Leuk, maar voor dit specifieke voorbeeld ben jij toch iets gevoeliger dan ik.quote:
Ik had liever het "oude" historie-overzicht.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:39 schreef editor2 het volgende:
Zo... de OP is klaar. Hopelijk bevalt het een beetje..wat een werk al die links
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:48 schreef steeg het volgende:
nou rena, ik vond het een kutfilm. Ik ben benieuwd waar je dan wel om moet lachen. Misschien om een mammoet met identiteitscrisis of vond je de offering van sid aan de vulkaan god leuk? Ik wil me niet onkwetsbaar op stellen dus ik zeg gelijk dat ik me kapot heb gelachen om How High je mag me uitlachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:37 schreef Morrigun99 het volgende:
Mission: Impossible III
Aardige actiefilm met innovatieve gadgets. Maar de film weet zich wat mij betreft nergens te onderscheiden van de middenmoot. En aangezien het genre mij niet echt ligt vond ik hem verre van bijzonder. Ik zou niet weten wat deze film zó goed maakt (gezien enkele recensies).
Wel leuk dat hij onze eigen Urban Dance Squad draaitquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Pump Up the Volume (2000)
Christiaan Slater speelt een radiopiraat, die via zijn uitzendingen voor oproer zaait op school.
Weet je hoe ik soms films aanprijs omdat ze lekker pretentieloos zijn. Nou dit is precies het tegenovergestelde daarvan. De film neemt zichzelf veels te serieus. En voelt als een puber die net het wiel uitgevonden heeft en dat van de daken moet schreeuwen. Terwijl het niks substansieels te melden heeft. En als dat nou nog werd af gewisseld met leuke grappige momenten kon het misschien nog iets worden. Maar dat is ook niet het geval.
cijfer: 5.5
Je hebt helemaal gelijk. Geen idee hoe ik bij 2000 kwam.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij onze eigen Urban Dance Squad draait![]()
-edit- en hij is van 1990
Jij hebt de VPRO-gids goed gelezenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:20 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
God bedoelde met het Noach-verhaal dat je een partner moet zoeken. Dit verhaal is als het verhaal van Noach, alleen speelt het zich af in Miami.' De toelichting op Sonnenfelds hilarische komedie komt van Puggy (Jason Lee). Hij houdt van zoute maïschips en hij woont stiekem in een boom. De boom staat in de riante tuin van een geldloper. De geldloper houdt van de tenen van zijn huishoudster. De huishoudster houdt van Puggy. Op een nacht ziet Puggy dat de geldloper wordt beschoten. Tegelijkertijd wordt de dochter van de geldloper belaagd. Door een tiener met een waterpistool. De opgetrommelde vader (Tim Allen) van de jongen valt op de vrouw van de geldloper. De geldloper voelt zich bedreigd en koopt een bom. De bom wordt gestolen. Toegesnelde agenten staan machteloos. Het einde is nabij. Totdat de vader van de jongen die valt op de vrouw van de geldloper de koe bij de horens vat. Geslaagde humor op alle fronten.
8/10
The New World briljante film ?!quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:24 schreef muhammad_ali het volgende:
Heb net de film The New World gezien (imdb link te vinden in mijn post boven).
Wat een briljante film. Moet wel zeggen dat ie waarschijnlijk niet geschikt is voor het gros van het fokkende publiek maar echt briljant!
Hoe goed Sellers het ook doet in al zijn rollen, het is Scott die de show steelt!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:35 schreef pascalheister het volgende:
Dr. Strangelove
Sublieme film, leuk verhaal met de nodige komische momenten. Geweldig acteerwerk van Sellers met z'n diverse rollen, ook Scott deed het zeker niet onverdienstelijk.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:38 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Hoe goed Sellers het ook doet in al zijn rollen, het is Scott die de show steelt!
Ikke ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:51 schreef kinky_queen het volgende:
OESTERS VAN NAM KEE
Matig filmpje. Katja in d'r blote reet is dan wel weer meegenomen
Hey die heb ik gister ook gezien.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:05 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
Het Schnitzelparadijs verhaalt over de komische en romantische avonturen van Nordip Doenia.
Die heb ik ook gezien en ik vond hem wel goed, met een interessant einde. Maar ik zou niet meteen kunnen zeggen waar die mokerslag zat, dat heb ik dan blijkbaar gemist.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:47 schreef Agrippina het volgende:
Caché
[afbeelding]
De Veronicagids tipte hem op 4 sterren: "Een briljante film die je bij de strot grijpt en niet meer los laat. Een film als een mokerslag". Nou, aan mij was al dat briljante duidelijk niet besteed. Supertrage momenten, wat heet: minuten, waarbij ik gelukkig FF2x kon gebruiken. En maar wachten op een interessante ontwikkeling c.q. ontknoping. Het was saai, saai, saai.![]()
Nou nou, da's wel heel mager. Ik vind 'm toch zeker een 3/10 waard.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hey die heb ik gister ook gezien.! Niet de aller slechtste film die ik ooit gezien heb. Een magere 2/10 dus.
Ik denk dat dat in een bioscoopzaal wel duidelijk was geweest.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die heb ik ook gezien en ik vond hem wel goed, met een interessant einde. Maar ik zou niet meteen kunnen zeggen waar die mokerslag zat, dat heb ik dan blijkbaar gemist.
U bedoelt links onderin? Dat vond ik erg tof uitgewerkt en ik dacht wel even hehe, maar ik viel niet echt van mijn stoel van ontzetting.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:08 schreef California het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in een bioscoopzaal wel duidelijk was geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verpest de film voor een groot deel imo.
cijfer: 7
Ik ook niet, maar dat is geen reden voor geen hoeraatje. Kom op Sok, jij ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:24 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk niet dat Katharine die verjaardag nog mee krijgt.
Een van de grootste kl*tefilms die ik ooit heb gezien (ook de enige op imdb die een 1 van me krijgt). De film gaat werkelijk nergens over en het acteerwerk is niet eens acteerwerk te noemen. Compleet ongeloofwaardige plot- en karakterontwikkelingen en gewoon harstikke ranzig. En die 5 doet bijna pijn aan m'n ogen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:18 schreef hornage het volgende:
Baise-moi
Deze film had ik gedownload doordat er nogal wat ophef over was. Ik ging dus zitten en was klaar om geschokt te worden. Dit viel uiteindelijk best wel mee. We volgen het leven van 2 vrouwen die flink vernederd worden door hun mannen en dan op het moorden slaan. Hun leven staat vanaf dan in het teken van drank, sex en het vermoorden van mensen voor geld. Het echte shocken gebeurde bij mij voornamelijk in het begin toen ik close up een penetratie op mijn bord kreeg. En ik zat net te eten. Voor de rest wel leuk maar het geheel mist diepgang en is het gewoon net niet. Hierdoor dus een 5.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:34 schreef Sokolsky het volgende:
hoera.
steve is coolquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Getaway (1972)
[afbeelding]
Stoere oude actie film met de übercoole Steve McQueen en de lieftallige Ali MacGraw.
cijfer: 8
Juliette Lewis?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb old school gezien .. uit 2003.
WAT EEN ZAADFILM! .. maar er speelde zon gruwelijk lekker wijf in ....ik moest blijven kijken.
haha nee man, das een zaadwijf .. Elisha Cuthbert speelde er ook in.quote:
Jaa, die is mooiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:14 schreef rena het volgende:
Big Fish
Wat een super leuke filmEn Ewan McGregor is ook heerlijk
en acteert super
Leuke bijrollen ook.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ga straks The Constant Gardener kijken, ben benieuwd
Ik zal hem eens proberen zodra ik weer van de beademing af ben.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:25 schreef Mike het volgende:
Als je Cabin Fever al zo'n juweeltje vond, raad ik je Hostel aan, Croupouque.
Bestel wat extra zuurstof tegen die tijd...je zult het nodig hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zal hem eens proberen zodra ik weer van de beademing af ben.
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef Croupouque het volgende:
Cabin Fever
[afbeelding]
Gisteren heb ik de film 'Cabin fever' maar eens uit mijn kast gepakt, waarna ik met mijn sensuele volle lippen op ietwat erotische wijze het dunne laagje stof er vanaf blies. Ik had het zilverkleurige schijfje voor een paar euro gekocht en verwachtte een lekkere zombie-horrorfilm á la Dawn of the dead, eentje waarin de wereld in de fik staat en het voorbestaan van de (levende) menselijke soort afhangt van een select groepje mensen die op gewelddadige wijze zowel de monsters als elkaar kapotschiet. Dat is namelijk een fantasie van mij. Dát, en een badkuip vol witte bonen in tomatensaus.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwam ik even bedrogen uit! Ik zal hieronder proberen om mijn reacties tijdens het bekijken van dit wanproduct in zeventien stappen te omschrijven, zodat het een beetje voelt alsof jullie semi-live naast mij op de bank zitten. Maak je geen zorgen, ik zal niet proberen om mijn arm om je schouders te slaan als je even niet oplet, tenzij je een aantrekkelijke jongedame bent tussen de 18 en de 25 jaar met één of meerdere geamputeerde ledematen en een monobrow. Bel me, schatje. Bel me. Afijn, ik dreig een beetje af te dwalen. Hier gaan we, probeer de uitdrukkingen op mijn flexibele gezicht er bij te denken:
1. "Hmm."
2. "Hmm-Hmm."
3. "Hmmm?"
4. "Ik moet plassen."
5. "Hè bah, wat cliché."
6. "Hmm."
7. "Hè bah, wat cliché."
8. "Hmzmzmzhuh? Oh, ja! Ik was een film aan het kijken."
9. "Eh...?"
10. "Mijn god."
11. "Dit kan niet waar zijn, zo slecht."
12. "Wát?"
13. "Nee, slechter dan dít kan echt niet."
14. "Ah, blijkbaar toch wel."
15. "Nu wil ik dood."
16. "Waar is de cyaankali als je hem nodig hebt?"
17. "Volgens mij ben ik nu impotent."
Men had dit stuk stront beter 'Cabin feces' kunnen noemen. In 1999 gaf Baz Luhrman de wereld één tip mee in de hoop dat jongeren hun prille levens niet verpesten. Laat ik dat nu ook doen: Kijk deze film NIET! NIET, zeg ik je...NIET!
En als je wilt weten waarom niet, dan moet je hem toch echt even bekijken.
Die zuigt echt wel jahquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:30 schreef -Marlii- het volgende:
Vandaag met CKV begonnen aan Trainspotting
Ik vind het in ieder geval tot nu toe ( ongeveer 3 kwartier gezien) een hele vage film
Ja, je moet van vage films houden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:30 schreef -Marlii- het volgende:
Vandaag met CKV begonnen aan Trainspotting
Ik vind het in ieder geval tot nu toe ( ongeveer 3 kwartier gezien) een hele vage film
Maar hij had wel gelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef Sai het volgende:
Desperado
Toffe film, maar ik ergerde me nogal aan Rodriguez die de hele tijd achter mijn TV zat en continu 'oh dit is zo lekker hep, lekker hep, lekker hep, dit is zo lekker hep' zei. Waarom hield die gast niet gewoon zijn bek? En hoe was hij überhaupt mijn kamer binnengekomen?
I second that.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:36 schreef Sokolsky het volgende:
Laat ik eens melden dat ik altijd hartelijk zit te lachen om die verhaaltjes van Sai. Ga zo door!
Ik vond hem ook wel leuk. Alles wat slecht is aan de film komt in principe ook door het feit dat het boek een literaire rommel is. De film confronteerde waarschijnlijk gewoon té veel snobistische recensenten met de tekortkomingen van het 'boek van de eeuw'.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:33 schreef Timo20 het volgende:
Gisteravond in de bios:
The Da Vinci Code
Zo slecht als de kritieken vond ik `m in de verste verte niet.
nee hoor, vond `m ook best coolquote:Op vrijdag 19 mei 2006 05:01 schreef Sai het volgende:
13 Going on 30
Tienerkomedie Puberprul Achtste-groepers-slaappartijtjes-vulling Kinderfilm waar absoluut niemand boven de tien om zal kunnen lachen. Ik ben de uitzondering die de regel bevestigt.
In de oppervlakte.?!?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:12 schreef Cheiron het volgende:
Gisteren voor de eerste keer Amelie bekeken. Iedereen in mijn omgeving die de film heeft gezien kan niet ophouden met vertellen hoe vrolijk de film wel niet is. En dat is ook zo, na een half uur ofzo. En op de oppervlakte. Maar eigenlijk is het natuurlijk een tragisch verhaal van een dozijn mensen die compleet buiten de maatschappij vallen en in hun eigen wereldje leven. En daar verandert aan het eind van de film eigenlijk niets aan...
Ondanks dat ik dus het opwekkende van het verhaal minder over vond komen dan anderen heb ik absoluut genoten. De muziek, de mooie plaatjes, Amelie als lekker naief meisje; heerlijk om je in mee te laten zuigen. Top!
No shit Sherlock...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:24 schreef Lambiekje het volgende:
Date Movie
Elke scene is een regelrechte copie van een ander romantische comedy. Als Shallow Hal, Wedding Crashers, Big Fat Greek Wedding, Meet the Fockers. Maar zo ongelovelijk triest, slecht en banaal uitgevoerd. HELP!
Neem jij jouw kijk op de film, en ik de mijne. Ik ben het met veel wat je zegt eens, en de film zweepte mij op een gegeven moment inderdaad helemaal mee in het mooie, lieve verhaaltje. Maar een aantal personages vind ik toch tragisch.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In de oppervlakte.?!?
Het is juist heel prachtig uitgediept. Na het zien van de film ben je gewoon verliefd.![]()
NIKS tragisch.. het is de mooie romantische film sinds tijden, Parijs die er sprookjes achtig uit ziet. Frans dat gewoon mooi klinkt. Die voiceover..
Eigenlijk is het een van de mooiste films ... (misschien ook wel dat het op IDMB#29 staat).
Hier ben ik wel mee eens.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Da Vinci Code
Ach, het is niet zo slecht als de "het is een vieze rukfilm"-hype, hij is zelfs erg okay, maar daar houdt het dan ook op. Howard slaagt er af en toe in een vergezocht verhaal nog vergezochter te laten klinken, op andere moment pakt hij het dan weer veel beter aan. Nogal onevenwicht dus. Soms is de dramatische onthulling dramatisch, een volgende keer eerder hilarisch.
Zoals een beetje te verwachten was, zijn de betere rollen voor McKellen en Bettany. Tautou doet gewoon haar ding, maar vooral Hanks en Reno lopen helemaal verloren in de film en dragen nauwelijks iets bij, Hanks doet vooral mee om uitleg te geven bij wat er gebeurt, Reno loopt een hele film boos overal te laat te komen.
Uiteindelijk geen tegenvaller, maar ook geen aangename verrassing.
Nog niet gezien en nu komt het er niet meer vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:38 schreef No-Zem het volgende:
Syriana,
Mooie film, je moet wel geconcentreerd blijven kijken anders ben je de draad kwijt, zware kost dus.
Syriana,
geregisseerd door Stephen Gaghan
met George Clooney, Matt Damon en Jeffrey Wright
Syriana speelt zich af op de achtergrond van de wereldwijde olie-industrie. Terwijl een CIA-agent (George Clooney) de waarheid ontdekt achter het werk waar hij z'n leven aan heeft gewijd, vindt een jonge oliehandelaar (Matt Damon) na een familietragedie troost in een deal met een idealistische Arabische prins.
Ik had laatst de 2000e, maar weet nu al niet meer welke dat was. Waasrchijnlijk een noir.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:34 schreef Sai het volgende:
Young Frankenstein is een mijlpaal in de filmgeschiedenis. Een filmisch evenement. Een absoluut hoogtepunt. Een moment om nooit te vergeten. Niet zozeer omdat het een geweldige film is, want dat valt wel mee, maar omdat het de 1500ste film is die ik heb gezien. Hoezee!
Ik reageerde op Sai, maar toen moest jij er zo nodig weer tussendoor plaatjes gaan posten. Bah.quote:
man daar zat een uur tussenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik reageerde op Sai, maar toen moest jij er zo nodig weer tussendoor plaatjes gaan posten. Bah.
ok, dus de hele tijd heb je deze pagina aan staanquote:Op zondag 21 mei 2006 22:06 schreef Sokolsky het volgende:
Tussen jouw en mijn post niet, dat was maar 20 minuten. En in die tijd had ik blijkbaar niet op refresh gedrukt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:12 schreef steeg het volgende:
mission impossible 3: hij begint echt fantastisch, namelijk zo: er zit een bom in je hoofd, waar is de konijnepoot! Verder is het wel weer leuk, natuurlijk weer die double cross, ze hadden juist hoffmans karakter meer moeten geven om mee te werken. Hij was zo gaaf. het einde is maar zo-zo.
weather men: nou die gozer is gewoon een slappe zak, dus dat snert leven wat hij heeft gun je hem ook. Cage kan wel goed zo'n loser neerzetten, maar michael Caine was toch wel de scene steler.
vind hem toch echt een klasse beter dan HoVquote:Op maandag 22 mei 2006 22:29 schreef Morrigun99 het volgende:
Straw Dogs
Regisseur Sam Peckinpah had wat mij betreft meer uit deze film mogen halen. Het geheel is aardig, maar kan niet meer op tegen de scherpe contrasten van vandaag-de-dag zoals die bijvoorbeeld in A History of Violence aan bod kwamen. Daardoor niets meer dan een solide film. Niet de klassieker status die zijn Wild Bunch en The Getaway wél hebben.
en daarom het laagste cijfer dat je kan geven? typfoutje, I suppose?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:39 schreef flyguy het volgende:
Joe's Appartment
Ik moet eerlijk zijn: de titel trok me gelijk aan. Maaaaaaaar ik had nooit verwacht dat het plot zo geweldig zou kunnen zijn. Een man, niet meer dan een volgroeide jongen, trekt naar de grote stad om daar zijn geluk te beproeven. Helaas is de man, hij heet Joe(verrassend!), krap bij kas en zoekt hij een zo goedkoop mogelijk appartement in New York. Als hij zijn geweldige optrekje vindt, blijken daar ook al andere bewoners te zijn. Kakkerlakken, duizenden, pratende kakkerlakken.
Vanaf dat moment gaan alle remmen los! Het woord 'briljant' doet nog onrecht aan de plottwist die plaats vindt! Joe en de kakkerlakken sluiten vriendschap. Een verbond tussen vele harten. Ze helpen elkaar.
Zoals gebruikelijk in elke grote film ontstaat er ook liefde. En nee, niet tussen Joe en de kakkerlakken. Joe ontmoet de vrouw van zijn dromen en zal elk gevaar trotseren om haar genegenheid te winnen.
Het mokkeltje [let op de subtiele stijlbreuk] vindt de huisgenoten van Joe afschrikwekkend en daarmee stelt ze Joe voor de keuze: Liefde of de vriendschap met zijn kleine metgezelen.
Uit liefde start Joe een strijd tegen de beesten. De wrede beesten. Joe faalt..... maar wordt geredt! Helaas is zijn liefde verloren en is de vriendschap gestorven. De beste man belandt in de goot. Hij is nog slechts een hoopje mens.
Wanneer de kakkerlakken Joe in slechte toestand aantreffen, beseffen ze dat ze nog altijd zijn vrienden zijn. De wedergeboorte van een vriendschap. Ze zetten alles op alles om Joe en zijn geliefde bij elkaar te brengen. Op slinkse wijze slagen de diertjes en weten ze ook bij de schone dame in de goede gratie te komen.........
Helaas komt in dit soort films de aftiteling altijd veels te vroeg......... Tranen welde op in mijn ogen toen de aftiteling over het scherm rolde. Maar toen dacht ik bij mijzelf: deze 80 minuten pakt niemand mij meer af! Ik ben onderdeel geweest van iets speciaal en dit zal me altijd bij blijven. Nu rest mij enkel nog dit lege gevoel dat ik dit nooit meer mee zal maken. En daarom vervloek ik tijd....
mijn cijfer: 1/10
De diepgang is te overweldigend om ooit door enig mens volledig te begrepen te worden.... daarom de 1.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en daarom het laagste cijfer dat je kan geven? typfoutje, I suppose?
Vanmorgen gezien:
Mars Attacks
Na al die keren dat ik `m heb gezien blijft ie nog steeds leuk en grappig om te zien. Een geinig verhaaltje met zo ongeveer het beste overacting dat je ooit zult zien. Vooral Annette Benning is erg cool, net als Natalie Portman.
Het einde met Tom Jones blijft geniaal. Niet Burton`s beste maar desalniettemin toch nog altijd een hele fijne film.
IMDB Cijfer: 6,1/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
Ik heb pas 2 enen staan in mijn vote-history, en eentje daarvan heb ik gegeven aanquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:15 schreef Sai het volgende:
Alweer de zevende film die van mij een twee krijgt. Ik geef geen lagere cijfers.
Heb je dan wel is films gezien als :quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:20 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb pas 2 enen staan in mijn vote-history, en eentje daarvan heb ik gegeven aan
What the #$*! Do We (K)now!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ Mooie settings
- Hanks speelt een beetje plichtmatig
- Reno wordt overklast door Berteloot (Lt. Collet) en wordt daardoor een beetje lachwekkend.
-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een dikke 7 1/2.Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
Hoe heb je die kunnen zienquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:22 schreef Timo20 het volgende:
X Men: The Last Stand
De opgave voor Brett Ratner de vorige X Men films te overtreffen was nogal een moeilijke. Daar is ie ook niet volledig in geslaagd. Maar de film voldoet heel prima aan de verwachtingen. Het verhaal is wat ondergesneeuwd geraakt in dit derde en de nadruk ligt op de actie. Die actie was er in overvloed, en hoe. Het is 1 lange rit van CGI effecten die er erg goed uit zien. Het tempo van de film ligt erg hoog, er zit bijna geen moment rust in. Het acteerwerk is dik in orde en de soundtrack van John Powell is erg gaaf.
Zoals gezegd: X Men: The Last Stand is niet zo goed als z`n 2 twee voorgangers maar in z`n doel om een enternainende film neer te zetten is Ratner zonder meer geslaagd.
Oh, en blijf zitten tot dat de aftiteling helemaal is afgelopen.
Mijn Cijfer: 7,5/10
Wilde gok, maar bioscoop?quote:
Ik dacht dat die pas later in première ging, heb me dan vergist ofso.quote:
Sawquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:23 schreef mrcool het volgende:
Nog aanraders wat betreft goeie thrillers? Te verkrijgen in de videotheek.
quote:
quote:
quote:
Heb inderdaad in de bios gezienquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:36 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik dacht dat die pas later in première ging, heb me dan vergist ofso.
KK zit 80% van de tijd te roken, ook een turn-offquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:57 schreef California het volgende:
Hm. Dat is ongeveer wat ik zei, toch? Iets stelliger uitgedrukt, misschien.
Hoe anders laat je een blonde, bekakt Brits pratende tiener van 50 kilo er dreigend uitzien?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
KK zit 80% van de tijd te roken, ook een turn-off.
Geil accentjequote:Op donderdag 25 mei 2006 17:35 schreef California het volgende:
bekakt Brits pratende
"That's an ass."quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:35 schreef California het volgende:
tiener van 50 kilo
Kon erger, toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik sta hier dus bekend als de op accentjes geilende puber?
Ik heb m vanavond ook gezien, ik vond hem echt helemaal goed. Tuurlijk is het een deel 3, en tuurlijk is het geen hoogstaande film, maar ik heb me erg vermaakt. Voor degene die nog gaan.... Blijf de 10-minuten durende aftiteling zitten, er komt nog watquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:22 schreef Timo20 het volgende:
X Men: The Last Stand
De opgave voor Brett Ratner de vorige X Men films te overtreffen was nogal een moeilijke. Daar is ie ook niet volledig in geslaagd. Maar de film voldoet heel prima aan de verwachtingen. Het verhaal is wat ondergesneeuwd geraakt in dit derde en de nadruk ligt op de actie. Die actie was er in overvloed, en hoe. Het is 1 lange rit van CGI effecten die er erg goed uit zien. Het tempo van de film ligt erg hoog, er zit bijna geen moment rust in. Het acteerwerk is dik in orde en de soundtrack van John Powell is erg gaaf.
Zoals gezegd: X Men: The Last Stand is niet zo goed als z`n 2 twee voorgangers maar in z`n doel om een enternainende film neer te zetten is Ratner zonder meer geslaagd.
Oh, en blijf zitten tot dat de aftiteling helemaal is afgelopen.
Mijn Cijfer: 7,5/10
Dat stelt me iig al gerust.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Il Caimano
maar dit is zeker geen Italiaanse versie van het doorsnee Michael Moore-manifest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet onaardig, maar zeker geen hoogvlieger![]()
Dat idee had ik ook over de film, over gesty;eerd. Keira ziet er te lief uit om een bountyslet te zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Domino
Overgestyleerde rukfilm. Wannabe-hip met de pseudo-flitsende montage en quasi-coole kleurfilters. Matig acteerwerk, Keira Knightley is geheel miscast. Kortom, ik werd er hypernerveus van en kreeg er ook hoofdpijn van. En dan duurt het nog eens 2 uur ook. Verder is deze film het niet waard dat ik hem nog verder ga afbreken.
wat is de waardering voor deze topper van een film....quote:Op zondag 28 mei 2006 03:15 schreef Sai het volgende:
Date Movie
Okay, het wordt *pffrt* moeilijk voor mij dit stukje te schrijven want *huhhhuuhuh* ik moet nog steeds lachen als ik alleen al *ahhhaahh* denk aan *whuhuuhu* denk aan de *hiiiiihhiiiii* openingsscène. Je ziet dan zo een meisje en *whuuuhuhu* die, nee, wacht, dit is echt *hiyyiiyyy* geweldig, is echt heel dik *ahaaahhaahahaha* en dan gaat ze *prfffttftt* dansen terwijl ze *ahhhhaaaaahha* heel dik is en je hoort zo *mwhuhaaaha* klotsgeluiden en oh god oh god mijn hart begeeft het van de humor en ahaa vertel alsjeblieft Sokolsky dat ik van hem ahaaahaahahhooolwbww bka
Ja dan vond ik die privé seks film waarin Alyson Hannigan's vriend over haar gezicht en in haar mond klaarkomt toch een stuk beter.quote:Op zondag 28 mei 2006 03:15 schreef Sai het volgende:
Date Movie
Okay, het wordt *pffrt* moeilijk voor mij dit stukje te schrijven want *huhhhuuhuh* ik moet nog steeds lachen als ik alleen al *ahhhaahh* denk aan *whuhuuhu* denk aan de *hiiiiihhiiiii* openingsscène. Je ziet dan zo een meisje en *whuuuhuhu* die, nee, wacht, dit is echt *hiyyiiyyy* geweldig, is echt heel dik *ahaaahhaahahaha* en dan gaat ze *prfffttftt* dansen terwijl ze *ahhhhaaaaahha* heel dik is en je hoort zo *mwhuhaaaha* klotsgeluiden en oh god oh god mijn hart begeeft het van de humor en ahaa vertel alsjeblieft Sokolsky dat ik van hem ahaaahaahahhooolwbww bka
hoge cijfers geef je,,,quote:Op zondag 28 mei 2006 18:18 schreef hornage het volgende:
Spun
Een film die mij was aangeraden door iemand die hoorde dat ik drigsfilms wel mooi vond. Een film met Mickey Rourke en Brittany Murphy leek mij wel aardig. De film is lekker maf en heeft een boeiend verhaal. Er zit helemaal geen wijzende vinger op het drugs is bad gedoe, de film blijft lekker luchtig. De hoofdrolspeler was zeer gecast voor zijn rol. Hij had echt een zeer goed wazige bek ervoor. Een 7.
Huo Yuan Jia (Fearless)
Wederom een mooie martial art film met Jet li. De laatste keer dat hij in een oostere martial arts film zat was Hero. In die film was hij echt super dus ik was benieuwd deze keer. De film is supermooi weergegeven in omgeving, landschap maar ook de gevechten zien er een voor een spectaculair uit. Het verhaal is eigenlijk een heel standaard verhaal maar wordt erg omhoog gehaald door de mooie uitvoering. Een 9.
King Kong
Tijdens de hele LOTR hype heb ik zeer kunnen genieten van de regisseur Peter Jackson. Ik heb al zijn films gezien en 1 voor 1 zijn ze speciaal. Ik was dus zeer benieuwd naar zijn nieuwe film. Nu hoorde ik al dat ie verminderd leuk en misschien wel langdradig. Na zo'n meesterstuk als LOTR kan je natuurlijk alleen maar tegenvallen maar deze film valt zeker niet tegen. De film haalt natuurlijk ROTK niet echter is het zeker wel verheffend als film. Dit komt voornamelijk doordat dit een remake is en de laatste tijd zijn er gewoon weinig betere remakes geweest. Deze film blijft zeker staan en is zeker geen topper maar door de goede uitwerking een 8.
Hostel
Deze film werd presented door Quentin Tarantino en werd al snel over opgeplakt. Ook omdat het zo gore etc. was zou de film echt overtreffend zijn. Dit vond ik eigenlijk zwaar tegenvallen. De eerste helft is voornamelijk een beetje kijken naar feestende jongeren en daarna zien we wat gebeuren. Toch viel het mee want de camere draaide telkens weg als er iets gores gebeurde. Het einde was wel zeer gaaf omdat er opeens bruut teruggepakt wordt. Een 7.
Jisatsu saakuru (Suicide Club)
Voor de tweede keer. Door Hostel kregen we meer zin maffe moorden dus deze was aan de beurt. Ik had hem al eerder gezien en vond hem toen zeker maf genoeg. De film volgt een reeks massazelfmoorden en de politie probeert te kijken of er iets achter zit. Ondertussen wordt zelfmoord plegen populair en het dreigt bijna uit de hand te lopen. Zulke films kunnen echt alleen Japanners maken. Zeker een aanrader als je van japanse horror houdt. Een 8.
jah, ik ben opzich snel vermaakt. Een films is echt heel slecht als het mij niet vermaakt. Waar ik dan voornamelijk naar kijk is hoe zeer het verhaal mij boeit en wat de kwaliteit is.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:54 schreef flyguy het volgende:
hoge cijfers geef je,,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |