Ophangen is niet leuk... Dan missen we het rondspattend bloedquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze overdrijft, hoor. Er wordt een keurig schavot gemaakt, met daarop palen waar de veroordeelden in afwachting van hun executie kunnen worden vastgebonden. Als het tijdstip daar is worden de veroordeelden geblinddoekt, en krijgen ze een strop om de nek. Danny zat vervolgens een handel overhalen, waarna de luikjes onder de veroordeelden wegvallen, en ze verhangen worden.
Brandstapels zijn zoooo middeleeuws.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:39 schreef Re het volgende:
vierendelen is hier dan weer wel op zijn plaats
he-le-maal niets.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:12 schreef eL. het volgende:
Wat heeft ze nog meer op haar kerfstok dan ?
Mooi verwoord, helemaal mee eens.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
hierbij na gisterenavond doorlezen van de nieuwe informatie een motie van wantrouwen tegen offy , ze heeft zich wederom zeer ongeloofwaardig gemaakt waarbij ze blijft volhouden niets te hebben misdaan en ze zelf vraag als je wat te klagen hebt doe het dan in feedback , hierbij dan.
het begint steeds meer een kopie te worden van verdonk tegen de rest van de 2de kamer , ik heb niets misdaan en ik lach in mijn vuistje.
geen openheid van zaken , het niet opvolgen wat danny heeft besloten (dit gewoon lekker in de windslaan) en de rest van de fotocrew hobbelt er lekker achteraan achter de schermen (zo'n ongelovelijke dooddoener)
ze heeft wat mij betreft voor nu en voor de naarbije toekomst zich zo ongelovelijk ongeloofwaardig gemaakt, dat ik al haar uitspraken als dubieus zal gaan bestempelen en heb het idee velen met mij.
dat mag je vindenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
hierbij na gisterenavond doorlezen van de nieuwe informatie een motie van wantrouwen tegen offy , ze heeft zich wederom zeer ongeloofwaardig gemaakt waarbij ze blijft volhouden niets te hebben misdaan en ze zelf vraag als je wat te klagen hebt doe het dan in feedback , hierbij dan.
het begint steeds meer een kopie te worden van verdonk tegen de rest van de 2de kamer , ik heb niets misdaan en ik lach in mijn vuistje.
geen openheid van zaken , het niet opvolgen wat danny heeft besloten (dit gewoon lekker in de windslaan) en de rest van de fotocrew hobbelt er lekker achteraan achter de schermen (zo'n ongelovelijke dooddoener)
ze heeft wat mij betreft voor nu en voor de naarbije toekomst zich zo ongelovelijk ongeloofwaardig gemaakt, dat ik al haar uitspraken als dubieus zal gaan bestempelen en heb het idee velen met mij.
Ik begrijp even niet waar iedereen nog op wacht?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
zolang wij niks weten weten we niks, dus het is voor iedereen even afwachten,
Ben ik te veeleisend als er ik vanuit ga dat iedereen hier tot 3 kan tellen? Er zijn 3 prijzen, altijd al geweest. Er is geen extra prijs geregeld, voor niemand, nooit gebeurd.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:05 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, de extra prijs die is geregeld is niet voor marjo bedoeld, want die kreeg m al automatisch. Ik vind het raar dat Offy alsnog een prijs regelt voor zichzelf.
Goede zaak, het had sowieso nooit in jouw of welke andere persoon mogen liggen. dat heeft niets met vertrouwen te maken , maar gewoon zakelijk afhandelen van prijsvragen in het algemeen.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef Offy het volgende:
Aangezien ik niet betrouwbaar genoeg blijk te zijn om een prijs te regelen zal ik dat voortaan maar in handen leggen van PR.
Ik mis het gedeelte dat je de passmailer gebruikt en stampvoetend FOK! verlaat ? je kan namelijk ook het gebeuren overdragen aan de PR. Maar ja . dat zal wel te moeilijk gedacht zijnquote:Dat betekent wel dat ik voor 742,50 euro aan prijzen die ik tot en met september heb geregeld zal moeten annuleren. Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn
voor mij zijn de prijzen bijzaak. dus van mijn kant geen probleem.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik hoef denk ik niet te vertellen dat het absoluut niet op prijs wordt gesteld dat er nu mensen zijn die de sponsor erbij willen betrekken om na te gaan of mijn verhaal wel klopt en dat vooral de sponsor hierdoor not amused zal zijn. Aangezien ik niet betrouwbaar genoeg blijk te zijn om een prijs te regelen zal ik dat voortaan maar in handen leggen van PR. Dat betekent wel dat ik voor 742,50 euro aan prijzen die ik tot en met september heb geregeld zal moeten annuleren. Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn
Je kunt ook zeggen, om gezeur te voorkomen in de toekomst draag ik alles, ook de 742 euro aan prijzen, over aan de PR en ik ding nu lekker mee.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:19 schreef Offy het volgende:
Aangezien ik niet betrouwbaar genoeg blijk te zijn om een prijs te regelen zal ik dat voortaan maar in handen leggen van PR. Dat betekent wel dat ik voor 742,50 euro aan prijzen die ik tot en met september heb geregeld zal moeten annuleren. Ik hoop dat jullie trots op jezelf zijn
Ik heb een overeenkomst gesloten met de sponsor waar ik me niet meer aan kan houden als ik de prijzen uit handen neem. Hoe en of dat op de lossen valt weet ik nog niet, maar het ziet er naar uit dat die overeenkomst dan beëindigd moet worden.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:52 schreef SunChaser het volgende:
Je kunt ook zeggen, om gezeur te voorkomen in de toekomst draag ik alles, ook de 742 euro aan prijzen, over aan de PR en ik ding nu lekker mee.
Ik heb duidelijkheid gegeven. Ik heb meerdere malen gemeld dat Marjo haar prijs krijgt en dat er maar 3 prijzen zijn ipv 4, maar dat geloofde jij nietquote:Was in t begin duidelijk geweest, iedereen snakte naar duidelijkheid,
Dat is ook gebeurd, maar ook dat was blijkbaar niet genoeg.quote:Je had toen je marjo mailde meteen even een berichtje in FOT kunnen zetten Offy.
Drama queenquote:
Ik vind dat ze zelf veel sneller duidelijk had moeten zijn en niet had moeten doen alsof Marjo gek was.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Offy, ik vind dat je goed werk doet voor de fotowedstrijd en dat anderen het al veel eerder had moeten laten rusten.
Misschien wel, maar nu is het toch voorbij? Laat het dan ook los.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zelf veel sneller duidelijk had moeten zijn en niet had moeten doen alsof Marjo gek was.
Is het voorbij? Die toon die Offy nu aanslaat vind ik zeer irritant namelijk.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wel, maar nu is het toch voorbij? Laat het dan ook los.
Ja.quote:
Dat vinden anderen van jouw toon op dit moment waarschijnlijk ook.quote:Die toon die Offy nu aanslaat vind ik zeer irritant namelijk.
Nou inderdaad, hoe durf ikquote:Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind dat ze zelf veel sneller duidelijk had moeten zijn en niet had moeten doen alsof Marjo gek was.
Marjo heeft zelf gezegd dat ze zelf de conclusie trok dat er 4 prijzen waren, maar dat dat niet in mijn mail stond. Kan gebeuren hoor, er zijn wel meer opmerkingen verkeerd begrepenquote:Op zondag 2 juli 2006 01:29 schreef Offy het volgende:
Ik denk dat Marjo inderdaad verkeerd heeft begrepen dat er 4 prijzen zijn, het zijn er namelijk maar 3.
Dat magquote:Op zondag 2 juli 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vinden anderen van jouw toon op dit moment waarschijnlijk ook.
Dat mag ook.quote:Ik ben er wel ongeveer klaar mee, met dit hele gedoe.
Dit is natuurlijk altijd heel onverstandig. ik word wel heel nieuwsgierig naar die deal die je gemaakt hebt ?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:59 schreef Offy het volgende:
Ik heb een overeenkomst gesloten met de sponsor waar ik me niet meer aan kan houden als ik de prijzen uit handen neem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |