Wat subtiel iets anders is dan jij vroeg trouwens.quote:
het was ronaldvquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
FOT heeft een nieuwe mod
Sluitpostje teveel moeite? Stijgt de macht NU al door je kale schedeldak heen, Danny-II?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:38 schreef RonaldV het volgende:
Met zijn allen naar het felicitatie-topic!
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:37 schreef PKfotografie het volgende:
hey shark,
hier staan tegrote foto's
je bent een lief modje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ik heb het in..ehm.. tja.. goh.. ik heb er iets van gezegd
zenks men.
Ja dat waren echt lompe boerenkaffersquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:45 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je bent een lief modje.
je voorgangers deden het een stuk botter meen ik me te herrinneren.
en nog eens tegroot.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]ik heb het in..ehm.. tja.. goh.. ik heb er iets van gezegd
zenks men.
Ik hou ook van jou.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat waren echt lompe boerenkaffersIk was al helemaal bang dat het k_man zou worden
nah jaquote:
off-topic: ben jij helemaal niet meer bereikbaar overdag via computer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:40 schreef Re het volgende:
[..]
nah ja
bijvoorbeeld
[showcase] Mona
perfect mooi binnen de 550px maar files rangen van 1 tot 1,6 MB, maar dat is niet erg voor een analoog lijntje natuurlijk omdat het binnen de policy valt
neequote:Op donderdag 13 juli 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
off-topic: ben jij helemaal niet meer bereikbaar overdag via computer?
jammerquote:
En ik trap er nog in ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:40 schreef Re het volgende:
[..]
nah ja
bijvoorbeeld
[showcase] Mona
perfect mooi binnen de 550px maar files rangen van 1 tot 1,6 MB, maar dat is niet erg voor een analoog lijntje natuurlijk omdat het binnen de policy valt
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En ik trap er nog in ook
Tel de bytes nog even, en je zult zien dat de plaatjes 100-160KB zijn, en niet het tienvoudige.
Landschapsfoto's? Maak jij die dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef Re het volgende:
[..], ik zien het
persoonlijk vind ik het gewoon lastig om landschap fotos op 550 te houden omdat die tov portret stand zoveel kleiner zijn terwijl de size gewoon klein blijft...
landscapequote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Landschapsfoto's? Maak jij die dan?
iPod-oordopjes in, muziekje aan, foto makenquote:
580.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef Re het volgende:
[..], ik zien het
persoonlijk vind ik het gewoon lastig om landschap fotos op 550 te houden omdat die tov portret stand zoveel kleiner zijn terwijl de size gewoon klein blijft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |