Link naar vorige stamtafel:[FOT SC] Ik wist effe geen titel...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een deel haalt die software de info uit PS2 en van je PC.
Altijd leuk als je Camera-Owner = OEM-computer ziet staan![]()
maar dat is nu juist t leukequote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Een deel haalt die software de info uit PS2 en van je PC.
Altijd leuk als je Camera-Owner = OEM-computer ziet staan![]()
ik zou t niet weten, daarom vroeg ik hoe hij dat wist, maar ik ga wel eens op zoek in t weekendquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan je dat niet zelf op de cam instellen bij de betere high-end dingen? Die van Re kan wel zoiets geloof ik
Een Nikon D70quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat heb je nou als hoofdcamera zeg maar?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:28 schreef Kleintje het volgende:
GEFELICITEERD ESTO!!!!
Esto... gefeliquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:27 schreef Esto het volgende:
Nieuwe camera's... Zeg dat wel![]()
Mag em vanaf vandaag eindelijk écht gebruiken![]()
![]()
Als het goed is, kan je je focus puntnen kiezen via het menu of één van die tig LCD schermpjes.. Dan kan je het beste voor minder focuspuntne kiezen en zo alleen scherpstellen op het Paardquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:26 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga een leuke vraag stellen...
Het is weer een blonde vraag.
Het is lekker weer.
Ik heb de zon in mijn rug.
De hemel is erg fel.
Ik wil een grijs paard op de foto zetten. Je ziet een paard op het gras en daarboven dus de lucht.
Fototoestel focust nu op de felle lucht, dus, dat is zwaar overbelicht.
Hoe kan ik dit het beste doen?
"eeehhh, is dat een telelens of ben je blij me te zien?"quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:47 schreef ableton het volgende:
Gefeliciteerd Esto
Even iets heel anders, ik werd net door de Groningse politie prefentief gefouilleerd en moest me verantwoorden hoe ik aan mijn camera kwamlieve politiemensen toch :p
Ja, ik doe dat ook zelf... Ik heb de cam eigenlijk standaard op het middeslte focus-puntje vast gezet.. Dan kan ik makkelijker kiezen wat ik scherp wil.. Soms in meten met alle focus puntne ook wel makkelijk, maar dat is proef-ondervindelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:50 schreef Kleintje het volgende:
Thanks HM,moet dus kiezen voor een enkel veld focus...
of gewoon niet de AF gebruikenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, ik doe dat ook zelf... Ik heb de cam eigenlijk standaard op het middeslte focus-puntje vast gezet.. Dan kan ik makkelijker kiezen wat ik scherp wil.. Soms in meten met alle focus puntne ook wel makkelijk, maar dat is proef-ondervindelijk.
De hardcore oplossing...quote:
probeer een paar verschillende dingen uit, dan kan je ook zien wat een andere focusstand doetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:51 schreef Kleintje het volgende:
alhoewel, enkel veld lijk me ook moeilijk, gezien het meer voor statische composities is en dat ding van mij staat toch niet stil
goeie term baggerfotograafquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:16 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben echt een baggerfotograaf....
God damn... wat ben ik aan het klooien
Van schade en schande wordt men wijs..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:16 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben echt een baggerfotograaf....
God damn... wat ben ik aan het klooien
Zijn de foto's vlak na elkaar gemaakt van het zelfde onderwerp???quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:24 schreef Kleintje het volgende:
Nee, had zeker niet verwacht pro te zijn, maar wat ik ook doe... alles is over of onderbelicht....
zelfs als ik het op auto doe *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |