Da;s vertekening, die beesten lijken alleen maar zo grootquote:Op maandag 12 juni 2006 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
Hey wat gesellie hier!
* Puckzzz komt alleen ff melden dat er in het macrotopic te grote foto's staan
rellen? rellen?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:59 schreef HMaster-II het volgende:
Kunnen jullie nou nooit rellen als is er bij ben??![]()
chofferdechoffer weer m'n Popcorn en Cola momentje gemist![]()
![]()
![]()
Nee, dank je. Ik heb even genoeg cola gehad.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:04 schreef Robertje het volgende:
Mini relletjes.
je kan zelf ook overdrijven hoorquote:Op maandag 12 juni 2006 01:29 schreef prupke het volgende:
[..]
ja spook
ja spook (ps die kutgein om geband te worden doe je zelf )
hebben we gedaan spook
en nu?
oh nikky geef me een ban
of dagonet
doe me maar 3 weken dan is spook ook blij en kan hij in zijn sig zetten dat hij mij een ban bezorgd heeft.
mens get a life a grip and a job ...dan ben je tenminste onder de pannen
gebeurdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
18/6: Oldtimer-dag in Lelystad ( http://www.oldtimerdaglelystad.nl/php/view.php?id=40 )
ff toevoegen aan de kalender
Yep, staat er bij!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:52 schreef Yoni het volgende:
Op 29 juni is er in Den Haag de jaarlijkse veteranendag. Met een defilé door de stad (soldaten + voertuigen), een manifestatie op het Malieveld en een luchtshow.
Iets voor de kalender?
Jaquote:
Hoezo?quote:
Niets nieuws in de policyquote:
Dat klopt. Er is een apart topic voorgeopend: [centraal] De nieuwe policyquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niets nieuws in de policyZelfs het copyright-geneuzel blijft intact.
Het ding heeft dus geen toegevoegde waarde verder
Maar de discussie over die policy moeten we niet hier voeren denk ik
Je vergeet Subhuman!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:48 schreef vosje505 het volgende:
beste mukie, skaai en ronaldv.
Ik heb er ook wel eens over gedacht, maar er zijn twee probleempjes:quote:er zijn er velen die toch proberen bij bewerkte foto's in US om toch hun vriend of vriendin of dochter of nog andere personen te laten bewerken.
is het mss een idee om in fotografie ook een bewerkte foto's topic te openen zodat die mensen daarheen kunnen gaan?
ik probeer alleen maar mee te denken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |