Blondi.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:36 schreef Lucille het volgende:
Hij was goed voor zijn herdershond.
Inderdaad, hij was het levende bewijs dat vegetarier zijn goed was, want van vlees eten wordt je alleen maar aggressief. Dat zeggen veel vegetariers altijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:37 schreef Frollo het volgende:
Hij was vegetariër.
kloptquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:38 schreef AntonDingeman het volgende:
WTF ... kijk eens goed op die foto van mij ... Eva Braun heeft volgens mij hetzelfde ras hond als G.W. Bush.
roken is sexyquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:39 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Viel wel mee. Ze rookte veel, dat is al een afknapper bij mij.
Hitler was geen rasechte ariër al vond hij zelf van welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Inderdaad, hij was het levende bewijs dat vegetarier zijn goed was, want van vlees eten wordt je alleen maar aggressief. Dat zeggen veel vegetariers altijd.
Hij was eigenlijk een vegetArier.
dat heeft die commentator niet gezegdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hij heeft het Olymiastadion in Berlijn aan laten leggen. Jawel, precies hetzelfde stadion als waar eergisteren de finale Italie - Frankrijk werd gespeeld. En precies 70 jaar geleden opende hij er de Olymische spelen die toen in Berlijn werden gehouden.
ach ja, is toch allemaal verleden tijd. die duitsers van nu moeten we er niet op aankijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:47 schreef zoalshetis het volgende:
grappig trouwens dat ts cohen heet...
Sterrenslagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
hij had een camping met heel veel sterren.
misschien kan je dan ook beter die arafatshawl afdoen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:48 schreef cohen het volgende:
[..]
ach ja, is toch allemaal verleden tijd. die duitsers van nu moeten we er niet op aankijken
hey jij was diegen die ooit in 2002/2003 een topic opende om 00.00uur op oudejaarsavond!!! haha. ja vraag me nog steeds af hoe jij die avond beleefd hebt. weet je dat nog?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:49 schreef XiChico het volgende:
Hij stierf jong.
Omg, ik dacht precies hetzelfde toen ik jouw naam zag. Jij bent toch aangesloten bij de mannen in het blauwe uniform?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:51 schreef cohen het volgende:
[..]
hey jij was diegen die ooit in 2002/2003 een topic opende om 00.00uur op oudejaarsavond!!! haha. ja vraag me nog steeds af hoe jij die avond beleefd hebt. weet je dat nog?
het was dit topic: Gelukkig Nieuwjaar (0.00)
haha, nee dat was vroeger toen ik stage liep. ik was van een bureaufunctie, niet in pak hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:53 schreef XiChico het volgende:
[..]
Omg, ik dacht precies hetzelfde toen ik jouw naam zag. Jij bent toch aangesloten bij de mannen in het blauwe uniform?
Dit is ONZ hoor, het is niet de bedoeling dat je echt nuttige dingen gaat opnoemenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:53 schreef Dynaudio het volgende:
de Autobahn
Nah, ik was toen 13/14.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:54 schreef cohen het volgende:
[..]
haha, nee dat was vroeger toen ik stage liep. ik was van een bureaufunctie, niet in pak hoor.
maar was je bang dat ik je met vroeger zou confronteren![]()
haha, ok, nou zal er nooit meer over beginnen.quote:
Hitler is/was Godquote:
Was ie niet, hij haatte kinderenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:06 schreef marhil het volgende:
hij was een kindervriend
en democratischer ingestelt als het Fok! regimequote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:09 schreef jogy het volgende:
Hij had het beste voor met Rotterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |