abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39782641
85L daglicht + reflector (zilver), enjoy!

1.

2.

3.

4. (past niet helemaal in de reeks, maar op dezelfde middag gemaakt)
pi_39782872
1. Mooie foto! alleen jammer dat niet haar hele lichaam goed belicht is.
2. Uitdagende blik maar weer beetje onderbelicht bij de ogen.
3. Mooie foto, Mooiste van de reeks
4. Ook mooi alleen weer beetje onderbelicht in der gezicht.
Lampjes fabrikant eerste klasse!
  donderdag 13 juli 2006 @ 11:57:46 #3
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_39783723
Aapstok,

het idee van het resizen is dat daarmee ook de bestandsgrootte omlaag gaat. Op de één of andere manier krijg jij het voor elkaar om in 550pix toch anderhalve MB te frotten. Zou je naast de pixels, ook je bestandsgrootte eens kunnen bekijken? Deze foto's kunnen ook rond de 150-200KB groot gepost worden namelijk, en niemand die het verschil zal zien.

Overigens: niets ten nadele van de foto's, die zijn mooi, vooral #3.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_39784343
ik vind no.4 de mooiste. Die zou zo in een lijst aan de wand kunnen.
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
pi_39784791
@ GekkeMat: goed oog voor belichting zeg, beter dan ik ik zou idd met photoshop wat extra kunnen oplichten in foto 1 bijvoorbeeld, goed idee, ik let er wel op dat de nadruk dan niet van haar hoofd naar haar lichaam verschuift, maar thx voor de tips!

@dmace: dankjewel! misschien kunnen we iets regelen

@ Ronald, ik heb met de rechtermuisknop en "properties" even gekeken, maar dan zie ik toch echt dat ze onder de 250kb per stuk zijn. Om welke foto gaat het precies en hoe zie jij of ze te groot zijn, want misschien kijk ik niet goed.
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:37:44 #6
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_39784964
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:31 schreef aapstok het volgende:

@ Ronald, ik heb met de rechtermuisknop en "properties" even gekeken, maar dan zie ik toch echt dat ze onder de 250kb per stuk zijn. Om welke foto gaat het precies en hoe zie jij of ze te groot zijn, want misschien kijk ik niet goed.
Mijn excuus.
Ik keek te snel, en reageerde vooral op een post in een ander topic. Ik zag meer cijfers dan er stonden. Negeer die post maar, jij hebt helemaal gelijk!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf donderdag 13 juli 2006 @ 12:39:31 #7
18921 freud
Who's John Galt?
pi_39785015
@1, plaatsing vind ik persoonlijk niet zo lekker ogen, maar ik denk dat dat persoonlijk is. Misschien iets te veel licht op haar gezicht, beetje teveel spiegeling imo.
@2, Leuk dat beetje diagonale, volgt je achtergrond mooi. Ik vind alleen haar hand er niet zo bij passen.
@3, leuk!
@4, echt zeeer mooi!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 13 juli 2006 @ 12:48:38 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_39785301
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:37 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Mijn excuus.
Ik keek te snel, en reageerde vooral op een post in een ander topic. Ik zag meer cijfers dan er stonden. Negeer die post maar, jij hebt helemaal gelijk!
sowwy

en aapstok, leuke serie, mooi licht en bewerking, foto 4 vind ik ook niet in de serie passen maar is wel een puike foto
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:08:55 #9
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_39785905
Prachtige foto's Aapstok. Alleen #2 heeft een wat donker linkeroog en op # 3 lijkt het alsof ze hard genomen wordt...sorry dat ik het zo grof zeg

De laatste valt een beetje buiten boord.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:40:23 #10
84769 NanoBeat
Geen inspiratie
pi_39786869
hele mooie foto's maar bij nummer 3 vind ik het persoonlijk jammer dat het model haar ogen dicht heeft...
  donderdag 13 juli 2006 @ 13:48:30 #11
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_39787084
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:48 schreef Re het volgende:
en aapstok, leuke serie, mooi licht en bewerking, foto 4 vind ik ook niet in de serie passen maar is wel een puike foto
WHZ

Allemaal binnen genomen als ik het goed zie?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_39791019
mooie serie!! maar ik geef de voorkeur aan foto 2
qua comositie de lijnen op de achtergrond, het kleur contrast, licht werking en een mooie DoF

foto 1 zakt alles een beetje naar beneden qua comp dat heeft ook te maken met haar pose.. het licht is wel erg mooi.
en ja bij 3 is het jammer dat ze dr ogen dicht heeft.
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:44:16 #13
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_39801374
Mooi plaatjes aapstok.

1. Lekker met die diagonale lijn je glijd zo het beeld in, van mij had ze nog net iets meer naar links mogen staan.
2. Ondanks wat mensen zeggen vind ik de schaduw op het linker oog wel fijn. Geeft je echt het gevoel van daglicht. Dr houding is ook lekker apart. Daar had alleen vol naar achter mogen hangen maar das persoonlijke smaak.
3. Qua belichting, dof etc vind ik hem prettig je stijl spreekt me aan, maar ik vind dr pose vreemd maar iets wat je in bed verwacht (excuse me).
4. Vind ik heerlijk. Lichtinval via het raam, duidelijk zichtbaar op de grond, pose tegen de muur, de schaduw val. Crop had ik misschien iets anders gedaan, of raam erbij of venster weg.
If your shaking it more than twice, your playing with it.
pi_39813229
Lekker sfeervolle platen, zilveren reflector pakt mooi uit bij het getinte model Prachtige lokatie ook, een kerk?

1. Ik vind m als foto heel sterk. Het licht, de DOF, de vlakverdeling, de plaatsing van het model, allemaal zwaar okay. En toch.... Ik hou om te beginnen niet van dichte ogen. En dit model had je imho beter niet en profile kunnen fotograferen.

2. Die zit nu ongetwijfeld in Mona's portfolio.:) Fijne compo, fijne blik, heerlijk belicht. Topplaat.

3. Is ook netjes, maar de blik (Ogen dicht, mond open) doet het niet voor mij.

4. Prachtige foto. Niet echt wat je verwacht bij een modelsessie, maar dat is ms wel mede de kracht van de foto. Alles draait hier om het licht, het model staat daar puur functioneel licht te vangen. Dat je het venster wel en het raam niet ziet, past daar ook in: je verklapt de bron van het licht, zonder het te laten zien. Ik zou nog wel even de leidingen op de muur wegklonen
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_39813282
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 12:17 schreef dmace het volgende:
ik vind no.4 de mooiste. Die zou zo in een lijst aan de wand kunnen.
Waar te koop?
Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from
time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye...
pi_39901965
Iedereen heel erg bedankt voor de vele feedback, ik zit hier in een vakantiehuisje met een inbelmodem jullie tips en opmerkingen te lezen. Erg bedankt! Die onderste foto is semi-illegaal in de nieuwe kerk in Amsterdam genomen En die anderen in een steeg bij de Dam in de buurt, het zonlicht werd daar weerkaatst in een glaspartij waardoor het diffuser werd, had ik wel mazzel mee. Ik moest wel lachen om de opmerkingen van Robertje en PS over foto 3 op zich als ik er vaak naar kijk zie ik wel een beetje wat jullie bedoelen haha

Enjoy the sun!
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:29:26 #17
139820 mol_air
Jus ex injuria non oritur
pi_40018557
erg mooi allemaal, vooral die laatste is - zoals Dmace al zegt - klaar om zo in te lijsten!
pi_40022910
Wat een mooie vrouw heb je op de plaat gezet aapstok, echt mijn complimeten.

bij 1 doet de compo me niet zo veel. 3 en vooral 4 zijn prachtig wat een mooi licht zeg, helemaal super!
pi_40023630
Te gek. Mooi model met een mooie expressie, toffe composities, super gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')