Ohw, dat had ik niet doorquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dank je, maar ik bedoelde em digitaal oud maken. Ik zal mijn ouders vragen of ik wat koffie mag lenen
Hoewel dat laatste aanbod lijkt me wel wat
Stop maar met F5-en. Ik post m nog wel, inclusief de beloofde liggies in de ogen (da's ook gelukt), maar dat wordt morgen...quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waarna jij het resultaat hier nog eens post natuurlijk
En dat scheelt je bijna weer een 50mm 1.8 natuurlijk
*alvast gaat F5-en*
Goedkoop en effectief lensje, heb hem hier ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:14 schreef Vliegvrager het volgende:
disclaimer qua via compensatielenzen. Ik heb de hele meet met 1 lens geschoten, precies: een 50mm 1.8.
en de rest ???????quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Stop maar met F5-en. Ik post m nog wel, inclusief de beloofde liggies in de ogen (da's ook gelukt), maar dat wordt morgen...
er komt van mijn kant geen rest. Ik heb laten zien wat ik wilde laten zien en ben nu aan het nabewerken voor model en visa.quote:
jammer. , nu ja .. ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
er komt van mijn kant geen rest. Ik heb laten zien wat ik wilde laten zien en ben nu aan het nabewerken voor model en visa.
Ms nog 1 of 2 snappies van een medefotograaf, maar dat was het wel![]()
100mm (F geen idee)quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
.......
disclaimer qua via compensatielenzen. Ik heb de hele meet met 1 lens geschoten, precies: een 50mm 1.8.
Nee, maar ik vind dit wel een heel lekkere plaat, mag dat ook?quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
100mm (F geen idee)
[afbeelding]
heb dan wel wat met compensatie geschoten maar meeste foto's toch met nostalgisch glas voor weinig![]()
compenseerd dat het gebruik van een compensatie lens?
Mooie foto.quote:
en mooi haar zegquote:
Dit idee vind ik op zich wel leuk, alleen kijkt ze een beetje panischquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Nikon F100 met tri-X 400 ISO film, Nikkor 80-200 teletoeter f/2.8, Nikon Coolscan V, fotosoep, watermark factory voor de anti aanbak laag.
Ik wil de foto nog een keer oud maken met vouwen en krassen, maar dat moet ik nog eens uitzoeken..
Dat doen treinreizigers idd als ze er gauw uit moetenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:04 schreef Scandalous het volgende:
Dit idee vind ik op zich wel leuk, alleen kijkt ze een beetje panisch![]()
Of als er toeterlenzen op ze gericht worden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat doen treinreizigers idd als ze er gauw uit moeten
...of met iemands koffer vandoor willen gaan
terwijl ze voor je op de knieën liggen..quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Of als er toeterlenzen op ze gericht worden.
ja ja je bent een nederig persoon.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
terwijl ze voor je op de knieën liggen..![]()
Die heb ik niet... Ik denk VliegV wel.. die zat me te snipen..quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:38 schreef blackbully het volgende:
[..]
ja ja je bent een nederig persoon.
laat eens een voorbeeld foto zien van waar je op de knieen lag![]()
is een mooie foto hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef Phoenixx het volgende:
1:
[afbeelding]
Leuk kiekje. Helaas gezicht niet echt scherp en natuurlijk die razend irritante lucht - heb ik hier "effe snel" wat donkerder gesoept, maar daar ben ik niet echt enthousiast over.
Crop dan ff dat heldere ding links weg, dat leidt af van het model. Mooie fotoquote:2:
[afbeelding]
Hier ben ik best trots op. Vraag me alleen af of ik niet beter wat brutaler moet zijn met croppen - achtergrond is naar mijn mening niet duidelijk en draagt daardoor eigenlijk niets bij aan de foto.
ja, ze zag er van achter ook wel lekker uitquote:3:
[afbeelding]
Het model is overduidelijk met iemand anders bezig, maar van schuin achter vond ik haar er ook best wel apetijtelijk uit zien. Of is een foto vanuit deze hoek gewoon "not done"?
geknield niet geloof ik, maar gehurkt wel. Ik zal van't weekend eens kijken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die heb ik niet... Ik denk VliegV wel.. die zat me te snipen..![]()
1: is zeker leuk, houding, blik en wisselwerking met treintje. Hij is idd wat onscherp maar toch ook niet zo erg dat je dat niet wat op kunt krikken? Van die lucht had je beter af kunnen blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef Phoenixx het volgende:
1:
[afbeelding]
Leuk kiekje. Helaas gezicht niet echt scherp en natuurlijk die razend irritante lucht - heb ik hier "effe snel" wat donkerder gesoept, maar daar ben ik niet echt enthousiast over.
2:
[afbeelding]
Hier ben ik best trots op. Vraag me alleen af of ik niet beter wat brutaler moet zijn met croppen - achtergrond is naar mijn mening niet duidelijk en draagt daardoor eigenlijk niets bij aan de foto.
3:
[afbeelding]
Het model is overduidelijk met iemand anders bezig, maar van schuin achter vond ik haar er ook best wel apetijtelijk uit zien. Of is een foto vanuit deze hoek gewoon "not done"?
Eerste is idd leuk ontspannen, mooi het moment gepakt. De lach werkt aanstekelijkquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Hier nog wat actie met de F100, kodak 400 TX zw/w film, 80-200 teletoeter scannertje, handmatig sepia zweempje, WMF dinges.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ikvind de eerste ontspannen snapshot, de tweede vind ik gewoon goed. de overbelichte huid werkt in het voordeel van de foto imo (en anders kan ik er niks aan doen eigenlijk-Chanty zei wel dat ze bijna een noord afrikaanse leek qua zonnebaden, maar ze loog)
Zoiets dus:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:32 schreef Vliegvrager het volgende:
3: Zeker wel 'done' hoor, levert een leuk plaatje op. Was ms nog leuker geweest als je haar even geroepen had, zodat ze -zelfde houding- haar gezicht naar je toe gedraaid had, maar zo is ie zeker ook niet verkeerd.![]()
quote:Eerste is idd leuk ontspannen, mooi het moment gepakt. De lach werkt aanstekelijkOp de tweede lacht ze je duidelijk uit. Haar spottende blik verraadt dat ze weet dat je te veel belicht. Binnen het genre 'overbelichte sepia platen met grove korrel' inderdaad een hele goede, maar niet zo mijn smaak om eerlijk te zijn
Een prachtige meid met een super uitstralingquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:53 schreef Phoenixx het volgende:
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3:
[afbeelding]
Neequote:Op donderdag 11 mei 2006 22:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand wie dit model is?
Jiskefet "kennende" is dit vast niet complimenteus, maar zou je het ietsje meer kunnen toelichten? Want ik kan je verzekeren dat Mukie toch echt niet bij de "heeren" hoort.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:38 schreef Halinalle het volgende:
Het zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar bij veel van de foto's van Mukie in deze shoot maak ik onwillekeurig de associatie met Reetenjongh (Ellen ten Damme) in de serie "De heeren van de Bruyne Ster—avonturen op een COC-schip" van Jiskefet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |