abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 juli 2006 @ 20:08:58 #201
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_39430603
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:44 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ze overdrijft, hoor. Er wordt een keurig schavot gemaakt, met daarop palen waar de veroordeelden in afwachting van hun executie kunnen worden vastgebonden. Als het tijdstip daar is worden de veroordeelden geblinddoekt, en krijgen ze een strop om de nek. Danny zat vervolgens een handel overhalen, waarna de luikjes onder de veroordeelden wegvallen, en ze verhangen worden.

Brandstapels zijn zoooo middeleeuws.
Ophangen is niet leuk... Dan missen we het rondspattend bloed
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  zaterdag 1 juli 2006 @ 23:39:52 #202
262 Re
Kiss & Swallow
pi_39437079
vierendelen is hier dan weer wel op zijn plaats
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!fotograaf zaterdag 1 juli 2006 @ 23:46:14 #203
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_39437260
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 23:39 schreef Re het volgende:
vierendelen is hier dan weer wel op zijn plaats
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_39445386
hierbij na gisterenavond doorlezen van de nieuwe informatie een motie van wantrouwen tegen offy , ze heeft zich wederom zeer ongeloofwaardig gemaakt waarbij ze blijft volhouden niets te hebben misdaan en ze zelf vraag als je wat te klagen hebt doe het dan in feedback , hierbij dan.

het begint steeds meer een kopie te worden van verdonk tegen de rest van de 2de kamer , ik heb niets misdaan en ik lach in mijn vuistje.

geen openheid van zaken , het niet opvolgen wat danny heeft besloten (dit gewoon lekker in de windslaan) en de rest van de fotocrew hobbelt er lekker achteraan achter de schermen (zo'n ongelovelijke dooddoener)

ze heeft wat mij betreft voor nu en voor de naarbije toekomst zich zo ongelovelijk ongeloofwaardig gemaakt, dat ik al haar uitspraken als dubieus zal gaan bestempelen en heb het idee velen met mij.
  zondag 2 juli 2006 @ 12:12:30 #205
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_39445613
Wat heeft ze nog meer op haar kerfstok dan ?
  FOK!fotograaf zondag 2 juli 2006 @ 12:26:23 #206
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_39445922
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:12 schreef eL. het volgende:
Wat heeft ze nog meer op haar kerfstok dan ?
he-le-maal niets.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 2 juli 2006 @ 12:40:36 #207
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_39446236
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
hierbij na gisterenavond doorlezen van de nieuwe informatie een motie van wantrouwen tegen offy , ze heeft zich wederom zeer ongeloofwaardig gemaakt waarbij ze blijft volhouden niets te hebben misdaan en ze zelf vraag als je wat te klagen hebt doe het dan in feedback , hierbij dan.

het begint steeds meer een kopie te worden van verdonk tegen de rest van de 2de kamer , ik heb niets misdaan en ik lach in mijn vuistje.

geen openheid van zaken , het niet opvolgen wat danny heeft besloten (dit gewoon lekker in de windslaan) en de rest van de fotocrew hobbelt er lekker achteraan achter de schermen (zo'n ongelovelijke dooddoener)

ze heeft wat mij betreft voor nu en voor de naarbije toekomst zich zo ongelovelijk ongeloofwaardig gemaakt, dat ik al haar uitspraken als dubieus zal gaan bestempelen en heb het idee velen met mij.
Mooi verwoord, helemaal mee eens.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  zondag 2 juli 2006 @ 18:52:11 #208
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_39454122
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:01 schreef morpheus_at_work het volgende:

dat mag je vinden

zolang wij niks weten weten we niks, dus het is voor iedereen even afwachten, ik stel voor dat we lekker een biertje nemen, de voetjes in een koud voetenbadje laten glijden, en even relaxen, en als er weer wat meer bekend is, we ons dan verder al dan niet druk maken.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 2 juli 2006 @ 20:17:20 #209
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_39456317
Ik word een beetje moe van dat gedoe over Offy en de maand Juni, kan er geen topic over geopend worden zodat we gewoon verder met Juli kunnen?
Aangezien heel het juli topic er nu ook over blijft gaan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 2 juli 2006 @ 20:19:12 #210
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_39456371
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
zolang wij niks weten weten we niks, dus het is voor iedereen even afwachten,
Ik begrijp even niet waar iedereen nog op wacht? Ik dacht dat het probleem opgelost was nu Marjo gewoon de prijs krijgt waar ze recht op heeft.

Ik zie trouwens niet in waarom ik ineens niet meer te vertrouwen ben. De FA's hebben laten weten dat de FOT-wedstrijd buiten de crewpolicy viel. Daar heb ik toen naar gehandeld. Later is besloten dat die regel pas volgende maand in gaat, dus heb ik Marjo gemaild dat ze alsnog recht heeft op een prijs. Uit mijn mail heeft zij (per ongeluk) de conclusie getrokken dat er een 4e prijs is geregeld, dat is dus niet het geval geweest en ze heeft ook netjes gezegd dat dat nooit in mijn mail heeft gestaan. Zoals ik al dagen zeg: de 3(!) winnaars die nu recht hebben op de 3(!) prijzen hebben hier al bericht over gehad, wat zij daar verder mee doen mogen ze zelf weten, de rest wordt nu geregeld met de sponsor.

Ik heb alle acties die ik heb ondernomen om dit probleem op te lossen op het forum gepost, heb nergens leugens verspreid en de verkeerde aanname die ik genomen heb is teruggedraaid door mijn prijs op de laten schuiven naar Marjo. Dit is gisteren allemaal bekend gemaakt, ik weet niet waar iedereen zich nu nog zo druk om maakt.
quote:
Op zondag 2 juli 2006 14:05 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, de extra prijs die is geregeld is niet voor marjo bedoeld, want die kreeg m al automatisch. Ik vind het raar dat Offy alsnog een prijs regelt voor zichzelf.
Ben ik te veeleisend als er ik vanuit ga dat iedereen hier tot 3 kan tellen? Er zijn 3 prijzen, altijd al geweest. Er is geen extra prijs geregeld, voor niemand, nooit gebeurd.

Ik hoef denk ik niet te vertellen dat het absoluut niet op prijs wordt gesteld dat er nu mensen zijn die de sponsor erbij willen betrekken om na te gaan of mijn verhaal wel klopt en dat vooral de sponsor hierdoor not amused zal zijn. Aangezien ik niet betrouwbaar genoeg blijk te zijn om een prijs te regelen zal ik dat voortaan maar in handen leggen van PR. Dat betekent wel dat ik voor 742,50 euro aan prijzen die ik tot en met september heb geregeld zal moeten annuleren. Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zondag 2 juli 2006 @ 20:34:10 #211
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_39456772
goed duidelijk verhaal nu over de drie winnaars.
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef Offy het volgende:
Aangezien ik niet betrouwbaar genoeg blijk te zijn om een prijs te regelen zal ik dat voortaan maar in handen leggen van PR.
Goede zaak, het had sowieso nooit in jouw of welke andere persoon mogen liggen. dat heeft niets met vertrouwen te maken , maar gewoon zakelijk afhandelen van prijsvragen in het algemeen.
quote:
Dat betekent wel dat ik voor 742,50 euro aan prijzen die ik tot en met september heb geregeld zal moeten annuleren. Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn
Ik mis het gedeelte dat je de passmailer gebruikt en stampvoetend FOK! verlaat ? je kan namelijk ook het gebeuren overdragen aan de PR. Maar ja . dat zal wel te moeilijk gedacht zijn Bedankt voor het regelen van de prijzen in ieder geval.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zondag 2 juli 2006 @ 20:34:42 #212
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_39456789
quote:

[..]

Ik hoef denk ik niet te vertellen dat het absoluut niet op prijs wordt gesteld dat er nu mensen zijn die de sponsor erbij willen betrekken om na te gaan of mijn verhaal wel klopt en dat vooral de sponsor hierdoor not amused zal zijn. Aangezien ik niet betrouwbaar genoeg blijk te zijn om een prijs te regelen zal ik dat voortaan maar in handen leggen van PR. Dat betekent wel dat ik voor 742,50 euro aan prijzen die ik tot en met september heb geregeld zal moeten annuleren. Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn
voor mij zijn de prijzen bijzaak. dus van mijn kant geen probleem.
vind het jammer dat er altijd een dreigende toon moet hangen bij mensen die gelijk willen halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door PKfotografie op 03-07-2006 00:08:57 ]
  FOK!fotograaf zondag 2 juli 2006 @ 20:47:07 #213
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_39457127
't moet toch wel mogelijk zijn de prijzen die al geregeld zijn mee te nemen als de PR-crew het vanaf nu gaat regelen? Gewoon ff mailen dat de contactpersoon nu iemand anders is.

Offy: je hebt al veels goeds gedaan dus gewoon lekker door gaan, en van mij mag je ook gewoon de prijzen blijven lospeuteren bij bedrijven, als je al 750 EUR los hebt gekregen ben je er volgens mij wel goed in
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Redactie Frontpage zondag 2 juli 2006 @ 20:51:51 #214
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39457273
Het is dat ik al 7 jaar op FOK! kom, anders had ik dit nooooooooooit zien aankomen.
quote:
Aangezien ik niet betrouwbaar genoeg blijk te zijn om een prijs te regelen zal ik dat voortaan maar in handen leggen van PR. Dat betekent wel dat ik voor 742,50 euro aan prijzen die ik tot en met september heb geregeld zal moeten annuleren. Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn
Je kunt ook zeggen, om gezeur te voorkomen in de toekomst draag ik alles, ook de 742 euro aan prijzen, over aan de PR en ik ding nu lekker mee.

En aangezien de discussie nu in 3 topics loopt post ik dit ook daar allemaal

wedstrijden en prijzen binnen fok.
Foto-wedstrijd discussietopic (juli)
Fotografie Feedback - voor al uw banaandisputen

Maar nee, weer op hoge poten dreigen. Was in t begin duidelijk geweest, iedereen snakte naar duidelijkheid, die er niet kwam van RonaldV, die helaas toen ie wel poste een schijnbaar verkeerde interpretatie meldde, no blame to him en die andere dude die we helemaal niet meer zien en die tegen Danny's besluit in ging.

Je had toen je marjo mailde meteen even een berichtje in FOT kunnen zetten Offy.
  zondag 2 juli 2006 @ 20:59:09 #215
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_39457456
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:52 schreef SunChaser het volgende:
Je kunt ook zeggen, om gezeur te voorkomen in de toekomst draag ik alles, ook de 742 euro aan prijzen, over aan de PR en ik ding nu lekker mee.
Ik heb een overeenkomst gesloten met de sponsor waar ik me niet meer aan kan houden als ik de prijzen uit handen neem. Hoe en of dat op de lossen valt weet ik nog niet, maar het ziet er naar uit dat die overeenkomst dan beëindigd moet worden.
quote:
Was in t begin duidelijk geweest, iedereen snakte naar duidelijkheid,
Ik heb duidelijkheid gegeven. Ik heb meerdere malen gemeld dat Marjo haar prijs krijgt en dat er maar 3 prijzen zijn ipv 4, maar dat geloofde jij niet
quote:
Je had toen je marjo mailde meteen even een berichtje in FOT kunnen zetten Offy.
Dat is ook gebeurd, maar ook dat was blijkbaar niet genoeg.
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  zondag 2 juli 2006 @ 21:23:28 #216
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_39458196
quote:
Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn
Drama queen

Fuck het prijzengeld als het op deze manier moet
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  zondag 2 juli 2006 @ 21:23:48 #217
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39458211
Wat een hoop gezeik om niks. Uiteindelijk blijkt het dan toch om een misverstand/miscommunicatie te gaan. Onzin dat sommigen er zo op ingaan zelfs als het allemaal al zo klaar als een klontje geregeld is.

Offy, ik vind dat je goed werk doet voor de fotowedstrijd en dat anderen het al veel eerder had moeten laten rusten.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Redactie Frontpage zondag 2 juli 2006 @ 21:30:53 #218
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39458437
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:

Offy, ik vind dat je goed werk doet voor de fotowedstrijd en dat anderen het al veel eerder had moeten laten rusten.
Ik vind dat ze zelf veel sneller duidelijk had moeten zijn en niet had moeten doen alsof Marjo gek was.
  zondag 2 juli 2006 @ 21:32:22 #219
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39458483
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik vind dat ze zelf veel sneller duidelijk had moeten zijn en niet had moeten doen alsof Marjo gek was.
Misschien wel, maar nu is het toch voorbij? Laat het dan ook los.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39458510
Ik vind eigenlijk dat het nu wel eens uitgekauwd is allemaal en dat we het gewoon lekker moeten laten rusten in plaats van dat JIJ hier telkens het vuurtje aanwakkert en zo

Ga fotograferen of zo
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Redactie Frontpage zondag 2 juli 2006 @ 21:34:17 #221
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39458537
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Misschien wel, maar nu is het toch voorbij? Laat het dan ook los.
Is het voorbij? Die toon die Offy nu aanslaat vind ik zeer irritant namelijk.
  zondag 2 juli 2006 @ 21:35:37 #222
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39458581
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:34 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Is het voorbij?
Ja.
quote:
Die toon die Offy nu aanslaat vind ik zeer irritant namelijk.
Dat vinden anderen van jouw toon op dit moment waarschijnlijk ook.

Ik ben er wel ongeveer klaar mee, met dit hele gedoe.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 2 juli 2006 @ 21:36:32 #223
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_39458613
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef SunChaser het volgende:
Nou inderdaad, hoe durf ik
quote:
Op zondag 2 juli 2006 01:29 schreef Offy het volgende:
Ik denk dat Marjo inderdaad verkeerd heeft begrepen dat er 4 prijzen zijn, het zijn er namelijk maar 3.
Marjo heeft zelf gezegd dat ze zelf de conclusie trok dat er 4 prijzen waren, maar dat dat niet in mijn mail stond. Kan gebeuren hoor, er zijn wel meer opmerkingen verkeerd begrepen
  Redactie Frontpage zondag 2 juli 2006 @ 21:36:43 #224
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_39458620
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vinden anderen van jouw toon op dit moment waarschijnlijk ook.
Dat mag
quote:
Ik ben er wel ongeveer klaar mee, met dit hele gedoe.
Dat mag ook.
  zondag 2 juli 2006 @ 21:41:18 #225
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_39458716
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:59 schreef Offy het volgende:
Ik heb een overeenkomst gesloten met de sponsor waar ik me niet meer aan kan houden als ik de prijzen uit handen neem.
Dit is natuurlijk altijd heel onverstandig. ik word wel heel nieuwsgierig naar die deal die je gemaakt hebt ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')