Nee hoor, ik heb het type verwijderd. De rest blijft nog even staan zodat anderen het nog eens na kunnen lezen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:40 schreef kanjertje het volgende:
jeetje sorry niet geweten dat ik dergelijke vragen hier niet mag stellen
mijn excuus
En nu me vraag maar verwijderen dan?
Met dank aan Shark.Bait, die dit van de Canon site vistequote:Handleidingen kunt u bij ons bestellen voor de prijs van ¤ 14,99 of ¤ 30,- (inclusief BTW), afhankelijk van het type toestel. Deze prijzen zijn inclusief kosten voor verzending e.d.
Indien bij uw nieuw gekochte product de handleiding ontbreekt dient u contact op te nemen met uw winkelier. Ook indien er bij uw nieuw gekochte product een handleiding zat in een verkeerde taal, kunt u zich in verbinding stellen met uw leverancier, echter zal hier waarschijnlijk sprake zijn van grijze import. Dat betekent dat uw leverancier het product uit een ander land heeft betrokken. Canon noch ETBASS zijn hiervoor verantwoordelijk; er zijn geen regelingen om gratis een handleiding in een andere taal te leveren.
Handleidingen kunt u het best bestellen via onze webwinkel. Bij telefonische orders moeten we ¤ 5 (ex. BTW) extra behandelingskosten rekenen. Indien u vragen heeft aan de afd. Parts klikt u hier, dit is echter niet voor vragen over gratis handleidingen.
Betaling van onze orders geschiedt vooruit. Na het plaatsen van een bestelling krijgt u van ons een e-mail met gegevens betreffende uw order en de betaling. Na ontvangst van uw betaling sturen wij u uw handleiding zo spoedig mogelijk toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |