Krijg je hier een mooie gele kikkerquote:
En dat betekend?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:29 schreef cyril_D-H het volgende:
latrazion he fokker
Imagehack moet je inderdaad niet gebruiken, kut kikkersquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Krijg je hier een mooie gele kikker
Ik heb me net bij zoom.nl geregistreerd. 1000 foto's uploaden, in de originele kwaliteit en de mogelijkheid de foto's op verschillende formaten te bekijken
Psst... Het echte maximum is 580 pixels.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:53 schreef Schanulleke het volgende:
560 past ook!
voor de zoveelste keer
Sowieso in foksilverquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:04 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Lynx666, de ex-Fok designer, heeft mij net toevertrouwd van wel.
Waarom? Je gaat me niet vertellen dat je die discusie van of er een plaatje van 580 in de fok silver layout past interesant vond..quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:12 schreef Rubbadubba het volgende:
tvp
dat betekend het zelfde als later he fokker => (la-tra-zion he Focker)quote:
Ah oke, dat van fokker snapte ik wel ja, het ging mij meer om latrazion, snap hem nog steeds niet helemaal, maar goedquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:22 schreef cyril_D-H het volgende:
[..]
dat betekend het zelfde als later he fokker => (la-tra-zion he Focker)![]()
maar "fokker" kun je ook zien als focker ( van opfocken ) het is maar net hoe je het zelf ziet ,leest en uitspreekt
zo een beetje duidelijk![]()
maar ja ik ga pitte dusse latrazion
En als je erg lui bent en Win XP hebt dan zoek je een beetje binnen Zoom.nl en dan is er ergens een reg bestand te vinden wat je dan de optie geeft om het rechtstreeks vanuit windows te uploaden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Krijg je hier een mooie gele kikker
Ik heb me net bij zoom.nl geregistreerd. 1000 foto's uploaden, in de originele kwaliteit en de mogelijkheid de foto's op verschillende formaten te bekijken
Ik ben nog luier en hoop dus dat jij mij gaat vertellen hoe dat in zijn werk gaatquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:31 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En als je erg lui bent en Win XP hebt dan zoek je een beetje binnen Zoom.nl en dan is er ergens een reg bestand te vinden wat je dan de optie geeft om het rechtstreeks vanuit windows te uploaden.
Nog luier, http://album.zoom.nl/help/ kijk dan onderaanquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben nog luier en hoop dus dat jij mij gaat vertellen hoe dat in zijn werk gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |