geinige foto, ik zie er niet gelijk hoop in trouwens, t'is dat je het zegt, verder is het lichtpuntje mij net iets te fel en leidt een beetje af, verder een prima plaat met mooie kleurstellingquote:op woensdag 22 juni 2005 23:41 schreef theshadow het volgende:
ts begint:
[afbeelding]
het moet "hoop" uitbeelden. dat kruis staat voor hoop. voor mij althans.
het oog zelf is trouwens van mn vriendin....die geeft me ook hoop.![]()
mooi gedaan. mooie kleurstelling ook, inderdaad.quote:op woensdag 22 juni 2005 23:41 schreef theshadow:
het moet "hoop" uitbeelden. dat kruis staat voor hoop. voor mij althans.
grappig idee. ik denk dat het origineel ook erg mooi is.quote:op donderdag 23 juni 2005 01:45 schreef supah het volgende:
[afbeelding]
grotere versie
http://supah.chaotic.nl/collage.jpg
het origineel is ook leukquote:op donderdag 23 juni 2005 01:52 schreef broer het volgende:
en als ik dan toch bezig ben.
[..]
grappig idee. ik denk dat het origineel ook erg mooi is.
misschien zou je de foto's wat meer op zichzelf kunnen laten staan. schaduwwerking en hier en daar een hoekje dat omhoog krult, bijvoorbeeld.
ja ik heb een aardig tijdje in een weiland door gebracht met enthousiaste koeien en hun uitwerpselenquote:op donderdag 23 juni 2005 02:03 schreef broer het volgende:
[..]
nope. die van jou wel?
[..]
dan heb je er écht veel werk van gemaakt!
dankje ... ik heb het ook geprobeerd het kruis zoveel mogelijk in perspectief te zetten. maar het lukte me niet (snel genoeg)quote:op donderdag 23 juni 2005 01:49 schreef broer het volgende:
[..]
mooi gedaan. mooie kleurstelling ook, inderdaad.
ik had alleen het perspectief (heet dat zo?) van het kruis anders gedaan. nu laat je het kruis als het ware zien aan de kijker, terwijl ik ervoor zou kiezen om het kruis zo te draaien dat het lijkt of het óp het oog ligt. lijkt mij subtieler.
wat niet klopt is dat er veel korrel/ruis op de fot zit maar haar kin haarscherp is. daaraan kan ik zien dat het een bewerkte foto is (vooral omdat ik zelf veel met korrelige film schiet) en ik vind de korrel te grof.quote:op donderdag 23 juni 2005 07:27 schreef puckzzz het volgende:
grappig, ik zat gisteren ook net te denken aan een dergelijk topic, omdat het toch net niet in beoordeel mijn foto past. ik vind wel dat de voorwaarde moet zijn dat je de foto zelf hebt gemaakt. anders hoort het niet in fot en dan gaan mensen weer piepen en mauwen
[afbeelding]
ik vind het onderwerp van de foto leuker dan de foto zelf!quote:op donderdag 23 juni 2005 07:27 schreef puckzzz het volgende:
grappig, ik zat gisteren ook net te denken aan een dergelijk topic, omdat het toch net niet in beoordeel mijn foto past. ik vind wel dat de voorwaarde moet zijn dat je de foto zelf hebt gemaakt. anders hoort het niet in fot en dan gaan mensen weer piepen en mauwen
[afbeelding]
quote:op donderdag 23 juni 2005 12:02 schreef supah het volgende:
[..]
ik vind het onderwerp van de foto leuker dan de foto zelf!mooie vrouw en leuk geposeerd
![]()
ik hou wel van dit soort contrastquote:op donderdag 23 juni 2005 12:39 schreef ratmen het volgende:
ja, ben benieuwd wat jullie van deze bewerking vinden:
[afbeelding]
ik ben overigens de tweede van rechts, de meest linker van de mannen dus
ehm.. kin en linkerkant van het gezicht bedoel ikquote:op donderdag 23 juni 2005 12:17 schreef puckzzz het volgende:
thnx shark, maar dat van die kin zie ik niet hoor. korrel is misschien ietsje te grof, kzal eens kijken of ik er iets minder in kan krijgen.
wat heb je eraan bewerkt dan als ik vragen mag?quote:op donderdag 23 juni 2005 12:39 schreef ratmen het volgende:
ja, ben benieuwd wat jullie van deze bewerking vinden:
[afbeelding]
ik ben overigens de tweede van rechts, de meest linker van de mannen dus
het rood is mij te donker. misschien de originele lippen uitknippen en eroverheen plakken? of is dat nog fouter?quote:op donderdag 23 juni 2005 12:47 schreef puckzzz het volgende:
ik hou wel van dit soort contrast
kheb dezelfde foto door een ander soepje gegooid. hier is het model iig beter te zien
[afbeelding]
de lippen heb ik apart uitgeknipt, ff in een nieuw documentje geplakt, origineel ff zw gemaakt, daarna weer terug in rgb en toen lippen teruggeplakt. ik heb ze een opacity van 64% gegeven omdat ik ze te fel vond. vind het net kunnen zoquote:op donderdag 23 juni 2005 13:45 schreef shark.bait het volgende:
[..]
het rood is mij te donker. misschien de originele lippen uitknippen en eroverheen plakken? of is dat nog fouter?
deze korrel is mooi. kijk eens naar die neopan foto's, naar de scheiding tussen lichte en donkere vlakken (gezicht met daarachter haar bijvoorbeeld) dan zie je misschien waar ik op doelde
mooi bij deze foto. ik denk trouwens dat mannen een grovere korrel in het gezicht kunnen hebben dan vrouwen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |