nah, beetje fel in de reactie is blijkbaar al gewoeg tegenwoordig, had graag ook willen patsen met mijn equipmentquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:59 schreef Auticia het volgende:
Re! Kom jij mij ophalen vandaag?
-edit-
Hehehe oeps. Dit lijkt me niet echt het goede topic voor dit soort zaken.
zolang je een dispuut voor bananen bezit lijkt het me geen probleemquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:59 schreef Auticia het volgende:
Re! Kom jij mij ophalen vandaag?
-edit-
Hehehe oeps. Dit lijkt me niet echt het goede topic voor dit soort zaken.
nah bananen waren er nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
zolang je een dispuut voor bananen bezit lijkt het me geen probleem
Ik ga ff vragen voor je, ik ben ook wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:32 schreef Re het volgende:
2 modellen gezocht voor betaalde shoot
wat nou spam?, ik vraag modellen hoor wil niets verkopen, dus open die hap
of geef een goede reden waarom dit niet mag maar bijvoorbeeld wel gewoon modellen vragen?
Het is al jaar en dag gebruik dat er geen mensen worden geworven op FOK!. Dat weet je ook wel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:32 schreef Re het volgende:
2 modellen gezocht voor betaalde shoot
wat nou spam?, ik vraag modellen hoor wil niets verkopen, dus open die hap
of geef een goede reden waarom dit niet mag maar bijvoorbeeld wel gewoon modellen vragen?
dus dan kan de hele modellen site wel worden opgedoekt dus, mooi da's dan ook weer een gesloten hoofdstukquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is al jaar en dag gebruik dat er geen mensen worden geworven op FOK!. Dat weet je ook wel.
owww dus gratis werven mag wel dan?... werven is werven volgens mij heeft dat niets met geld te maken?...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:51 schreef k_man het volgende:
Da's niet betaald. Om maar even de open deur in te trappen.
Het is niet de bedoeling dat je mensen via Fok werft voor betaald werk. Anders staat Fok straks vol met advertenties van uitzendbureaus ofzo. Fok is geen prikbord voor gratis advertenties voor betaald werk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:05 schreef Re het volgende:
[..]
owww dus gratis werven mag wel dan?... werven is werven volgens mij heeft dat niets met geld te maken?...
omdat je een soort plasdrang hebt om toch te reagerenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je mensen via Fok werft voor betaald werk. Anders staat Fok straks vol met advertenties van uitzendbureaus ofzo. Fok is geen prikbord voor gratis advertenties voor betaald werk.
Waarom leg ik dit nog uit?
Ik volg die redenering op zich wel, maar vind de rigide toepassing ervan een beetje flauw. En kom me niet aan met 'regels zijn regels' want dat heb ik de laatste tijd net ff te vaak gehoordquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je mensen via Fok werft voor betaald werk. Anders staat Fok straks vol met advertenties van uitzendbureaus ofzo. Fok is geen prikbord voor gratis advertenties voor betaald werk.
je hebt mijn mailadres.....quote:Op maandag 12 juni 2006 00:54 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, stelletje kleuters, doe liever eens een keer normaal in plaats van dat continu gezuig over en weer, het is veel te warm voor jullie geneuzel.
Dank je voor het aanbod maar nee, ik heb al een vriendin.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:56 schreef prupke het volgende:
[..]
je hebt mijn mailadres.....
prup _in _zuig_stand @ likmereet.nl
Dit is slechte feedbackquote:Op maandag 12 juni 2006 00:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dank je voor het aanbod maar nee, ik heb al een vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |