abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 mei 2006 @ 00:10:26 #79
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_37701315

dit is denk ik de beste foto van mijn hand van die dag.
mening kan nog veranderen maar dit is de enige die ik me echt goed bij blijft. (rest heeft minder impact)
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_37701758
Hierbij mijn foto's tot op heden. Ik zal vast zelf aangeven wat ik zou willen verbeteren.

Invulflits nodig. Teveel schaduw onder de pet.

zie foto hierboven

Overbelichtte plek linksonder en een gedeelte van Mukie's schouder

Blik had mijn kant op gemoeten

Eigenlijk niet zoveel op aan te merken

Er had meer diepte in de foto moeten zitten; de loc had duidelijker naar voren moeten komen en ik had Muuk verder van de loc moeten verwijderen om een mooi onscherp effect te krijgen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 10 mei 2006 @ 00:49:53 #81
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37702058
P enige commentaar additioneel is dat eigenlijk het roet op mukie d'r gezicht gewoon beter had gekund, ze lijkt nu net een wasbeertje, en het ketelpak wat er gewoon brandschoon uitziet.. klopt gewoon niet als je dat voor ogen had, verder denk ik dat de piercing hier niet echt functioneel is en afleidt (wat niet zegt dat het een toffe piercing is hoor ). Enig andere storende eventueel is de uitgebeten luchten of plekken. Je eigen commentaar op de fotos is wat miniem eigenlijk en klopt ook niet altijd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_37702120
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 00:49 schreef Re het volgende:
P enige commentaar additioneel is dat eigenlijk het roet op mukie d'r gezicht gewoon beter had gekund, ze lijkt nu net een wasbeertje, en het ketelpak wat er gewoon brandschoon uitziet.. klopt gewoon niet als je dat voor ogen had,
Zit wat in
quote:
verder denk ik dat de piercing hier niet echt functioneel is en afleidt (wat niet zegt dat het een toffe piercing is hoor ).
Dat suggereert dat ik de piercing weg zou moeten soepen
quote:
Enig andere storende eventueel is de uitgebeten luchten of plekken. Je eigen commentaar op de fotos is wat miniem eigenlijk en klopt ook niet altijd
Die luchten ben ik ook al helemaal niet blij mee Maar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten verhelpen Die luchten waren nou eenmaal zo klote

En hoe bedoel je dat mijn eigen commentaar niet altijd klopt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 10 mei 2006 @ 01:03:17 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37702276
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 00:53 schreef PdeHoog het volgende:

Dat suggereert dat ik de piercing weg zou moeten soepen
bijvoorbeeld
quote:
Die luchten ben ik ook al helemaal niet blij mee Maar ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten verhelpen Die luchten waren nou eenmaal zo klote
de lucht was op zich best te doen, het hoeft niet storend te zijn of anders onderbelichten en invulflits bijvoorbeeld
quote:
En hoe bedoel je dat mijn eigen commentaar niet altijd klopt
bijvoorbeeld dat je je wel stoort aan de schaduw onder de pet terwijl die er helemaal niet is
  woensdag 10 mei 2006 @ 01:06:47 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37702331
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 21:49 schreef Lord Dreamer het volgende:
1. De Trein
[afbeelding]

2. Het Mechaniek
[afbeelding]

3. Het Trein Personeel
[afbeelding]

4. Mooi Rood (snapshot)
[afbeelding]

5. Nog Mooier Rood (snapshot)
[afbeelding]

6. Gewoon Mooi (snapshot)
[afbeelding]

7.Gewoon Mooi (snapshot)
[afbeelding]

8. hmmm (snapshot)
[afbeelding]

Oke , 8 fototjes -> Zeg het maar ( commentaar naast de foto's is gewoon een ingeving)
over het algemeen best leuke platen, zou voortaan dus ook paar stops onderbelichten en goed letten op wat er allemaal op de achtergrond afspeelt
pi_37702459
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 01:03 schreef Re het volgende:

bijvoorbeeld dat je je wel stoort aan de schaduw onder de pet terwijl die er helemaal niet is
Ik vond het wat te donker daar. Verkeerd geformuleerd denk ik.
  FOK!fotograaf woensdag 10 mei 2006 @ 07:16:28 #86
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_37703350
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 22:53 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

In een iets serieuzere pose:

[afbeelding]

morgen plaats ik wel de foto's die ik aan de "keuringsdienst van foto's" durf te laten zien...
Dat ziet er raar uit... zo'n linkskijker
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:05:56 #87
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37703643
hmmm dit is voorlopig mijn laatste en die heb ik er echt uit moeten persen...ik heb niets leuks meer. De serie van BL bij die auto heeft nog wel potentie maar daar moet ik rustig voor gaan zitten en ergens een blauwe lucht met wolken vandaan zien te toveren
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:08:02 #88
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37703658
quote:
P enige commentaar additioneel is dat eigenlijk het roet op mukie d'r gezicht gewoon beter had gekund, ze lijkt nu net een wasbeertje, en het ketelpak wat er gewoon brandschoon uitziet.. klopt gewoon niet als je dat voor ogen had, verder denk ik dat de piercing hier niet echt functioneel is en afleidt (wat niet zegt dat het een toffe piercing is hoor ). Enig andere storende eventueel is de uitgebeten luchten of plekken. Je eigen commentaar op de fotos is wat miniem eigenlijk en klopt ook niet altijd
Oh die piercing kan ook gewon uit hoor
En van dat roet, tja als je geen spiegel drbij hebt
Plus ik had beter een ander kleur bandje onder mn shirt aan meten hebben.
Weer wat geleerd
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_37703775
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 20:12 schreef -Marjo- het volgende:
Hoe is deze?:

[afbeelding]
Vind ik als foto beter dan die tweede (van Deb) die je liet zien. Fraaie vlakverdeling en goed met het licht gespeeld. Wat ik me alleen afvraag, is dit een geregiseerde foto? Heb jij Debsterr aanwijzingen gegeven of zag je haar staan en drukte je af?

En eerlijk gezegd vind ik dit van alle visagie-werkjes die ik zaterdag gezien heb de minste. De knalrode lippen vind ik prachtig, maar rond de ogen is het me te donker. Daarmee smijt je als het ware de deur naar haar ogen dicht.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_37703792
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 20:32 schreef HMaster-II het volgende:
Even een experimenteel-megacropje van één der modellen

[afbeelding]

Niet meteen mij afbranden he??
prima cropje, kijkt lekker weg, maar wat Re zegt idd: zorg dat je bij donkere ogen nog wel verschil blijft zien tussen iris en pupil. Dat kan in de nabewerking, de foto is verder prima.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_37703855
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 20:32 schreef Re het volgende:
persoonlijk had ik weinig met het thema vond lekker in het gras liggen tussen de doornen en andere stekels veel leuker

[afbeelding]
Leuke quasi-spontane foto, heerlijke DOF. Het komt op mij over alsof het licht van het reflectiescherm een beetje te dominant is. Welke kleur heb je gebruikt? MS was inflitsen beter geweest, hoewel het roze shirt dan ms overbelicht zou worden.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_37703944
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 21:49 schreef Lord Dreamer het volgende:

4. Mooi Rood (snapshot)
[afbeelding]

5. Nog Mooier Rood (snapshot)
[afbeelding]

6. Gewoon Mooi (snapshot)
[afbeelding]

7.Gewoon Mooi (snapshot)
[afbeelding]
Je hebt een duidelijke kleurvoorkeur? Zijn leuke platen hoor. Kijk zelf eens terug naar de kleurtoon van de foto's. Ik vind er nogal wat verschil tussen zitten. Dat is niet erg ofzo, het valt me gewoon op. Ik vind 6 hier het mooiste door de compositie en de belichting.

Het close-portretje van Shark is erg netjes. Beetje visagie had hier geen kwaad gekund.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_37703993
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Ey, het forum doet het weer, tijd voor weer een tweetal fotows
#1 Hele sterke compo, met natuurlijke kadering en goed die achtergrond meegenomen. Maar wat jammer dat haar gezicht zo donker is.

#2 mjammie
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:48:13 #94
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_37704086
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 01:06 schreef Re het volgende:

[..]

over het algemeen best leuke platen, zou voortaan dus ook paar stops onderbelichten en goed letten op wat er allemaal op de achtergrond afspeelt
dat onderbelichten moet je eens uitleggen als je wil. Met de achtergrond ben ik het helemaal mee eens, dat stoort best wel, omdat het te druk is of onzinnig. ( deels omdat de portrets niet echt een gekozen achtergrond hebben maar meer spontaan zijn genomen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_37704096
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:05 schreef peterEOS350D het volgende:
ff kijken of dit werkt
Je hebt de spanning aardig op weten te voeren

Ik vind deze foto niet heel sterk. Omdat Mukie in het volle licht staat, moet ze erg knijpen met haar ogen en ik vind de schaduwen niet zo lekker vallen in haar gezicht.
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:49:15 #96
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_37704103
quote:
Ik zei tegen muuk dat ze smeer op d'r gezicht moest hebben en dan juist op die plekken waar mensen aan hun eigen gezicht zitten. Bij monteurs zie je dat goed. die wrijven zich onder hun kin, zitten aan hun neus, nou ja, het smeer moet dus daar waar mensen bij zichzelf aan het gezicht zitten, en de handen zijn dan ook vies.
Maar ja, ze heeft het niet zelf gedaan dus ze ziet er idd als een wasbeertje uit. Leermoment, volgende keer zelf doen en niet delegeren aan derden

[ Bericht 1% gewijzigd door Shark.Bait op 10-05-2006 09:01:07 ]
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 10 mei 2006 @ 08:54:20 #97
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_37704182
Dan zet ik mijn tot nu toe favorite Mukie foto hier ook neer.

Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_37704254
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef Phoenixx het volgende:
3x ketelbinkie:
#1: Mooi het model neergelegd in haar 'natuurlijke' omgeving. Pose is leuk, afgezien van de wat gespannen stand van haar l arm. De afzakkende overall is in potentie sexy, maar helaas wat overbelicht op de schouder.

#2 Geinig spontaan plaatje, gezicht is naar mijn smaak wat te rood.

#3 Leuke blik, goed gepakt, wapperende haar doet het leuk hier. Die uitgebeten onderarm trekt alleen op een vreselijke manier de aandacht Crop m er radikaal af en je houdt een hele leuke foto over.
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:12:51 #99
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_37704496
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:39 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Je hebt een duidelijke kleurvoorkeur? Zijn leuke platen hoor. Kijk zelf eens terug naar de kleurtoon van de foto's. Ik vind er nogal wat verschil tussen zitten. Dat is niet erg ofzo, het valt me gewoon op. Ik vind 6 hier het mooiste door de compositie en de belichting.
Rood vind ik zeer mooi met de zon er op, omdat het een mooi vlammend effect geeft.

De kleur toon komt deels door de licht inval. dat is het duidelijkts bij 6 en 7 te zien . 6. is puur natuur, geen overdreven make-up en zo .. 1 en 2 zijn zo bedoeld. 3 was puur op goed geluk omdat die mensen er even stonden ( en volgens mij is die niet scherp genoeg nog) . volgens mij is 5 ook nog te overbelicht. En 7 is de achtergrond gewoon niet mooi. Had ik beter kunnen fotosoepen en tot een egaalheid kunnen vervagen.
quote:
Het close-portretje van Shark is erg netjes. Beetje visagie had hier geen kwaad gekund.
Sharkie was echt een fun plaatje Ik verbaas me erover dat hij zo goed nog is.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_37704625
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hierbij mijn foto's tot op heden. Ik zal vast zelf aangeven wat ik zou willen verbeteren.
Allereerst, als ik me goed herinner was dit jouw idee. Ketelpak+ roet+Mukie+trein. Ik vind het een top-idee. Petje af

#1 Pose en compo zijn zwaar okay. Het model is idd donkerder dan de lucht, invulflits was fijn geweest.

#2 Subtiel dat sigaartje, leuke pose zo. Volgens mij kan je de foto als geheel gewoon oplichten (je hebt in RAW geschoten zie ik) omdat het witte shirt hier niet in beeld is. De achtergrond raakt dan overbelicht, maar dat geeft niets. Minpuntje vind ik trouwens dat die coupe-deur openstaat, maar ik sluit niet uit dat dat mijn schuld is.

#3 Hele sterke compo, maar je verliest het beoogde effect omdat ie linksonderin te licht is. beetje doordrukken ms?

#4 Blik jouw kant op? Welnee. Prima plaat dit. De wind in haar haren suggereert een rijdende trein en de machiniste kijkt vooruit. De foto straalt bovendien mooi weer uit zonder dat de nadelen ervan storend worden

#5 Je zegt het al: niet zoveel op aan te merken. Gewoon een fijn portretje.

#6 Het idee achter deze foto is heel goed, en de pose vind ik ook erg fijn. Maar dat snoeiharde zonlicht maakt het een loeimoeilijke plaat. Je fotografeert zowel Mukie als de loc aan de schaduwzijde (niet dat je wat te kiezen had) en dat haalt veel kracht uit de foto. Ik zou eigenlijk niet weten hoe het beter had gemoeten (ja, een giga diffusietent eromheen en dan een batterij fltsers om alle schaduwen in te vullen ), denk dat je er gegeven de omstandigheden uit hebt gehaald wat er in zat.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_37704691
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:05 schreef Puckzzz het volgende:
hmmm dit is voorlopig mijn laatste en die heb ik er echt uit moeten persen...ik heb niets leuks meer. De serie van BL bij die auto heeft nog wel potentie maar daar moet ik rustig voor gaan zitten en ergens een blauwe lucht met wolken vandaan zien te toveren
[afbeelding]
Geinig: een low-key portret op een zonnige dag. ben niet zo'n low-key fan, maar vind deze wel leuk. Er valt ms net iets te veel (te breed) licht op de schouder.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_37704792
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 08:54 schreef HMaster-II het volgende:
Dan zet ik mijn tot nu toe favorite Mukie foto hier ook neer.

[afbeelding]
Bijzondere plaat. Technisch heel netjes en dankzij de schaduwen kijken we niet al te gek ver Mukie's neus in. Hij lijkt me een tikkie uitgebeten op het voorhoofd, maar ms ook net niet. Gegeven het camerastandpunt een hele knappe plaat, maar ik zou zelf nooit voor dat standpunt gekozen hebben.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_37704872
Zo, genoeg gekletst. Plaatjes weer. Met een 'verhaaltje d'rin dit keer. En op een locatie die ik nog maar weinig teruggezien heb in de foto's. Jammer, want het licht was er erg mooi.

1:

2:

3:

4:
Mijn DeviantART gallery
,
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:33:45 #104
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_37704963
Mijn reputatie... wat doe je