Heeej, nieuw bloed! Mooi.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:29 schreef Olafje het volgende:
Bedankt, ik zal er volgende keer zeker eens op letten!
Je eerste actie Shark, wat lievquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heeej, nieuw bloed! Mooi.
Leuke foto's
Ehm, zou jij je fotootjes kleiner willen maken? Die met de rode stippellijntjes terug brengen naar 550 pixels a.u.b.
Ik zou je de rest van deze dag eewig dankbaar zijn.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heeej, nieuw bloed! Mooi.
Leuke foto's
Ehm, zou jij je fotootjes kleiner willen maken? Die met de rode stippellijntjes terug brengen naar 550 pixels a.u.b.
Voila, ik denk dat het gelukt is. sorryquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mits je de foto's aanpast wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef Olafje het volgende:
Voila, ik denk dat het gelukt is. sorryMaar ik zie net dat deze dag nog maar een tiental minuten duurt dus,... loopt uw dankbaarheid dan morgen door?
![]()
er is nog 1 foto mooi rood omkaderdquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef Olafje het volgende:
[..]
Voila, ik denk dat het gelukt is. sorryMaar ik zie net dat deze dag nog maar een tiental minuten duurt dus,... loopt uw dankbaarheid dan morgen door?
![]()
Kijk dat is al 1 functie die je geprobeerd hebtquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:03 schreef Olafje het volgende:
Ik heb een panasonic Lumix DMC-FZ7.
En die bij heb ik genomen met het toestel op de macrofunctie.
(Ik denk dat het gewoon wat beginnersgeluk was.)
Oh bedankt voor de tip, dat ga ik zeker eens proberen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kijk dat is al 1 functie die je geprobeerd hebtProbeer als je de hond op de foto gaat zetten je camera eens op portret te zetten, dan wordt de achtergrond wat waziger en trekt je blik meer naar de hond zelf .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |