wie?quote:
The end is neigh heathen swines!quote:
Eentje met alleen foto's en een waar er over het evenement gekletst word, nisk mis mee toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:32 schreef Yoni het volgende:
Er is nu een Centraal leeuwarden topic en een verzamelcase met leeuwarden pics. Beetje dubbelop?
Het was ooit 580, meen ik me ook te herinneren. Maar ik kan nergens die 580 post terug vinden, maar wel talloze verwijzingen naar 550. Dus hebben we de limiet daar ook maar op gezet.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:36 schreef skiczukie het volgende:
Even een vraag over het resizen naar 550 px. Dat doe ik altijd, maar ik vraag me af waarom het niet 580 is? Dat past toch ook goed en is niet te groot?
Okee.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het was ooit 580, meen ik me ook te herinneren. Maar ik kan nergens die 580 post terug vinden, maar wel talloze verwijzingen naar 550. Dus hebben we de limiet daar ook maar op gezet.
soms he, zijn er van die trage mensen op fokquote:Op zondag 18 juni 2006 21:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het was ooit 580, meen ik me ook te herinneren. Maar ik kan nergens die 580 post terug vinden, maar wel talloze verwijzingen naar 550. Dus hebben we de limiet daar ook maar op gezet.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:55 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Psst... Het echte maximum is 580 pixels.
Kan dat binnenkort wel eens aanpassen in de FAQ.
Ik zeg niksquote:Op zondag 18 juni 2006 22:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
soms he, zijn er van die trage mensen op fok![]()
[..]
![]()
Dan stel ik voor om over te stappen naar 580.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zeg niks![]()
Maar die limiet van 580 is echt niet meer te vinden in de FAQ en zo, hoor. Terwijl het ooit wel ergens buiten FOT heeft gestaan.
Wacht nog even, ik zal eerst eens bij de devvers vragen wat het nou eigenlijk is.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan stel ik voor om over te stappen naar 580.
Meerdere zelfs. Vindt de search niks?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
is er eigenlijk ook een topic over fototassen, zodat al je zooi in 1 tas mee kan zeulen?
tenslotte post er iemand in 1 van de eerste posts maar 37 foto's hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 10:54 schreef eL. het volgende:
Zeg RonaldV,
wat is dat nou weer voor poppenkast in dat Open Dag topic ? Max tien plaatjes in een fototopic ? En die regel was er nog niet toen ik mijn plaatjes postte, desondanks wordt de hele hap maar even achter een linkje gezet ?
Ik vind het nogal een triest gegeven, ik ga zelf nooit al die linkjes aanklikken, laat staan dat ik dat van een ander verwacht. Ik heb dus 21 foto's - in mijn ogen - voor Jan Lul zitten resizen, iets waar ik een enorme teringhekel aan heb, want 550 is ronduit kut voor foto's, maar hé, je kunt altijd een link naar een groot exemplaar plaatsen en de lay out verneuken is ook klote.
Maar goed, bedankt voor het aanpassen van mijn post, ik ben er goed klaar mee. Zeker als je later meldt dat het voornamelijk is om de stortvloed aan Blue Angels te voorkomen. Nou dan snap ik het wel, ik had er immers maar liefst 5..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |