misschien dat een FOT-er dat in de FOT-wiki wil zetten op fokquote:Op maandag 3 juli 2006 13:38 schreef snakelady het volgende:
Ik vraag me eigen af of er toevallig een topic of een site is waar staat uitgelegd wat RAW, ISO enz. allemaal exact inhoud.
Ik heb wel sites gevonden in het Engels maar mijn Engels is niet zo denderend.
Maak anders zelf ff een topic aanquote:Op maandag 3 juli 2006 23:53 schreef PKfotografie het volgende:
@RonaldV
veel plezier en suc-6 met het modden van FOT tot je een nieuwe partner hebt gekregen.
ps. maak je een nieuw fotowedstrijd-topic aan?
is het toch je adoptie kindje geworden
dat lijkt me niet zo erg handig... wacht gewoon een dag, dan is er vast wel iets bekendquote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maak anders zelf ff een topic aanDe SC is er al
Dus er moet alleen een verzameltopic komen
Als men nou gewoon daar hun inzending in plaatst en die voorlopig op hun eigen webspace neerzet kunnen we gewoon verder hobbyen
ik heb wel eens een foto 5 minuten na opening ingestuurd, dat tie ook won was alleen maar grappigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook nog nooit voorgekomen dat de eerste dag al een foto moest verschijnen in het zentrale topic.
aantal deelnemers=1???quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:03 schreef Re het volgende:
ik heb wel eens een foto 5 minuten na opening ingestuurd, dat tie ook won was alleen maar grappig
nee hoor, en ik heb ook niet de zin om zo druk te zijn naast de FP en vast te zitten aan FOTquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
Mag ookOf heb je nu spontaan gemailed dat jij de wedstrijd wil gaan doen
![]()
Pijp Danny ff, dat is het halve werkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef fraubitch het volgende:
Bij wie moet ik slijmen om de nieuwe mod te worden?![]()
Chaos is compleet. Nu maar zoeken naar een niewe mod.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
subhuman is geen mod meer, en offy is coördinatrice af
nah, chaos is ook een overtreffende trapquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Chaos is compleet. Nu maar zoeken naar een niewe mod.![]()
Maar het wel voorbij het popcorn en cola niveau...quote:
Overdrijf niet zoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:17 schreef HMaster-II het volgende:
Chaos is compleet.
maar voor 10%...quote:
sinds afgelopen weekend, en sinds subhuman weg isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:19 schreef Ynske het volgende:
ik mis blijkbaar van alles
maar sinds wanneer is missymiriam hier aan t modden
aaah okquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
sinds afgelopen weekend, en sinds subhuman weg isik hou ier een klein oogje in het zeil, verder niks.
quote:
Hij spreekt uit ervaringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |