Ook voor die anderen trouwensquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:10 schreef prupke het volgende:
hoeree voor de hardwerkende mensch ....
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:10 schreef prupke het volgende:
hoeren voor de hardwerkende mensch ....
Das dan weer heel wat anders volgens mijquote:
AHA.. da's wel eens wat anders dan je gewend was toch?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:39 schreef Mauro het volgende:
Hebbie op de link geklikt?
Korte uitleg over mijn werkzaamheden:
Ik heb de dagelijkse leijding (jaja fout maar zowel met een korte als een lange ei/ij) over de uit te voeren bodemsanering ter plaatse.
Ik werk intussen al weer een week of 5 à 6.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
AHA.. da's wel eens wat anders dan je gewend was toch?
kom maar halen die flitser..als je durftquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef Mauro het volgende:
Oh, en nog gefeli met je modschap S.B
alleen valt nu je kloon wel op
Dank jequote:
Kloon? Welke kloon?quote:alleen valt nu je kloon wel op
als hij niet telang weg blijft (herrinert zich een flitser van een andere fokker )quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:12 schreef Mauro het volgende:
Ik zal mijn toestel wel een aantal keren meenemen voor een sjoowkees.
BB... Je flitser ben je binnenkort ff kwijt
Kijkt op de klok slapen?quote:
Ik zie je bijna wekelijks....quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als hij niet telang weg blijft (herrinert zich een flitser van een andere fokker )
mag je anders de mijne ook wel lenen.
quote:
Potver maakt ie een grapje!quote:
iets met naar hoofd stijgen mompelendquote:
Het is een zee vis , wat vervacht je anders ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:36 schreef freud het volgende:
[..]
iets met naar hoofd stijgen mompelend
En ik maar gup denken...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
Het is een zee vis , wat vervacht je anders ?
Niet eens, het is een stukje aasquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Een wormpje ?quote:
En de zee is erg zout dus alles wat hij zegt moet je meer dan een korreltje zout nemen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En daar gaat de geloofwaardigheid van de nieuwe modquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:43 schreef CocaColaLight het volgende:
En de zee is erg zout dus alles wat hij zegt moet je meer dan een korreltje zout nemen...
was hij ooit geloofwaardig dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
En daar gaat de geloofwaardigheid van de nieuwe mod![]()
Ik kopte alleen maar in het was zelfs een collega blauwe die de voorzet gafquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
En daar gaat de geloofwaardigheid van de nieuwe mod![]()
Klopt, fun maken magquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:45 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik kopte alleen maar in het was zelfs een collega blauwe die de voorzet gaf
zet msn weer eens aanquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef Mauro het volgende:
Eigenlijk hè, eigenlijk....
zoeken ze wel grote mods hier @ FOT (qua postuur)
Crap daar gaat de kans dat ik ooit in het heiligdom van het modschap kan toe treden....quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef Mauro het volgende:
ach, mod wil ik toch niet worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:48 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Crap daar gaat de kans dat ik ooit in het heiligdom van het modschap kan toe treden....
Jy sal altyd een witmens blyf.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
denk dat ik altijd zwart ga blijven
kom we vuren de braai anquote:
die fok!ker vond het niet ergquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als hij niet telang weg blijft (herrinert zich een flitser van een andere fokker )
mag je anders de mijne ook wel lenen.
je bent tegoed voor mauroquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:56 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
die fok!ker vond het niet erg![]()
had m alleen aanstaand weekeinde nodig![]()
![]()
Kasta was 3 keer permanent gebanned en werd daarna alsnog mod.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Crap daar gaat de kans dat ik ooit in het heiligdom van het modschap kan toe treden....
Alweerquote:
Alleenlik als ik myn kuier meebreng kan.quote:
Flessie Apiesklif erbijquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:56 schreef prupke het volgende:
gezamelyk cursus suid afykaans gehad nie?
Bluebullyquote:
ja hey.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kasta was 3 keer permanent gebanned en werd daarna alsnog mod.
Er is veel mogelijk![]()
* kwiebuske wil nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef Mauro het volgende:
Regel jy die skottelgoed? En een stel leuke lugwaardinnen?quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:58 schreef whitebully het volgende:
ja hey.
maar hij zat wel met 2 armen tot de ellebogen er in bij sommige modjes/of fa's
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef blackbully het volgende:
ach, mod wil ik toch niet worden.
FA en anders niets.![]()
denk dat ik altijd zwart ga blijven
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:01 schreef Bluebully het volgende:
ja hey maar ik ben ook gewoon zwart hoor![]()
Nogmaals: Mijn dank is grootquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:56 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
die fok!ker vond het niet erg![]()
had m alleen aanstaand weekeinde nodig![]()
![]()
hmmm WW veranderd en kan niet meer inloggenquote:
ik heb alleen last van een gespleten persoonlijkheid.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:06 schreef Xilantof het volgende:
Misschien wordt het tijd dat ik ook maar een kloon ga bedenken!
Ben ik nou de enige braverik hier zonder dan ook maar 1 kloon?
passmailerquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:08 schreef blackbully het volgende:
[..]
hmmm WW veranderd en kan niet meer inloggen
Nee hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:06 schreef Xilantof het volgende:
pffffquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb er ook geen een
Nergens voor nodig
Nou ja, wees eerlijk: da's nou ook weer geen opgavequote:Op donderdag 13 juli 2006 23:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
pffff
jij hebt er meer als dat ik vrienden heb![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou ja, wees eerlijk: da's nou ook weer geen opgave
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:11 schreef blackbully het volgende:
[..]
pffff
jij hebt er meer als dat ik vrienden heb![]()
hey ik riep ook niet dat ik vrienden heb hequote:Op donderdag 13 juli 2006 23:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook zo'n einzelgänger.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:06 schreef Xilantof het volgende:
Misschien wordt het tijd dat ik ook maar een kloon ga bedenken!
Nee jij bent goed bezigquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ehhh NEEEEEquote:
Mijn vrienden ken ik van gezicht in plaats van bij hun FOT-nick. Nu jij weerquote:
Kijk, maar jou nickname maakt het makkelijk om een lame kloon aan te maken als die van Shark.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook zo'n einzelgänger.
Vriendenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mijn vrienden ken ik van gezicht in plaats van bij hun FOT-nick. Nu jij weer
Ik ken mijn vrienden en van naam en van gezicht en van fok-nick.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik heb ook een leven buiten fokquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kijk, maar jou nickname maakt het makkelijk om een lame kloon aan te maken als die van Shark.
Maak een ultra.ivo aan bijv![]()
Mensen die op zondag het gebak snijdenquote:
* PdeHoog herinnert zich nog een barbeque en een appeltaart afgelopen zondagquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Mensen die op zondag het gebak snijden
Afgelopen zondag was het idd gebak/taart snijdenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog herinnert zich nog een barbeque en een appeltaart afgelopen zondag
Dat typeert mij als vriendDat kan niet goed zijn
Goeie appeltaart ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was het idd gebak/taart snijden![]()
Ik ben geen lame kloon!!! ik ben er om te voorkomen dat het posten naar de knoppen gaat in andere foraquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef Xilantof het volgende:
Kijk, maar jou nickname maakt het makkelijk om een lame kloon aan te maken als die van Shark.
Maak een ultra.ivo aan bijv![]()
Jij wil gewoon kunnen rellen zonder blauw kleurtjequote:Op donderdag 13 juli 2006 23:26 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
Ik ben geen lame kloon!!! ik ben er om te voorkomen dat het posten naar de knoppen gaat in andere fora![]()
Hahahaha.. ik rellen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Jij wil gewoon kunnen rellen zonder blauw kleurtje
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:26 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
Ik ben geen lame kloon!!! ik ben er om te voorkomen dat het posten naar de knoppen gaat in andere fora![]()
voor wat?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:32 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
Hahahaha.. ik rellen?
Nee, zwart posten voorkomt constipatie; bruine armen zitten dan ineens niet meer in de weg.
Belachelijk weinig mensen gaan uit hun eigen subforum om de rest van fok bekijken
oja fotografie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:33 schreef prupke het volgende:
kunnen we het nu weer over fotografie hebben dan?
en zaken die daarmee te maken hebben?
of hoe zit dat hier?
is mooi lensje. de 1.8 of de 1.4 ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:34 schreef Falanx het volgende:
ik denk dat ik disdag. voordat ik op vakantie ga. toch nog even snel een 50 mm lens voor mijn D50 ga halen (L)
of bij een voetbal wedstrijd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:29 schreef prupke het volgende:
rellen doe je in de brugklas !!!
je moest eens weten hoeveel "near misses" ik gisteren en vandaag hadquote:
1.8 heb geen 1.4 centjes helaas. maar blijft een mooi ding. tenminste hoor hem vaak voorbij komenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:35 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
is mooi lensje. de 1.8 of de 1.4 ?
Ik vind het over het algemeen een leuk topic. Moest een paar keer hardop lachen. Ook weer typisch hoe sommige users serieus in ONZ gaan zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:33 schreef PKfotografie het volgende:
voor wat?
dit bv ? De goede kanten aan Adolf Hitler
![]()
is een leuk spele ding.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:37 schreef Falanx het volgende:
[..]
1.8 heb geen 1.4 centjes helaas. maar blijft een mooi ding. tenminste hoor hem vaak voorbij komen
zo lawaaierig is de AF niet van dat ding hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:37 schreef Falanx het volgende:
1.8 heb geen 1.4 centjes helaas. maar blijft een mooi ding. tenminste hoor hem vaak voorbij komen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |