In de oppervlakte.?!?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:12 schreef Cheiron het volgende:
Gisteren voor de eerste keer Amelie bekeken. Iedereen in mijn omgeving die de film heeft gezien kan niet ophouden met vertellen hoe vrolijk de film wel niet is. En dat is ook zo, na een half uur ofzo. En op de oppervlakte. Maar eigenlijk is het natuurlijk een tragisch verhaal van een dozijn mensen die compleet buiten de maatschappij vallen en in hun eigen wereldje leven. En daar verandert aan het eind van de film eigenlijk niets aan...
Ondanks dat ik dus het opwekkende van het verhaal minder over vond komen dan anderen heb ik absoluut genoten. De muziek, de mooie plaatjes, Amelie als lekker naief meisje; heerlijk om je in mee te laten zuigen. Top!
No shit Sherlock...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:24 schreef Lambiekje het volgende:
Date Movie
Elke scene is een regelrechte copie van een ander romantische comedy. Als Shallow Hal, Wedding Crashers, Big Fat Greek Wedding, Meet the Fockers. Maar zo ongelovelijk triest, slecht en banaal uitgevoerd. HELP!
Neem jij jouw kijk op de film, en ik de mijne. Ik ben het met veel wat je zegt eens, en de film zweepte mij op een gegeven moment inderdaad helemaal mee in het mooie, lieve verhaaltje. Maar een aantal personages vind ik toch tragisch.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In de oppervlakte.?!?
Het is juist heel prachtig uitgediept. Na het zien van de film ben je gewoon verliefd.![]()
NIKS tragisch.. het is de mooie romantische film sinds tijden, Parijs die er sprookjes achtig uit ziet. Frans dat gewoon mooi klinkt. Die voiceover..
Eigenlijk is het een van de mooiste films ... (misschien ook wel dat het op IDMB#29 staat).
Hier ben ik wel mee eens.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Da Vinci Code
Ach, het is niet zo slecht als de "het is een vieze rukfilm"-hype, hij is zelfs erg okay, maar daar houdt het dan ook op. Howard slaagt er af en toe in een vergezocht verhaal nog vergezochter te laten klinken, op andere moment pakt hij het dan weer veel beter aan. Nogal onevenwicht dus. Soms is de dramatische onthulling dramatisch, een volgende keer eerder hilarisch.
Zoals een beetje te verwachten was, zijn de betere rollen voor McKellen en Bettany. Tautou doet gewoon haar ding, maar vooral Hanks en Reno lopen helemaal verloren in de film en dragen nauwelijks iets bij, Hanks doet vooral mee om uitleg te geven bij wat er gebeurt, Reno loopt een hele film boos overal te laat te komen.
Uiteindelijk geen tegenvaller, maar ook geen aangename verrassing.
Nog niet gezien en nu komt het er niet meer vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:38 schreef No-Zem het volgende:
Syriana,
Mooie film, je moet wel geconcentreerd blijven kijken anders ben je de draad kwijt, zware kost dus.
Syriana,
geregisseerd door Stephen Gaghan
met George Clooney, Matt Damon en Jeffrey Wright
Syriana speelt zich af op de achtergrond van de wereldwijde olie-industrie. Terwijl een CIA-agent (George Clooney) de waarheid ontdekt achter het werk waar hij z'n leven aan heeft gewijd, vindt een jonge oliehandelaar (Matt Damon) na een familietragedie troost in een deal met een idealistische Arabische prins.
Ik had laatst de 2000e, maar weet nu al niet meer welke dat was. Waasrchijnlijk een noir.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:34 schreef Sai het volgende:
Young Frankenstein is een mijlpaal in de filmgeschiedenis. Een filmisch evenement. Een absoluut hoogtepunt. Een moment om nooit te vergeten. Niet zozeer omdat het een geweldige film is, want dat valt wel mee, maar omdat het de 1500ste film is die ik heb gezien. Hoezee!
Ik reageerde op Sai, maar toen moest jij er zo nodig weer tussendoor plaatjes gaan posten. Bah.quote:
man daar zat een uur tussenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik reageerde op Sai, maar toen moest jij er zo nodig weer tussendoor plaatjes gaan posten. Bah.
ok, dus de hele tijd heb je deze pagina aan staanquote:Op zondag 21 mei 2006 22:06 schreef Sokolsky het volgende:
Tussen jouw en mijn post niet, dat was maar 20 minuten. En in die tijd had ik blijkbaar niet op refresh gedrukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |