of die "plank"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Het beste aan Hitler is dat ie dood is.
De goede kanten aan Adolf Hitlerquote:
Terwijl hij daarvoor nog uit Oostenrijk gevlucht was omdat hij onder de dienstplicht uit wilde komenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:32 schreef Raphaelo29 het volgende:
volkswagen eend? die was van Citroen![]()
Hitler was een begenadigd soldaat in WO I alleen verzuimde hij te sneuvelen![]()
en jij beweert het tegenovergestelde...dan ben je echt een sukkel 1e klas !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:08 schreef roediej het volgende:
[..]
Omdat jij alleen de slechte dingen hebt gehoord van je pa en ma? dat het vroeger bij je ingepepert werd van hitler is een slechte man geweest
Ja maar die ouders leren hem alleen de slechte kanten! Hitler had ook goeie kanten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:14 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
en jij beweert het tegenovergestelde...dan ben je echt een sukkel 1e klas !
Hij pwnde alle j00ds!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:28 schreef Kindervriend het volgende:
Hij was vet goed in Counterstrike! Hij pwnde zeg maar alle n00bs!
goede kanten !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:37 schreef Frollo het volgende:
Hij was vegetariër.
Niet onaardig, maar niet bijzonder knap ook, vind ik.quote:
Haha, nee, hij zei alleen steeds 1936, maar Hitler mog hij vast niet noemen van de organisatie, al gaf de weinig oerduitse sluitingsceremonie daar natuurlijk wel alle aanleiding toe. Maargoed, daarboor was het natuurlijk al in tig programma's genoemd, en sowieso leek het me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat heeft die commentator niet gezegd![]()
Zelf vond hij het het derde, schijnt.quote:
Hij ging wat later dan veel mensen hoopten, maar uiteindelijk kwam hij toch tot inkeer. Dat dan weer wel natuurlijk. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Het beste aan Hitler is dat ie dood is.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
@ ThE_ED.. ga weg! Dit is een Onzin topic.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zelf vond hij het het derde, schijnt.
Alleen welke telde hij nou, dat weet ik nooit, Rome, de Franken?, Napoleon?
Hitler heeft er mooi voor gezorgd dat niemand die Duitsers graag mag.quote:De nazi's noemden hun staat het Derde Rijk. Als Eerste Rijk gold het oude Heilige Roomse Rijk der Duitse Natie (843-1806), als Tweede Rijk het Duitse Keizerrijk (1871-1918). Volgens hun verwachting zou het Derde Rijk (minstens) 1000 jaar bestaan.
Wat een eikel kon het toch ook zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:11 schreef crackhead het volgende:
[..]
[..]
Hitler heeft er mooi voor gezorgd dat niemand die Duitsers graag mag.
Hij had wel een lekker bombastische smaak ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:22 schreef Perico het volgende:Hitler zag zichzelf allereerst als kunstenaar en architect en was het leeuwendeel van zijn tijd in de oorlog kwijt met het bedenken van reusachtige 'vredes'-bouwprojecten, samen met Albert Speer.
quote:Dankzij Hitler heeft Discovery Channel bestaansrecht en woedt de Tweede Wereldoorlog nog iedere week volop. Hierbij dient aangetekend te worden dat 90% over Hitler, zijn handlangers, de Wehrmacht of de SS gaat en er eigenlijk betrekkelijk weinig aandacht is voor de (saaie?) Geallieerden
Heeft Hitler ook de Hamas-beweging opgericht dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:23 schreef demonseeker14 het volgende:
*Hij was goed voor de hedendaagse songs en chansons bij Feyenoord.
Hitler was goed voor de *censuur* aan het gas spreekkoor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:25 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Heeft Hitler ook de Hamas-beweging opgericht dan?
Had ik al gezegd dat hij kleine ruimtes optimaal kon benutten?
Maar dan toch, de Rijkskanselarij met dat rode graniet overal vanbinnen.. esthetisch gezien is dat mijn smaak helemaal. En dat oude gedeelte van dat Olympisch Stadion waardoor de laatste zonnestralen tijdens de WK finale te zien waren... dat had ook wel wat.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:25 schreef ThE_ED het volgende:
De uitvoering schijtn wel te wensen over te hebben gelaten, voor zover ze er al aan toe kwamen.
Ik dacht dat dat IG Farben was?quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:02 schreef Noork het volgende:
Dankzij hem is chemieconcern BASF groot geworden.
Ik bedoelde eigenlijk het moderne. De op militair gebied wél samenwerkende EU zeg maarquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zelf vond hij het het derde, schijnt.
Alleen welke telde hij nou, dat weet ik nooit, Rome, de Franken?, Napoleon?
[..]
Tuuutaaaatuuuutaaaa, huilie alert!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:22 schreef TeChNo2 het volgende:
tjongejonge wat een dommigheid , kan er nu aub een slotje op...ongelofelijk wat een stelletje eikels hiero...
ja en dat betekent dat er minder mensen chocoladekoekjes kopen! en dat betekent weer dat IK meer chocoladekoekjes kan kopen! dus hitler bedankt!quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dankzij Hitler zijn er nu minder mensen op de aarde?
Totdat hij Blondi gebruikte als testmiddel voor zijn zelfmoordpillen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:36 schreef Lucille het volgende:
Hij was goed voor zijn herdershond.
Ahhh nou kijk wat een lieve man !quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:19 schreef cohen het volgende:
[..]
ja en dat betekent dat er minder mensen chocoladekoekjes kopen! en dat betekent weer dat IK meer chocoladekoekjes kan kopen! dus hitler bedankt!
Nouja, hij is er nog wel, maar onder een andere username bedoel ik dan he.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:18 schreef Kindervriend het volgende:
Dankzij Hitler hadden we afgelopen WK zo'n boemlauwe oranje nazihelm wat voor mij toch wel het absolute hoogtepunt van het toernooi was. Hulde Adolf!
Beetje wel ja..quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:46 schreef Afwazig het volgende:
Hitler verdient eigenlijk wel wat respect.
Vooral die vakantie-stuff was als je het objectief bekijkt best vooruitstrevend inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:22 schreef Perico het volgende:In de jaren 28-33 zorgde de partij van Hitler ervoor, dat 1x per week op een vaste dag voor iedereen die dat wilde, er een goed bord eten beschikbaar was in een tijd van honger en armoede (de zogenaamde hutspot-dagen) Hitler Duitsland was het eerste land dat vakantiegeld en lange vakanties invoerde voor arbeiders en de mensen zwaar gesubsidieerde reizen op cruiseschepen e.d. aanbood. Reizen naar het buitenland (de Riviera bv.) werd aangemoedigd zelfs! Hitler Duitsland voerde ook als eerste de kinderbijslag in en bood de vrouw die thuisbleef en een kind kreeg, 1 jaarsalaris van haar man extra aan Hitler zag zichzelf allereerst als kunstenaar en architect en was het leeuwendeel van zijn tijd in de oorlog kwijt met het bedenken van reusachtige 'vredes'-bouwprojecten, samen met Albert Speer. Dankzij Hitler heeft Discovery Channel bestaansrecht en woedt de Tweede Wereldoorlog nog iedere week volop. Hierbij dient aangetekend te worden dat 90% over Hitler, zijn handlangers, de Wehrmacht of de SS gaat en er eigenlijk betrekkelijk weinig aandacht is voor de (saaie?) Geallieerden
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |