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de dame in rood is erg mooi! maar wat deze foto's betreft had je het kunnen beperken tot enkel foto 6.
jahquote:de trein heb je mooi in beeld gebracht alleen de uitgebeten witte lucht stoort me behoorlijk, vooral op foto 2.
Ik heb er ook enorm mee te kampen gehad hoor. En mijn DinkyToy gaat maar tot F8 dus ik kon niet veel meer doen...quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik heb niet gek veel andere gemaakt heof ze waren zo slecht dat er niet eens wat aan te verbeteren was, behalve opnieuw nemen
[..]
jahpraat me er niet van, ik heb nachtmerries van die lucht.
Ik? goed?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
Sharkie was echt een fun plaatje Ik verbaas me erover dat hij zo goed nog is.
Debster was nogal lacherig dus dit was echt een lucky shot denk ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Vind ik als foto beter dan die tweede (van Deb) die je liet zien. Fraaie vlakverdeling en goed met het licht gespeeld. Wat ik me alleen afvraag, is dit een geregiseerde foto? Heb jij Debsterr aanwijzingen gegeven of zag je haar staan en drukte je af?
En eerlijk gezegd vind ik dit van alle visagie-werkjes die ik zaterdag gezien heb de minste. De knalrode lippen vind ik prachtig, maar rond de ogen is het me te donker. Daarmee smijt je als het ware de deur naar haar ogen dicht.
leuke fotoquote:
Op digitaal gebied heet dat ruis. Dat is verwerpelijk. Korrel is alleen aanwezig op film. korrel word over het algemeen als mooi ervaren in de monochrome wereld.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:26 schreef Ynske het volgende:
leuke foto
alleen jammer van die grove korrel in haar ogen en wenkbrauwen
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb het idee dat dit een enorme crop is van een andere foto, en dat de het met de ruis wel meevalt...
Thnx, s kijken of ik die highlights kan stelen uit een ander plaatjequote:Ik vind het een mooie plaat, ik stoor me niet aan de ruis. Highlights in de ogen zou zeer goed werken denk ik...
Vooropgesteld dat ik em op mijn brakke werk monitor zit te bekijken, ik denk dat het tegenlicht ook niet echt meewerkt op deze foto.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Er had meer diepte in de foto moeten zitten; de loc had duidelijker naar voren moeten komen en ik had Muuk verder van de loc moeten verwijderen om een mooi onscherp effect te krijgen.
oja, ik las het net in de SC. Zonde. Leermoment dan maar, of Noise Ninja?quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:27 schreef Vliegvrager het volgende:400 ASA
![]()
. Op de huid heb ik de ruis weggedrukt in de nabewerking. Bij de ogen vond ik dat zonde
Ben benieuwd...quote:Thnx, s kijken of ik die highlights kan stelen uit een ander plaatje
Yup, die flits, dat is een leermoment voor de volgende keer. (maar gelukkig ben ik niet de enige die daar last van had)quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
1 - mooi gekaderd met het aanwezige decor. wat V.V. zegt...invulflitsje was misschien wel even gewenst.
2 - daar is ze weer, die Nicole Kidman blik
heeft zij nou een tepel piercing? lijkt zo op de 1e fotoquote:Op woensdag 10 mei 2006 09:29 schreef Vliegvrager het volgende:
Zo, genoeg gekletst. Plaatjes weer. Met een 'verhaaltje d'rin dit keer. En op een locatie die ik nog maar weinig teruggezien heb in de foto's. Jammer, want het licht was er erg mooi.
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
4:
[afbeelding]
Tegenlichtquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik em op mijn brakke werk monitor zit te bekijken, ik denk dat het tegenlicht ook niet echt meewerkt op deze foto.
thnx. In een coupé idd. Belichting: losse studio flitser achter model, idem met softbox voor modelquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:28 schreef SEMTEX het volgende:
Vliegvrager, wat een briljante foto's (in een coupé oid? ).
Hoe heb je die belichting zo gekregen?
Ik was helemaal niet lacherig! Ik was serieus, en toen kwam Flesquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Debster was nogal lacherig dus dit was echt een lucky shot denk ik.
Die rode lippen knallen er inderdaad erg uit...
Fles was er al toen ik aan kwam lopenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet lacherig! Ik was serieus, en toen kwam Fles. Okey, daarna was ik wel lacherig ja
. Verder vond ik die 2e make-up zelf ook het minste, inderdaad iets too much voor mij.
Maar dat was wel Fles z'n schuldquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:01 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Fles was er al toen ik aan kwam lopen
Nee heb ik niet. Dat zijn gewoon de naden in het shirtje die bij elkaar komenquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:10 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
heeft zij nou een tepel piercing? lijkt zo op de 1e foto![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Dat zijn gewoon de naden in het shirtje die bij elkaar komen![]()
mijn fantasie wat doe jequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Dat zijn gewoon de naden in het shirtje die bij elkaar komen![]()
[US-modus]quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Alleen met de fiets is leuk gelukt bij mij:quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Fles was daarvoor bezig in de trein met Fem_me. Maar waar blijven die foto's?
[us-modmodus]quote:
Ach welnee. Alleen doorzeuren om foto's kost een paar dagen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
[us-modmodus]
vragen om foto's staat een ban op
[us-modmodus]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
[us-modmodus]
vragen om foto's staat een ban op
[us-modmodus]
ps. om welke foto ging het trouwens?
nee daar kan ik aan zien dat het echt geen piercing isquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:42 schreef Chanty het volgende:
[..]We hebben een nieuwe Mod
ging om deze foto: http://i20.photobucket.co(...)pelveld/CRW_5974.jpg
Het zijn toch echt de naden in het shirtquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
nee daar kan ik aan zien dat het echt geen piercing is![]()
als ik naar de foto kijk heb je dus een staafje![]()
dat vraagd om een macro-shot![]()
Op de rechter van de 2 leek het meer overtuigend, maar dan een liggende..quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
nee daar kan ik aan zien dat het echt geen piercing is![]()
als ik naar de foto kijk heb je dus een staafje![]()
dat vraagd om een macro-shot![]()
ga is slowchatten in het goede topic !!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Op de rechter van de 2 leek het meer overtuigend, maar dan een liggende..![]()
Sweat dreams are made of these and are smashed to the floor.![]()
Die eerste is lekker. Fraai uitgelicht, prettige compo en die blik suggereert een verhaal waar de kijker lekker zelf wat bij kan verzinnen. Het stukje groen in de achtergrond leidt wel een beetje af helaas, ms iets verzadiging en licht eruit halen in dat hoekje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:48 schreef webspider het volgende:
Mijn eerste foto's van mijn eerste shoot.. van Mukie!
Ben benieuwd wat voor aanwijziingen jullie hebben!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:34 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Alleen met de fiets is leuk gelukt bij mij:
[afbeelding]
En maar mopperen dat ze geen leuke foto's gemaakt heeft. Dit zijn er toch al gauw twee.quote:
ruigquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:46 schreef Shark.Bait het volgende:
snapshot van een verdacht figuur
[afbeelding]
ik mis het verhaaltje een beetjequote:Op woensdag 10 mei 2006 09:29 schreef Vliegvrager het volgende:
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
4:
[afbeelding]
50 mm op 1.4quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:51 schreef Halinalle het volgende:
[..]
Ik vind de bokeh juist minder. Met welke lens is deze geschoten?
en om het kwartet maar ff vol te maken, laat dat zuurpruimerige eens los zeg.... het was een geslaagde dag maar je vind het lekker om effe door te zeiken ... ook niet nodig vind ikquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding] Dienstmededeling [afbeelding]
We hebben wat feedback gekregen van de ZLSM. Men vond het over het algemeen een vrij gezellige en aparte bedoening. Met name de meneer achter de bar vond het een uitermate gezellige bedoening. Echter, er waren ook een tweetal klachtenMen heeft toch in het spoor gelopen. Er is door iemand niet al te fraai taalgebruik gehanteerd tegenover de aanwezige medewerkers van de ZLSM.
Voor wat betreft dat zich tussen de sporen begeven: daar hebben we het al over gehad.
Voor wat betreft het taalgebruik: details hebben we helaas niet losgekregen, anders dan dat het een man is geweest.
Ik hoop dat iemand zich nu aangesproken voelt en dat voor de volgende keer even laatJe bent daar als groep en alles wat wij doen, kan het verpesten voor een volgende groep
Lijkt me niet nodig
beste Re,quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:33 schreef Re het volgende:
[..]
en om het kwartet maar ff vol te maken, laat dat zuurpruimerige eens los zeg.... het was een geslaagde dag maar je vind het lekker om effe door te zeiken ... ook niet nodig vind ik
beste BB,quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:42 schreef blackbully het volgende:
[..]
beste Re,
er is moeite gedaan om een dag al dit op te zetten.
niet alle mensen die daar komen krijgen de mogelijkheid die wij kregen.
als er dan mensen bot doen naar het personeel wat daar aanwezig was dan lijkt me dat meer dan logisch dat dat nog gemeld word.
fatsoensnormen zijn dat en daar dien je je aan te houden.
zo niet dan mag je daar best op aangesproken worden.
aan de tekst van PDH is te zien dat niet duidelijkwas wie het geweest is. dus was het niet mogelijk om iemand hier direct op aan te spreken. ik vind dan ook dat hij het op een nette manier heeft verwoord.
als we bij elke meet mensen hebben die zo naar bepaalde mensen gaan doen dan zijn we nooit meer welkom op bepaalde locaties. en aangezien het een geslaagde dag was willen we een meet als deze graag vaker doen lijkt mij.
ik snap je reactie wel. maar kan me ook goed voorstellen dat al weet je niet presies wie of wat er gezecht is, je kunt het er niet zomaar bij laten zitten. is dan mijn idee.quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:52 schreef Re het volgende:
[..]
beste BB,
lijkt gvd mona wel man...
er is blijkbaar een medewerker die zich een opmerking van een medemeeter heeft aangetrokken, nog apart van misommunicatie tussen semi belgisch en gewoon hollands vind ik het dan flauw dat er dan niet bij gezegd wordt wat er is gezegd en door wie, beetje zure reactie om dan gelijk het maar in de groep te gooien met het wijzende vingertje... nu iedereen maar voor zichzelf denken wie eventueel wat zou kunnen hebben gezegd... wat een vette klootzak moet dat zijn geweest zeg...
zoiets...
ja nu creeer je een idee bij mensen van... wie zou er nou wat gezegd hebben en wat is er dan gezegd terwijl het over helemaal niets hoeft te gaan zit je toch al lekker semi met je vinger te wijzen.... die zal het wel gezegd hebben zeker... kan niet anders...quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:59 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik snap je reactie wel. maar kan me ook goed voorstellen dat al weet je niet presies wie of wat er gezecht is, je kunt het er niet zomaar bij laten zitten. is dan mijn idee.
of moet je volgends jou dat maar pikken en voorlief nemen.
Eens kijken wat mijn groto vriend CS2 daarin kan betekenenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die eerste is lekker. Fraai uitgelicht, prettige compo en die blik suggereert een verhaal waar de kijker lekker zelf wat bij kan verzinnen. Het stukje groen in de achtergrond leidt wel een beetje af helaas, ms iets verzadiging en licht eruit halen in dat hoekje.
Wat bedoel je met DOF?quote:#2 is aardig, maar niet zo sterk als de eerste. Ik mis ogen en ik vind de stand van de mond maar zozo. Wel weer lekkere DOF
Detph of Field, oftewel de scherptediepte van de plaatquote:
Volgens mij is het zo dat de ZLSM vooral op vrijwilligers draait en ik kan me voorstellen dat als je voor je lol een beetje met treintjes aan het spelen bent op je vrije zaterdag, je er niet echt blij van wordt dat iemand je af loopt te bekkenquote:Op donderdag 11 mei 2006 07:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ohhhhh niet al te fraai taalgebruik ohjee!!!
onder welke steen woont die persoon? heeft ie al eens gewoon op straat gelopen en geluisterd naar wat daar allemaal uit de bekkies komt tegenwoordig?
Om bij die rijtuigen te komen in de loods , MOEST je wel over het spoor lopenquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
We hebben wat feedback gekregen van de ZLSM. Men vond het over het algemeen een vrij gezellige en aparte bedoening. Met name de meneer achter de bar vond het een uitermate gezellige bedoening. Echter, er waren ook een tweetal klachtenMen heeft toch in het spoor gelopen. Er is door iemand niet al te fraai taalgebruik gehanteerd tegenover de aanwezige medewerkers van de ZLSM.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:33 schreef Re het volgende:
[..]
en om het kwartet maar ff vol te maken, laat dat zuurpruimerige eens los zeg.... het was een geslaagde dag maar je vind het lekker om effe door te zeiken ... ook niet nodig vind ik
Het is ook zo moeilijk om gewoon eens normaal te doen hequote:Op donderdag 11 mei 2006 07:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ohhhhh niet al te fraai taalgebruik ohjee!!!
onder welke steen woont die persoon? heeft ie al eens gewoon op straat gelopen en geluisterd naar wat daar allemaal uit de bekkies komt tegenwoordig?
Mag ik er even op wijzen dat ik niet met de vinger loop te wijzenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:
Ehm, zonder dat je weet wie iets heeft gezegd en waarom, dan is het wijzen met een vinger redelijk onterecht lijkt mij.
Want... waren het meerdere medewerkers die er last van hadden of eentje?
En... als het er eentje was, waarom had die er dan last van?
Is het dan misschien niet actie - reactie??
Is makkelijk om een groep de schuld te geven...
Misschien moet je je er even niet mee bemoeien hequote:Op donderdag 11 mei 2006 10:01 schreef Kleintje het volgende:
P, kom op.... als er alleen dat maar wordt gezegd, dan kan iedereen zich aangesproken voelen.
Je weet niet hoe teer iemands zieltje is. De een kan wel wat hebben de ander niets.
En als je bezig bent kan je iets normaals er op een andere toon uitgooien.
Dus het lijkt mij dat meer informatie nodig was geweest.
Dat klopt ook. Ik ben me van geen kwaad bewust (ik heb op de rail gezeten. ik schaam mequote:Op donderdag 11 mei 2006 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag ik er even op wijzen dat ik niet met de vinger loop te wijzenIk meld het alleen en hoop dat iemand zich aangesproken voelt en er iets mee doet
Mag ik jouw foto gebruiken om in US en op mn livejournal te posten?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoppa!
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Ik zit hier op mijn werk hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:27 schreef Puckzzz het volgende:
En dan blijft reactie natuurlijk achterwege
Voor zo'n kleinigheidje????quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
@Kleintje: we hebben extra feedback gevraagd en dit is wat er terugkwam. Wat er niet is, kan ik ook niet melden heDaarnaast ben ik dan wel benieuwd wat je allemaal gehoord hebt over de meet en over hoe sommige mensen zich gedroegen tegen newbies. En ondanks dat er voor het geheel betaald is, blijf je te gast bij zo'n organisatie en zijn er huisregels en normale omgangsvormen waaraan je je dient te houden.
@Puckzzz: dan had ik dat graag gehoordDan hadden we dat terplekke op kunnen lossen. Zowel ik als Ynske liepen daar rond en beiden had je aan kunnen spreken.
Erm pardon?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:10 schreef Kleintje het volgende:
P, heb ik je iets misdaan ofzo? Ik zeg gewoon zoals ik het lees. Als ik er geweest was dan had ik nu ook gedacht 'heb ik iets verkeerds gezegd' ondanks dat ik geen man ben.
Omdat je gewoon niet weet wat de andere kant bedoelt.
Misschien kan je het beste extra feedback vragen, dan kan je er wat mee en ben je serieus naar de organisatie toe.
Ik bedoel... je bent er niet helemaal te gast. Er is ook wat voor betaald, dus denk ik dat feedback van de fokkant naar hun ook best mag.
Maar goed.... ik hou voortaan wel mijn mond. Ik probeerde juist mee te denken!
(overigens, ik heb gewoon meebetaald, ik was er wel niet, maar mijn geld was nog wel goed genoeg, lijkt me dat ik dan best iets mag zeggen. Misschien heb ik namelijk van veel mensen ook iets gehoord over de meet. En ook hoe sommige fokkers zich tegenover newbies hebben gedragen![]()
![]()
)
Geen probleem.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mag ik jouw foto gebruiken om in US en op mn livejournal te posten?
Natuurlijk onder vermelding dat ie van jou is.
of dat ze gewoon direct hun mond opentrekken?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:43 schreef Kleintje het volgende:
Mukie, ik denk dat er een verschil is tussen model en fotograaf.
Mijn eerste meet met de fotografen was ook geweldig.
Dus ik had die ervaring ook niet.
Maar heb de verhalen toch afzonderlijk via MSN te horen gekregen.
dus ik ga er gewoon vanuit dat hun het zo ervaren hebben.
woeiiiiquote:
poep gebeurtquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:05 schreef BloodyLotte het volgende:Deze nasleep had ik niet verwacht. Ik vond het gezellig en heb helemaal niets van al die dingen gemerkt.
Ja nu FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
Goed...gaan we niet lopen over-analyserenDan is het wat mij betreft NU afgesloten
![]()
http://mukie.livejournal.com/quote:
Precies, wat minder 'mijn objectief is groter dan de jouwe', maar samenwerken en mooie foto's makenquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef Halinalle het volgende:
Ik was er natuurlijk helemaal niet bij, maar ik kan me goed voorstellen, dat je als newbie en als beginnend fotograaf natuurlijk wel wat geïntimideerd kan voelen door een ons-kent-ons groepje met (semi-)professionele apparatuur en 'vak'-taal. Ik weet niet of en in welke mate daarvan sprake geweest is, maar dat kan een aandachtspunt zijn voor een volgende meeting.
Niemand had interesse in mijn Dinky Toy *huil*quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies, wat minder 'mijn objectief is groter dan de jouwe', maar samenwerken en mooie foto's maken
Die was gewoon tof...quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niemand had interesse in mijn Dinky Toy *huil*
Ik vind jou een tof wijf, of had ik dat al gezegd?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niemand had interesse in mijn Dinky Toy *huil*
Kneel down for me baby!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die was gewoon tof...![]()
Jij hoeft geen Angle-finder op je cam voor lage standpunten.Ik ben nog nooit zoveel voor een vrouw door de knieën gegaan als op de meet
![]()
Niet echt gelukt he? Jammer hoor, maar zo ga ik ook geen commentaar geven. En dan vragen mensen zich nog af waarom ik nooit mee ga op een meet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
Niet als showcase maar juist met de bedoeling om er goed onderbouwde kritiek op te krijgen zodat we allen wat kunnen leren van elkaar
Ik hoop op een nuttig topic!
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:34 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik vind jou een tof wijf, of had ik dat al gezegd?
Daar is naar mijn mening geen sprake van geweest. Zelf ben ik een beginnend fotograaf. En ken meer dan de helft van die groep niet. En ik vond dat er best tips etc gegeven werden en ook aanwijzingen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef Halinalle het volgende:
Ik was er natuurlijk helemaal niet bij, maar ik kan me goed voorstellen, dat je als newbie en als beginnend fotograaf natuurlijk wel wat geïntimideerd kan voelen door een ons-kent-ons groepje met (semi-)professionele apparatuur en 'vak'-taal. Ik weet niet of en in welke mate daarvan sprake geweest is, maar dat kan een aandachtspunt zijn voor een volgende meeting.
De persoon maakt de foto, niet de camera. dat is puur een middel meer niet. En iedereen kan het gewoon , daar ben ik van overtuigdquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies, wat minder 'mijn objectief is groter dan de jouwe', maar samenwerken en mooie foto's maken
Iets minder negatief mag wel, het is jammer dat het een beetje off-topic gaat , maar zoiets kan gebeuren. Het leuke zou zijn als er een rijtje foto's neer wordt gezet zodat we weer on-topic zijn met alles en er weer commentaar gegeven kan worden, daar leer je wat van. Net zoals je van een meet wat kan leren. Niet iedereen heeft of jaren ervaring of goede leermeesters gehad om te fotograferen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:55 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Niet echt gelukt he? Jammer hoor, maar zo ga ik ook geen commentaar geven. En dan vragen mensen zich nog af waarom ik nooit mee ga op een meet.
Daarom hadden Puckzz en ik het idee om een apart topic te openen, wetende hoe dat het op fok toegaat. Combinatie van typisch fok en slechte moderatie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:55 schreef fr.oosje het volgende:
Niet echt gelukt he? Jammer hoor, maar zo ga ik ook geen commentaar geven. En dan vragen mensen zich nog af waarom ik nooit mee ga op een meet.
Er was ook een slowchat/snapshot/ruzie topic, en we hadden de insteek dat we een topic wilden waar men niet allen maar oe en aah'de maar eigenlijk onderbouwde oeh's en aah's, kritiek, hints en tips over de foto's zou geven en niet inhoudelijk over de meet zou hebben. Dat mocht niet van Sub volgens beide moderatoren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:23 schreef fr.oosje het volgende:
Ik dacht dat dit dat topic was?
je weet niet eens welke de laatst geposte isquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:52 schreef Re het volgende:
word je al iets gekker dan nu?...
echt met kritiek omgaan kun je niet he?
nix persoonlijks hoor maar ik kan nog wel ff door
oww ja on topic... ik vind nog steeds de laatste foto gepost erg stoer, beetje overbelicht op sommige plekken maar ja dat kan ik wel begrijpen
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:52 schreef Re het volgende:
word je al iets gekker dan nu?...
echt met kritiek omgaan kun je niet he?
Ja, je hebt nu eenmaal een wit voorhoofd, ik heb geprobeerd er iets van te maken maar dat lukt niet. Moet je er 1 zonder anti fok tekst voor je modellen portfolio?quote:nix persoonlijks hoor maar ik kan nog wel ff door
oww ja on topic... ik vind nog steeds de laatste foto gepost erg stoer, beetje overbelicht op sommige plekken maar ja dat kan ik wel begrijpen
hehe ik weet wel wat mijn laatste posts waren in dit topic maar die zijn weggemod ... en terugscrollend denk ik dat de laatste foto die van shark wasquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je weet niet eens welke de laatst geposte is
ow dat was die ja!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:57 schreef Re het volgende:
[..]
hehe ik weet wel wat mijn laatste posts waren in dit topic maar die zijn weggemod ... en terugscrollend denk ik dat de laatste foto die van shark was
nah die anti fok text is ook wel stoer, volgens mij wilde iemand anders hem ook wel hebbenquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Ja, je hebt nu eenmaal een wit voorhoofd, ik heb geprobeerd er iets van te maken maar dat lukt niet. Moet je er 1 zonder anti fok tekst voor je modellen portfolio?
ja lekker, goed model natuurlijk, ow nee fotograafquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow dat was die ja!
mag ik daar ook nog ff op reageren?
![]()
![]()
![]()
![]()
?
ow daar kijk ik niet naar, ik kijk alleen of er een geile kerel opstaatquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:01 schreef Re het volgende:
[..]
ja lekker, goed model natuurlijk, ow nee fotograaf![]()
Preciesquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
De persoon maakt de foto, niet de camera. dat is puur een middel meer niet. En iedereen kan het gewoon , daar ben ik van overtuigd
Eventjes je originele foto in wat stopbad met een flinke scheut koffie gooien voor je hem in de fixeer legt. Tenminste in dacht dat dat in het fixeer bad moest.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Nikon F100 met tri-X 400 ISO film, Nikkor 80-200 teletoeter f/2.8, Nikon Coolscan V, fotosoep, watermark factory voor de anti aanbak laag.
Ik wil de foto nog een keer oud maken met vouwen en krassen, maar dat moet ik nog eens uitzoeken..
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:33 schreef PoseidonVS het volgende:
Eventjes je originele foto in wat stopbad met een flinke scheut koffie gooien voor je hem in de fixeer legt. Tenminste in dacht dat dat in het fixeer bad moest.
Mocht je hem eens echt oud willen afdrukken ik heb hier nog een lading fotopapier wat erg vergeeld en héél harde contrasten geeft, jaren 50 foto's als nieuw.
quote:
Ik heb hier een 30 MB scan voor je. Te gebruiken met de standaard niet commerciele blabla die jij als fotograaf wel weet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:59 schreef Re het volgende:
nah die anti fok text is ook wel stoer, volgens mij wilde iemand anders hem ook wel hebbenkan je wel orgineel sturen ooit?
Yeps, dus ik ben er gewoon weer bij op de volgende modellenmeet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Je moet een meet op zich los zien van forum gezever, imo.
Waarna jij het resultaat hier nog eens post natuurlijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:55 schreef Vliegvrager het volgende:
on topic: @Shark, noise ninja is niet echt nodig bij 400 ASA hoor, ik doe het zelf netter met een combi van Gaussiaans vervagen en USM, beide met mate, dat spreekt voor zich.
Ohw, dat had ik niet doorquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dank je, maar ik bedoelde em digitaal oud maken. Ik zal mijn ouders vragen of ik wat koffie mag lenen
Hoewel dat laatste aanbod lijkt me wel wat
Stop maar met F5-en. Ik post m nog wel, inclusief de beloofde liggies in de ogen (da's ook gelukt), maar dat wordt morgen...quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waarna jij het resultaat hier nog eens post natuurlijk
En dat scheelt je bijna weer een 50mm 1.8 natuurlijk
*alvast gaat F5-en*
Goedkoop en effectief lensje, heb hem hier ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:14 schreef Vliegvrager het volgende:
disclaimer qua via compensatielenzen. Ik heb de hele meet met 1 lens geschoten, precies: een 50mm 1.8.
en de rest ???????quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Stop maar met F5-en. Ik post m nog wel, inclusief de beloofde liggies in de ogen (da's ook gelukt), maar dat wordt morgen...
er komt van mijn kant geen rest. Ik heb laten zien wat ik wilde laten zien en ben nu aan het nabewerken voor model en visa.quote:
jammer. , nu ja .. ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
er komt van mijn kant geen rest. Ik heb laten zien wat ik wilde laten zien en ben nu aan het nabewerken voor model en visa.
Ms nog 1 of 2 snappies van een medefotograaf, maar dat was het wel![]()
100mm (F geen idee)quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
.......
disclaimer qua via compensatielenzen. Ik heb de hele meet met 1 lens geschoten, precies: een 50mm 1.8.
Nee, maar ik vind dit wel een heel lekkere plaat, mag dat ook?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
100mm (F geen idee)
[afbeelding]
heb dan wel wat met compensatie geschoten maar meeste foto's toch met nostalgisch glas voor weinig![]()
compenseerd dat het gebruik van een compensatie lens?
Mooie foto.quote:
en mooi haar zegquote:
Dit idee vind ik op zich wel leuk, alleen kijkt ze een beetje panischquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Nikon F100 met tri-X 400 ISO film, Nikkor 80-200 teletoeter f/2.8, Nikon Coolscan V, fotosoep, watermark factory voor de anti aanbak laag.
Ik wil de foto nog een keer oud maken met vouwen en krassen, maar dat moet ik nog eens uitzoeken..
Dat doen treinreizigers idd als ze er gauw uit moetenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:04 schreef Scandalous het volgende:
Dit idee vind ik op zich wel leuk, alleen kijkt ze een beetje panisch![]()
Of als er toeterlenzen op ze gericht worden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat doen treinreizigers idd als ze er gauw uit moeten
...of met iemands koffer vandoor willen gaan
terwijl ze voor je op de knieën liggen..quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Of als er toeterlenzen op ze gericht worden.
ja ja je bent een nederig persoon.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
terwijl ze voor je op de knieën liggen..![]()
Die heb ik niet... Ik denk VliegV wel.. die zat me te snipen..quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:38 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja ja je bent een nederig persoon.
laat eens een voorbeeld foto zien van waar je op de knieen lag![]()
is een mooie foto hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef Phoenixx het volgende:
1:
[afbeelding]
Leuk kiekje. Helaas gezicht niet echt scherp en natuurlijk die razend irritante lucht - heb ik hier "effe snel" wat donkerder gesoept, maar daar ben ik niet echt enthousiast over.
Crop dan ff dat heldere ding links weg, dat leidt af van het model. Mooie fotoquote:2:
[afbeelding]
Hier ben ik best trots op. Vraag me alleen af of ik niet beter wat brutaler moet zijn met croppen - achtergrond is naar mijn mening niet duidelijk en draagt daardoor eigenlijk niets bij aan de foto.
ja, ze zag er van achter ook wel lekker uitquote:3:
[afbeelding]
Het model is overduidelijk met iemand anders bezig, maar van schuin achter vond ik haar er ook best wel apetijtelijk uit zien. Of is een foto vanuit deze hoek gewoon "not done"?
geknield niet geloof ik, maar gehurkt wel. Ik zal van't weekend eens kijken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die heb ik niet... Ik denk VliegV wel.. die zat me te snipen..![]()
1: is zeker leuk, houding, blik en wisselwerking met treintje. Hij is idd wat onscherp maar toch ook niet zo erg dat je dat niet wat op kunt krikken? Van die lucht had je beter af kunnen blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef Phoenixx het volgende:
1:
[afbeelding]
Leuk kiekje. Helaas gezicht niet echt scherp en natuurlijk die razend irritante lucht - heb ik hier "effe snel" wat donkerder gesoept, maar daar ben ik niet echt enthousiast over.
2:
[afbeelding]
Hier ben ik best trots op. Vraag me alleen af of ik niet beter wat brutaler moet zijn met croppen - achtergrond is naar mijn mening niet duidelijk en draagt daardoor eigenlijk niets bij aan de foto.
3:
[afbeelding]
Het model is overduidelijk met iemand anders bezig, maar van schuin achter vond ik haar er ook best wel apetijtelijk uit zien. Of is een foto vanuit deze hoek gewoon "not done"?
Eerste is idd leuk ontspannen, mooi het moment gepakt. De lach werkt aanstekelijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Hier nog wat actie met de F100, kodak 400 TX zw/w film, 80-200 teletoeter scannertje, handmatig sepia zweempje, WMF dinges.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ikvind de eerste ontspannen snapshot, de tweede vind ik gewoon goed. de overbelichte huid werkt in het voordeel van de foto imo (en anders kan ik er niks aan doen eigenlijk-Chanty zei wel dat ze bijna een noord afrikaanse leek qua zonnebaden, maar ze loog)
Zoiets dus:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:32 schreef Vliegvrager het volgende:
3: Zeker wel 'done' hoor, levert een leuk plaatje op. Was ms nog leuker geweest als je haar even geroepen had, zodat ze -zelfde houding- haar gezicht naar je toe gedraaid had, maar zo is ie zeker ook niet verkeerd.![]()
quote:Eerste is idd leuk ontspannen, mooi het moment gepakt. De lach werkt aanstekelijkOp de tweede lacht ze je duidelijk uit. Haar spottende blik verraadt dat ze weet dat je te veel belicht. Binnen het genre 'overbelichte sepia platen met grove korrel' inderdaad een hele goede, maar niet zo mijn smaak om eerlijk te zijn
Een prachtige meid met een super uitstralingquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef Phoenixx het volgende:
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
Neequote:Op donderdag 11 mei 2006 22:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wie dit model is?
Jiskefet "kennende" is dit vast niet complimenteus, maar zou je het ietsje meer kunnen toelichten? Want ik kan je verzekeren dat Mukie toch echt niet bij de "heeren" hoort.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:38 schreef Halinalle het volgende:
Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar bij veel van de foto's van Mukie in deze shoot maak ik onwillekeurig de associatie met Reetenjongh (Ellen ten Damme) in de serie "De heeren van de Bruyne Ster—avonturen op een COC-schip" van Jiskefet.![]()
leuke foto's hoor, toch vind ik het uitgebeten net iets minder omdat het maar op bepaalde plekken voorkomt, verder gewoon leuke lieve fotosquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Hier nog wat actie met de F100, kodak 400 TX zw/w film, 80-200 teletoeter scannertje, handmatig sepia zweempje, WMF dinges.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ikvind de eerste ontspannen snapshot, de tweede vind ik gewoon goed. de overbelichte huid werkt in het voordeel van de foto imo (en anders kan ik er niks aan doen eigenlijk-Chanty zei wel dat ze bijna een noord afrikaanse leek qua zonnebaden, maar ze loog)
Het is absoluut niet beledigend bedoeld.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jiskefet "kennende" is dit vast niet complimenteus, maar zou je het ietsje meer kunnen toelichten? Want ik kan je verzekeren dat Mukie toch echt niet bij de "heeren" hoort.
mooie plaat hoor Phoenixx, juiste moment geschoten, mooie directe blik van mooi model, ik zou niet verder kroppen eigenlijk, soms hoeft dat juist helemaal niet, omgeving hier is functioneel denk ik, ik zou d'r zo aan de muur hangen, iets meer verzadigen misschien zodat haar ogen er nog verder uitknallenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef Phoenixx het volgende:
2:
[afbeelding]
Post #262 in dit topic is voor Re.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:14 schreef Re het volgende:
mooie plaat hoor Phoenixx, juiste moment geschoten, mooie directe blik van mooi model, ik zou niet verder kroppen eigenlijk, soms hoeft dat juist helemaal niet, omgeving hier is functioneel denk ik, ik zou d'r zo aan de muur hangen, iets meer verzadigen misschien zodat haar ogen er nog verder uitknallen
Mukie, je had me eerst nog zo gezegd dat die Hardcore-pr0n foto's voor ons zelf waren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een prachtige meid met een super uitstraling
Mooie platen
@ HMaster-II: waar zijn de wagon foto's ?
[..]
Nee
Roflquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mukie, je had me eerst nog zo gezegd dat die Hardcore-pr0n foto's voor ons zelf waren.![]()
![]()
Ik zal vanavond effe kijken welke (wagon en andere foto's) FOT geschikt zijn.
Ik heb meer series. Mukie (in 2 kledingstylen, maar de nette style is mooier), BloodyLotte (topmeid), de 3 J's en een F-bits, de vriendin van Elmarz (goed gespeld?) en dan wat restjes.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:30 schreef PoseidonVS het volgende:
Zijn er eigenlijk ook foto's waar mukie niet op staat?
Er waren toch veel meer modellen?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:30 schreef PoseidonVS het volgende:
Met al die smeer was er geen verdere bewerking nodig mbt glimmen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:30 schreef PoseidonVS het volgende:
Er waren toch veel meer modellen?
tx dudes.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Interessant idee shark, en best goed gelukt ook![]()
Heb je ook nog een tikje sharpening gedaan? Aan haar topje te zien?
Een klassieke schoonheid , echt waar. dat is ze.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Wie is dit?![]()
Ik heb een stuk of 20 foto's van haar, en verder zie ik haar niet echt vaak langskomenWil haar eigenlijk wel die foto's doen toekomen....
dat is een hele mooie dude, wow,.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb hier Lotte gesnapped toen ze haar koffer ging wegbrengen. Ik heb de foto geprobeerd de kwaliteiten te geven van een hele oude foto: ruis (had ie al, maar toch iets meer gegeven) sepia, en wat me altijd al opviel aan oude foto's, dat ze zacht zijn--blur dus. Resultaat lijkt er wel op. hoewel wij moderne scherpe foto freaks er niet op zullen kicken. Maar ik vind hem wel wat authentieks uitstralen...
Mooi gedaanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb hier Lotte gesnapped toen ze haar koffer ging wegbrengen. Ik heb de foto geprobeerd de kwaliteiten te geven van een hele oude foto: ruis (had ie al, maar toch iets meer gegeven) sepia, en wat me altijd al opviel aan oude foto's, dat ze zacht zijn--blur dus. Resultaat lijkt er wel op. hoewel wij moderne scherpe foto freaks er niet op zullen kicken. Maar ik vind hem wel wat authentieks uitstralen...
[afbeelding]
tx dudequote:
dank jequote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
dat is een hele mooie dude, wow,.
txquote:
jolien heet ze, PdeH heeft details, anders Echnadarr (of hoe je zijn naam ook spelt)quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
maar heeft iemand contact details oid?
dr PUNTJE (dus geen underscore) flash <<apelul>> gmail.comquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:42 schreef Toeps het volgende:
Ik heb Jolien ff de MSN van Ronald en Shark gegeven. Ze wou ook die van Fles, maar die heb ik niet.
Da's geen sharpening, da's een polkadotquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Interessant idee shark, en best goed gelukt ook![]()
Heb je ook nog een tikje sharpening gedaan? Aan haar topje te zien?
qua sepia, blurriness en ruis doet het me idd erg denken aan originele foto's uit WO1quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:15 schreef diedrick het volgende:
@shark:schitterende foto...kan zo uit de 40er jaren komen.
Ja maar het is net z`on foto dat je gedumpt ben door je man ofzo,en huilend verdwijnt weer.quote:
Ja was jouw idee he? Om met Toeps in die wagon te gaan schietenquote:
Mijn man zou mij nooit dumpen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar het is net z`on foto dat je gedumpt ben door je man ofzo,en huilend verdwijnt weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |