abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:04:56 #201
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37742395
Ik heb even nagevraagd bij mijn vriend hoe de situatie is gegaan bij het biergedoe. dat viel allemaal reuze mee en ik geloof dus ook niet dat dit de reden is van het probleem aangaande het groffe taalgebruik.

MAARR! Mijn vriend wist wel te vertellen dat er iemand (ik weet een gezicht maar geen naam) op een gegeven moment naar buiten liep met twee biertjes in zijn hand. Hij was flink aan het mopperen (ging ook over de prijs) en zei op een gegeven moment "vuile poot" doelend op de meneer achter de bar. alleen stond de meneer op dat moment binnen gehoorsafstand van die persoon.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:49:00 #202
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_37743373
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 17:18 schreef Re het volgende:
ik heb geen pyama ,
Kunnen we regelen voor je
quote:
de tijd de de modjes in dit forum stoppen is ook miniem hoor en het zijn niet de modjes die een forum maken maar de users, en dat wordt ook wel eens vergeten, als er constant feedback wordt genegeerd gaat men ageren tegen alles en iedereen en blaast men kleine flutdingetjes op tot grote proporties, zo gaat dat nou eenmaal, dat dit niet wordt opgemerkt als zijnde de psychologie van het in goede banen kunnen leiden van een stelletje users is natuurlijk wel een indicatie.
Ik denk dat je dit onderschat, ik ben niet de mod van FOT , maar ben bv op B&H best onzichtbaar aanwezig. Maar reken maar dat er heel wat uren in gaan zitten zonder dat mensen dat zien. Mods lezen zowat alles. beoordelen veel. Moeten afwegingen maken, trollerig gedrag de kop in drukken. bij sturen , of gewoon relaxed de users hun gang laten gaan. Ook achter de schermen zijn ze met hun forum bezig. en standpunten aan het verdedigen uit het oogpunt van de users.

Neem de afgelopen meet, ik mis heel veel foto's die ik graag wil zien of zou willen zien. Sommigen hebben die al op eigen servers gezet, soms af geschermd en soms niet. Maar niet iedereen weet waar ze staan. Als user zijnde vraag ik me dan af waar we mee bezig zijn. Daar buiten in het zonnentje waren we gezellig bezig en hier binnen is het in één keer prut. Geloof je het zelf ?. het ligt dus niet aan het gezelschap en de omgeving ? Waar dan wel. achter het veilig wegkruipen achter een beeldscherm ? Ook dat geloof ik niet , anders kom je namelijk niet openlijk op een meet waar je gewoon geconfronteerd kan worden met de gedrag hier. Wat dan wel ? vertel het eens ? En ga niet zeggen het ligt aan de mods, dat is zo eenvoudig. Wil je een kleuterleider ? Nee toch . Alles verslowchatten ? vast niet. Wat wil je zelf met FOT . wat moet er gebeuren. Je bent bv een zeer goede fotograaf. Ipv van dit nep gerel, ja nep. want dit haalt het niet bij een echte rel. en dan zwaar ageren tegen mods die hier nog niet erg lang zitten, of het gewoon leuk willen houden zonder ruzies. Is volgens mij beneden je stand. Doe dat dus ook niet, het is zonde, de tijd had je veel beter en dat zie ik veel liever, in posts kunnen zetten waar de newbies en anderen wat aan hebben. commentaar op foto's tipcs truuks en macro's en lol maken.

Een beetje slowchat komt altijd voor, sterker er is een topic voor. Maar om nu echt zooi te gaan verbaggeren om een dwarse bui te tonen is idioot. Ik kan het fout hebben, maar als ik als mod bijvoorbeeld niet weet wat er nu echt aan de hand is , komt er nooit een oplossing. btw ik sta open voor elke suggestie/babbel over het reilen en zeilen van dit forum. via diverse kanalen. Spreek me dus gerust aan.
quote:
Ik zou zeggen post gewoon wat meer,
Als jij dat ook op een gezellige wijze doet, zoals je in het echt ook gewoon niet bent zoals je nu doet.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:53:27 #203
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_37743486
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb even nagevraagd bij mijn vriend hoe de situatie is gegaan bij het biergedoe. dat viel allemaal reuze mee en ik geloof dus ook niet dat dit de reden is van het probleem aangaande het groffe taalgebruik.

MAARR! Mijn vriend wist wel te vertellen dat er iemand (ik weet een gezicht maar geen naam) op een gegeven moment naar buiten liep met twee biertjes in zijn hand. Hij was flink aan het mopperen (ging ook over de prijs) en zei op een gegeven moment "vuile poot" doelend op de meneer achter de bar. alleen stond de meneer op dat moment binnen gehoorsafstand van die persoon.
Die vriend van jou is niets mis mee, hij was wat moeilijk te verstaan accent he , maar lijkt me een geschikte vent. Het persooneel trouwens ook, niets mis mee, foutjes kunnen gemaakt worden. Ik vind dan ook niet dat mensen die zich niet aangesproken hoeven te voelen zich aangesproken moeten voelen over het gedrag van en ander. Wel vind ik dat die persoon die zich aan gesproken voelt wel een verontschuldiging kan sturen naar de organisatie di het dan door kan sturen ( of gewoon rechtstreeks)

De mensen van de treintjes hebben echt wel hun best gedaan om het voor ons leuk te maken. kijk alleen maar naar de requisiten op het stationnetje zelf en dan de trein + wagons . zelfs het seinhuisje kon gebruikt worden . Dus nee , op het spoorgedoe na en dat is niet eens het echte probleem en het onbekende gedrag van een iemand was de dag zeer geslaagd en was er niets aan de hand.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:13:43 #204
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37743955
Tsja een belg die al 14 jaar in nederland woont is idd moeilijk te verstaan voor zowel Nederlanders als Belgen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:51:57 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37746538
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 18:49 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Kunnen we regelen voor je
geil eentje met nijntje graag
[..]
quote:
Ik denk dat je dit onderschat, ik ben niet de mod van FOT , maar ben bv op B&H best onzichtbaar aanwezig. Maar reken maar dat er heel wat uren in gaan zitten zonder dat mensen dat zien. Mods lezen zowat alles. beoordelen veel. Moeten afwegingen maken, trollerig gedrag de kop in drukken. bij sturen , of gewoon relaxed de users hun gang laten gaan. Ook achter de schermen zijn ze met hun forum bezig. en standpunten aan het verdedigen uit het oogpunt van de users.
owww ik krijg af en toe wel wat andere verhalen te horen hoor, maar tuurlijk kost het wat tijd en energie maar ga het nu niet ophemelen als een dagtaak
quote:
Neem de afgelopen meet, ik mis heel veel foto's die ik graag wil zien of zou willen zien. Sommigen hebben die al op eigen servers gezet, soms af geschermd en soms niet. Maar niet iedereen weet waar ze staan. Als user zijnde vraag ik me dan af waar we mee bezig zijn. Daar buiten in het zonnentje waren we gezellig bezig en hier binnen is het in één keer prut. Geloof je het zelf ?. het ligt dus niet aan het gezelschap en de omgeving ? Waar dan wel. achter het veilig wegkruipen achter een beeldscherm ? Ook dat geloof ik niet , anders kom je namelijk niet openlijk op een meet waar je gewoon geconfronteerd kan worden met de gedrag hier. Wat dan wel ? vertel het eens ? En ga niet zeggen het ligt aan de mods, dat is zo eenvoudig. [quote] lost you here mate... Ik heb nog geen tijd gehad om mijn foto's te verwerken dus vandaar wat minder van mijn kant en dat zal nog wel even uitblijven, dat heeft voor mij geheel niets met de sfeer te maken want daar trek ik me toch geen ene reet van aan of mensen over elkaar heenrollen ... ik vind het gezellig hier en daar gaat het om, ik kom op meets omdat ik mensen wil ontmoeten en foto's maken. De mods zijn sinds het nieuwe duo redelijk inconsequent geweeest met beleid en gedrag dus daar is onduidelijkheid over, boeit ook verder niet, selectiviteit is mens eigen zeg maar

[quote]Wil je een kleuterleider ? Nee toch . Alles verslowchatten ? vast niet. Wat wil je zelf met FOT . wat moet er gebeuren. Je bent bv een zeer goede fotograaf. Ipv van dit nep gerel, ja nep. want dit haalt het niet bij een echte rel. en dan zwaar ageren tegen mods die hier nog niet erg lang zitten, of het gewoon leuk willen houden zonder ruzies. Is volgens mij beneden je stand. Doe dat dus ook niet, het is zonde, de tijd had je veel beter en dat zie ik veel liever, in posts kunnen zetten waar de newbies en anderen wat aan hebben. commentaar op foto's tipcs truuks en macro's en lol maken.
ik draag genoeg bij en ik heb al via diverse kanalen duidelijk gemaakt wat ik van fot vind en hoe het kan veranderen in positieve zin, dat er niets mee gedaan wordt is een tweede, mijn mening is dat SC ervoor zorgt dat de andere topics schoon blijven van slowchat, dat werkt maar vervolgens beetje selectief mensen wijzen op off topic gedrag is beetje jammer. Ik ageer niet zo zeer tegen mods maar tegen het beleid en de inconsequenties, levert me zelfs een ban op wat prima is, zal weinig effect hebben zo. buiten fot heb ik prima contact met de mods hier dus neem het met een serieuze korrel zout zou ik zeggen. Ik wil lol hebben idd maar dat mag blijkbaar niet
quote:
Een beetje slowchat komt altijd voor, sterker er is een topic voor. Maar om nu echt zooi te gaan verbaggeren om een dwarse bui te tonen is idioot. Ik kan het fout hebben, maar als ik als mod bijvoorbeeld niet weet wat er nu echt aan de hand is , komt er nooit een oplossing. btw ik sta open voor elke suggestie/babbel over het reilen en zeilen van dit forum. via diverse kanalen. Spreek me dus gerust aan.
[..]
ik verbagger niets, dat is de interpretatie van sommige, ook opgelegd omdat ik toch wel een naam heb en dat boeit me weinig, ik heb en wil gewoon lol hebben en niet zo serieus alles hebben, light up zegt men wel eens... kom maar op msn
quote:
Als jij dat ook op een gezellige wijze doet, zoals je in het echt ook gewoon niet bent zoals je nu doet.
ik doe gezellig, ik reageer alleen op bepaalde dingen zoals ik ze zie, dat doe ik in het echte leven ook, feit blijft dat daaarmee wel het verschil is aangetoond tussen irl en internet, hier lijkt het alemaal zo ontzettend heftig en rellerig, hier buiten gaat het allemaal veel gemoedelijker hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 11 mei 2006 @ 20:53:06 #206
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37746569
In plaats van je druk te maken over "who-did-it?" kun je ook de algemene boodschap oppikken: namelijk dat de meet op twee kleine incidentjes na over het algemeen goed is verlopen.

Maar laten we één ding niet vergeten: we waren te gast bij een vrijwilligers-organisatie die heel veel tijd steekt in hun hobby. Om die hobby te kunnen doen zijn ze vastgepind door de overheid op een aantal regels met betrekking tot veiligheid. Als er iets gebeurd wordt niet een model of een fotograaf verantwoordelijk gehouden, maar die organisatie. In het meest extreme geval kan ze de toestemming worden ontzegd om gasten kennis te laten maken met hun materieel, en dat is zeer gevoelig voor ze, aangezien ze darmee hun hobby bekostigen.
Overdreven?
Ga eens naar de Dutch Dakota Association (DDA), en vraag ze naar de kosten van een ongeluk met een DC-3 enige jaren geleden. Behalve de kosten van een totaal afgeschreven DC-3 en de doden die vielen bij de crash in de Waddenzee heeft de DDA sindsdien een heel gevoelige aderlating ondergaan toen ze hun pas gerestaureerde DC-4 weer konden wegdoen omdat de overheid naar aanleiding van dat ongeluk onder druk van de publieke opinie besloot dat het vliegen met oud materieel alleen nog toegestaan was na zeer strakke voorwaarden. De overgebeleven DC-3 is nog net betaalbaar, maar de DC-4 was vanaf dat moment niet meer in Nederland te exploiteren. De ZLSM loopt ook dergelijke risico's, vandaar dat die regels er zijn. Het is aan niemand anders dan de ZLSM om te bepalen of van die regel kan worden afgeweken, en hoe ver. Clubs als de DDA en de ZLSM weten maar al te goed wat de gevolgen kunnen zijn van ongelukjes waar niemand iets aan kan doen, maar waarbij meestal gasten (die zich niet goed realiseren wat hun daden voor gevolgen kunnen hebben) het slachtoffer worden.

Wat het taalgebruik betreft: als het incident dat Puckzzz beschrijft het betreffende incident is (en het klinkt me serieus genoeg in de oren om daar van uit te gaan), vind ik het terecht dat de ZLSM dat meldt. Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om zijn gastheren uit te schelden?

Nogmaals: de dag was leuk, het weer zat mee, en wat ik van de foto's gezien heb is prima. Maar dat betekent niet dat we niet ieder voor zich een klein beetje kunnen kijken naar verbeterpunten voor een volgende keer.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 11 mei 2006 @ 22:56:05 #207
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37749439
daarom het was een top dag maar ik zie het meer in proporties, de definitie van over het spoor lopen was nogal vaag, ik heb me alleen op overgangen begeven en heb geen spoor aangeraakt maar blijkbaar mocht dat niet.

Zoals je weet ging het mij ook niet daarom, dat iemand een grote bek heeft is treurig maar er werd zo ontzettend zwaar aan getild dat het blijbaar moest overkomen alsof de hele fot groep de dag van die mensen heeft lopen vergallen, en iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheden vind ik en als er wat verkeerd gaat dan moet je op het moment ingrijpen en niet achteraf gaan lopen miepen. Dus ik vond alleen de manier waarop het terug gecommuniceerd werd naar de groep ff beetje vaag en verkeerd overkomen, maar dat ligt meer aan het gebrek om goed feedback te geven, wat daaruit volgde was een samenloop van omstandigheden die door een simpele ingreep en gebrek aan communitatieve vaardigheden wat ontspoorde

En dan de flauwe reactie van Sub dat hij het blijkbaar niet aankan als hij commentaar krijgt op zijn acties en dat alleen kan beantwoorden door alles af te kappen en posts te gaan deleten geeft ook geen blijk van volwassenheid, dan ga ik net zo kinderachtig terugdoen, als jeargumenten op zijn dan moet dat blijkbaar zo...
  donderdag 11 mei 2006 @ 23:35:04 #208
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37749792
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:56 schreef Re het volgende:
daarom het was een top dag maar ik zie het meer in proporties, de definitie van over het spoor lopen was nogal vaag, ik heb me alleen op overgangen begeven en heb geen spoor aangeraakt maar blijkbaar mocht dat niet.
Typisch geval van de overspannen manier waarop iedereen hier op elkaar reageert de laatste tijd. En dat heeft niets te maken met de Simpelveld meet, maar met de sfeer op Fok! tegenwoordig.
Er stond nergens dat je geen gebruik mocht maken van de overgangen. Sterker nog: er is juist steeds verteld dat dat juist van je verwacht werd. Men wilde (en dat is een normale veligheidsmaatregel, geen betutteling) voorkomen dat links en rechts op het emplacement mensen over de rails gingen lopen. En dan communiceert het het makkelijkst als je zegt dat het nergens mag, behalve op de plekken die daarvoor bedoeld zijn. Ik snap niet waarom daar zo'n punt van gemaakt wordt, door wie ook.
quote:
Zoals je weet ging het mij ook niet daarom, dat iemand een grote bek heeft is treurig maar er werd zo ontzettend zwaar aan getild dat het blijbaar moest overkomen alsof de hele fot groep de dag van die mensen heeft lopen vergallen, en iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheden vind ik en als er wat verkeerd gaat dan moet je op het moment ingrijpen en niet achteraf gaan lopen miepen. Dus ik vond alleen de manier waarop het terug gecommuniceerd werd naar de groep ff beetje vaag en verkeerd overkomen, maar dat ligt meer aan het gebrek om goed feedback te geven, wat daaruit volgde was een samenloop van omstandigheden die door een simpele ingreep en gebrek aan communitatieve vaardigheden wat ontspoorde
Dat heeft niets met communicatieve vaardigheden te maken, maar simpelweg met de manier waarop het aan Peter is meegedeeld. Beide zaken zijn gebeurd, maar men wilde er niet verder op in gaan, dus meer kon hij niet vertellen. En ook hier werd de invulling door de lezers gedaan: Peter heeft alleen maar dat gepost wat hij wist. De achterdochtige breintjes hier deden de rest. Waarbij de door jou geroemde communicatieve vaardigheden vooral in de reacties op hun plaat gingen.
quote:
En dan de flauwe reactie van Sub dat hij het blijkbaar niet aankan als hij commentaar krijgt op zijn acties en dat alleen kan beantwoorden door alles af te kappen en posts te gaan deleten geeft ook geen blijk van volwassenheid, dan ga ik net zo kinderachtig terugdoen, als jeargumenten op zijn dan moet dat blijkbaar zo...
Ik ben het algemene gebash tegen mods een beetje zat, sub ook, en zelfs de rest van de crew valt het op dat "het altijd lastige FOT" ( ) tegenwoordig zo'n puinbak is. Voor communicatie heb je er twee nodig: een zender en een ontvanger. En de indruk bestaat dat de ontvangst bij nogal wat users gestoord is. Er worden dingen gelezen die niet gepost zijn, en er wordt uit het niets op mods geschoten. Mods hebben het de laatste maand altijd gedaan, zelfs als een admin nog even komt toelichten. De users zijn zoals altijd heiligen. Prima.

Laat ik het dan (voor iedereen) heel ondiplomatiek en heel kort maken:
Als het je niet bevalt, tieft dan een flink eind op. Ga eens werken op je werk, neem vakantie (al is het maar van Fok!), of vertrek helemaal. Maar ga niet het plezier van anderen op een subforum zitten verneuken en de sfeer zitten verzieken.

[ Bericht 1% gewijzigd door RonaldV op 11-05-2006 23:55:42 (link toegevoegd en typos gecorrigeerd) ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_37749842
Ga eens werken op je werk
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_37750144
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Ga eens werken op je werk
[bruinearmenhalendehielenlikkende mode]

ronaldv heeft wel gelijk!

[bruinearmenhalendehielenlikkende mode]
Thank Drunk I'm a Goddess!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 07:58:01 #211
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37752048
Ik heb een relaxed baantje waarbij ik kan werken en fokken tegelijk. Wanneer het ff druk is op mijn werk zul je me ook niet zien posten. wanneer het rustig is struin ik het forum wat af.

maar mijn werk is altijd af!

maar nu mag ik niet meer posten?

is dat niet de verantwoordelijkheid van de user zelf?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:46:05 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37753545
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:35 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Typisch geval van de overspannen manier waarop iedereen hier op elkaar reageert de laatste tijd. En dat heeft niets te maken met de Simpelveld meet, maar met de sfeer op Fok! tegenwoordig.
Er stond nergens dat je geen gebruik mocht maken van de overgangen. Sterker nog: er is juist steeds verteld dat dat juist van je verwacht werd. Men wilde (en dat is een normale veligheidsmaatregel, geen betutteling) voorkomen dat links en rechts op het emplacement mensen over de rails gingen lopen. En dan communiceert het het makkelijkst als je zegt dat het nergens mag, behalve op de plekken die daarvoor bedoeld zijn. Ik snap niet waarom daar zo'n punt van gemaakt wordt, door wie ook.
goddomme zit ik gisteren een reply te schrijven houdt fok ermee op... etterbakken . Nog even dan want je gaat nu wel erg snel en heftig en verongelijkt door de bocht. Probleem is was dat het juist wel een ontzettend onoverkomelijk punt was voor diegene die het organiseerden, ik maak er helemaal geen punt van, je mocht niet op het spoor, deed je dat wel dan was je stout, niet doen af... respect voor de locatie. Verder zou je misschien (het is een suggestie he, merely een suggestie) eens niet zo moeten focussen op dat er een bepaald sfeertje op fok is maar waarom, jullie zijn met vallen en opstaan een beleid gaan uitstippelen wat blijkbaar erg veel aversie opwekt en misschien he, heel misschien werkt dat belied gewoon niet, zelfreflectie en handen in boezems steken zijn jullie wars van en misschien is jullie affinitiet met het forum en de users (ja het zijn de users ineens, niet de mede fotters waar jullie ook ooit eens deel van waren). Die users ageren tegen inconseqenties, warsheid van de mods, tegen het nieuwe kleikjes vormen en gewoon omdat Fok nou eenmaal fok is. Zelf reflectie...
quote:
Dat heeft niets met communicatieve vaardigheden te maken, maar simpelweg met de manier waarop het aan Peter is meegedeeld. Beide zaken zijn gebeurd, maar men wilde er niet verder op in gaan, dus meer kon hij niet vertellen. En ook hier werd de invulling door de lezers gedaan: Peter heeft alleen maar dat gepost wat hij wist. De achterdochtige breintjes hier deden de rest. Waarbij de door jou geroemde communicatieve vaardigheden vooral in de reacties op hun plaat gingen.
Ten eerste was zijn post overspoelt met smielys en klonk het allemaal ontzettend negatief, je begrijpt toch best dat als hij gewoon een leuke samenvatting had gemaakt met de goeie punten en de negatieve feedback van de treinengasten, de reacties al heel wat anders hadden kunnen zijn, maar nee want ten tweede zat het gewoon in een verkeerd topic omdat jullie niet wilde luisteren naar de users die met suggesties aankwamen, om dan vervolgens de discussie dood te maken met gedreig en op je strepen staan komt dan ook niet echt over als feeling hebben met je users, zelfreflectie is jullie vreemd ... als iemand mij in een discussie ineens wijst op zijn blauwe macht omdat het hem niet aanstaat dan is dat misbruik maken van je functie naar de users toe. Daarom escaleerde het ook o.a., zelfreflectie mag ook wel eens een kee. En ja ook users hebben gebrek aan zelfreflectie maar jullie trekken het zo persoonlijk aan alsof we dit doen om jullie alleen maar te pesten, don't think so high of yourselves, maar users moeten dan wel weer hun kop houden.
[..]
quote:
Ik ben het algemene gebash tegen mods een beetje zat, sub ook, en zelfs de rest van de crew valt het op dat "het altijd lastige FOT" ( ) tegenwoordig zo'n puinbak is. Voor communicatie heb je er twee nodig: een zender en een ontvanger. En de indruk bestaat dat de ontvangst bij nogal wat users gestoord is. Er worden dingen gelezen die niet gepost zijn, en er wordt uit het niets op mods geschoten. Mods hebben het de laatste maand altijd gedaan, zelfs als een admin nog even komt toelichten. De users zijn zoals altijd heiligen. Prima.
wat klink je toch weer verongelijkt, jullie communiceren dus blijkbaar niet goed he, jullie leggen op en hebben een beleid uitgestippeld wat dus bllijkbaar niet helpt, dat Nikky ff langskomt en een opmerking van mij totaal misinterpreteerd is niet mijn probleem maar de essentie was wel duidelijk met die opmerking. Er wordt niet op mods geschoten er wordt op het beleid geschoten en ja jullie zijn daar de representatives van, moet jullie niet zo onvergelijkt gaan doen, we zitten hier niet in het leger of in een bedrijf. De users zijn geen heiligen, ik verre van maar als blijkbaar moet ik mijn mond maar houden zonder enig kritiek.
quote:
Als het je niet bevalt, tieft dan een flink eind op. Ga eens werken op je werk, neem vakantie (al is het maar van Fok!), of vertrek helemaal. Maar ga niet het plezier van anderen op een subforum zitten verneuken en de sfeer zitten verzieken.
Met dit soort reacties laat je je wel ontzettend kennen hoor, men wat een reactie van onvermogen. Ik maak nog altijd zelf uit wat ik in mijn tijd doe, ik heb het hierprima naar mijn zin, en heb dat ook altijd al gehad, reacties als deze zouden je eigenlijk zelf een moeten laten nadenken waarom je dit eigenlijk doet, is het toch dat kleurtje? of heb je echt zoveel affiniteit met Fot en de users die het aantrekt. maar blijkbaar staat jullie onvermogen het in goede banen te leiden gelijk aan het niet aan kunnen van users en hun suggesties en ideetjes, of iig alleen van die users die lekker in jullie straatje mee lullen, je hebt zoveel verschillende users en mensen en net zoveel meningen, maar denken dat kritiek hebben gelijk het maar moeten optiefen voor een eind staat erg amateuristisch he... of zie je dat gewoon nou zelf niet?

De sfeer is hier niet verziekt of verneukt, zo voel jij dat omdat het je maar niet lukt je beleid er goed door te krijgen, misschien ligt het aan je argumentatie en je feeling vor moderatorschap dit is een forum maar zo zie je het niet
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:07:29 #213
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_37754028
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 23:35 schreef RonaldV het volgende:

Nou zeg dat is wel heel ondiplomatiek.

Laat ik het dan diplomatiek zeggen, als het jou niet bevalt, waarom ga je dan zelf niet weg?

Jezus wat een kinderachtig gedoe zeg, rot toch op man.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 mei 2006 @ 12:54:18 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37758358
Het grote lenzentopic #10
totaal nutteloze post

Het grote lenzentopic #10 en die heeft verkeerde lenzen

[ Bericht 47% gewijzigd door Ynske op 12-05-2006 13:05:04 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:44:11 #215
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37765146
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:59:51 #216
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_37765666
quote:
Fotografeer de bollenvelden werkte ook een keer.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:59:19 #217
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37771430
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:46 schreef Re het volgende:

[..]

goddomme zit ik gisteren een reply te schrijven houdt fok ermee op... etterbakken . Nog even dan want je gaat nu wel erg snel en heftig en verongelijkt door de bocht. Probleem is was dat het juist wel een ontzettend onoverkomelijk punt was voor diegene die het organiseerden, ik maak er helemaal geen punt van, je mocht niet op het spoor, deed je dat wel dan was je stout, niet doen af... respect voor de locatie.
Snel en verongelijkt door de bocht? Ik leg hiervoor nog uit waarom die regel er was! Ik verwijt niemand persoonlijk iets, maar constateer wel dat er door taalgebruik als "blijkbaar mocht dat niet" de indruk ontstaat dat mensen nogal licht op de teentjes getrapt zijn. Taalgebruik als "deed je dat wel dan was je stout" doet ook nogal de indruk wekken dat die regels onzinnig en kleinerend waren. Daar ging mijn post over, niets meer, niets minder.
quote:
Verder zou je misschien (het is een suggestie he, merely een suggestie) eens niet zo moeten focussen op dat er een bepaald sfeertje op fok is maar waarom, jullie zijn met vallen en opstaan een beleid gaan uitstippelen wat blijkbaar erg veel aversie opwekt en misschien he, heel misschien werkt dat belied gewoon niet, zelfreflectie en handen in boezems steken zijn jullie wars van en misschien is jullie affinitiet met het forum en de users (ja het zijn de users ineens, niet de mede fotters waar jullie ook ooit eens deel van waren). Die users ageren tegen inconseqenties, warsheid van de mods, tegen het nieuwe kleikjes vormen en gewoon omdat Fok nou eenmaal fok is. Zelf reflectie...
Best.
Prima.
Uitstekend zelfs.
Op één voorwaarde : Dat jij (ik spreek jou maar even aan als vertegenwoordiger, omdat jij nou eenmaal reageert) het omgekeerde ook doet. Want het feit blijft dat er ook veel users bij de mods klagen over de manier waarop een klein clubje rond jouw persoontje FOT naar zich toe trekt, ondanks het feit dat mods (ja mods ineens, we zijn geen mede-fotters meer waar we ooit ens deel van uitmaakten) ageren tegen de manier waarop dat gebeurt. Zelfreflectie dus.

En geef de mods dan ook eens een behoorlijke kans om zaken op te pakken. Want de laatste twee maanden ben ik drukker met het verwijderen van allerlei meuk en hang ik meer in overlegjes op IRC en MSN met allerlei mensen, dan dat ik toekom aan opbouwen.
quote:
[..]

Ten eerste was zijn post overspoelt met smielys en klonk het allemaal ontzettend negatief, je begrijpt toch best dat als hij gewoon een leuke samenvatting had gemaakt met de goeie punten en de negatieve feedback van de treinengasten, de reacties al heel wat anders hadden kunnen zijn, maar nee want ten tweede zat het gewoon in een verkeerd topic omdat jullie niet wilde luisteren naar de users die met suggesties aankwamen, om dan vervolgens de discussie dood te maken met gedreig en op je strepen staan komt dan ook niet echt over als feeling hebben met je users, zelfreflectie is jullie vreemd...
Kul, en ik zal je uitleggen waarom. Ten eerste hadden de mods NIETS te maken met de organisatie van de Simpelveld meet. Dat was het pakkie-an van twee mede-fotters, die toevallig over een hoop dingen hetzelfde blijken te denken als de mods. Ten tweede omdat die twee mede-fotters regels opgelegd krijgen van de organisatie waar we te gast zouden zijn. Het waarom van die regels heb ik al uitgelegd. Ten derde: Ik weet niet of het je is opgevallen, maar de dag dat dit speelde heb ik me nauwelijks op Fok laten zien. In de ochtend werd me gevraagd of ik een extra topic nodig vond, en het antwoord darop was "nee". En ik vind nog steeds dat het op dat moment een goede beslissing was. De situatie die daarna ontstond heb ik pas meegekregen aan het eind van de avond, toen ik even op internet ging (en bleek dat heel Fok op zijn hol lag). Ik was namelijk druk met zaken buiten Fok. De volgende dag was ik weer druk. Sub heeft in de tussentijd zijn best gedaan om te handelen in de geest van "er is maar één topic nodig", maar kon niet overleggen, om de doodsimpele reden dat ik vrijwel onbereikbaar was. Ik weet wat er verkeerd is gegaan, maar om daar na ruim anderhalve dag nog eens in te gaan zitten stoken ging me te ver, dus heb ik het zo gelaten. Maar het probleem lag niet alleen bij ons. Door de hele manier waarop iedereen op iederen reageert kon het alleen nog maar escaleren. Zelfreflectie? Prima. Hier heb je een spiegel. Hoe reageerde jij die dag en de dagen erna?
quote:
als iemand mij in een discussie ineens wijst op zijn blauwe macht omdat het hem niet aanstaat dan is dat misbruik maken van je functie naar de users toe. Daarom escaleerde het ook o.a., zelfreflectie mag ook wel eens een kee. En ja ook users hebben gebrek aan zelfreflectie maar jullie trekken het zo persoonlijk aan alsof we dit doen om jullie alleen maar te pesten, don't think so high of yourselves, maar users moeten dan wel weer hun kop houden.
Ik was niet aanwezig, en krijg desondanks mede de schuld van dagen aan miscommunicatie. Jullie pesten me niet, hoor. Jullie zitten dagelijks te bewijzen dat jullie niet goed lezen, en maar een end op je ramplank zitten te hakken, zonder nadenken over hoe het overkomt bij anderen. Daarom escaleerde het ook o.a., zelfreflectie mag ook wel eens een keer.
Kijk, er zijn namelijk ook users die het wel eens zijn met de mods. Maar als die posten dan zijn ze een bruine arm aan het halen. En ze worden door een paar mede-fotters zo zwaar onder vuur genomen dat de volgende het wel uit zijn hoofd laat om ook te reageren. Die users moeten hun kop houden. Zelfreflectie, Re, Puckzz, Kleintje, dr_Flash?
quote:
[..]
[..]

wat klink je toch weer verongelijkt, jullie communiceren dus blijkbaar niet goed he, jullie leggen op en hebben een beleid uitgestippeld wat dus bllijkbaar niet helpt, dat Nikky ff langskomt en een opmerking van mij totaal misinterpreteerd is niet mijn probleem maar de essentie was wel duidelijk met die opmerking. Er wordt niet op mods geschoten er wordt op het beleid geschoten en ja jullie zijn daar de representatives van, moet jullie niet zo onvergelijkt gaan doen, we zitten hier niet in het leger of in een bedrijf. De users zijn geen heiligen, ik verre van maar als blijkbaar moet ik mijn mond maar houden zonder enig kritiek.
Ik heb even een zin van je opgelicht. Lees hem nou nog eens? Schiet je nou wel of niet op mods? Je schiet niet op mods, maar op de vertegenwoordigers van het beleid; de mods? Ben ik nou in de war?

Ik zal je nog even inhoudelijk antwoorden. Deze week was ik zeer druk, zo druk dat ik begin deze week niet eens thuis heb kunnen slapen, ik sliep bij een kennis. Mijn laptop stond weliswaar on line, maar ik had niet eens tijd om mijn mail fatsoenlijk door te kijken of te beantwoorden, laat staan om MSN-berichten te beantwoorden. Je hebt wel eens van die dagen. De communicatie liep dus niet. Dat betekent dat er door één gehandeld wordt. Geeft niks, gebeurt op alle subfora. Soms is er zelfs dagenlang helemaal geen mod te zien. Dat moet jij als USSC-ganger toch weten.

Wat het uiten van kritiek betreft: het is de toon die de muziek maakt. En dan nog: als er 15 verschillende zenders op staan, dan is alle mooie muziek die je hoort bij elkaar genomen nog steeds teringherrie. Overweeg eens om je punten gestructureerd in een mail te zetten. Daar zijn ze ook makkelijker te beantwoorden. Onze adressen vind je in de FAQ.
quote:
[..]

Met dit soort reacties laat je je wel ontzettend kennen hoor, men wat een reactie van onvermogen. Ik maak nog altijd zelf uit wat ik in mijn tijd doe, ik heb het hierprima naar mijn zin, en heb dat ook altijd al gehad, reacties als deze zouden je eigenlijk zelf een moeten laten nadenken waarom je dit eigenlijk doet, is het toch dat kleurtje?
Je begon zo goed, en dan komen die laatste 5 woorden. Toch weer jammer.
Nee, het is niet het kleurtje. Ik heb in januari een klus aangenomen waar jij ook op gesolliciteerd had. Blijkbaar had ik een beter verhaal, of een betere track-record, of iets dergelijks. Ik weet het niet precies, zo ver heb ik niet teruggekeken. Ik heb een paar keer overwogen om de baan weer in te leveren, maar ik doe het niet, om twee redenen. Ten eerste: het zou de baggeraars laten winnen. Een gelijkspel zou ik acceptabel vinden, maar winnen doen jullie dus niet. Ten tweede: ik heb de crew bij mijn aanname beloofd dat ik een behoorlijke tijd zou blijven zitten. En mijn definitie van "een behoorlijke tijd' is nog niet voorbij. Wanneer wel? I'll let you know.
quote:
of heb je echt zoveel affiniteit met Fot en de users die het aantrekt. maar blijkbaar staat jullie onvermogen het in goede banen te leiden gelijk aan het niet aan kunnen van users en hun suggesties en ideetjes, of iig alleen van die users die lekker in jullie straatje mee lullen, je hebt zoveel verschillende users en mensen en net zoveel meningen, maar denken dat kritiek hebben gelijk het maar moeten optiefen voor een eind staat erg amateuristisch he... of zie je dat gewoon nou zelf niet?
Re Je maakt één heel grote denkfout. Je denkt dat ALLE users net zo denken als jij. En dat is niet zo. Je zegt het zelf al: er zijn ook users die in ons straatje meelullen. Maar ik maak geen onderscheid. Ik spreek gewoon alle users aan: je bent welkom om te blijven, en mee te doen, net als ieder ander. De voorwaarden, die echt zo lastig niet zijn, ken je. Ze zijn flexibel, dat heb je (terecht overigens) al geconstateerd. Maar ze zijn als elastiek: alle energie die je erin duwt om het op te rekken komt een keer terug. En daar ben jij samen met een paar anderen al eens slachtoffer van geworden. Je zou dus beter moeten weten. Maar mocht je desondanks vinden dat Fok niet aan je eisen voldoet: maak dan dat je wegkomt, en ga niet het plezier van anderen zitten verneuken. Postte ik dat op een te laag niveau gisteravond? Loop dan de posts van onder andere jezelf nog eens door en kijk niet alleen naar deze week, maar naar alle posts vanaf -pakbeet- midden maart. Zelfreflectie, Re.
quote:
De sfeer is hier niet verziekt of verneukt, zo voel jij dat omdat het je maar niet lukt je beleid er goed door te krijgen, misschien ligt het aan je argumentatie en je feeling vor moderatorschap dit is een forum maar zo zie je het niet
De sfeer is verziekt en verneukt. Dat is niet alleen de mening van Sub en mij, maar ik hoor het ook van anderen, uit de crew en daarbuiten. Dit is een forum. Iedereen post meningen. Maar net zo goed als dat jij het recht hebt op de jouwe, heb je het recht op die van anderen. En dat laatste lijk je niet goed te kunnen accepteren. Een forum deel je, het is niet alleen van jou en een select clubje anderen.

Edit; Smilies toegevoegd om toch vooral positivisme uit te stralen. FOT is leuk! We hebben humor! we willen het forum allemaal verbeteren!

[ Bericht 2% gewijzigd door RonaldV op 12-05-2006 21:08:31 ]
- Privacy Matters
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:27:27 #218
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37773624
bla bla zelfreflectie bla bla

okee cool, ik zal niet meer zaniken, jullie niet meer krampachtig doen

iedereen blij

en ik haat lappen tekst
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:59:55 #219
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37774687
je smileys zijn overgoten van sarcasme
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:59 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Snel en verongelijkt door de bocht? Ik leg hiervoor nog uit waarom die regel er was! Ik verwijt niemand persoonlijk iets, maar constateer wel dat er door taalgebruik als "blijkbaar mocht dat niet" de indruk ontstaat dat mensen nogal licht op de teentjes getrapt zijn. Taalgebruik als "deed je dat wel dan was je stout" doet ook nogal de indruk wekken dat die regels onzinnig en kleinerend waren. Daar ging mijn post over, niets meer, niets minder.
[..]
ik had dit al afgesloten, er zijn 2 incidentjes geweest, het is door P op zijn manier teruggekoppeld en daarmee is de kous af, ok?
quote:
Best.
Prima.
Uitstekend zelfs.
Op één voorwaarde : Dat jij (ik spreek jou maar even aan als vertegenwoordiger, omdat jij nou eenmaal reageert) het omgekeerde ook doet. Want het feit blijft dat er ook veel users bij de mods klagen over de manier waarop een klein clubje rond jouw persoontje FOT naar zich toe trekt, ondanks het feit dat mods (ja mods ineens, we zijn geen mede-fotters meer waar we ooit ens deel van uitmaakten) ageren tegen de manier waarop dat gebeurt. Zelfreflectie dus.
ik heb allang aangegeven dat ik wel aan zelfreflectie doe, ik pretendeer FOT niet naar mij toe te trekken, dat begrijp je verkeerd, je zit in het gedachte patroon dat ik blijkbaar dit clubje als de mijne beschouw en alles wat maar een beetje verandering meebrengt door mij en mijn clubje wordt afgeschoten. Niets is minder waar, als je met feiten gaat strooien kijk dan ook ff wanneer het fout is gaan lopen, ik ben qua instelling niet veranderd... FOT wel, en dat komt niet door mij of mijn clubje , ik heb nog niemand persoonlijk tegen mij horen klagen over mijn blijkbaar recalcitrante gedrag, als ze dat achter mijn rug om tegen jou doen laat maar weten wie dat is dan spreek ik ze er wel op aan, anders geloof ik er gewoon niets van.
quote:
En geef de mods dan ook eens een behoorlijke kans om zaken op te pakken. Want de laatste twee maanden ben ik drukker met het verwijderen van allerlei meuk en hang ik meer in overlegjes op IRC en MSN met allerlei mensen, dan dat ik toekom aan opbouwen.
Jullie hebben al genoeg kansen gehad, en jullie aanpak werkt dus blijkbaar niet, en dan kan je het mislukken natuurlijk het gemakkelijkste op mij afschuiven maar je weet dat ik constructiever bezig ben met fot dan jij denkt, het hele copyright issue inclusief..., en die meuk verwijderen kost echt niet zoveel tijd, misschien dus gewoon je energie steken in andere dingen dan komt de rest vanzelf...waarom zou je zoveel moeten overleggen op irc en msn?, je hebt je beleid toch waar je niet van af wilt wijken, makkelijk zat om daar eigenwijs aan vast te houden ...
[..]
quote:
Kul, en ik zal je uitleggen waarom. Ten eerste hadden de mods NIETS te maken met de organisatie van de Simpelveld meet. Dat was het pakkie-an van twee mede-fotters, die toevallig over een hoop dingen hetzelfde blijken te denken als de mods. Ten tweede omdat die twee mede-fotters regels opgelegd krijgen van de organisatie waar we te gast zouden zijn. Het waarom van die regels heb ik al uitgelegd. Ten derde: Ik weet niet of het je is opgevallen, maar de dag dat dit speelde heb ik me nauwelijks op Fok laten zien. In de ochtend werd me gevraagd of ik een extra topic nodig vond, en het antwoord darop was "nee". En ik vind nog steeds dat het op dat moment een goede beslissing was. De situatie die daarna ontstond heb ik pas meegekregen aan het eind van de avond, toen ik even op internet ging (en bleek dat heel Fok op zijn hol lag). Ik was namelijk druk met zaken buiten Fok. De volgende dag was ik weer druk. Sub heeft in de tussentijd zijn best gedaan om te handelen in de geest van "er is maar één topic nodig", maar kon niet overleggen, om de doodsimpele reden dat ik vrijwel onbereikbaar was. Ik weet wat er verkeerd is gegaan, maar om daar na ruim anderhalve dag nog eens in te gaan zitten stoken ging me te ver, dus heb ik het zo gelaten. Maar het probleem lag niet alleen bij ons. Door de hele manier waarop iedereen op iederen reageert kon het alleen nog maar escaleren. Zelfreflectie? Prima. Hier heb je een spiegel. Hoe reageerde jij die dag en de dagen erna?
[..]
lang verhaal, korte samenvatting, ik reageerde vrij normaal op iets ben er ook niet te lang over door gegaan maar als mij wordt ontzegd te mogen reageren op dingen omdat modje Sub zich op zijn pik getrapt voelt wil ik daar graag nog wat over kwijt. het is ook zo'n ontzettende ramp dat er geen extra topic mocht worden geopend, ik had niets meegekregen van dat ook maar anders had ik wel een topic geopend voor een SC van de meet, zo moeilijk had dat niet geweest.
quote:
Ik was niet aanwezig, en krijg desondanks mede de schuld van dagen aan miscommunicatie. Jullie pesten me niet, hoor. Jullie zitten dagelijks te bewijzen dat jullie niet goed lezen, en maar een end op je ramplank zitten te hakken, zonder nadenken over hoe het overkomt bij anderen. Daarom escaleerde het ook o.a., zelfreflectie mag ook wel eens een keer.
ja leg de schuld maar weer bij ons, je doet het goed om kritiek onder de bank te schuiven en het terug te gooien naar de foute users die wij blijkbaar zijn. Doe wat je wilt met de kritiek die wij leveren, dat doen we niet om jou het leven zuur te maken, zoveel ben je nou ook niet waard als mod, nix persoonlijk denk dat ik al 25x heb gezegd dat ik niet persoonlijk reageer maar tegen beleidsmatige dingen. Ik lees trouwens prima, dat is mijn vak dus die non argumentatie werkt niet bij mij...
quote:
Kijk, er zijn namelijk ook users die het wel eens zijn met de mods. Maar als die posten dan zijn ze een bruine arm aan het halen. En ze worden door een paar mede-fotters zo zwaar onder vuur genomen dat de volgende het wel uit zijn hoofd laat om ook te reageren. Die users moeten hun kop houden. Zelfreflectie, Re, Puckzz, Kleintje, dr_Flash?
je noemt ons gelukkig bij naam, en als men niet kan discussieren dan houdt men zijn mond ja, daar hebben ze geen mod voor nodig ter verdediging, argumentatie is waar ik naar luister, niet dom meegebral en ja knikkerij. Ik weet niet eens wat je beleid is hier en wat je voor ogen staat, alleen dat je de SC onder vuur hebt genomen en er alleen maar on topic wilt zijn als het om fotografie gaat, als ik dan vervolgens zie dat iederen off topic blijft gaan maar dat alleen subjectief wij als "clubje" worden gesommeerd er mee op te houden ja dan zeg ik daar wat van of ik trek me er geen hol van aan....
[..]
quote:
Ik heb even een zin van je opgelicht. Lees hem nou nog eens? Schiet je nou wel of niet op mods? Je schiet niet op mods, maar op de vertegenwoordigers van het beleid; de mods? Ben ik nou in de war?
ik denk dat je het nieet begrijpt inderdaad, in je hoedanigheid als functie als mod doe je het gewoon verkeerd, als persoon zelf ben je prima vent en heb ik veel lol, maar in jullie rol als mod vind ik dat jullie te weinig affiniteit en gevoel hebben om FOT tot een succes te maken. Dat is niets persoonlijks maar gewoon een constatering
quote:
Ik zal je nog even inhoudelijk antwoorden. Deze week was ik zeer druk, zo druk dat ik begin deze week niet eens thuis heb kunnen slapen, ik sliep bij een kennis. Mijn laptop stond weliswaar on line, maar ik had niet eens tijd om mijn mail fatsoenlijk door te kijken of te beantwoorden, laat staan om MSN-berichten te beantwoorden. Je hebt wel eens van die dagen. De communicatie liep dus niet. Dat betekent dat er door één gehandeld wordt. Geeft niks, gebeurt op alle subfora. Soms is er zelfs dagenlang helemaal geen mod te zien. Dat moet jij als USSC-ganger toch weten.
ja dat geeft toch ook niet? Ik kan dit niet plaatsen in de huidige discussie, iedereen is wel eens druk, daar gaat het ook helemaal niet om
quote:
Wat het uiten van kritiek betreft: het is de toon die de muziek maakt. En dan nog: als er 15 verschillende zenders op staan, dan is alle mooie muziek die je hoort bij elkaar genomen nog steeds teringherrie. Overweeg eens om je punten gestructureerd in een mail te zetten. Daar zijn ze ook makkelijker te beantwoorden. Onze adressen vind je in de FAQ.
ik heb al tig keer aangegeven wat en hoe en hoe ik het zie, dat ga ik niet vor de 20ste keer weer op papier zetten, maar je luisterd niet of trekt je er niets van aan, dat is ook prima, ik merk het wel, ik heb net ook feedback gegeven aan lord dreamer, doe er mee wat je nodig vind, ik hou van constructief bezig zijn, niet van een richtingsverkeer
[..]
quote:
Je begon zo goed, en dan komen die laatste 5 woorden. Toch weer jammer.
Nee, het is niet het kleurtje. Ik heb in januari een klus aangenomen waar jij ook op gesolliciteerd had. Blijkbaar had ik een beter verhaal, of een betere track-record, of iets dergelijks. Ik weet het niet precies, zo ver heb ik niet teruggekeken. Ik heb een paar keer overwogen om de baan weer in te leveren, maar ik doe het niet, om twee redenen. Ten eerste: het zou de baggeraars laten winnen. Een gelijkspel zou ik acceptabel vinden, maar winnen doen jullie dus niet. Ten tweede: ik heb de crew bij mijn aanname beloofd dat ik een behoorlijke tijd zou blijven zitten. En mijn definitie van "een behoorlijke tijd' is nog niet voorbij. Wanneer wel? I'll let you know.
weer een wat flauwe reactie he, denk je nou echt dat het me om het winnen gaat of omdat ik wil dat fot een leuk subforum is en blijft, je loopt weer lekker te gelijk te halen, ik heb ook gesolliciteerd naar de functie van mod inderdaad en ik weet waarom ik het niet ben geworden, en dat ging niet om kennis maar blijkbaar omdat jij wat meer authoriteit uitstraalt, en dat doe je ook, maar een subforum als dit heeft dus blijkbaar meer nodig dan authoriteit. Dat je me als baggeraar neerzet zegt al genoeg, ik denk dat ik een stuk meer technisch en inhoudelijk heb bijgedragen aan dit forum dan jij ooit zal kunnen, als je me persoonlijk wilt aanvallen ga je gang... ik zit toch in de underdog positie nu en in een profperiode dus makkelijk zat om me weg te krijgen, maar denk niet dat je dat nou voor ogen staat... toch?
[..]
quote:
Re Je maakt één heel grote denkfout. Je denkt dat ALLE users net zo denken als jij. En dat is niet zo. Je zegt het zelf al: er zijn ook users die in ons straatje meelullen. Maar ik maak geen onderscheid. Ik spreek gewoon alle users aan: je bent welkom om te blijven, en mee te doen, net als ieder ander. De voorwaarden, die echt zo lastig niet zijn, ken je. Ze zijn flexibel, dat heb je (terecht overigens) al geconstateerd. Maar ze zijn als elastiek: alle energie die je erin duwt om het op te rekken komt een keer terug. En daar ben jij samen met een paar anderen al eens slachtoffer van geworden. Je zou dus beter moeten weten. Maar mocht je desondanks vinden dat Fok niet aan je eisen voldoet: maak dan dat je wegkomt, en ga niet het plezier van anderen zitten verneuken. Postte ik dat op een te laag niveau gisteravond? Loop dan de posts van onder andere jezelf nog eens door en kijk niet alleen naar deze week, maar naar alle posts vanaf -pakbeet- midden maart. Zelfreflectie, Re.
duidelijk, ik moet opzouten blijkbaar omdat e denkt dat fok niet aan mijn eisen voldoet, ik loop hier al sinds 1999 rond dus dat moet toch wel een indicatie geven van wat ik van fok vind, maar blijkbaar weet jij het beter, niet voor mij gaan denken als je niet weet waar je het over hebt. Dat ik een keer onterecht slachtoffer ben geworden, soit, boiet echt niet, ik ben er echt niet minder door gaan posten, ik zie niet dat ik plezier van anderen loop te vergallen, het is maar internet hoor, als men een probleem met mij heeft dan hoor ik dat graag, heb heus wel wat feedback gekregen over mijn denkwijzen via msn bijvoorbeeld en dan geef ik altijd netjes antwoord en is er ineens geen probleem meer, je tilt te zwaar, slecht voor je rug
[..]
quote:
De sfeer is verziekt en verneukt. Dat is niet alleen de mening van Sub en mij, maar ik hoor het ook van anderen, uit de crew en daarbuiten. Dit is een forum. Iedereen post meningen. Maar net zo goed als dat jij het recht hebt op de jouwe, heb je het recht op die van anderen. En dat laatste lijk je niet goed te kunnen accepteren. Een forum deel je, het is niet alleen van jou en een select clubje anderen.
ja en iedere mening is er eentje, en om een mening die je niet aanstaat weg te wuiven en te negeren zonder goede argumentatie werkt gewoon niet, als je echt overtuigend mij kan laten zien dat jullie affiniteit en commitment hebben naar het fot forum dan hoor je mij echt niet. En waar gaat het eigenlijk over, in essentie over iets kleins maar dat zijn we allemaal al vergeten, ik had in mijn vorige reply al aangegeven constructief te willen discussieren en je reply staat weer bol van de persoonlijke aanvallen, ik weet dat je een winners mentaliteit hebt maar laat dat dan ook ff los. een middenweg bestaat niet voor je, beter om je standpunten kosten wat kost te forceren, die teugels weet je... die zijn er om te sturen niet om mensen mee te slaan
quote:
Edit; Smilies toegevoegd om toch vooral positivisme uit te stralen. FOT is leuk! We hebben humor! we willen het forum allemaal verbeteren!
die smileys hadden niet gehoeven van mij
pi_37774730
Gaat dit nog lang door jongens?

Ik geloof niet dat één van beiden iets toe gaat geven, dus misschien beter om je energie te besteden aan leukere dingen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2006 23:01:48 ]
  vrijdag 12 mei 2006 @ 23:09:37 #221
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37775003
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef k_man het volgende:

Ik geloof niet dat één van beiden iets toe gaat geven, dus misschien beter om je energie te besteden aan leukere dingen?
jij hebt het door ... eng ik ben het met je eens

t'is maar internet he
  vrijdag 12 mei 2006 @ 23:11:41 #222
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37775065
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef k_man het volgende:

Nee hoor, ik geef het op. De fout ligt gelukkig in het geheel niet waar ik dacht dat hij lag.

Ik ga nog even zelf-reflecteren.
- Privacy Matters
pi_37781173
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 13 mei 2006 @ 09:36:15 #224
3744 Kleintje
op en top!
pi_37781246

Ik vertrek voorlopig.

Fot naar je toe halen??? Puur omdat je de tijd hebt om te posten en veel vragen hebt en af en toe van een geintje houdt? Ik heb gezegd wat me toen dwars zat en daarmee was het klaar.

Maar mijn zin in Fot is de laatste weken dermate afgenomen dat ik de mensen wel elders bereik.
Er zal enkel af en toe een testcase van me langskomen. So be it.

Voorlopig geen Kleintje, tot ik hier niet meer wordt uitgekotst door sommige die nogal schijnheilig kunnen zijn.

Over het ardennenverhaal. Ik heb er van de week nog een mail over gestuurd. Fijn dat iedereen er zo enthousiast op heeft gereageerd. Eerdaags staat het geld weer op jullie rekening. Indien niet het juiste bedrag op je rekening staat dan weten jullie me wel te vinden!

zaterdag 13 mei 2006 @ 10:00:14 #225
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37781516
quote:
Gefixt.
pi_37844512
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 15 mei 2006 @ 14:50:58 #227
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_37845091
Ik heb er alvast eentje dichtgegooid, de FOT mods mogen naar de andre kijken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 15 mei 2006 @ 14:59:16 #228
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37845321
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 15 mei 2006 @ 15:00:52 #229
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_37845360
Done , closed and gone with them
  maandag 15 mei 2006 @ 18:39:36 #230
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_37851899
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:34 schreef RonaldV het volgende:

[..]

De resize is wel handig, maar je moet nog steeds grote bestanden binnenhalen, soms oplopend tot een MB of meer. 50 posts op een pagina, 5 foto's per post, reken je even mee? De laadtijd loopt al aardig op!
Nou ben ik het op zich wel eens met de 550 regel, maar om nou bij zo'n klein verschil te beginnen over oplopende MB's bij een foto van slechts 30 kb vind ik dan wel wat ver gaan
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  maandag 15 mei 2006 @ 18:52:02 #231
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37852239
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:39 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Nou ben ik het op zich wel eens met de 550 regel, maar om nou bij zo'n klein verschil te beginnen over oplopende MB's bij een foto van slechts 30 kb vind ik dan wel wat ver gaan
Hele post lezen, kleine. Er staat "soms loopt het op tot meer dan een MB". Het gebeurt meer dan eens dat iemand hier zijn foto's direct vanaf de camera post. Toegegeven, niet alle foto's zijn zo. En niet alle posts zijn voorzien van 5 foto's. Ik maakte mijn sommetje dan ook alleen om een punt te maken.
- Privacy Matters
  maandag 15 mei 2006 @ 19:08:50 #232
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_37852737
Ik snap wel wat je bedoelt, maar toch. Ik ben vandaag een beetje obstinaat en weet dat ik zo weer die hele 550 regel op kan rakelen, maar mijn foto's zijn vaak netjes 550 breed, maar dan wel tussen de 150 en 200 kb. De foto's waar het nu om gaat zijn dan wel 640 breed, maar wel maar 30 kb...mijn 550 foto's laden dus veeeeeeel langzamer.

[einde obstinate aktie]
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 08:24:29 #233
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37868693
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:37:50 #234
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37869676
Gefixt.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:42:08 #235
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_37869758
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:37 schreef Subhuman het volgende:
Gefixt.
Sub... Er staat nog een paar iets te grote foto's in dat topique.. Mensen die krampachtig vasthouden aan 578 pixels breedte..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:49:50 #236
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37869903
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:42 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Sub... Er staat nog een paar iets te grote foto's in dat topique.. Mensen die krampachtig vasthouden aan 578 pixels breedte..
Ook gefixt!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:03:13 #237
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37870191
de pixelpolitie heeft er weer eentje: Help me mijn foto verbeteren deel 4
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:20:31 #238
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37870649
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
de pixelpolitie heeft er weer eentje: Help me mijn foto verbeteren deel 4
Ook gefixt.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:25:46 #239
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_37870802
Wordt je het al zat Sub?? Nee??

Dan hier nog ééntje Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt (deeltje vier)
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:50:55 #240
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37871615
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:25 schreef HMaster-II het volgende:
Wordt je het al zat Sub?? Nee??

Dan hier nog ééntje Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt (deeltje vier)
Dat is de laatste van vandaag hoor, nu ga ik boodschappen doen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 mei 2006 @ 13:25:08 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37986955
Zeg Ronald, als je reageert moet je ook naar de grootte kijken he

Portret Fotografie #6

Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 19 mei 2006 @ 13:47:57 #242
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37987628
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 13:25 schreef Ynske het volgende:
Zeg Ronald, als je reageert moet je ook naar de grootte kijken he

Portret Fotografie #6

Je hebt gelijk. Even mijn post aanpassen.
- Privacy Matters
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 mei 2006 @ 14:29:00 #243
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37988904
Moet dit niet in DIG? Vergroten van emoticon
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:49:25 #244
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37989586
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 14:29 schreef Ynske het volgende:
Moet dit niet in DIG? Vergroten van emoticon
Oh ik had het topic al lang geschopt toen ik deze post pas zag. Maar om je gerust te stellen: hij is weg.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 19:39:24 #245
111942 kwiebuske
...---...
pi_37998110
die link van Herman in de SC is een beetje een layout vern**ker
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_38011909
Beoordeel mijn bewerking - deel 1

Centrale topics waren toch afgeschaft hier?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 22:17:00 #247
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38030002
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:03 schreef k_man het volgende:
Beoordeel mijn bewerking - deel 1

Centrale topics waren toch afgeschaft hier?
Heb je de data al gecheckt? Dit topic is al een oudje. De laatste post is van eind januari.
- Privacy Matters
pi_38039281
Ja, dus?

Het is nog steeds een centraal topic toch? Ik dacht dat die opgeheven waren.
  zondag 21 mei 2006 @ 10:09:19 #249
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38039681
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:04 schreef k_man het volgende:
Ja, dus?

Het is nog steeds een centraal topic toch? Ik dacht dat die opgeheven waren.
ik dacht dat jij onder de zoden lag....
  zondag 21 mei 2006 @ 11:09:09 #250
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_38040469
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:09 schreef Re het volgende:

[..]

ik dacht dat jij onder de zoden lag....
daar heeft hij dat topic ook gevonden
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  zondag 21 mei 2006 @ 15:11:53 #251
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_38046483
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 mei 2006 @ 15:32:50 #252
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_38047112
Today is life -

Dale Carnegie
pi_38062946
Beste modjes,als jullie weer is een ban geven,geef dan ook een reden
En wie hem gezet heeft
  zondag 21 mei 2006 @ 22:02:21 #254
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38063231
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Beste modjes,als jullie weer is een ban geven,geef dan ook een reden
En wie hem gezet heeft
Modjes geven geen bans, dat doen admins. De reden kun je bij hen opvragen. En wie hem gezet heeft.
- Privacy Matters
pi_38063315
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:02 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Modjes geven geen bans, dat doen admins. De reden kun je bij hen opvragen. En wie hem gezet heeft.
Ja gelul,je hoeft mij niet uit te leggen hoe Fok werkt hoor
Mods vragen hem aan,en een admin zet hem
  zondag 21 mei 2006 @ 22:06:14 #256
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38063514
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:03 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja gelul,je hoeft mij niet uit te leggen hoe Fok werkt hoor
Mods vragen hem aan,en een admin zet hem
Nou, dan moet ik je teleurstellen. Een mod meldt gedrag bij de FAs, en die bepalen of er een ban volgt. En dat is vaker niet dan wel.

Maar dan nog is een mod niet verantwoordelijk voor het melden van de ban en de reden, dat is een (Forum) Admin.
- Privacy Matters
pi_38063589
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:06 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Nou, dan moet ik je teleurstellen. Een mod meldt gedrag bij de FAs, en die bepalen of er een ban volgt. En dat is vaker niet dan wel.

Maar dan nog is een mod niet verantwoordelijk voor het melden van de ban en de reden, dat is een (Forum) Admin.
Dan heeft toch iemand het gedrag gemeld,die mod is op FOT?
pi_38063618
Bans worden niet op het forum besproken enzo?
pi_38063690
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:07 schreef k_man het volgende:
Spuit 22
Dat weet ik ook wel,maar een reden zou toch wel leuk zijn
  zondag 21 mei 2006 @ 22:09:14 #260
40714 Subhuman
Televised confession
pi_38063711
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:07 schreef k_man het volgende:
Inderdaad.
  zondag 21 mei 2006 @ 22:09:21 #261
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38063716
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Dan heeft toch iemand het gedrag gemeld,die mod is op FOT?
Dat kan. Maar er lopen wel meer mods rond op FOT de laatste tijd. Er lopen zelfs FAs rond.

Maar dan nog worden bans niet besproken op het forum.
- Privacy Matters
pi_38063766
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:09 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dat kan. Maar er lopen wel meer mods rond op FOT de laatste tijd. Er lopen zelfs FAs rond.

Maar dan nog worden bans niet besproken op het forum.
Nee maar deze reactie zegt mij genoeg al
  zondag 21 mei 2006 @ 22:11:36 #263
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38063861
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Nee maar deze reactie zegt mij genoeg al
Da's knap. Je hebt namelijk geen enkele hint in de juiste richting gekregen.
- Privacy Matters
  Milf zondag 21 mei 2006 @ 22:18:32 #264
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38064265
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl

Miep niet. Je staat gewoon in MED met reden.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_38064284
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl

Miep niet. Je staat gewoon in MED met reden.
Ja maar niet wie hem zet miep 2
  Milf zondag 21 mei 2006 @ 22:21:54 #266
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38064471
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja maar niet wie hem zet miep 2
Ik zet hem.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_38065598
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:21 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik zet hem.
Uit eigen beweging of naar aanleiding van een tip van een mod?
Aangezien Lord Dreamer al een waarschuwing had gegeven
En ik daarna niet in FOT was geweest
  zondag 21 mei 2006 @ 23:40:34 #268
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38069012
ja ik kan me die avond nog wel herinneren dus ik ben ook wel benieuwd waarom bepaalde users wel en andere niet de volgende ochtend in MED stonden, lijkt me toch wel belangrijk om te weten dan wat het criterium is...
  maandag 22 mei 2006 @ 15:14:00 #269
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_38085500
Foto's van vogels deeltje 5

Blablabla te groot blablabla
  maandag 22 mei 2006 @ 15:30:15 #270
40714 Subhuman
Televised confession
pi_38086064
Gefixt.
pi_38087836
http://www.baha.be/photo_call_2006_kleine_brogel.htm

21/7 Photocall Kleine Brogel, Belgie (vliegshow-achtig ding)

ff toevoegen aan de agenda
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 22 mei 2006 @ 17:47:44 #272
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38091757
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:40 schreef Re het volgende:
ja ik kan me die avond nog wel herinneren dus ik ben ook wel benieuwd waarom bepaalde users wel en andere niet de volgende ochtend in MED stonden, lijkt me toch wel belangrijk om te weten dan wat het criterium is...
?
  maandag 22 mei 2006 @ 18:46:05 #273
40714 Subhuman
Televised confession
pi_38093746
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.baha.be/photo_call_2006_kleine_brogel.htm

21/7 Photocall Kleine Brogel, Belgie (vliegshow-achtig ding)

ff toevoegen aan de agenda
Staat ertussen.
  maandag 22 mei 2006 @ 18:46:18 #274
40714 Subhuman
Televised confession
pi_38093753
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:47 schreef Re het volgende:

[..]

?
Bans worden niet op het forum besproken.
  maandag 22 mei 2006 @ 18:48:46 #275
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38093857
quote:
Op maandag 22 mei 2006 18:46 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Bans worden niet op het forum besproken.
ik wil die ban dan ook helemaal niet bespreken, ik wil alleen weten wat het beleid is aangaande banwaardig gedrag wat nogal gespeend is van totale willekeur

maar verschuil je maar achter de statement
pi_38096321
Het is toch mooi als het beleid gespeend is van totale willekeur? Of bedoel je het anders?
  maandag 22 mei 2006 @ 19:58:44 #277
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38096377
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:57 schreef k_man het volgende:
Het is toch mooi als het beleid gespeend is van totale willekeur? Of bedoel je het anders?
ja hoor...
  maandag 22 mei 2006 @ 20:03:13 #278
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38096534
quote:
Op maandag 22 mei 2006 18:48 schreef Re het volgende:

[..]

ik wil die ban dan ook helemaal niet bespreken, ik wil alleen weten wat het beleid is aangaande banwaardig gedrag wat nogal gespeend is van totale willekeur

maar verschuil je maar achter de statement
Re, je weet de juiste route toch? Wil je iets weten over het banbeleid in het algemeen, dan kun je naar Feedback (die van het forum, niet van FOT), en wil je het specifiek weten dan kun je mailen naar forum@fok.nl

Nogmaals: mods constateren iets, en geven dat door. (F)As nemen daar aktie op. Soms bestaat die aktie uit een ban, maar vaker uit iets anders. In ieder geval zijn mods niet verantwoordelijk voor de akties die de
(F)As ondernemen. Hierarchieke weg en zo.
- Privacy Matters
pi_38096594
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:58 schreef Re het volgende:

[..]

ja hoor...
Sorry Re, vind je het irritant als zoiets gezegd wordt?

Het lijkt mij vervelend als je zelfs je moedertaal maar zo beperkt beheerst. Dus dan probeer ik een beetje te helpen. Het is niet kwaad bedoeld.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2006 20:05:32 ]
  maandag 22 mei 2006 @ 20:16:30 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38096991
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:04 schreef k_man het volgende:

[..]

Sorry Re, vind je het irritant als zoiets gezegd wordt?

Het lijkt mij vervelend als je zelfs je moedertaal maar zo beperkt beheerst. Dus dan probeer ik een beetje te helpen. Het is niet kwaad bedoeld.
met mijn moedertaal zit het wel goed alsmede met jouw cynische pogingen tot grapjes
  maandag 22 mei 2006 @ 20:20:16 #281
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38097080
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:03 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Re, je weet de juiste route toch? Wil je iets weten over het banbeleid in het algemeen, dan kun je naar Feedback (die van het forum, niet van FOT), en wil je het specifiek weten dan kun je mailen naar forum@fok.nl

Nogmaals: mods constateren iets, en geven dat door. (F)As nemen daar aktie op. Soms bestaat die aktie uit een ban, maar vaker uit iets anders. In ieder geval zijn mods niet verantwoordelijk voor de akties die de
och zie het als constatering waar je zelf een en ander mee kan doen, ik heb niet de behoefte dat aan te kaarten bij de desbetreffende FAs, ik vroeg het me alleen af en blijkbaar vinden jullie het wel best dat er selectief wordt geband
  maandag 22 mei 2006 @ 20:21:54 #282
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38097140
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:20 schreef Re het volgende:

[..]

och zie het als constatering waar je zelf een en ander mee kan doen, ik heb niet de behoefte dat aan te kaarten bij de desbetreffende FAs, ik vroeg het me alleen af en blijkbaar vinden jullie het wel best dat er selectief wordt geband
Zo lees jij dat. Ik niet.
- Privacy Matters
  maandag 22 mei 2006 @ 20:22:37 #283
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38097164
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:21 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Zo lees jij dat. Ik niet.
  maandag 22 mei 2006 @ 20:42:30 #284
55396 Gose
doelloos
pi_38098009
offy ik denk dat er wat mis is gegaan met het insturen of op de server zetten van mijn foto voor de minimalisme fotowedstrijd. Er staat nou mijn langebelichtingstijd foto van vorige maand in plaats van mijn minimalistische... Wil je dit nog even aanpassen?! Als ik um nog een keer moet sturen moet je het zeggen.
  maandag 22 mei 2006 @ 20:46:50 #285
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38098205
Dit is de foto die je me toegestuurd hebt, ik zie nu inderdaad dat het dezelfde foto is als vorige maand. Zou je me de juiste foto nog eens willen mailen?
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  maandag 22 mei 2006 @ 21:00:20 #286
55396 Gose
doelloos
pi_38098793
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:46 schreef Offy het volgende:
Dit is de foto die je me toegestuurd hebt, ik zie nu inderdaad dat het dezelfde foto is als vorige maand. Zou je me de juiste foto nog eens willen mailen?
done!
  maandag 22 mei 2006 @ 21:03:01 #287
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_38098900

Je goede foto staat nu in het Centrale Topic! (was een kleine moeite hoor, luister maar niet naar Subhuman )
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_38105735
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:03 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Het ultieme kop in het zand steken dus
je zegt het zelf,constateren iets en GEVEN het door
Doe je dat niet komt er geen ban
Dus indirect geef je hem wel, alleen de verantwoording gaat naar de Fa`s.
En ik heb gelijk gemaild naar een FA maar die reageerde nergens op.
  maandag 22 mei 2006 @ 23:33:53 #289
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38106687
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Het ultieme kop in het zand steken dus
je zegt het zelf,constateren iets en GEVEN het door
Doe je dat niet komt er geen ban.
Nou, de kans wordt hooguit kleiner.
quote:
Dus indirect geef je hem wel, alleen de verantwoording gaat naar de Fa`s.
Nee hoor. Driekwart van de ban-aanvragen wordt keihard afgewezen. Ook bij jou.
quote:
En ik heb gelijk gemaild naar een FA maar die reageerde nergens op.
Dus nu kom je maar weer hierheen? Waarom denk je dat je hier wel verder komt? Ik stuur je bij deze weer gewoon naar de FAs, hoor!
- Privacy Matters
pi_38106764
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Nou, de kans wordt hooguit kleiner.
[..]

[..]

Dus nu kom je maar weer hierheen? Waarom denk je dat je hier wel verder komt? Ik stuur je bij deze weer gewoon naar de FAs, hoor!
Omdat de normale gang van zaken is,dat je eerst in Feedback verhaal kan halen
Maar als mijn knoppen op onverklaarbare wijze opeens zwart zijn
Kan dat niet meer.
  maandag 22 mei 2006 @ 23:48:13 #291
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_38107295
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Omdat de normale gang van zaken is,dat je eerst in Feedback verhaal kan halen
Maar als mijn knoppen op onverklaarbare wijze opeens zwart zijn
Kan dat niet meer.
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/25

mag het onderwerp van de feedback weer echt feedback worden?

zit steeds te kijken wat er weer gaande is , is steeds hetzelfde
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  maandag 22 mei 2006 @ 23:50:22 #292
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38107396
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:48 schreef blackbully het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/25

mag het onderwerp van de feedback weer echt feedback worden?

zit steeds te kijken wat er weer gaande is , is steeds hetzelfde
owww je geilt op die "dit plaatje is te groot" feedback natuurlijk
  maandag 22 mei 2006 @ 23:54:03 #293
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38107577
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:50 schreef Re het volgende:

[..]

owww je geilt op die "dit plaatje is te groot" feedback natuurlijk
Dit is net zo verheffend hoor. Aan die "plaatjes posts" hebben Sub en ik iig nog wat. De pogingen om bans hier te bespreken komen niet verder dan een herhaling van zetten. Ik vind het iig wel mooi geweest zo.
- Privacy Matters
  maandag 22 mei 2006 @ 23:56:32 #294
262 Re
Kiss & Swallow
pi_38107686
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:54 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dit is net zo verheffend hoor. Aan die "plaatjes posts" hebben Sub en ik iig nog wat. De pogingen om bans hier te bespreken komen niet verder dan een herhaling van zetten. Ik vind het iig wel mooi geweest zo.
het zal best... dat krijg je bij onduidelijkheden dat men wat doorvraagt, niets mensenlijks vreemd aan
pi_38107781
Ja precies als niemand duidelijk kan zeggen wie en waarom
Krijg je een herhaling van opmerkingen
En dat juist BB commentaar geeft is ook zeer grappig
Aangezien hij met zn opmerkingen,me al 2 keer een ban bezorgt heeft hier
Maargoed terug naar de pixels,we moeten niet denken dat dit een FB topic is natuurlijk.
pi_38111477
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef RonaldV het volgende:
In dat geval zou ik me 'ns achter m'n oren krabben. Kennelijk vraag jij wel heel graag bans aan.
pi_38115856
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:03 schreef Offy het volgende:

luister maar niet naar Subhuman )
Wel lef hoor, in het hol van de leeuw

Je bent een vrouw naar mn hart
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:27:34 #298
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38120399
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 07:54 schreef k_man het volgende:

[..]

In dat geval zou ik me 'ns achter m'n oren krabben. Kennelijk vraag jij wel heel graag bans aan.
Als ik jou was zou ik eens leren lezen. Want dat staat er niet.
- Privacy Matters
pi_38120719
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:27 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik eens leren lezen. Want dat staat er niet.
Misschien moet jij dan eens leren wat beter te formuleren.

Als driekwart van jouw banaanvragen wordt afgewezen ban je kennelijk iets te graag. Maar kennelijk zit het anders?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:43:10 #300
40714 Subhuman
Televised confession
pi_38120862
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Misschien moet jij dan eens leren wat beter te formuleren.

Als driekwart van jouw banaanvragen wordt afgewezen ban je kennelijk iets te graag. Maar kennelijk zit het anders?
De FA's bekijken eerst goed of een ban gegrond zou zijn of niet. Daarom wordt er nooit zonder reden geband. Doordat een mod niet in zijn eentje een ban op kan leggen wordt er altijd objectief naar het postgedrag gekeken. De meeste FA's lezen mee in alle fora en signaleren derhalve banwaardig gedrag vaak zelf. Omdat ze niet overal kunnen zijn worden ze soms door moderators getipt, of ze even een oogje in het zeil willen houden terwijl iets uit de hand loopt of dreigt te lopen. De beslissing om te bannen wordt altijd door de FA genomen.

En waar wil je nu heen met deze discussie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')