Wat subtiel iets anders is dan jij vroeg trouwens.quote:
het was ronaldvquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
FOT heeft een nieuwe mod
Sluitpostje teveel moeite? Stijgt de macht NU al door je kale schedeldak heen, Danny-II?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:38 schreef RonaldV het volgende:
Met zijn allen naar het felicitatie-topic!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:37 schreef PKfotografie het volgende:
hey shark,
hier staan tegrote foto's
je bent een lief modje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ik heb het in..ehm.. tja.. goh.. ik heb er iets van gezegd
zenks men.
Ja dat waren echt lompe boerenkaffersquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:45 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je bent een lief modje.
je voorgangers deden het een stuk botter meen ik me te herrinneren.
en nog eens tegroot.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ik heb het in..ehm.. tja.. goh.. ik heb er iets van gezegd
zenks men.
Ik hou ook van jou.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat waren echt lompe boerenkaffersIk was al helemaal bang dat het k_man zou worden
nah jaquote:
off-topic: ben jij helemaal niet meer bereikbaar overdag via computer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:40 schreef Re het volgende:
[..]
nah ja
bijvoorbeeld
[showcase] Mona
perfect mooi binnen de 550px maar files rangen van 1 tot 1,6 MB, maar dat is niet erg voor een analoog lijntje natuurlijk omdat het binnen de policy valt
neequote:Op donderdag 13 juli 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
off-topic: ben jij helemaal niet meer bereikbaar overdag via computer?
jammerquote:
En ik trap er nog in ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:40 schreef Re het volgende:
[..]
nah ja
bijvoorbeeld
[showcase] Mona
perfect mooi binnen de 550px maar files rangen van 1 tot 1,6 MB, maar dat is niet erg voor een analoog lijntje natuurlijk omdat het binnen de policy valt
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En ik trap er nog in ook
Tel de bytes nog even, en je zult zien dat de plaatjes 100-160KB zijn, en niet het tienvoudige.
Landschapsfoto's? Maak jij die dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef Re het volgende:
[..], ik zien het
persoonlijk vind ik het gewoon lastig om landschap fotos op 550 te houden omdat die tov portret stand zoveel kleiner zijn terwijl de size gewoon klein blijft...
landscapequote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Landschapsfoto's? Maak jij die dan?
iPod-oordopjes in, muziekje aan, foto makenquote:
580.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef Re het volgende:
[..], ik zien het
persoonlijk vind ik het gewoon lastig om landschap fotos op 550 te houden omdat die tov portret stand zoveel kleiner zijn terwijl de size gewoon klein blijft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |