Cabin Fever![]()
Gisteren heb ik de film 'Cabin fever' maar eens uit mijn kast gepakt, waarna ik met mijn sensuele volle lippen op ietwat erotische wijze het dunne laagje stof er vanaf blies. Ik had het zilverkleurige schijfje voor een paar euro gekocht en verwachtte een lekkere zombie-horrorfilm á la Dawn of the dead, eentje waarin de wereld in de fik staat en het voorbestaan van de (levende) menselijke soort afhangt van een select groepje mensen dat op gewelddadige wijze zowel de monsters als elkaar kapotschiet. Dat is namelijk een fantasie van mij. Dát, en een badkuip vol witte bonen in tomatensaus.
![]()
![]()
Kwam ik even bedrogen uit! Ik zal hieronder proberen om mijn reacties tijdens het bekijken van dit wanproduct in zeventien stappen te omschrijven, zodat het een beetje voelt alsof jullie semi-live naast mij op de bank zitten. Maak je geen zorgen, ik zal niet proberen om mijn arm om je schouders te slaan als je even niet oplet, tenzij je een aantrekkelijke jongedame bent tussen de 18 en de 25 jaar met één of meerdere geamputeerde ledematen en een monobrow. Bel me, schatje. Bel me. Afijn, ik dreig een beetje af te dwalen. Hier gaan we, probeer de uitdrukkingen op mijn flexibele gezicht er bij te denken:
1. "Hmm."
2. "Hmm-Hmm."
3. "Hmmm?"
4. "Ik moet plassen."
5. "Hè bah, wat cliché."
6. "Hmm."
7. "Hè bah, wat cliché."
8. "Hmzmzmzhuh? Oh, ja! Ik was een film aan het kijken."
9. "Eh...?"
10. "Mijn god."
11. "Dit kan niet waar zijn, zo slecht."
12. "Wát?"
13. "Nee, slechter dan dít kan echt niet."
14. "Ah, blijkbaar toch wel."
15. "Nu wil ik dood."
16. "Waar is de cyaankali als je hem nodig hebt?"
17. "Volgens mij ben ik nu impotent."
Men had dit stuk stront beter 'Cabin feces' kunnen noemen. In 1999 gaf Baz Luhrman de wereld één tip mee in de hoop dat jongeren hun prille levens niet verpesten. Laat ik dat nu ook doen: Kijk deze film NIET! NIET, zeg ik je...NIET!
En als je wilt weten waarom niet, dan moet je hem toch echt even bekijken.
[ Bericht 1% gewijzigd door Croupouque op 15-05-2006 00:42:59 ]