Veeeeeeelquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:04 schreef Driverrrr het volgende:
Daarom de vraag, hoeveel foto's maken jullie ongeveer op vakantie?
idd, of ik leen er meestal nog eentje vd mama/papa.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
VeeeeeeelJe zou voor de zekerheid nog 1 of 2 extra GB's mee kunnen nemen
Het kost tegenwoordig bijna geen drol meer
Discotheken, dikke Duitsers en dronken Engelsen op de gevoelige plaat vastleggen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:17 schreef Driverrrr het volgende:
denk inderdaad dat ik er toch nog maar een kaartje bij koop
zou toch balen zijn als ik na 3 dagen geen foto's meer kan maken...
o ja, de bestemming is Mallorca
haha, ben al 9 keer op Mallorca geweest, en weet precies waar ik wel, en waar ik niet moet zijn om wat mooie foto's te makenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:28 schreef ableton het volgende:
[..]
Discotheken, dikke Duitsers en dronken Engelsen op de gevoelige plaat vastleggen?![]()
![]()
Vind je dat veel??Dat heb ik een dag geschoten in de Disney Parken in Orlando Florida.quote:
Dude, you need a life!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:21 schreef Robertje het volgende:
2500 in 3.5 week in Amerika
die heb ik gezien in 1.5 uur filmquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dude, you need a life!
Heb je het land ook nog met je ogen gezien, of alleen door de zoeker?
Psssst: Arma en de oldbies (jetzt geht loss) !quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:08 schreef Emel het volgende:
meestal 4 fotorolletjes
En hoeveel dagen was je weg?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Shark.Bait het volgende:
laatste vakantie: 10 rolletjes en ongeveer 651 digitale foto's
Dan schiet je geen foto's, maar film.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:20 schreef Marc H het volgende:
1 GB kaartjes gebruik ik niet eens meer, laatst schoot ik een 2 GB vol in een uurtje
30D, raw, en een dierentuinquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan schiet je geen foto's, maar film.
Die wil ik!quote:
Echt een tof dingskie. Okay, geen display en geen mp3 en andere overbodige shit, maar wel een vol 1GB kaartje binnen 2 minuten gekopieerd, met verificatie. Dáár worden we blij van op vakantie.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die wil ik!
* pea4fun aan het schuiven gaat in verlanglijstje
Ik ga hem binnenkort ook bestellenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die wil ik!
* pea4fun aan het schuiven gaat in verlanglijstje
Hmmmm, Ik zie dat er ook een versie zonder HD is, kan ik mijn huidige backup schijhf daar in plaatsen, en voor het verschil een externe WD HD kopenquote:
Bij analoog kwam ik daar ook altijd op uit. Afgelopen maand was ik in Rusland, 1700 foto's in 4 weken. Ik had 3 1/2 Gieg aan kaartjes bij me en een imagtank. De imagetank was vrij snel kapot. Gelukkig had ik een back-up bij lokale vrienden op de computer staan. Uiteindelijk nipt gered zonder nog ergens CD's te branden. Een volgende keer ga ik CD's branden in internetcafé's of bij vrienden. Een imagetank vertrouw ik niet meer. 1 setje CD's bij me houden, ander setje op de post naar huis.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:48 schreef k_man het volgende:
Bij het inkopen reken ik op circa een rolletje per dag.
Ik wil hem eigenlijk ook aanschaffen. Ik betaal me nu scheel aan CF kaartjes.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga hem binnenkort ook bestellenIn twee dagen 1700 foto's vond mijn oude imagetank niet zo leuk
Na 4x overpompen was de accu dood
Ik heb 'm ook zonder HD gekocht en er een goedkope schijf bijgezocht. Elke 2,5 inch schijf moet er in passen. Let wel op, cache is belangrijker dan rotatiesnelheid als het je om de transfersnelheid te doen is. Dus een 4200rpm schijfje met 8 MB cache heeft sneller een GB gekopieerd dan een 5400 rpm schijfje met 2 MB cache.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmmmm, Ik zie dat er ook een versie zonder HD is, kan ik mijn huidige backup schijhf daar in plaatsen, en voor het verschil een externe WD HD kopen![]()
![]()
Vandaag heb ik 1.4GB aan foto's geschoten, en zo veel heb ik niet gezien(RAW), ik heb nu 3GB aan kaartjes maar dat zal niet genoeg zijn als ik echt op reis ergens naar toe ga.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |