Precies, wat minder 'mijn objectief is groter dan de jouwe', maar samenwerken en mooie foto's makenquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef Halinalle het volgende:
Ik was er natuurlijk helemaal niet bij, maar ik kan me goed voorstellen, dat je als newbie en als beginnend fotograaf natuurlijk wel wat geïntimideerd kan voelen door een ons-kent-ons groepje met (semi-)professionele apparatuur en 'vak'-taal. Ik weet niet of en in welke mate daarvan sprake geweest is, maar dat kan een aandachtspunt zijn voor een volgende meeting.
Niemand had interesse in mijn Dinky Toy *huil*quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies, wat minder 'mijn objectief is groter dan de jouwe', maar samenwerken en mooie foto's maken
Die was gewoon tof...quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niemand had interesse in mijn Dinky Toy *huil*
Ik vind jou een tof wijf, of had ik dat al gezegd?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niemand had interesse in mijn Dinky Toy *huil*
Kneel down for me baby!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die was gewoon tof...![]()
Jij hoeft geen Angle-finder op je cam voor lage standpunten.Ik ben nog nooit zoveel voor een vrouw door de knieën gegaan als op de meet
![]()
Niet echt gelukt he? Jammer hoor, maar zo ga ik ook geen commentaar geven. En dan vragen mensen zich nog af waarom ik nooit mee ga op een meet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
Niet als showcase maar juist met de bedoeling om er goed onderbouwde kritiek op te krijgen zodat we allen wat kunnen leren van elkaar
Ik hoop op een nuttig topic!
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:34 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik vind jou een tof wijf, of had ik dat al gezegd?
Daar is naar mijn mening geen sprake van geweest. Zelf ben ik een beginnend fotograaf. En ken meer dan de helft van die groep niet. En ik vond dat er best tips etc gegeven werden en ook aanwijzingen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef Halinalle het volgende:
Ik was er natuurlijk helemaal niet bij, maar ik kan me goed voorstellen, dat je als newbie en als beginnend fotograaf natuurlijk wel wat geïntimideerd kan voelen door een ons-kent-ons groepje met (semi-)professionele apparatuur en 'vak'-taal. Ik weet niet of en in welke mate daarvan sprake geweest is, maar dat kan een aandachtspunt zijn voor een volgende meeting.
De persoon maakt de foto, niet de camera. dat is puur een middel meer niet. En iedereen kan het gewoon , daar ben ik van overtuigdquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies, wat minder 'mijn objectief is groter dan de jouwe', maar samenwerken en mooie foto's maken
Iets minder negatief mag wel, het is jammer dat het een beetje off-topic gaat , maar zoiets kan gebeuren. Het leuke zou zijn als er een rijtje foto's neer wordt gezet zodat we weer on-topic zijn met alles en er weer commentaar gegeven kan worden, daar leer je wat van. Net zoals je van een meet wat kan leren. Niet iedereen heeft of jaren ervaring of goede leermeesters gehad om te fotograferen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:55 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Niet echt gelukt he? Jammer hoor, maar zo ga ik ook geen commentaar geven. En dan vragen mensen zich nog af waarom ik nooit mee ga op een meet.
Daarom hadden Puckzz en ik het idee om een apart topic te openen, wetende hoe dat het op fok toegaat. Combinatie van typisch fok en slechte moderatie.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:55 schreef fr.oosje het volgende:
Niet echt gelukt he? Jammer hoor, maar zo ga ik ook geen commentaar geven. En dan vragen mensen zich nog af waarom ik nooit mee ga op een meet.
Er was ook een slowchat/snapshot/ruzie topic, en we hadden de insteek dat we een topic wilden waar men niet allen maar oe en aah'de maar eigenlijk onderbouwde oeh's en aah's, kritiek, hints en tips over de foto's zou geven en niet inhoudelijk over de meet zou hebben. Dat mocht niet van Sub volgens beide moderatoren.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:23 schreef fr.oosje het volgende:
Ik dacht dat dit dat topic was?
je weet niet eens welke de laatst geposte isquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:52 schreef Re het volgende:
word je al iets gekker dan nu?...
echt met kritiek omgaan kun je niet he?
nix persoonlijks hoor maar ik kan nog wel ff door
oww ja on topic... ik vind nog steeds de laatste foto gepost erg stoer, beetje overbelicht op sommige plekken maar ja dat kan ik wel begrijpen
quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:52 schreef Re het volgende:
word je al iets gekker dan nu?...
echt met kritiek omgaan kun je niet he?
Ja, je hebt nu eenmaal een wit voorhoofd, ik heb geprobeerd er iets van te maken maar dat lukt niet. Moet je er 1 zonder anti fok tekst voor je modellen portfolio?quote:nix persoonlijks hoor maar ik kan nog wel ff door
oww ja on topic... ik vind nog steeds de laatste foto gepost erg stoer, beetje overbelicht op sommige plekken maar ja dat kan ik wel begrijpen
hehe ik weet wel wat mijn laatste posts waren in dit topic maar die zijn weggemod ... en terugscrollend denk ik dat de laatste foto die van shark wasquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je weet niet eens welke de laatst geposte is
ow dat was die ja!quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:57 schreef Re het volgende:
[..]
hehe ik weet wel wat mijn laatste posts waren in dit topic maar die zijn weggemod ... en terugscrollend denk ik dat de laatste foto die van shark was
nah die anti fok text is ook wel stoer, volgens mij wilde iemand anders hem ook wel hebbenquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Ja, je hebt nu eenmaal een wit voorhoofd, ik heb geprobeerd er iets van te maken maar dat lukt niet. Moet je er 1 zonder anti fok tekst voor je modellen portfolio?
ja lekker, goed model natuurlijk, ow nee fotograafquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow dat was die ja!
mag ik daar ook nog ff op reageren?
![]()
![]()
![]()
![]()
?
ow daar kijk ik niet naar, ik kijk alleen of er een geile kerel opstaatquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:01 schreef Re het volgende:
[..]
ja lekker, goed model natuurlijk, ow nee fotograaf![]()
Preciesquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:24 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
De persoon maakt de foto, niet de camera. dat is puur een middel meer niet. En iedereen kan het gewoon , daar ben ik van overtuigd
Eventjes je originele foto in wat stopbad met een flinke scheut koffie gooien voor je hem in de fixeer legt. Tenminste in dacht dat dat in het fixeer bad moest.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Nikon F100 met tri-X 400 ISO film, Nikkor 80-200 teletoeter f/2.8, Nikon Coolscan V, fotosoep, watermark factory voor de anti aanbak laag.
Ik wil de foto nog een keer oud maken met vouwen en krassen, maar dat moet ik nog eens uitzoeken..
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:33 schreef PoseidonVS het volgende:
Eventjes je originele foto in wat stopbad met een flinke scheut koffie gooien voor je hem in de fixeer legt. Tenminste in dacht dat dat in het fixeer bad moest.
Mocht je hem eens echt oud willen afdrukken ik heb hier nog een lading fotopapier wat erg vergeeld en héél harde contrasten geeft, jaren 50 foto's als nieuw.
quote:
Ik heb hier een 30 MB scan voor je. Te gebruiken met de standaard niet commerciele blabla die jij als fotograaf wel weet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:59 schreef Re het volgende:
nah die anti fok text is ook wel stoer, volgens mij wilde iemand anders hem ook wel hebbenkan je wel orgineel sturen ooit?
Yeps, dus ik ben er gewoon weer bij op de volgende modellenmeet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Je moet een meet op zich los zien van forum gezever, imo.
Waarna jij het resultaat hier nog eens post natuurlijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:55 schreef Vliegvrager het volgende:
on topic: @Shark, noise ninja is niet echt nodig bij 400 ASA hoor, ik doe het zelf netter met een combi van Gaussiaans vervagen en USM, beide met mate, dat spreekt voor zich.
Ohw, dat had ik niet doorquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dank je, maar ik bedoelde em digitaal oud maken. Ik zal mijn ouders vragen of ik wat koffie mag lenen
Hoewel dat laatste aanbod lijkt me wel wat
Stop maar met F5-en. Ik post m nog wel, inclusief de beloofde liggies in de ogen (da's ook gelukt), maar dat wordt morgen...quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waarna jij het resultaat hier nog eens post natuurlijk
En dat scheelt je bijna weer een 50mm 1.8 natuurlijk
*alvast gaat F5-en*
Goedkoop en effectief lensje, heb hem hier ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:14 schreef Vliegvrager het volgende:
disclaimer qua via compensatielenzen. Ik heb de hele meet met 1 lens geschoten, precies: een 50mm 1.8.
en de rest ???????quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Stop maar met F5-en. Ik post m nog wel, inclusief de beloofde liggies in de ogen (da's ook gelukt), maar dat wordt morgen...
er komt van mijn kant geen rest. Ik heb laten zien wat ik wilde laten zien en ben nu aan het nabewerken voor model en visa.quote:
jammer. , nu ja .. ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
er komt van mijn kant geen rest. Ik heb laten zien wat ik wilde laten zien en ben nu aan het nabewerken voor model en visa.
Ms nog 1 of 2 snappies van een medefotograaf, maar dat was het wel![]()
100mm (F geen idee)quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
.......
disclaimer qua via compensatielenzen. Ik heb de hele meet met 1 lens geschoten, precies: een 50mm 1.8.
Nee, maar ik vind dit wel een heel lekkere plaat, mag dat ook?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
100mm (F geen idee)
[afbeelding]
heb dan wel wat met compensatie geschoten maar meeste foto's toch met nostalgisch glas voor weinig![]()
compenseerd dat het gebruik van een compensatie lens?
Mooie foto.quote:
en mooi haar zegquote:
Dit idee vind ik op zich wel leuk, alleen kijkt ze een beetje panischquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Nikon F100 met tri-X 400 ISO film, Nikkor 80-200 teletoeter f/2.8, Nikon Coolscan V, fotosoep, watermark factory voor de anti aanbak laag.
Ik wil de foto nog een keer oud maken met vouwen en krassen, maar dat moet ik nog eens uitzoeken..
Dat doen treinreizigers idd als ze er gauw uit moetenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:04 schreef Scandalous het volgende:
Dit idee vind ik op zich wel leuk, alleen kijkt ze een beetje panisch![]()
Of als er toeterlenzen op ze gericht worden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat doen treinreizigers idd als ze er gauw uit moeten
...of met iemands koffer vandoor willen gaan
terwijl ze voor je op de knieën liggen..quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Of als er toeterlenzen op ze gericht worden.
ja ja je bent een nederig persoon.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
terwijl ze voor je op de knieën liggen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |