Nu snap ik hem.. hij staat onderaan de FOT lijst met eenquote:Op zondag 21 mei 2006 09:04 schreef k_man het volgende:
Ja, dus?
Het is nog steeds een centraal topic toch? Ik dacht dat die opgeheven waren.
Je bent snel van begrip.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nu snap ik hem.. hij staat onderaan de FOT lijst met een [afbeelding] icoontje ervoor
Bij deze opgelost. Ik kom zo vaak onderin dat deze post me er op moest wijzen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nu snap ik hem.. hij staat onderaan de FOT lijst met een [afbeelding] icoontje ervoor
Je moet toch leren lezen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan eens leren wat beter te formuleren.
Als driekwart van jouw banaanvragen wordt afgewezen ban je kennelijk iets te graag. Maar kennelijk zit het anders?
En jij kan makkelijk een 20 delig handboek schrijven hoe iemand een toiletrol moet vervangenquote:
Ja, ik ook dus. het was dat het icoontje mij ineens opvielquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:52 schreef RonaldV het volgende:
Bij deze opgelost. Ik kom zo vaak onderin dat deze post me er op moest wijzen.
Heb je ook zo'n hekel aan mensen die de rol ophangen met de loshangende blaadjes aan de kant van de muur?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:12 schreef Shark.Bait het volgende:
En jij kan makkelijk een 20 delig handboek schrijven hoe iemand een toiletrol moet vervangen
ja. ik open er wel een klaagbaak topic over.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:37 schreef k_man het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan mensen die de rol ophangen met de loshangende blaadjes aan de kant van de muur?
Dank je wel.quote:
quote:Handleidingen kunt u bij ons bestellen voor de prijs van ¤ 14,99 of ¤ 30,- (inclusief BTW), afhankelijk van het type toestel. Deze prijzen zijn inclusief kosten voor verzending e.d.
Indien bij uw nieuw gekochte product de handleiding ontbreekt dient u contact op te nemen met uw winkelier. Ook indien er bij uw nieuw gekochte product een handleiding zat in een verkeerde taal, kunt u zich in verbinding stellen met uw leverancier, echter zal hier waarschijnlijk sprake zijn van grijze import. Dat betekent dat uw leverancier het product uit een ander land heeft betrokken. Canon noch ETBASS zijn hiervoor verantwoordelijk; er zijn geen regelingen om gratis een handleiding in een andere taal te leveren.
Handleidingen kunt u het best bestellen via onze webwinkel. Bij telefonische orders moeten we ¤ 5 (ex. BTW) extra behandelingskosten rekenen. Indien u vragen heeft aan de afd. Parts klikt u hier, dit is echter niet voor vragen over gratis handleidingen.
Betaling van onze orders geschiedt vooruit. Na het plaatsen van een bestelling krijgt u van ons een e-mail met gegevens betreffende uw order en de betaling. Na ontvangst van uw betaling sturen wij u uw handleiding zo spoedig mogelijk toe.
Quote toegevoegd aan de sticky. Met dankquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:16 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien aanpassen met een linkie?
en wat gequote tekst?
[..]
Volgens mij blijven ze niet altijd staan; na verloop van tijd zakken ze weg. Anders hadden het net zo goed stickies kunnen zijn en zou je volle topics weer 'decentraal' moeten maken om ze weg te laten zakken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
Volgens mij hebben ze gefixt dat centrale topics niet meer wegzakken: ze blijven, net als de sticky's, voor altijd staan. Een goede ontwikkeling!Nu kan het idee om de thematopics zoals reptielenfotografie, landschapsfotografie e.d. daar neer te zetten eens uitgevoerd worden.
Reeds gefikst, lijkt het. Zou je volgende keer iets vriendelijker mensen erop willen wijzen? Daar maak je meer vrienden meequote:
Ik doe daar niet meer aan..anders krijg ik teveel vrienden en dat leidt naar een sociaal levenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Reeds gefikst, lijkt het. Zou je volgende keer iets vriendelijker mensen erop willen wijzen? Daar maak je meer vrienden mee
nah, beetje fel in de reactie is blijkbaar al gewoeg tegenwoordig, had graag ook willen patsen met mijn equipmentquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
jaquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:59 schreef Auticia het volgende:
Re! Kom jij mij ophalen vandaag?
-edit-
Hehehe oeps. Dit lijkt me niet echt het goede topic voor dit soort zaken.
zolang je een dispuut voor bananen bezit lijkt het me geen probleemquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:59 schreef Auticia het volgende:
Re! Kom jij mij ophalen vandaag?
-edit-
Hehehe oeps. Dit lijkt me niet echt het goede topic voor dit soort zaken.
nah bananen waren er nietquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
zolang je een dispuut voor bananen bezit lijkt het me geen probleem
Ik ga ff vragen voor je, ik ben ook wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:32 schreef Re het volgende:
2 modellen gezocht voor betaalde shoot
wat nou spam?, ik vraag modellen hoor wil niets verkopen, dus open die hap
of geef een goede reden waarom dit niet mag maar bijvoorbeeld wel gewoon modellen vragen?
Het is al jaar en dag gebruik dat er geen mensen worden geworven op FOK!. Dat weet je ook wel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:32 schreef Re het volgende:
2 modellen gezocht voor betaalde shoot
wat nou spam?, ik vraag modellen hoor wil niets verkopen, dus open die hap
of geef een goede reden waarom dit niet mag maar bijvoorbeeld wel gewoon modellen vragen?
dus dan kan de hele modellen site wel worden opgedoekt dus, mooi da's dan ook weer een gesloten hoofdstukquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is al jaar en dag gebruik dat er geen mensen worden geworven op FOK!. Dat weet je ook wel.
owww dus gratis werven mag wel dan?... werven is werven volgens mij heeft dat niets met geld te maken?...quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:51 schreef k_man het volgende:
Da's niet betaald. Om maar even de open deur in te trappen.
Het is niet de bedoeling dat je mensen via Fok werft voor betaald werk. Anders staat Fok straks vol met advertenties van uitzendbureaus ofzo. Fok is geen prikbord voor gratis advertenties voor betaald werk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:05 schreef Re het volgende:
[..]
owww dus gratis werven mag wel dan?... werven is werven volgens mij heeft dat niets met geld te maken?...
omdat je een soort plasdrang hebt om toch te reagerenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je mensen via Fok werft voor betaald werk. Anders staat Fok straks vol met advertenties van uitzendbureaus ofzo. Fok is geen prikbord voor gratis advertenties voor betaald werk.
Waarom leg ik dit nog uit?
Ik volg die redenering op zich wel, maar vind de rigide toepassing ervan een beetje flauw. En kom me niet aan met 'regels zijn regels' want dat heb ik de laatste tijd net ff te vaak gehoordquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je mensen via Fok werft voor betaald werk. Anders staat Fok straks vol met advertenties van uitzendbureaus ofzo. Fok is geen prikbord voor gratis advertenties voor betaald werk.
je hebt mijn mailadres.....quote:Op maandag 12 juni 2006 00:54 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, stelletje kleuters, doe liever eens een keer normaal in plaats van dat continu gezuig over en weer, het is veel te warm voor jullie geneuzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |