Blondi.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:36 schreef Lucille het volgende:
Hij was goed voor zijn herdershond.
Inderdaad, hij was het levende bewijs dat vegetarier zijn goed was, want van vlees eten wordt je alleen maar aggressief. Dat zeggen veel vegetariers altijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:37 schreef Frollo het volgende:
Hij was vegetariėr.
kloptquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:38 schreef AntonDingeman het volgende:
WTF ... kijk eens goed op die foto van mij ... Eva Braun heeft volgens mij hetzelfde ras hond als G.W. Bush.
roken is sexyquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:39 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Viel wel mee. Ze rookte veel, dat is al een afknapper bij mij.
Hitler was geen rasechte ariėr al vond hij zelf van welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Inderdaad, hij was het levende bewijs dat vegetarier zijn goed was, want van vlees eten wordt je alleen maar aggressief. Dat zeggen veel vegetariers altijd.
Hij was eigenlijk een vegetArier.
dat heeft die commentator niet gezegdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hij heeft het Olymiastadion in Berlijn aan laten leggen. Jawel, precies hetzelfde stadion als waar eergisteren de finale Italie - Frankrijk werd gespeeld. En precies 70 jaar geleden opende hij er de Olymische spelen die toen in Berlijn werden gehouden.
ach ja, is toch allemaal verleden tijd. die duitsers van nu moeten we er niet op aankijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:47 schreef zoalshetis het volgende:
grappig trouwens dat ts cohen heet...
Sterrenslagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
hij had een camping met heel veel sterren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |