abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:29:17 #1
149795 kanjertje
Thanks for helping
pi_38183941
Ik zoek dringend een Nederlandes handleiding voor de Canon <Edit RonaldV>
Wie o wie kan mij daaraan helpen
Ook een kopie volstaat natuurlijk

Edit RonaldV: Exacte type verwijderd, maar post overeind gelaten ter lering ende vermaak

[ Bericht 33% gewijzigd door RonaldV op 24-05-2006 23:36:51 ]
  FOK!fotograaf woensdag 24 mei 2006 @ 23:33:36 #2
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_38184098
Kan Canon je niet helpen? Of kost dat te veel?
Een kopie is illegaal toch? Of kun je ze ook gewoon vinden op hun site?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:35:30 #3
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38184154
Hoi! Canon Nederland doet een beetje eigenaardig over NL handleidingen. Aangezien ze zelf hebben moeten betalen om die te laten vertalen, willen ze ze niet on line beschikbaar maken. "Nederlandse" Canons zijn daardoor duurder. Canons die via het grijze circuit binnenkomen zijn niet voorzien van die dure handleiding, en daardoor dus goedkoper, en dat vindt Canon Nederland niet zo tof.

De enige oplossing voor je is: er één bestellen bij de importeur. Hier mag je een dergelijke vraag in ieder geval niet plaatsen, het wordt gezien als een warez request.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:40:10 #4
149795 kanjertje
Thanks for helping
pi_38184347
jeetje sorry niet geweten dat ik dergelijke vragen hier niet mag stellen
mijn excuus
En nu me vraag maar verwijderen dan?
  woensdag 24 mei 2006 @ 23:43:56 #5
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38184512
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 23:40 schreef kanjertje het volgende:
jeetje sorry niet geweten dat ik dergelijke vragen hier niet mag stellen
mijn excuus
En nu me vraag maar verwijderen dan?
Nee hoor, ik heb het type verwijderd. De rest blijft nog even staan zodat anderen het nog eens na kunnen lezen.

En voorlopig even sticky

[ Bericht 5% gewijzigd door RonaldV op 24-05-2006 23:49:26 ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:22:46 #6
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38213633
quote:
Handleidingen kunt u bij ons bestellen voor de prijs van ¤ 14,99 of ¤ 30,- (inclusief BTW), afhankelijk van het type toestel. Deze prijzen zijn inclusief kosten voor verzending e.d.

Indien bij uw nieuw gekochte product de handleiding ontbreekt dient u contact op te nemen met uw winkelier. Ook indien er bij uw nieuw gekochte product een handleiding zat in een verkeerde taal, kunt u zich in verbinding stellen met uw leverancier, echter zal hier waarschijnlijk sprake zijn van grijze import. Dat betekent dat uw leverancier het product uit een ander land heeft betrokken. Canon noch ETBASS zijn hiervoor verantwoordelijk; er zijn geen regelingen om gratis een handleiding in een andere taal te leveren.

Handleidingen kunt u het best bestellen via onze webwinkel. Bij telefonische orders moeten we ¤ 5 (ex. BTW) extra behandelingskosten rekenen. Indien u vragen heeft aan de afd. Parts klikt u hier, dit is echter niet voor vragen over gratis handleidingen.

Betaling van onze orders geschiedt vooruit. Na het plaatsen van een bestelling krijgt u van ons een e-mail met gegevens betreffende uw order en de betaling. Na ontvangst van uw betaling sturen wij u uw handleiding zo spoedig mogelijk toe.
Met dank aan Shark.Bait, die dit van de Canon site viste
- Privacy Matters
  vrijdag 23 juni 2006 @ 23:38:55 #7
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_39166179
Aanvulling/correctie:

Het beleid: als een Belgische importeur de manuals weggeeft (ter download aanbiedt) terwijl de Nederlandse er geld voor vraagt, dan mag er gelinkt worden naar Nederlandstalige Belgische sites, MITS deze van de betreffende Belgische importeur zijn. Alle overige downloads blijven illegaal.
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')