[CENTRAAL]Wie helpt mij een nieuwe camera vinden?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wil voor vakantie een digitale camera kopen van rond de 250 euro zijn hier al topics over? compacte digitale camera's ?
Volgens hem anders wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
Wat vinden jullie...
Hoort hier volgens mij niet thuis
Okay, je kan eens kijken of, wanneer je er weer last van hebt, het ook voorkomt als je je posts per pagina op 51 zet. En mocht dat niet baten, je posts per pagina op 10, dan 5 en dan 1 zet zodat we kunnen kijken waar het probleem precies ligt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:09 schreef snakelady het volgende:
max. aantal berichten is 50 overigens en ik gebruik internet explorer.
thxquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
[CENTRAAL]Wie helpt mij een nieuwe camera vinden?
En doe het nu nog eens met 50 ppp? Ik dénk dat ik het gevonden heb.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:58 schreef snakelady het volgende:
als ik de instellingen lager dan 45 berichten zet dan doet hij het, dus heb hem nu op 44 berichten staan.
Damn....jij was snellerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:31 schreef Xilantof het volgende:
insecten oorlog
Kan een mod hier even kijken
Ja, erg héquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn....jij was snellerJe kan wel merken dat je vakantie hebt
voor het stook gehalte heb ik enige woorden, zinsdelen en zinnen weggelaten, zoals "(domme vraag, staticquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]achter de schermen wordt nu met tafels en stoelen gesmeten om een brandstapel te maken [...]Iedereen wil opstappen en [...] Maikuuuul wordt daarna FOT mod
Ze overdrijft, hoor. Er wordt een keurig schavot gemaakt, met daarop palen waar de veroordeelden in afwachting van hun executie kunnen worden vastgebonden. Als het tijdstip daar is worden de veroordeelden geblinddoekt, en krijgen ze een strop om de nek. Danny zat vervolgens een handel overhalen, waarna de luikjes onder de veroordeelden wegvallen, en ze verhangen worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:40 schreef petre86 het volgende:wat lees ik nou!
[..]
voor het stook gehalte heb ik enige woorden, zinsdelen en zinnen weggelaten, zoals "(domme vraag, staticdaar kan ik toch niks over zeggen
)"
![]()
voor de context enzo klik je maar op de link
Whehehe...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze overdrijft, hoor. Er wordt een keurig schavot gemaakt, met daarop palen waar de veroordeelden in afwachting van hun executie kunnen worden vastgebonden. Als het tijdstip daar is worden de veroordeelden geblinddoekt, en krijgen ze een strop om de nek. Danny zat vervolgens een handel overhalen, waarna de luikjes onder de veroordeelden wegvallen, en ze verhangen worden.
Brandstapels zijn zoooo middeleeuws.
Ophangen is niet leuk... Dan missen we het rondspattend bloedquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze overdrijft, hoor. Er wordt een keurig schavot gemaakt, met daarop palen waar de veroordeelden in afwachting van hun executie kunnen worden vastgebonden. Als het tijdstip daar is worden de veroordeelden geblinddoekt, en krijgen ze een strop om de nek. Danny zat vervolgens een handel overhalen, waarna de luikjes onder de veroordeelden wegvallen, en ze verhangen worden.
Brandstapels zijn zoooo middeleeuws.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:39 schreef Re het volgende:
vierendelen is hier dan weer wel op zijn plaats
he-le-maal niets.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:12 schreef eL. het volgende:
Wat heeft ze nog meer op haar kerfstok dan ?
Mooi verwoord, helemaal mee eens.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
hierbij na gisterenavond doorlezen van de nieuwe informatie een motie van wantrouwen tegen offy , ze heeft zich wederom zeer ongeloofwaardig gemaakt waarbij ze blijft volhouden niets te hebben misdaan en ze zelf vraag als je wat te klagen hebt doe het dan in feedback , hierbij dan.
het begint steeds meer een kopie te worden van verdonk tegen de rest van de 2de kamer , ik heb niets misdaan en ik lach in mijn vuistje.
geen openheid van zaken , het niet opvolgen wat danny heeft besloten (dit gewoon lekker in de windslaan) en de rest van de fotocrew hobbelt er lekker achteraan achter de schermen (zo'n ongelovelijke dooddoener)
ze heeft wat mij betreft voor nu en voor de naarbije toekomst zich zo ongelovelijk ongeloofwaardig gemaakt, dat ik al haar uitspraken als dubieus zal gaan bestempelen en heb het idee velen met mij.
dat mag je vindenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
hierbij na gisterenavond doorlezen van de nieuwe informatie een motie van wantrouwen tegen offy , ze heeft zich wederom zeer ongeloofwaardig gemaakt waarbij ze blijft volhouden niets te hebben misdaan en ze zelf vraag als je wat te klagen hebt doe het dan in feedback , hierbij dan.
het begint steeds meer een kopie te worden van verdonk tegen de rest van de 2de kamer , ik heb niets misdaan en ik lach in mijn vuistje.
geen openheid van zaken , het niet opvolgen wat danny heeft besloten (dit gewoon lekker in de windslaan) en de rest van de fotocrew hobbelt er lekker achteraan achter de schermen (zo'n ongelovelijke dooddoener)
ze heeft wat mij betreft voor nu en voor de naarbije toekomst zich zo ongelovelijk ongeloofwaardig gemaakt, dat ik al haar uitspraken als dubieus zal gaan bestempelen en heb het idee velen met mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |