SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<applaus>
En aan mijn rechterzijde, gekleed in gepast zwart, maar voorzien van een prachtige tag: De nieuwe wedstrijdleidster:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<nog meer applaus>
Beiden welkom aan boord!
De nieuwe mod zal per direct "live" gaan, maar omdat hij nog een beetje moet wennen aan zijn nieuwe superkrachten, vraag ik jullie om een beetje geduld met hem, tot hij ze onder controle heeft
De wedstrijd van deze maand zal gewoon door Phoenix worden afgemaakt. Haar in één keer van die taak afhalen lijkt me niet netjes, en het geeft onze nieuwe leidster de kans om rustig te wennen. Maar ook zij beschikt nu over bijzondere krachten, dus ook zij moet nog wat dingen onder controle krijgen. Ook voor haar vraag ik dus jullie geduld.
Rest mij om een stapje achteruit te doen, om iedereen de gelegenheid te geven om beiden te feliciteren!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Als jullie mij kiezen, verlaalg ik jullie belastingen en word bier gratis
Thanks.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dikke tongzoen kale garnalenkopen veel plezier
Oh An ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dikke tongzoen kale garnalenkopen veel plezier
Ik zie dat de kersverse mod het "posten door een slotje" heeft ontdekt. Nog even en hij is net zo goed als Mukie en Ccquote:
* RonaldV wijst op An24quote:
en jij bent?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Troost je. Jou ken ik al helemaal niet.
shark is een toffe!
fotos ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* RonaldV wijst op An24
Die blonde daaro!
dat denk ik niet, aangezien dat een priveobject van offy wasquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:50 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Beide gefeliciteerd.
Hopelijk komt nu het wedstrijd overzicht ook weer gauw online.
Ik heb het copyright niet.quote:
Nieuwe spellingquote:
Nope.quote:
Beide personen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nope.
"beide" als je verwijst naar dingen, "beiden" als je verwijst naar personen.
Huiswerk mag over![]()
![]()
Was je Jomanda gevoel correct?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:51 schreef stil het volgende:
Gefeliciteerd allebei![]()
Zit alles er op en er aan
ja tis al goedquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef CocaColaLight het volgende:
crap bij de verkeerde geslijmd
Nee hoor
hail oh migthy Shark.Bait en An24
![]()
Gefeli allebei
ik ook; kom we gaan rellenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, ik voel me achtergesteld en overweeg mijn blauwe kleurtje aan de wilgen te hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |