Zit wat inquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:49 schreef Re het volgende:
P enige commentaar additioneel is dat eigenlijk het roet op mukie d'r gezicht gewoon beter had gekund, ze lijkt nu net een wasbeertje, en het ketelpak wat er gewoon brandschoon uitziet.. klopt gewoon niet als je dat voor ogen had,
Dat suggereert dat ik de piercing weg zou moeten soepenquote:verder denk ik dat de piercing hier niet echt functioneel is en afleidt (wat niet zegt dat het een toffe piercing is hoor).
Die luchten ben ik ook al helemaal niet blij meequote:Enig andere storende eventueel is de uitgebeten luchten of plekken. Je eigen commentaar op de fotos is wat miniem eigenlijk en klopt ook niet altijd
bijvoorbeeldquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:53 schreef PdeHoog het volgende:
Dat suggereert dat ik de piercing weg zou moeten soepen
de lucht was op zich best te doen, het hoeft niet storend te zijn of anders onderbelichten en invulflits bijvoorbeeldquote:Die luchten ben ik ook al helemaal niet blij meeMaar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten verhelpen
Die luchten waren nou eenmaal zo klote
bijvoorbeeld dat je je wel stoort aan de schaduw onder de pet terwijl die er helemaal niet isquote:En hoe bedoel je dat mijn eigen commentaar niet altijd klopt![]()
over het algemeen best leuke platen, zou voortaan dus ook paar stops onderbelichten en goed letten op wat er allemaal op de achtergrond afspeeltquote:Op dinsdag 9 mei 2006 21:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
1. De Trein
[afbeelding]
2. Het Mechaniek
[afbeelding]
3. Het Trein Personeel
[afbeelding]
4. Mooi Rood (snapshot)
[afbeelding]
5. Nog Mooier Rood (snapshot)
[afbeelding]
6. Gewoon Mooi (snapshot)
[afbeelding]
7.Gewoon Mooi (snapshot)
[afbeelding]
8. hmmm (snapshot)
[afbeelding]
Oke , 8 fototjes -> Zeg het maar( commentaar naast de foto's is gewoon een ingeving)
Ik vond het wat te donker daar. Verkeerd geformuleerd denk ik.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:03 schreef Re het volgende:
bijvoorbeeld dat je je wel stoort aan de schaduw onder de pet terwijl die er helemaal niet is
Dat ziet er raar uit... zo'n linkskijkerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:53 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
In een iets serieuzere pose:
[afbeelding]
morgen plaats ik wel de foto's die ik aan de "keuringsdienst van foto's" durf te laten zien...
Oh die piercing kan ook gewon uit hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:49 schreef Re het volgende:
P enige commentaar additioneel is dat eigenlijk het roet op mukie d'r gezicht gewoon beter had gekund, ze lijkt nu net een wasbeertje, en het ketelpak wat er gewoon brandschoon uitziet.. klopt gewoon niet als je dat voor ogen had, verder denk ik dat de piercing hier niet echt functioneel is en afleidt (wat niet zegt dat het een toffe piercing is hoor). Enig andere storende eventueel is de uitgebeten luchten of plekken. Je eigen commentaar op de fotos is wat miniem eigenlijk en klopt ook niet altijd
Vind ik als foto beter dan die tweede (van Deb) die je liet zien. Fraaie vlakverdeling en goed met het licht gespeeld. Wat ik me alleen afvraag, is dit een geregiseerde foto? Heb jij Debsterr aanwijzingen gegeven of zag je haar staan en drukte je af?quote:
prima cropje, kijkt lekker weg, maar wat Re zegt idd: zorg dat je bij donkere ogen nog wel verschil blijft zien tussen iris en pupil. Dat kan in de nabewerking, de foto is verder prima.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:32 schreef HMaster-II het volgende:
Even een experimenteel-megacropje van één der modellen
[afbeelding]
Niet meteen mij afbranden he??
Leuke quasi-spontane foto, heerlijke DOF. Het komt op mij over alsof het licht van het reflectiescherm een beetje te dominant is. Welke kleur heb je gebruikt? MS was inflitsen beter geweest, hoewel het roze shirt dan ms overbelicht zou worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:32 schreef Re het volgende:
persoonlijk had ik weinig met het thema vond lekker in het gras liggen tussen de doornen en andere stekels veel leuker
[afbeelding]
Je hebt een duidelijke kleurvoorkeur?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 21:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
4. Mooi Rood (snapshot)
[afbeelding]
5. Nog Mooier Rood (snapshot)
[afbeelding]
6. Gewoon Mooi (snapshot)
[afbeelding]
7.Gewoon Mooi (snapshot)
[afbeelding]
#1 Hele sterke compo, met natuurlijke kadering en goed die achtergrond meegenomen. Maar wat jammer dat haar gezicht zo donker is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Ey, het forum doet het weer, tijd voor weer een tweetal fotows
dat onderbelichten moet je eens uitleggen als je wil. Met de achtergrond ben ik het helemaal mee eens, dat stoort best wel, omdat het te druk is of onzinnig. ( deels omdat de portrets niet echt een gekozen achtergrond hebben maar meer spontaan zijn genomen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:06 schreef Re het volgende:
[..]
over het algemeen best leuke platen, zou voortaan dus ook paar stops onderbelichten en goed letten op wat er allemaal op de achtergrond afspeelt
Je hebt de spanning aardig op weten te voerenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:05 schreef peterEOS350D het volgende:
ff kijken of dit werkt
Ik zei tegen muuk dat ze smeer op d'r gezicht moest hebben en dan juist op die plekken waar mensen aan hun eigen gezicht zitten. Bij monteurs zie je dat goed. die wrijven zich onder hun kin, zitten aan hun neus, nou ja, het smeer moet dus daar waar mensen bij zichzelf aan het gezicht zitten, en de handen zijn dan ook vies.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:49 schreef Re het volgende:
P enige commentaar additioneel is dat eigenlijk het roet op mukie d'r gezicht gewoon beter had gekund, ze lijkt nu net een wasbeertje, en het ketelpak wat er gewoon brandschoon uitziet.. klopt gewoon niet als je dat voor ogen had, verder denk ik dat de piercing hier niet echt functioneel is en afleidt (wat niet zegt dat het een toffe piercing is hoor). Enig andere storende eventueel is de uitgebeten luchten of plekken. Je eigen commentaar op de fotos is wat miniem eigenlijk en klopt ook niet altijd
#1: Mooi het model neergelegd in haar 'natuurlijke' omgeving. Pose is leuk, afgezien van de wat gespannen stand van haar l arm. De afzakkende overall is in potentie sexy, maar helaas wat overbelicht op de schouder.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef Phoenixx het volgende:
3x ketelbinkie:
Rood vind ik zeer mooi met de zon er op, omdat het een mooi vlammend effect geeft.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je hebt een duidelijke kleurvoorkeur?Zijn leuke platen hoor. Kijk zelf eens terug naar de kleurtoon van de foto's. Ik vind er nogal wat verschil tussen zitten. Dat is niet erg ofzo, het valt me gewoon op. Ik vind 6 hier het mooiste door de compositie en de belichting.
Sharkie was echt een fun plaatje Ik verbaas me erover dat hij zo goed nog is.quote:Het close-portretje van Shark is erg netjes. Beetje visagie had hier geen kwaad gekund.
Allereerst, als ik me goed herinner was dit jouw idee. Ketelpak+ roet+Mukie+trein. Ik vind het een top-idee. Petje afquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hierbij mijn foto's tot op heden. Ik zal vast zelf aangeven wat ik zou willen verbeteren.
Geinig: een low-key portret op een zonnige dag. ben niet zo'n low-key fan, maar vind deze wel leuk. Er valt ms net iets te veel (te breed) licht op de schouder.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
hmmm dit is voorlopig mijn laatste en die heb ik er echt uit moeten persen...ik heb niets leuks meer. De serie van BL bij die auto heeft nog wel potentie maar daar moet ik rustig voor gaan zitten en ergens een blauwe lucht met wolken vandaan zien te toveren
[afbeelding]
Bijzondere plaat. Technisch heel netjes en dankzij de schaduwen kijken we niet al te gek ver Mukie's neus in. Hij lijkt me een tikkie uitgebeten op het voorhoofd, maar ms ook net niet. Gegeven het camerastandpunt een hele knappe plaat, maar ik zou zelf nooit voor dat standpunt gekozen hebben.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:54 schreef HMaster-II het volgende:
Dan zet ik mijn tot nu toe favorite Mukie foto hier ook neer.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |