Goeie foto zeg! Ik weet hoe lastig het is om bliksem te fotograferen, heb in Venezuela een poging gedaan. Je hebt daar 1 plek waar het elke nacht onweert, de enige plek op aarde. Maar zonder bulb-mode kwam ik niet verder dan dit. Het is wel een spookachtige plaat geworden vind ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:20 schreef ReVeL het volgende:
[..]
Thanks, Bulb mode (knop los = sluiter dicht). Ik laat los als de flits (buiten beeld) is geweest of als er meer dan een paar seconden voorbij zijn. ISO/diafragma is een kwestie van proberen en daar was gisteren genoeg bliksem voor.
Netjes, ik krijg er alleen wel een scheve nek van..quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:11 schreef Denocorp het volgende:
[..]
Goeie foto zeg! Ik weet hoe lastig het is om bliksem te fotograferen, heb in Venezuela een poging gedaan. Je hebt daar 1 plek waar het elke nacht onweert, de enige plek op aarde. Maar zonder bulb-mode kwam ik niet verder dan dit. Het is wel een spookachtige plaat geworden vind ik.
[afbeelding]
Ja vond ik ook al, ik wil ook een site gaan maken zoals die van 4vita. Heb je die met dreamweaver gemaakt?? en een zooi flash erin? heb het geprobeerd, maar ben niet zo ver gekomen stuk lastiger dan ik dacht...quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:53 schreef ableton het volgende:
haha dank
wat een superstrakke website heb je trouwens (portfolio) dat wil ik ookhehe
![]()
Tsja, lastig uitkaderen he, als het donker isquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:44 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Netjes, ik krijg er alleen wel een scheve nek van..![]()
nicequote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:56 schreef Tom32 het volgende:
Dikke Edding 850 met busje Flo-master:
[afbeelding]
![]()
Ik vind de foto een beetje groen/gelig... Niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:56 schreef Tom32 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Als ik eerlijk ben vind ik dit ook niet echt een foto om hier te posten..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:56 schreef Tom32 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Post dan zelf iets.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:55 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben vind ik dit ook niet echt een foto om hier te posten..
Ga eerst eens kijken voor je loopt te blaffen, er staan genoeg foto's van mij hier in FOT.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:03 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ga eerst eens kijken voor je loopt te blaffen,
quote:er staan genoeg foto's van mij hier in FOT.
quote:Dus niet zeuren, ook al heb ik de laatste paar dagen misschien niets gepost![]()
Dank jequote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
Dat lijkt net een of andere woestijn of zoCool
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:56 schreef Tom32 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Gripper, zou je even willen kijken naar > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006] en daarna je post kunnen aanpassen? Dank je wel!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:02 schreef Gripper het volgende:
Eergisteren wat gespeeld met de mogelijkheden van m'n nieuwe toestelletje. Hier de linkerhand van een klimvriendin van me op het kademuurtje aan de Rijn in Arnhem, waar we vaak wat rondklauteren. Ideale oefenplek, omdat het zo op echte rots lijkt.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:12 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
oke.
[..]
mooi toch?
[..]
O, dat wist ik niet. Ik besta pas 3 dagen.
![]()
Mooie foto!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:16 schreef Ynske het volgende:
Iets met gras dat aan de overkant altijd groener is...
[afbeelding]
Tenminste 1 iemand die hem tof vind.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Post dan zelf iets.![]()
Ik vind hem tof, vooral ook met die titel erbij.![]()
Ach ja, schoonheid, alles heeft zo zijn eigen esthetiek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |