Voor zo'n kleinigheidje????quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
@Kleintje: we hebben extra feedback gevraagd en dit is wat er terugkwam. Wat er niet is, kan ik ook niet melden heDaarnaast ben ik dan wel benieuwd wat je allemaal gehoord hebt over de meet en over hoe sommige mensen zich gedroegen tegen newbies. En ondanks dat er voor het geheel betaald is, blijf je te gast bij zo'n organisatie en zijn er huisregels en normale omgangsvormen waaraan je je dient te houden.
@Puckzzz: dan had ik dat graag gehoordDan hadden we dat terplekke op kunnen lossen. Zowel ik als Ynske liepen daar rond en beiden had je aan kunnen spreken.
Erm pardon?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:10 schreef Kleintje het volgende:
P, heb ik je iets misdaan ofzo? Ik zeg gewoon zoals ik het lees. Als ik er geweest was dan had ik nu ook gedacht 'heb ik iets verkeerds gezegd' ondanks dat ik geen man ben.
Omdat je gewoon niet weet wat de andere kant bedoelt.
Misschien kan je het beste extra feedback vragen, dan kan je er wat mee en ben je serieus naar de organisatie toe.
Ik bedoel... je bent er niet helemaal te gast. Er is ook wat voor betaald, dus denk ik dat feedback van de fokkant naar hun ook best mag.
Maar goed.... ik hou voortaan wel mijn mond. Ik probeerde juist mee te denken!
(overigens, ik heb gewoon meebetaald, ik was er wel niet, maar mijn geld was nog wel goed genoeg, lijkt me dat ik dan best iets mag zeggen. Misschien heb ik namelijk van veel mensen ook iets gehoord over de meet. En ook hoe sommige fokkers zich tegenover newbies hebben gedragen![]()
![]()
)
Geen probleem.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mag ik jouw foto gebruiken om in US en op mn livejournal te posten?
Natuurlijk onder vermelding dat ie van jou is.
of dat ze gewoon direct hun mond opentrekken?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:43 schreef Kleintje het volgende:
Mukie, ik denk dat er een verschil is tussen model en fotograaf.
Mijn eerste meet met de fotografen was ook geweldig.
Dus ik had die ervaring ook niet.
Maar heb de verhalen toch afzonderlijk via MSN te horen gekregen.
dus ik ga er gewoon vanuit dat hun het zo ervaren hebben.
woeiiiiquote:
poep gebeurtquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:05 schreef BloodyLotte het volgende:Deze nasleep had ik niet verwacht. Ik vond het gezellig en heb helemaal niets van al die dingen gemerkt.
Ja nu FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
Goed...gaan we niet lopen over-analyserenDan is het wat mij betreft NU afgesloten
![]()
http://mukie.livejournal.com/quote:
Precies, wat minder 'mijn objectief is groter dan de jouwe', maar samenwerken en mooie foto's makenquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef Halinalle het volgende:
Ik was er natuurlijk helemaal niet bij, maar ik kan me goed voorstellen, dat je als newbie en als beginnend fotograaf natuurlijk wel wat geïntimideerd kan voelen door een ons-kent-ons groepje met (semi-)professionele apparatuur en 'vak'-taal. Ik weet niet of en in welke mate daarvan sprake geweest is, maar dat kan een aandachtspunt zijn voor een volgende meeting.
Niemand had interesse in mijn Dinky Toy *huil*quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies, wat minder 'mijn objectief is groter dan de jouwe', maar samenwerken en mooie foto's maken
Die was gewoon tof...quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niemand had interesse in mijn Dinky Toy *huil*
Ik vind jou een tof wijf, of had ik dat al gezegd?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niemand had interesse in mijn Dinky Toy *huil*
Kneel down for me baby!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die was gewoon tof...![]()
Jij hoeft geen Angle-finder op je cam voor lage standpunten.Ik ben nog nooit zoveel voor een vrouw door de knieën gegaan als op de meet
![]()
Niet echt gelukt he? Jammer hoor, maar zo ga ik ook geen commentaar geven. En dan vragen mensen zich nog af waarom ik nooit mee ga op een meet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:15 schreef Puckzzz het volgende:
Niet als showcase maar juist met de bedoeling om er goed onderbouwde kritiek op te krijgen zodat we allen wat kunnen leren van elkaar
Ik hoop op een nuttig topic!
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:34 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik vind jou een tof wijf, of had ik dat al gezegd?
Daar is naar mijn mening geen sprake van geweest. Zelf ben ik een beginnend fotograaf. En ken meer dan de helft van die groep niet. En ik vond dat er best tips etc gegeven werden en ook aanwijzingen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef Halinalle het volgende:
Ik was er natuurlijk helemaal niet bij, maar ik kan me goed voorstellen, dat je als newbie en als beginnend fotograaf natuurlijk wel wat geïntimideerd kan voelen door een ons-kent-ons groepje met (semi-)professionele apparatuur en 'vak'-taal. Ik weet niet of en in welke mate daarvan sprake geweest is, maar dat kan een aandachtspunt zijn voor een volgende meeting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |