Modjes geven geen bans, dat doen admins. De reden kun je bij hen opvragen. En wie hem gezet heeft.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Beste modjes,als jullie weer is een ban geven,geef dan ook een reden
En wie hem gezet heeft
Ja gelul,je hoeft mij niet uit te leggen hoe Fok werkt hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 22:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Modjes geven geen bans, dat doen admins. De reden kun je bij hen opvragen. En wie hem gezet heeft.
Nou, dan moet ik je teleurstellen. Een mod meldt gedrag bij de FAs, en die bepalen of er een ban volgt. En dat is vaker niet dan wel.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja gelul,je hoeft mij niet uit te leggen hoe Fok werkt hoor
Mods vragen hem aan,en een admin zet hem
Dan heeft toch iemand het gedrag gemeld,die mod is op FOT?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik je teleurstellen. Een mod meldt gedrag bij de FAs, en die bepalen of er een ban volgt. En dat is vaker niet dan wel.
Maar dan nog is een mod niet verantwoordelijk voor het melden van de ban en de reden, dat is een (Forum) Admin.
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:07 schreef k_man het volgende:
Bans worden niet op het forum besproken enzo?
Inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:07 schreef k_man het volgende:
Bans worden niet op het forum besproken enzo?
Dat kan. Maar er lopen wel meer mods rond op FOT de laatste tijd. Er lopen zelfs FAs rond.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan heeft toch iemand het gedrag gemeld,die mod is op FOT?
Nee maar deze reactie zegt mij genoeg alquote:Op zondag 21 mei 2006 22:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat kan. Maar er lopen wel meer mods rond op FOT de laatste tijd. Er lopen zelfs FAs rond.
Maar dan nog worden bans niet besproken op het forum.
Da's knap. Je hebt namelijk geen enkele hint in de juiste richting gekregen.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar deze reactie zegt mij genoeg al![]()
Ja maar niet wie hem zet miep 2quote:Op zondag 21 mei 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
Miep niet. Je staat gewoon in MED met reden.
Ik zet hem.quote:
Uit eigen beweging of naar aanleiding van een tip van een mod?quote:
?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:40 schreef Re het volgende:
ja ik kan me die avond nog wel herinneren dus ik ben ook wel benieuwd waarom bepaalde users wel en andere niet de volgende ochtend in MED stonden, lijkt me toch wel belangrijk om te weten dan wat het criterium is...
Staat ertussen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.baha.be/photo_call_2006_kleine_brogel.htm
21/7 Photocall Kleine Brogel, Belgie (vliegshow-achtig ding)
ff toevoegen aan de agenda
ik wil die ban dan ook helemaal niet bespreken, ik wil alleen weten wat het beleid is aangaande banwaardig gedrag wat nogal gespeend is van totale willekeurquote:Op maandag 22 mei 2006 18:46 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Bans worden niet op het forum besproken.
ja hoor...quote:Op maandag 22 mei 2006 19:57 schreef k_man het volgende:
Het is toch mooi als het beleid gespeend is van totale willekeur? Of bedoel je het anders?
Re, je weet de juiste route toch? Wil je iets weten over het banbeleid in het algemeen, dan kun je naar Feedback (die van het forum, niet van FOT), en wil je het specifiek weten dan kun je mailen naar forum@fok.nlquote:Op maandag 22 mei 2006 18:48 schreef Re het volgende:
[..]
ik wil die ban dan ook helemaal niet bespreken, ik wil alleen weten wat het beleid is aangaande banwaardig gedrag wat nogal gespeend is van totale willekeur
maar verschuil je maar achter de statement
Sorry Re, vind je het irritant als zoiets gezegd wordt?quote:
met mijn moedertaal zit het wel goed alsmede met jouw cynische pogingen tot grapjesquote:Op maandag 22 mei 2006 20:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Sorry Re, vind je het irritant als zoiets gezegd wordt?
Het lijkt mij vervelend als je zelfs je moedertaal maar zo beperkt beheerst. Dus dan probeer ik een beetje te helpen. Het is niet kwaad bedoeld.
och zie het als constatering waar je zelf een en ander mee kan doen, ik heb niet de behoefte dat aan te kaarten bij de desbetreffende FAs, ik vroeg het me alleen af en blijkbaar vinden jullie het wel best dat er selectief wordt gebandquote:Op maandag 22 mei 2006 20:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Re, je weet de juiste route toch? Wil je iets weten over het banbeleid in het algemeen, dan kun je naar Feedback (die van het forum, niet van FOT), en wil je het specifiek weten dan kun je mailen naar forum@fok.nl
Nogmaals: mods constateren iets, en geven dat door. (F)As nemen daar aktie op. Soms bestaat die aktie uit een ban, maar vaker uit iets anders. In ieder geval zijn mods niet verantwoordelijk voor de akties die de
(F)As ondernemen. Hierarchieke weg en zo.
Zo lees jij dat. Ik niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:20 schreef Re het volgende:
[..]
och zie het als constatering waar je zelf een en ander mee kan doen, ik heb niet de behoefte dat aan te kaarten bij de desbetreffende FAs, ik vroeg het me alleen af en blijkbaar vinden jullie het wel best dat er selectief wordt geband
done!quote:Op maandag 22 mei 2006 20:46 schreef Offy het volgende:
Dit is de foto die je me toegestuurd hebt, ik zie nu inderdaad dat het dezelfde foto is als vorige maand. Zou je me de juiste foto nog eens willen mailen?
Het ultieme kop in het zand steken dusquote:Op maandag 22 mei 2006 20:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Re, je weet de juiste route toch? Wil je iets weten over het banbeleid in het algemeen, dan kun je naar Feedback (die van het forum, niet van FOT), en wil je het specifiek weten dan kun je mailen naar forum@fok.nl
Nogmaals: mods constateren iets, en geven dat door. (F)As nemen daar aktie op. Soms bestaat die aktie uit een ban, maar vaker uit iets anders. In ieder geval zijn mods niet verantwoordelijk voor de akties die de
(F)As ondernemen. Hierarchieke weg en zo.
Nou, de kans wordt hooguit kleiner.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het ultieme kop in het zand steken dus![]()
je zegt het zelf,constateren iets en GEVEN het door
Doe je dat niet komt er geen ban.
Nee hoor. Driekwart van de ban-aanvragen wordt keihard afgewezen. Ook bij jou.quote:Dus indirect geef je hem wel, alleen de verantwoording gaat naar de Fa`s.
Dus nu kom je maar weer hierheen? Waarom denk je dat je hier wel verder komt? Ik stuur je bij deze weer gewoon naar de FAs, hoor!quote:En ik heb gelijk gemaild naar een FA maar die reageerde nergens op.
Omdat de normale gang van zaken is,dat je eerst in Feedback verhaal kan halenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou, de kans wordt hooguit kleiner.
[..]
Nee hoor. Driekwart van de ban-aanvragen wordt keihard afgewezen. Ook bij jou.
[..]
Dus nu kom je maar weer hierheen? Waarom denk je dat je hier wel verder komt? Ik stuur je bij deze weer gewoon naar de FAs, hoor!
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/25quote:Op maandag 22 mei 2006 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat de normale gang van zaken is,dat je eerst in Feedback verhaal kan halen
Maar als mijn knoppen op onverklaarbare wijze opeens zwart zijn
Kan dat niet meer.
owww je geilt op die "dit plaatje is te groot" feedback natuurlijkquote:Op maandag 22 mei 2006 23:48 schreef blackbully het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/25
mag het onderwerp van de feedback weer echt feedback worden?
zit steeds te kijken wat er weer gaande is , is steeds hetzelfde
Dit is net zo verheffend hoor. Aan die "plaatjes posts" hebben Sub en ik iig nog wat. De pogingen om bans hier te bespreken komen niet verder dan een herhaling van zetten. Ik vind het iig wel mooi geweest zo.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:50 schreef Re het volgende:
[..]
owww je geilt op die "dit plaatje is te groot" feedback natuurlijk
het zal best... dat krijg je bij onduidelijkheden dat men wat doorvraagt, niets mensenlijks vreemd aanquote:Op maandag 22 mei 2006 23:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dit is net zo verheffend hoor. Aan die "plaatjes posts" hebben Sub en ik iig nog wat. De pogingen om bans hier te bespreken komen niet verder dan een herhaling van zetten. Ik vind het iig wel mooi geweest zo.
In dat geval zou ik me 'ns achter m'n oren krabben. Kennelijk vraag jij wel heel graag bans aan.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:33 schreef RonaldV het volgende:
Nee hoor. Driekwart van de ban-aanvragen wordt keihard afgewezen. Ook bij jou.
Als ik jou was zou ik eens leren lezen. Want dat staat er niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:54 schreef k_man het volgende:
[..]
In dat geval zou ik me 'ns achter m'n oren krabben. Kennelijk vraag jij wel heel graag bans aan.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eens leren lezen. Want dat staat er niet.
De FA's bekijken eerst goed of een ban gegrond zou zijn of niet. Daarom wordt er nooit zonder reden geband. Doordat een mod niet in zijn eentje een ban op kan leggen wordt er altijd objectief naar het postgedrag gekeken. De meeste FA's lezen mee in alle fora en signaleren derhalve banwaardig gedrag vaak zelf. Omdat ze niet overal kunnen zijn worden ze soms door moderators getipt, of ze even een oogje in het zeil willen houden terwijl iets uit de hand loopt of dreigt te lopen. De beslissing om te bannen wordt altijd door de FA genomen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan eens leren wat beter te formuleren.
Als driekwart van jouw banaanvragen wordt afgewezen ban je kennelijk iets te graag. Maar kennelijk zit het anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |