Blondi.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:36 schreef Lucille het volgende:
Hij was goed voor zijn herdershond.
Inderdaad, hij was het levende bewijs dat vegetarier zijn goed was, want van vlees eten wordt je alleen maar aggressief. Dat zeggen veel vegetariers altijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:37 schreef Frollo het volgende:
Hij was vegetariër.
kloptquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:38 schreef AntonDingeman het volgende:
WTF ... kijk eens goed op die foto van mij ... Eva Braun heeft volgens mij hetzelfde ras hond als G.W. Bush.
roken is sexyquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:39 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Viel wel mee. Ze rookte veel, dat is al een afknapper bij mij.
Hitler was geen rasechte ariër al vond hij zelf van welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Inderdaad, hij was het levende bewijs dat vegetarier zijn goed was, want van vlees eten wordt je alleen maar aggressief. Dat zeggen veel vegetariers altijd.
Hij was eigenlijk een vegetArier.
dat heeft die commentator niet gezegdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hij heeft het Olymiastadion in Berlijn aan laten leggen. Jawel, precies hetzelfde stadion als waar eergisteren de finale Italie - Frankrijk werd gespeeld. En precies 70 jaar geleden opende hij er de Olymische spelen die toen in Berlijn werden gehouden.
ach ja, is toch allemaal verleden tijd. die duitsers van nu moeten we er niet op aankijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:47 schreef zoalshetis het volgende:
grappig trouwens dat ts cohen heet...
Sterrenslagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
hij had een camping met heel veel sterren.
misschien kan je dan ook beter die arafatshawl afdoen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:48 schreef cohen het volgende:
[..]
ach ja, is toch allemaal verleden tijd. die duitsers van nu moeten we er niet op aankijken
hey jij was diegen die ooit in 2002/2003 een topic opende om 00.00uur op oudejaarsavond!!! haha. ja vraag me nog steeds af hoe jij die avond beleefd hebt. weet je dat nog?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:49 schreef XiChico het volgende:
Hij stierf jong.
Omg, ik dacht precies hetzelfde toen ik jouw naam zag. Jij bent toch aangesloten bij de mannen in het blauwe uniform?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:51 schreef cohen het volgende:
[..]
hey jij was diegen die ooit in 2002/2003 een topic opende om 00.00uur op oudejaarsavond!!! haha. ja vraag me nog steeds af hoe jij die avond beleefd hebt. weet je dat nog?
het was dit topic: Gelukkig Nieuwjaar (0.00)
haha, nee dat was vroeger toen ik stage liep. ik was van een bureaufunctie, niet in pak hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:53 schreef XiChico het volgende:
[..]
Omg, ik dacht precies hetzelfde toen ik jouw naam zag. Jij bent toch aangesloten bij de mannen in het blauwe uniform?
Dit is ONZ hoor, het is niet de bedoeling dat je echt nuttige dingen gaat opnoemenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:53 schreef Dynaudio het volgende:
de Autobahn
Nah, ik was toen 13/14.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:54 schreef cohen het volgende:
[..]
haha, nee dat was vroeger toen ik stage liep. ik was van een bureaufunctie, niet in pak hoor.
maar was je bang dat ik je met vroeger zou confronteren![]()
haha, ok, nou zal er nooit meer over beginnen.quote:
Hitler is/was Godquote:
Was ie niet, hij haatte kinderenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:06 schreef marhil het volgende:
hij was een kindervriend
en democratischer ingestelt als het Fok! regimequote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:09 schreef jogy het volgende:
Hij had het beste voor met Rotterdam.
Er kwamen sowieso veel arbeidsplaatsen vrij. In die zin maakte arbeid wel vrij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:14 schreef cohen het volgende:
en er kwamen heel wat arbeidsplaatsen vrij in de bouw in en rond rotterdam!
De eend is fransquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:28 schreef jogy het volgende:
Hij is mede-verantwoordelijk voor de Volkswagen eend.
Voeg daar aan toe:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:55 schreef Elegy het volgende:
* Dankzij hem kon BOSS mooie uniformen maken
* Snelwegen
* Economie trok aan
* Geen gezeur over merkkleding
* Snorren waren weer "done"
* Gouden tijden voor de vlaggen- en textiel sector
* Het leger vrijwilligers bij de Waffen-SS was het eerste échte trans-europese leger
* Indrukwekkende parade's
* Wagner werd veel gedraaid
* Dappere strijd tegen het rode gevaar
* Vertraging op het spoor kwam nauwelijks voor
* Het eerste grote Europese Rijk
* Boeren stonden weer in hoog aanzien
* Zonder hem zouden we nu veel minder spannende films hebben
* Zonder hem kon je nu niet in een discussie makkelijk mensen belachelijk maken of demoniseren
* Triumph des Willens was van invloed op veel Hollywoodfilms, o.a. Lion King.
* Zonder zijn nalatenschap hadden de linkse terroristen hier bijzonder weinig te doen
lol is die foto met een telefoon gemaakt ofzoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:36 schreef AntonDingeman het volgende:
[afbeelding]
Hij kon goed met dieren over weg.
Mijn cola, wat doe je?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:09 schreef jogy het volgende:
Ja, met Ericsson van Himmler.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:03 schreef bodylotion het volgende:
[..]
lol is die foto met een telefoon gemaakt ofzo![]()
quote:GOOGLE: Results 1 - 20 of about 26,500 from fok.nl for hitler. (0.28 seconds)
Hij was toen al bekend met het MJ-virusquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:06 schreef marhil het volgende:
hij was een kindervriend
Omdat jij alleen de slechte dingen hebt gehoord van je pa en ma? dat het vroeger bij je ingepepert werd van hitler is een slechte man geweestquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:47 schreef TeChNo2 het volgende:
de goede kanten van die engerd:
1:...
2:...
3:...
inderdaad: GEEN (ongelofelijk dat andere mensen werkelijk pos. dingen zien aan die halfgare, megalomane, gek !)
Wat lul je? Mengele heeft nauwelijks iets goeds gedaan, het was totaal niet wetenschappelijk onderzoek ofzo.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef Gitanki het volgende:
En hij had een goede dokter , daar heeft de medische wetenschap nog veel profijt van gehad.
ik heb ook nooit gezegd dat het wetenschappelijk was hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:15 schreef Eland het volgende:
[..]
Wat lul je? Mengele heeft nauwelijks iets goeds gedaan, het was totaal niet wetenschappelijk onderzoek ofzo.
Jij niet nee, maar die andere gast beweert dat de wetenschap er veel aan heeft gehad. Onzin natuurlijk, wat dat betreft past die reactie beter in dit subforum dan de mijne, maar vooruit.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:19 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
[..]
ik heb ook nooit gezegd dat het wetenschappelijk was he
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:22 schreef Eland het volgende:
[..]
Jij niet nee, maar die andere gast beweert dat de wetenschap er veel aan heeft gehad. Onzin natuurlijk, wat dat betreft past die reactie beter in dit subforum dan de mijne, maar vooruit.
Je zit in ONZ.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:15 schreef Eland het volgende:
[..]
Wat lul je? Mengele heeft nauwelijks iets goeds gedaan, het was totaal niet wetenschappelijk onderzoek ofzo.
Zeker!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:09 schreef jogy het volgende:
of die "plank"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Het beste aan Hitler is dat ie dood is.
De goede kanten aan Adolf Hitlerquote:
Terwijl hij daarvoor nog uit Oostenrijk gevlucht was omdat hij onder de dienstplicht uit wilde komenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:32 schreef Raphaelo29 het volgende:
volkswagen eend? die was van Citroen![]()
Hitler was een begenadigd soldaat in WO I alleen verzuimde hij te sneuvelen![]()
en jij beweert het tegenovergestelde...dan ben je echt een sukkel 1e klas !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef roediej het volgende:
[..]
Omdat jij alleen de slechte dingen hebt gehoord van je pa en ma? dat het vroeger bij je ingepepert werd van hitler is een slechte man geweest
Ja maar die ouders leren hem alleen de slechte kanten! Hitler had ook goeie kanten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:14 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
en jij beweert het tegenovergestelde...dan ben je echt een sukkel 1e klas !
Hij pwnde alle j00ds!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:28 schreef Kindervriend het volgende:
Hij was vet goed in Counterstrike! Hij pwnde zeg maar alle n00bs!
goede kanten !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:37 schreef Frollo het volgende:
Hij was vegetariër.
Niet onaardig, maar niet bijzonder knap ook, vind ik.quote:
Haha, nee, hij zei alleen steeds 1936, maar Hitler mog hij vast niet noemen van de organisatie, al gaf de weinig oerduitse sluitingsceremonie daar natuurlijk wel alle aanleiding toe. Maargoed, daarboor was het natuurlijk al in tig programma's genoemd, en sowieso leek het me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat heeft die commentator niet gezegd![]()
Zelf vond hij het het derde, schijnt.quote:
Hij ging wat later dan veel mensen hoopten, maar uiteindelijk kwam hij toch tot inkeer. Dat dan weer wel natuurlijk. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Het beste aan Hitler is dat ie dood is.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
@ ThE_ED.. ga weg! Dit is een Onzin topic.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zelf vond hij het het derde, schijnt.
Alleen welke telde hij nou, dat weet ik nooit, Rome, de Franken?, Napoleon?
Hitler heeft er mooi voor gezorgd dat niemand die Duitsers graag mag.quote:De nazi's noemden hun staat het Derde Rijk. Als Eerste Rijk gold het oude Heilige Roomse Rijk der Duitse Natie (843-1806), als Tweede Rijk het Duitse Keizerrijk (1871-1918). Volgens hun verwachting zou het Derde Rijk (minstens) 1000 jaar bestaan.
Wat een eikel kon het toch ook zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:11 schreef crackhead het volgende:
[..]
[..]
Hitler heeft er mooi voor gezorgd dat niemand die Duitsers graag mag.
Hij had wel een lekker bombastische smaak ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:22 schreef Perico het volgende:Hitler zag zichzelf allereerst als kunstenaar en architect en was het leeuwendeel van zijn tijd in de oorlog kwijt met het bedenken van reusachtige 'vredes'-bouwprojecten, samen met Albert Speer.
quote:Dankzij Hitler heeft Discovery Channel bestaansrecht en woedt de Tweede Wereldoorlog nog iedere week volop. Hierbij dient aangetekend te worden dat 90% over Hitler, zijn handlangers, de Wehrmacht of de SS gaat en er eigenlijk betrekkelijk weinig aandacht is voor de (saaie?) Geallieerden
Heeft Hitler ook de Hamas-beweging opgericht dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:23 schreef demonseeker14 het volgende:
*Hij was goed voor de hedendaagse songs en chansons bij Feyenoord.
Hitler was goed voor de *censuur* aan het gas spreekkoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:25 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Heeft Hitler ook de Hamas-beweging opgericht dan?
Had ik al gezegd dat hij kleine ruimtes optimaal kon benutten?
Maar dan toch, de Rijkskanselarij met dat rode graniet overal vanbinnen.. esthetisch gezien is dat mijn smaak helemaal. En dat oude gedeelte van dat Olympisch Stadion waardoor de laatste zonnestralen tijdens de WK finale te zien waren... dat had ook wel wat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:25 schreef ThE_ED het volgende:
De uitvoering schijtn wel te wensen over te hebben gelaten, voor zover ze er al aan toe kwamen.
Ik dacht dat dat IG Farben was?quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:02 schreef Noork het volgende:
Dankzij hem is chemieconcern BASF groot geworden.
Ik bedoelde eigenlijk het moderne. De op militair gebied wél samenwerkende EU zeg maarquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zelf vond hij het het derde, schijnt.
Alleen welke telde hij nou, dat weet ik nooit, Rome, de Franken?, Napoleon?
[..]
Tuuutaaaatuuuutaaaa, huilie alert!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:22 schreef TeChNo2 het volgende:
tjongejonge wat een dommigheid , kan er nu aub een slotje op...ongelofelijk wat een stelletje eikels hiero...
ja en dat betekent dat er minder mensen chocoladekoekjes kopen! en dat betekent weer dat IK meer chocoladekoekjes kan kopen! dus hitler bedankt!quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dankzij Hitler zijn er nu minder mensen op de aarde?
Totdat hij Blondi gebruikte als testmiddel voor zijn zelfmoordpillen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:36 schreef Lucille het volgende:
Hij was goed voor zijn herdershond.
Ahhh nou kijk wat een lieve man !quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:19 schreef cohen het volgende:
[..]
ja en dat betekent dat er minder mensen chocoladekoekjes kopen! en dat betekent weer dat IK meer chocoladekoekjes kan kopen! dus hitler bedankt!
Nouja, hij is er nog wel, maar onder een andere username bedoel ik dan he.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:18 schreef Kindervriend het volgende:
Dankzij Hitler hadden we afgelopen WK zo'n boemlauwe oranje nazihelm wat voor mij toch wel het absolute hoogtepunt van het toernooi was. Hulde Adolf!
Beetje wel ja..quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:46 schreef Afwazig het volgende:
Hitler verdient eigenlijk wel wat respect.
Vooral die vakantie-stuff was als je het objectief bekijkt best vooruitstrevend inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:22 schreef Perico het volgende:In de jaren 28-33 zorgde de partij van Hitler ervoor, dat 1x per week op een vaste dag voor iedereen die dat wilde, er een goed bord eten beschikbaar was in een tijd van honger en armoede (de zogenaamde hutspot-dagen) Hitler Duitsland was het eerste land dat vakantiegeld en lange vakanties invoerde voor arbeiders en de mensen zwaar gesubsidieerde reizen op cruiseschepen e.d. aanbood. Reizen naar het buitenland (de Riviera bv.) werd aangemoedigd zelfs! Hitler Duitsland voerde ook als eerste de kinderbijslag in en bood de vrouw die thuisbleef en een kind kreeg, 1 jaarsalaris van haar man extra aan Hitler zag zichzelf allereerst als kunstenaar en architect en was het leeuwendeel van zijn tijd in de oorlog kwijt met het bedenken van reusachtige 'vredes'-bouwprojecten, samen met Albert Speer. Dankzij Hitler heeft Discovery Channel bestaansrecht en woedt de Tweede Wereldoorlog nog iedere week volop. Hierbij dient aangetekend te worden dat 90% over Hitler, zijn handlangers, de Wehrmacht of de SS gaat en er eigenlijk betrekkelijk weinig aandacht is voor de (saaie?) Geallieerden
.
KDFquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:14 schreef riley het volgende:
[..]
Vooral die vakantie-stuff was als je het objectief bekijkt best vooruitstrevend inderdaad.
Heb jij wel geschiedenis gehad?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:55 schreef Elegy het volgende:
* Dankzij hem kon BOSS mooie uniformen maken
* Snelwegen
* Economie trok aan
* Geen gezeur over merkkleding
* Snorren waren weer "done"
* Gouden tijden voor de vlaggen- en textiel sector
* Het leger vrijwilligers bij de Waffen-SS was het eerste échte trans-europese leger
* Indrukwekkende parade's
* Wagner werd veel gedraaid
* Dappere strijd tegen het rode gevaar
* Vertraging op het spoor kwam nauwelijks voor
* Het eerste grote Europese Rijk
* Boeren stonden weer in hoog aanzien
* Zonder hem zouden we nu veel minder spannende films hebben
* Zonder hem kon je nu niet in een discussie makkelijk mensen belachelijk maken of demoniseren
* Triumph des Willens was van invloed op veel Hollywoodfilms, o.a. Lion King.
* Zonder zijn nalatenschap hadden de linkse terroristen hier bijzonder weinig te doen
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:42 schreef longinus het volgende:
Hitler zorgde voor werk, voor vriend en vijand.
DOLF IS RECHTVAARDIG!quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:39 schreef eQuaL het volgende:
Zonder hem geen Dolf in Alfred Jodocus Kwak
[afbeelding]
Of had niemand dat opgemerkt
Wikipediaquote:Voorbeelden van politieke onderwerpen:
Dolf, de half kraai, half merel met het kleine snorretje verwijst naar Adolf Hitler
De nationale kraaienpartij van Dolf verwijst naar de NSDAP
Hij heeft wel een Napoleon-hoed op. Bizar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:39 schreef eQuaL het volgende:
Zonder hem geen Dolf in Alfred Jodocus Kwak
[afbeelding]
Of had niemand dat opgemerkt
..Gast.quote:
Het was alleen maar een steek naar Gretta Duisenbergquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:14 schreef MrBadGuy het volgende:
-don't push it-
Jammer dat kampf strijd betekent, héquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:03 schreef AffenStrudel het volgende:
1.Adolf hitler heeft een schitterend kampeerboek geschreven.
2.Adolf hitler heeft snorren weer trendy gemaakt.
Jammer dat dit ONZ is, héquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jammer dat kampf strijd betekent, hé
Goeie gast.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:41 schreef Noodly het volgende:
Hij heeft zn hele leven mensen blij gemaakt. Toen 'ie werd geboren waren z'n ouders blij, toen hij Oostenrijk inlijfde waren de Oostenrijkers blij, en toen-ie doodging was de hele wereld blij. (Ok, t is van Harry Mulisch, maar een gedenkwaardige quote om te noemen).
Nou gelukkig maar iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:46 schreef Remco_h het volgende:
dankzij hitler hadden we de SS en konden SS'ers kapitaal opbouwen waardoor we nu de mediamarkt hebben!!!!
je vergeet The Military Channelquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:02 schreef Shark_Bait het volgende:
Dankzij Hitler heeft Discovery (Civilisation) Channel eindeloos veel docu's om eindeloos vaak te herhalen.
dat gedoe vaak snachts over hoe die troepen met 3 auto's hele gebieden bombardeerden enzoquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:02 schreef Shark_Bait het volgende:
Dankzij Hitler heeft Discovery (Civilisation) Channel eindeloos veel docu's om eindeloos vaak te herhalen.
We hadden het over de goede kanten hier :/quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:09 schreef jogy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |