Niet eens, het is een stukje aasquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Het is een zee vis , wat vervacht je anders ?
Een wormpje ?quote:
En de zee is erg zout dus alles wat hij zegt moet je meer dan een korreltje zout nemen...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:38 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Het is een zee vis , wat vervacht je anders ?
En daar gaat de geloofwaardigheid van de nieuwe modquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:43 schreef CocaColaLight het volgende:
En de zee is erg zout dus alles wat hij zegt moet je meer dan een korreltje zout nemen...
was hij ooit geloofwaardig dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
En daar gaat de geloofwaardigheid van de nieuwe mod![]()
Ik kopte alleen maar in het was zelfs een collega blauwe die de voorzet gafquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
En daar gaat de geloofwaardigheid van de nieuwe mod![]()
Klopt, fun maken magquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:45 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik kopte alleen maar in het was zelfs een collega blauwe die de voorzet gaf
zet msn weer eens aanquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef Mauro het volgende:
Eigenlijk hè, eigenlijk....
zoeken ze wel grote mods hier @ FOT (qua postuur)
Crap daar gaat de kans dat ik ooit in het heiligdom van het modschap kan toe treden....quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef Mauro het volgende:
ach, mod wil ik toch niet worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:48 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Crap daar gaat de kans dat ik ooit in het heiligdom van het modschap kan toe treden....
Jy sal altyd een witmens blyf.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef blackbully het volgende:
[..]
denk dat ik altijd zwart ga blijven
kom we vuren de braai anquote:
die fok!ker vond het niet ergquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als hij niet telang weg blijft (herrinert zich een flitser van een andere fokker )
mag je anders de mijne ook wel lenen.
je bent tegoed voor mauroquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:56 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
die fok!ker vond het niet erg![]()
had m alleen aanstaand weekeinde nodig![]()
![]()
Kasta was 3 keer permanent gebanned en werd daarna alsnog mod.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Crap daar gaat de kans dat ik ooit in het heiligdom van het modschap kan toe treden....
Alweerquote:
Alleenlik als ik myn kuier meebreng kan.quote:
Flessie Apiesklif erbijquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:56 schreef prupke het volgende:
gezamelyk cursus suid afykaans gehad nie?
Bluebullyquote:
ja hey.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kasta was 3 keer permanent gebanned en werd daarna alsnog mod.
Er is veel mogelijk![]()
* kwiebuske wil nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef Mauro het volgende:
Regel jy die skottelgoed? En een stel leuke lugwaardinnen?quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:58 schreef whitebully het volgende:
ja hey.
maar hij zat wel met 2 armen tot de ellebogen er in bij sommige modjes/of fa's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |