Ik ook niet, maar dat is geen reden voor geen hoeraatje. Kom op Sok, jij ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:24 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk niet dat Katharine die verjaardag nog mee krijgt.
Een van de grootste kl*tefilms die ik ooit heb gezien (ook de enige op imdb die een 1 van me krijgt). De film gaat werkelijk nergens over en het acteerwerk is niet eens acteerwerk te noemen. Compleet ongeloofwaardige plot- en karakterontwikkelingen en gewoon harstikke ranzig. En die 5 doet bijna pijn aan m'n ogen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:18 schreef hornage het volgende:
Baise-moi
Deze film had ik gedownload doordat er nogal wat ophef over was. Ik ging dus zitten en was klaar om geschokt te worden. Dit viel uiteindelijk best wel mee. We volgen het leven van 2 vrouwen die flink vernederd worden door hun mannen en dan op het moorden slaan. Hun leven staat vanaf dan in het teken van drank, sex en het vermoorden van mensen voor geld. Het echte shocken gebeurde bij mij voornamelijk in het begin toen ik close up een penetratie op mijn bord kreeg. En ik zat net te eten. Voor de rest wel leuk maar het geheel mist diepgang en is het gewoon net niet. Hierdoor dus een 5.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:34 schreef Sokolsky het volgende:
hoera.
steve is coolquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Getaway (1972)
[afbeelding]
Stoere oude actie film met de übercoole Steve McQueen en de lieftallige Ali MacGraw.
cijfer: 8
Juliette Lewis?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:25 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb old school gezien .. uit 2003.
WAT EEN ZAADFILM! .. maar er speelde zon gruwelijk lekker wijf in ....ik moest blijven kijken.
haha nee man, das een zaadwijf .. Elisha Cuthbert speelde er ook in.quote:
Jaa, die is mooiquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:14 schreef rena het volgende:
Big Fish
Wat een super leuke filmEn Ewan McGregor is ook heerlijk
en acteert super
Leuke bijrollen ook.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ga straks The Constant Gardener kijken, ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |