Sub... Er staat nog een paar iets te grote foto's in dat topique.. Mensen die krampachtig vasthouden aan 578 pixels breedte..quote:
Ook gefixt!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Sub... Er staat nog een paar iets te grote foto's in dat topique.. Mensen die krampachtig vasthouden aan 578 pixels breedte..![]()
Ook gefixt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
de pixelpolitie heeft er weer eentje: Help me mijn foto verbeteren deel 4
Dat is de laatste van vandaag hoor, nu ga ik boodschappen doen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:25 schreef HMaster-II het volgende:
Wordt je het al zat Sub?? Nee??
Dan hier nog ééntje Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt (deeltje vier)![]()
Je hebt gelijk. Even mijn post aanpassen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:25 schreef Ynske het volgende:
Zeg Ronald, als je reageert moet je ook naar de grootte kijken he
Portret Fotografie #6
Oh ik had het topic al lang geschopt toen ik deze post pas zag.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef Ynske het volgende:
Moet dit niet in DIG? Vergroten van emoticon
Heb je de data al gecheckt? Dit topic is al een oudje. De laatste post is van eind januari.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:03 schreef k_man het volgende:
Beoordeel mijn bewerking - deel 1
Centrale topics waren toch afgeschaft hier?
ik dacht dat jij onder de zoden lag....quote:Op zondag 21 mei 2006 09:04 schreef k_man het volgende:
Ja, dus?
Het is nog steeds een centraal topic toch? Ik dacht dat die opgeheven waren.
daar heeft hij dat topic ook gevondenquote:
Modjes geven geen bans, dat doen admins. De reden kun je bij hen opvragen. En wie hem gezet heeft.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Beste modjes,als jullie weer is een ban geven,geef dan ook een reden
En wie hem gezet heeft
Ja gelul,je hoeft mij niet uit te leggen hoe Fok werkt hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 22:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Modjes geven geen bans, dat doen admins. De reden kun je bij hen opvragen. En wie hem gezet heeft.
Nou, dan moet ik je teleurstellen. Een mod meldt gedrag bij de FAs, en die bepalen of er een ban volgt. En dat is vaker niet dan wel.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja gelul,je hoeft mij niet uit te leggen hoe Fok werkt hoor
Mods vragen hem aan,en een admin zet hem
Dan heeft toch iemand het gedrag gemeld,die mod is op FOT?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik je teleurstellen. Een mod meldt gedrag bij de FAs, en die bepalen of er een ban volgt. En dat is vaker niet dan wel.
Maar dan nog is een mod niet verantwoordelijk voor het melden van de ban en de reden, dat is een (Forum) Admin.
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:07 schreef k_man het volgende:
Bans worden niet op het forum besproken enzo?
Inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:07 schreef k_man het volgende:
Bans worden niet op het forum besproken enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |