steve is coolquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Getaway (1972)
[afbeelding]
Stoere oude actie film met de übercoole Steve McQueen en de lieftallige Ali MacGraw.
cijfer: 8
Juliette Lewis?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb old school gezien .. uit 2003.
WAT EEN ZAADFILM! .. maar er speelde zon gruwelijk lekker wijf in ....ik moest blijven kijken.
haha nee man, das een zaadwijf .. Elisha Cuthbert speelde er ook in.quote:
Jaa, die is mooiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:14 schreef rena het volgende:
Big Fish
Wat een super leuke filmEn Ewan McGregor is ook heerlijk
en acteert super
Leuke bijrollen ook.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ga straks The Constant Gardener kijken, ben benieuwd
Ik zal hem eens proberen zodra ik weer van de beademing af ben.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:25 schreef Mike het volgende:
Als je Cabin Fever al zo'n juweeltje vond, raad ik je Hostel aan, Croupouque.
Bestel wat extra zuurstof tegen die tijd...je zult het nodig hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:28 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zal hem eens proberen zodra ik weer van de beademing af ben.
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:21 schreef Croupouque het volgende:
Cabin Fever
[afbeelding]
Gisteren heb ik de film 'Cabin fever' maar eens uit mijn kast gepakt, waarna ik met mijn sensuele volle lippen op ietwat erotische wijze het dunne laagje stof er vanaf blies. Ik had het zilverkleurige schijfje voor een paar euro gekocht en verwachtte een lekkere zombie-horrorfilm á la Dawn of the dead, eentje waarin de wereld in de fik staat en het voorbestaan van de (levende) menselijke soort afhangt van een select groepje mensen die op gewelddadige wijze zowel de monsters als elkaar kapotschiet. Dat is namelijk een fantasie van mij. Dát, en een badkuip vol witte bonen in tomatensaus.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwam ik even bedrogen uit! Ik zal hieronder proberen om mijn reacties tijdens het bekijken van dit wanproduct in zeventien stappen te omschrijven, zodat het een beetje voelt alsof jullie semi-live naast mij op de bank zitten. Maak je geen zorgen, ik zal niet proberen om mijn arm om je schouders te slaan als je even niet oplet, tenzij je een aantrekkelijke jongedame bent tussen de 18 en de 25 jaar met één of meerdere geamputeerde ledematen en een monobrow. Bel me, schatje. Bel me. Afijn, ik dreig een beetje af te dwalen. Hier gaan we, probeer de uitdrukkingen op mijn flexibele gezicht er bij te denken:
1. "Hmm."
2. "Hmm-Hmm."
3. "Hmmm?"
4. "Ik moet plassen."
5. "Hè bah, wat cliché."
6. "Hmm."
7. "Hè bah, wat cliché."
8. "Hmzmzmzhuh? Oh, ja! Ik was een film aan het kijken."
9. "Eh...?"
10. "Mijn god."
11. "Dit kan niet waar zijn, zo slecht."
12. "Wát?"
13. "Nee, slechter dan dít kan echt niet."
14. "Ah, blijkbaar toch wel."
15. "Nu wil ik dood."
16. "Waar is de cyaankali als je hem nodig hebt?"
17. "Volgens mij ben ik nu impotent."
Men had dit stuk stront beter 'Cabin feces' kunnen noemen. In 1999 gaf Baz Luhrman de wereld één tip mee in de hoop dat jongeren hun prille levens niet verpesten. Laat ik dat nu ook doen: Kijk deze film NIET! NIET, zeg ik je...NIET!
En als je wilt weten waarom niet, dan moet je hem toch echt even bekijken.
Die zuigt echt wel jahquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:30 schreef -Marlii- het volgende:
Vandaag met CKV begonnen aan Trainspotting
Ik vind het in ieder geval tot nu toe ( ongeveer 3 kwartier gezien) een hele vage film
Ja, je moet van vage films houden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:30 schreef -Marlii- het volgende:
Vandaag met CKV begonnen aan Trainspotting
Ik vind het in ieder geval tot nu toe ( ongeveer 3 kwartier gezien) een hele vage film
Maar hij had wel gelijk.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef Sai het volgende:
Desperado
Toffe film, maar ik ergerde me nogal aan Rodriguez die de hele tijd achter mijn TV zat en continu 'oh dit is zo lekker hep, lekker hep, lekker hep, dit is zo lekker hep' zei. Waarom hield die gast niet gewoon zijn bek? En hoe was hij überhaupt mijn kamer binnengekomen?
I second that.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:36 schreef Sokolsky het volgende:
Laat ik eens melden dat ik altijd hartelijk zit te lachen om die verhaaltjes van Sai. Ga zo door!
Ik vond hem ook wel leuk. Alles wat slecht is aan de film komt in principe ook door het feit dat het boek een literaire rommel is. De film confronteerde waarschijnlijk gewoon té veel snobistische recensenten met de tekortkomingen van het 'boek van de eeuw'.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:33 schreef Timo20 het volgende:
Gisteravond in de bios:
The Da Vinci Code
Zo slecht als de kritieken vond ik `m in de verste verte niet.
nee hoor, vond `m ook best coolquote:Op vrijdag 19 mei 2006 05:01 schreef Sai het volgende:
13 Going on 30
Tienerkomedie Puberprul Achtste-groepers-slaappartijtjes-vulling Kinderfilm waar absoluut niemand boven de tien om zal kunnen lachen. Ik ben de uitzondering die de regel bevestigt.
In de oppervlakte.?!?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:12 schreef Cheiron het volgende:
Gisteren voor de eerste keer Amelie bekeken. Iedereen in mijn omgeving die de film heeft gezien kan niet ophouden met vertellen hoe vrolijk de film wel niet is. En dat is ook zo, na een half uur ofzo. En op de oppervlakte. Maar eigenlijk is het natuurlijk een tragisch verhaal van een dozijn mensen die compleet buiten de maatschappij vallen en in hun eigen wereldje leven. En daar verandert aan het eind van de film eigenlijk niets aan...
Ondanks dat ik dus het opwekkende van het verhaal minder over vond komen dan anderen heb ik absoluut genoten. De muziek, de mooie plaatjes, Amelie als lekker naief meisje; heerlijk om je in mee te laten zuigen. Top!
No shit Sherlock...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:24 schreef Lambiekje het volgende:
Date Movie
Elke scene is een regelrechte copie van een ander romantische comedy. Als Shallow Hal, Wedding Crashers, Big Fat Greek Wedding, Meet the Fockers. Maar zo ongelovelijk triest, slecht en banaal uitgevoerd. HELP!
Neem jij jouw kijk op de film, en ik de mijne. Ik ben het met veel wat je zegt eens, en de film zweepte mij op een gegeven moment inderdaad helemaal mee in het mooie, lieve verhaaltje. Maar een aantal personages vind ik toch tragisch.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In de oppervlakte.?!?
Het is juist heel prachtig uitgediept. Na het zien van de film ben je gewoon verliefd.![]()
NIKS tragisch.. het is de mooie romantische film sinds tijden, Parijs die er sprookjes achtig uit ziet. Frans dat gewoon mooi klinkt. Die voiceover..
Eigenlijk is het een van de mooiste films ... (misschien ook wel dat het op IDMB#29 staat).
Hier ben ik wel mee eens.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Da Vinci Code
Ach, het is niet zo slecht als de "het is een vieze rukfilm"-hype, hij is zelfs erg okay, maar daar houdt het dan ook op. Howard slaagt er af en toe in een vergezocht verhaal nog vergezochter te laten klinken, op andere moment pakt hij het dan weer veel beter aan. Nogal onevenwicht dus. Soms is de dramatische onthulling dramatisch, een volgende keer eerder hilarisch.
Zoals een beetje te verwachten was, zijn de betere rollen voor McKellen en Bettany. Tautou doet gewoon haar ding, maar vooral Hanks en Reno lopen helemaal verloren in de film en dragen nauwelijks iets bij, Hanks doet vooral mee om uitleg te geven bij wat er gebeurt, Reno loopt een hele film boos overal te laat te komen.
Uiteindelijk geen tegenvaller, maar ook geen aangename verrassing.
Nog niet gezien en nu komt het er niet meer vanquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:38 schreef No-Zem het volgende:
Syriana,
Mooie film, je moet wel geconcentreerd blijven kijken anders ben je de draad kwijt, zware kost dus.
Syriana,
geregisseerd door Stephen Gaghan
met George Clooney, Matt Damon en Jeffrey Wright
Syriana speelt zich af op de achtergrond van de wereldwijde olie-industrie. Terwijl een CIA-agent (George Clooney) de waarheid ontdekt achter het werk waar hij z'n leven aan heeft gewijd, vindt een jonge oliehandelaar (Matt Damon) na een familietragedie troost in een deal met een idealistische Arabische prins.
Ik had laatst de 2000e, maar weet nu al niet meer welke dat was. Waasrchijnlijk een noir.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:34 schreef Sai het volgende:
Young Frankenstein is een mijlpaal in de filmgeschiedenis. Een filmisch evenement. Een absoluut hoogtepunt. Een moment om nooit te vergeten. Niet zozeer omdat het een geweldige film is, want dat valt wel mee, maar omdat het de 1500ste film is die ik heb gezien. Hoezee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |