Ik zal het ff doorgeven aan de hoge herenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:27 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb een brilliant idee. Moet wel de wind uit het zuiden/zuidwesten waaien
wolkjes, 20 graden, en geen contrails a.u.b.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:30 schreef Xilantof het volgende:
Ik zal het ff doorgeven aan de hoge heren
Nog meer speciale wensen?
Ik zal het doorgeven, maar ik kan niets belovenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wolkjes, 20 graden, en geen contrails a.u.b.
Hmmm, voor mij hetzelfde graag!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wolkjes, 20 graden, en geen contrails a.u.b.
Die andere is vast droog en natquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:06 schreef petre86 het volgende:
hoe komt tegenstellingen er in voor volgens jou SC? die laatste levend / dood kan ik me iets voorstellen, maar vind ik niet echt sterk..
Werd dat gevraagd?quote:
Nou dat heb ik dan gemist...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:27 schreef k_man het volgende:
Als dit het centrale wedstrijdtopic is, waarom staat het dan vol met de slowchat?
En waarom heb je dit topic geopend oYo? RonaldV had toch gevraagd te wachten tot hij wat dingen geregeld had?
Was gewoon met goede bedoelingen, maar dat is het enige wat ik kan bieden. Ik ben niet blauw.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:43 schreef k_man het volgende:
Dit werkt gewoon niet oYo. Een modje zou een gesloten sticky moeten aanmaken met de regels en het onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |