abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 21 mei 2006 @ 22:06:07 #205
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_38063499
Tussen jouw en mijn post niet, dat was maar 20 minuten. En in die tijd had ik blijkbaar niet op refresh gedrukt.
Sheridana +1
pi_38063847
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:06 schreef Sokolsky het volgende:
Tussen jouw en mijn post niet, dat was maar 20 minuten. En in die tijd had ik blijkbaar niet op refresh gedrukt.
ok, dus de hele tijd heb je deze pagina aan staan
  zondag 21 mei 2006 @ 22:13:13 #207
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_38063956
World's Fastest Indian (2005)
Anthony Hopkins is Burt Munro, een nieuwzeelander die mee gaat doen aan speedcontest in Bonneville Salt Flats in jaren 60. Het is op feiten gebaseerd verhaal. Zijn record staat nog steeds voor <1000. Hopkins is echt briljant in z'n rol. Het is echt een super film.

imdb 8.0 / cijfer 9.5

Extreme Dating (2004)
Het daten lukt niet echt .. ze bedenken iets, extreme dating.. een kidnapping in scene zetten.

imdb 4.9 / cijfer 5.5

Getaway (1972)
Gast (Steve McQueen) komt vrij en gaat direct samen met z'n vriendin en vrienden een bankberoven. Het loopt niet helemaal zoals gewenst.
Best een aardige actie-film

7.4 / cijfer 7.0

Ghost (1990)
Bankmedewerker Sam (Patrick Swayze) wordt neergestoken, terwijl hij net alles met z'n liefdesleven op orde heeft. Tijdens de uittreding, twijfelt zijn geest en blijft hij tussen de twee werelden. Als hij toe kijkt hoe z'n vriendin (Demi Moore) het allemaal doet komt ie erachter dat z'n beste vriend/collega de boel in scene heeft gezet. Via een medium (Whoopi Goldberg) kan hij communiceren met z'n vriendin Molly.

Het is wel een aardige romancethriller
imdb 6.8 / cijfer 7.2
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 22 mei 2006 @ 07:10:28 #208
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_38073795
Ik wist niet dat het überhaupt mogelijk was, maar er bestaat een ras dat nóg nobeler is dan de indianen uit Dances With Wolves: de samurai('s?) uit The Last Samurai. Verder zijn die twee films wel redelijk goed met elkaar te vergelijken, hoewel tLS gelukkig wat minder hemeltergend saai is. Het zit neigt een beetje naar Braveheart zelfs. Heel okay allemaal, maar dit soort jarenlange semi-pretentieuze epische actiefilms zijn gewoon niet helemaal mijn kopje thee.

edit: ik zie nu dat dezelfde regisseur ook Glory heeft gemaakt. Ook zo'n film waar ik gewoon een beetje een vv gevoel bij kreeg.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sai op 22-05-2006 08:59:35 ]
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  maandag 22 mei 2006 @ 12:17:32 #209
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_38079447
Flight plan Wel leuk als je niets beters te doen hebt.

My date with drew wel een grappige docu. Ik zou ook wel een date met drew willen.

De Griezelbus wel leuk voor keinders van een jaar of 10 en hun ouders. Ik kon er niet zo veel mee.

Ong Bak Stoere film voor stoere mensen.

Boy eats girl was ook wel leuk.
pi_38085438
mission impossible 3: hij begint echt fantastisch, namelijk zo: er zit een bom in je hoofd, waar is de konijnepoot! Verder is het wel weer leuk, natuurlijk weer die double cross, ze hadden juist hoffmans karakter meer moeten geven om mee te werken. Hij was zo gaaf. het einde is maar zo-zo.
weather men: nou die gozer is gewoon een slappe zak, dus dat snert leven wat hij heeft gun je hem ook. Cage kan wel goed zo'n loser neerzetten, maar michael Caine was toch wel de scene steler.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_38089108
quote:
Op maandag 22 mei 2006 15:12 schreef steeg het volgende:
mission impossible 3: hij begint echt fantastisch, namelijk zo: er zit een bom in je hoofd, waar is de konijnepoot! Verder is het wel weer leuk, natuurlijk weer die double cross, ze hadden juist hoffmans karakter meer moeten geven om mee te werken. Hij was zo gaaf. het einde is maar zo-zo.
weather men: nou die gozer is gewoon een slappe zak, dus dat snert leven wat hij heeft gun je hem ook. Cage kan wel goed zo'n loser neerzetten, maar michael Caine was toch wel de scene steler.
  maandag 22 mei 2006 @ 18:03:21 #212
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_38092295
Flightplan Zo'n leuk idee, zo slecht uitgewerkt. Wel goed geacteerd door Jodie Foster. Viel wel een beetje tegen, had er meer van verwacht.[/b]
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_38103452
Straw Dogs

Regisseur Sam Peckinpah had wat mij betreft meer uit deze film mogen halen. Het geheel is aardig, maar kan niet meer op tegen de scherpe contrasten van vandaag-de-dag zoals die bijvoorbeeld in A History of Violence aan bod kwamen. Daardoor niets meer dan een solide film. Niet de klassieker status die zijn Wild Bunch en The Getaway wél hebben.
pi_38104570
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:29 schreef Morrigun99 het volgende:
Straw Dogs

Regisseur Sam Peckinpah had wat mij betreft meer uit deze film mogen halen. Het geheel is aardig, maar kan niet meer op tegen de scherpe contrasten van vandaag-de-dag zoals die bijvoorbeeld in A History of Violence aan bod kwamen. Daardoor niets meer dan een solide film. Niet de klassieker status die zijn Wild Bunch en The Getaway wél hebben.
vind hem toch echt een klasse beter dan HoV
met recht een klassieker
pi_38105103
Vanavond gezien:

Der Himmel über Berlin (Wings of Desire)

Wow wat een praaltje is dit zeg, beelden zeggen meer dan woorden, briljante sfeerbeelden en kleureffecten met veelal prachtige ontroerende momenten.

maandag 22 mei 2006 @ 23:39:09 #216
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_38106905
Joe's Appartment

Ik moet eerlijk zijn: de titel trok me gelijk aan. Maaaaaaaar ik had nooit verwacht dat het plot zo geweldig zou kunnen zijn. Een man, niet meer dan een volgroeide jongen, trekt naar de grote stad om daar zijn geluk te beproeven. Helaas is de man, hij heet Joe(verrassend!), krap bij kas en zoekt hij een zo goedkoop mogelijk appartement in New York. Als hij zijn geweldige optrekje vindt, blijken daar ook al andere bewoners te zijn. Kakkerlakken, duizenden, pratende kakkerlakken.
Vanaf dat moment gaan alle remmen los! Het woord 'briljant' doet nog onrecht aan de plottwist die plaats vindt! Joe en de kakkerlakken sluiten vriendschap. Een verbond tussen vele harten. Ze helpen elkaar.
Zoals gebruikelijk in elke grote film ontstaat er ook liefde. En nee, niet tussen Joe en de kakkerlakken. Joe ontmoet de vrouw van zijn dromen en zal elk gevaar trotseren om haar genegenheid te winnen.
Het mokkeltje [let op de subtiele stijlbreuk] vindt de huisgenoten van Joe afschrikwekkend en daarmee stelt ze Joe voor de keuze: Liefde of de vriendschap met zijn kleine metgezelen.
Uit liefde start Joe een strijd tegen de beesten. De wrede beesten. Joe faalt..... maar wordt geredt! Helaas is zijn liefde verloren en is de vriendschap gestorven. De beste man belandt in de goot. Hij is nog slechts een hoopje mens.
Wanneer de kakkerlakken Joe in slechte toestand aantreffen, beseffen ze dat ze nog altijd zijn vrienden zijn. De wedergeboorte van een vriendschap. Ze zetten alles op alles om Joe en zijn geliefde bij elkaar te brengen. Op slinkse wijze slagen de diertjes en weten ze ook bij de schone dame in de goede gratie te komen.........

Helaas komt in dit soort films de aftiteling altijd veels te vroeg......... Tranen welde op in mijn ogen toen de aftiteling over het scherm rolde. Maar toen dacht ik bij mijzelf: deze 80 minuten pakt niemand mij meer af! Ik ben onderdeel geweest van iets speciaal en dit zal me altijd bij blijven. Nu rest mij enkel nog dit lege gevoel dat ik dit nooit meer mee zal maken. En daarom vervloek ik tijd....

mijn cijfer: 1/10
The more debt, the better
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:33:59 #217
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_38120596
Twelve Monkeys (1995)
Gave film van Terry Giliam, die vooral de verwarring tussen of het nu echt gebeurd is (of gaat gebeuren beter gezegd) of dat het de verzinsels van een gek zijn goed weer geeft.
Willis is niet de beste acteur ter wereld maar doet hier goed zijn best. En Giliam weet hem goed van zijn acteerclichés af te houden. Pitt doet ook goed zijn ding.
cijfer: 8
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:44:25 #218
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_38123120
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:39 schreef flyguy het volgende:
Joe's Appartment

Ik moet eerlijk zijn: de titel trok me gelijk aan. Maaaaaaaar ik had nooit verwacht dat het plot zo geweldig zou kunnen zijn. Een man, niet meer dan een volgroeide jongen, trekt naar de grote stad om daar zijn geluk te beproeven. Helaas is de man, hij heet Joe(verrassend!), krap bij kas en zoekt hij een zo goedkoop mogelijk appartement in New York. Als hij zijn geweldige optrekje vindt, blijken daar ook al andere bewoners te zijn. Kakkerlakken, duizenden, pratende kakkerlakken.
Vanaf dat moment gaan alle remmen los! Het woord 'briljant' doet nog onrecht aan de plottwist die plaats vindt! Joe en de kakkerlakken sluiten vriendschap. Een verbond tussen vele harten. Ze helpen elkaar.
Zoals gebruikelijk in elke grote film ontstaat er ook liefde. En nee, niet tussen Joe en de kakkerlakken. Joe ontmoet de vrouw van zijn dromen en zal elk gevaar trotseren om haar genegenheid te winnen.
Het mokkeltje [let op de subtiele stijlbreuk] vindt de huisgenoten van Joe afschrikwekkend en daarmee stelt ze Joe voor de keuze: Liefde of de vriendschap met zijn kleine metgezelen.
Uit liefde start Joe een strijd tegen de beesten. De wrede beesten. Joe faalt..... maar wordt geredt! Helaas is zijn liefde verloren en is de vriendschap gestorven. De beste man belandt in de goot. Hij is nog slechts een hoopje mens.
Wanneer de kakkerlakken Joe in slechte toestand aantreffen, beseffen ze dat ze nog altijd zijn vrienden zijn. De wedergeboorte van een vriendschap. Ze zetten alles op alles om Joe en zijn geliefde bij elkaar te brengen. Op slinkse wijze slagen de diertjes en weten ze ook bij de schone dame in de goede gratie te komen.........

Helaas komt in dit soort films de aftiteling altijd veels te vroeg......... Tranen welde op in mijn ogen toen de aftiteling over het scherm rolde. Maar toen dacht ik bij mijzelf: deze 80 minuten pakt niemand mij meer af! Ik ben onderdeel geweest van iets speciaal en dit zal me altijd bij blijven. Nu rest mij enkel nog dit lege gevoel dat ik dit nooit meer mee zal maken. En daarom vervloek ik tijd....

mijn cijfer: 1/10
en daarom het laagste cijfer dat je kan geven? typfoutje, I suppose?

Vanmorgen gezien:
Mars Attacks
Na al die keren dat ik `m heb gezien blijft ie nog steeds leuk en grappig om te zien. Een geinig verhaaltje met zo ongeveer het beste overacting dat je ooit zult zien. Vooral Annette Benning is erg cool, net als Natalie Portman.
Het einde met Tom Jones blijft geniaal. Niet Burton`s beste maar desalniettemin toch nog altijd een hele fijne film.

IMDB Cijfer: 6,1/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:46:02 #219
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_38123178
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:44 schreef Timo20 het volgende:

[..]

en daarom het laagste cijfer dat je kan geven? typfoutje, I suppose?

Vanmorgen gezien:
Mars Attacks
Na al die keren dat ik `m heb gezien blijft ie nog steeds leuk en grappig om te zien. Een geinig verhaaltje met zo ongeveer het beste overacting dat je ooit zult zien. Vooral Annette Benning is erg cool, net als Natalie Portman.
Het einde met Tom Jones blijft geniaal. Niet Burton`s beste maar desalniettemin toch nog altijd een hele fijne film.

IMDB Cijfer: 6,1/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
De diepgang is te overweldigend om ooit door enig mens volledig te begrepen te worden.... daarom de 1.

[ Bericht 1% gewijzigd door flyguy op 23-05-2006 16:24:06 ]
pi_38126984
de tagline van die film is ook sex bugs & rock'n Roll
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:25:42 #221
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_38138453
Gia

*gaap* saai, idee was leuk uitwerking minder.
Kan me voorstellen dat mensen die iets hebben met mevrouw Jolie deze film wel willen zien, maar mij scheelt het niet dat je haar borsten x seconden kan zien (ookal zijn het niet de lelijkste borsten)
  dinsdag 23 mei 2006 @ 21:39:58 #222
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_38139108
BARN OF THE BLOOD LLAMA

De tering. Duurde ongeveer 50 minuten voordat er enigzins een touw aan vast te knopen was, en dat is niet best

pi_38142314
Die Fetten Jahre Sind Vorbei (The Edukators)

Sterke film, boeiend verhaal met de nodige humor, prachtig hoe dit onderwerp is uitgewerkt, jammer dat de romantiek soms een te hoog gehalte heeft. Verder een goede keuze van muziek, en bovenal ijzersterk acteerwerk.

pi_38169905
da Vinci code
Ken je bassie en adriaan op speurtocht? dit is zo'n soort film. Audrey tatou heeft de rol van bassie op zich genomen. He wat is dat, he wat lul je nou adriaantje. Ik snap er geen barst van. Tom Hanks legt het dan wel even haarfijn uit. Ron Howard is echt de man van de spannende thrillers getuige de spanning in de zaal. I need to go to a library, fast! (volgende scene) in een tram...
Genoeg gespot, het boek was prima leesvoer, en de 'feiten' waren fantastisch. Maar misschien dat ze in een film niet echt tot hun recht komen, vooral door de overkill (150 min). En tsja die eindscene kan je gewoon niet serieus nemen (als je het boek hebt gelezen/ film gekeken weet je welke ik bedoel). Alsof Bassie opeens dronken in beeld verschijnt en adriaan opbiecht dat hij de wc heeft ondergekotst. Probeer dan maar serieus te blijven.
pi_38170091
Lucky Number Slevin -

Leuke film met een "verassend" plot.

Derailed -
Aardige Thriller, wel vrij standaard verhaal.
  woensdag 24 mei 2006 @ 17:48:10 #226
140904 MLF
Unazukin
pi_38170271
Nightmare on elmstreet
da vinci code
  woensdag 24 mei 2006 @ 18:15:29 #227
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_38171140
What the Bleep?!: Down the Rabbithole: dit is geen vervolg, het is het origineel met een uur extra materiaal eraan vastgeplakt. Nu was het origineel al kut, en dat extra uur wil niet echt helpen. Persoonlijke favoriete quotes uit deze (serieus bedoelde) documentaire:
"Actually, sex is just an invention to look into the future. Think about it for a while."

*wetenschapper kijkt in de camera* "I actually know what you are thinking right now, even though we are not in the same time and place."

Alweer de zevende film die van mij een twee krijgt. Ik geef geen lagere cijfers.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  woensdag 24 mei 2006 @ 18:20:34 #228
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_38171316
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:15 schreef Sai het volgende:

Alweer de zevende film die van mij een twee krijgt. Ik geef geen lagere cijfers.
Ik heb pas 2 enen staan in mijn vote-history, en eentje daarvan heb ik gegeven aan
What the #$*! Do We (K)now!?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 24 mei 2006 @ 20:17:55 #229
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_38176052
Kaos

Een film bestaande uit 4 verhalen + epiloog, waarvan ik alleen het grappige derde verhaaltje over een kruikenreparateur kon waarderen.

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 24 mei 2006 @ 20:23:02 #230
52357 Lambiekje
pi_38176302
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:20 schreef victorinox het volgende:

[..]

Ik heb pas 2 enen staan in mijn vote-history, en eentje daarvan heb ik gegeven aan
What the #$*! Do We (K)now!?
Heb je dan wel is films gezien als :
- Battlefield Earth
- Dumb and Dumberer (2)
- Date Movie
- A Sound of Thunder
- The Mangler
- Biker Boyz
- Blair Witch 2
- Deuce Bigalo 2: European Gigolo

Deze films wil ik eigenlijk lager geven dan een 1.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 24 mei 2006 @ 20:27:39 #231
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_38176497
- Battlefield Earth [5]
- Date Movie [4]
- A Sound of Thunder [4]
- Biker Boyz [5]

Waarbij ik moet zeggen dat ik niet snel onvoldoende's geef.
IMDb Vote History
pi_38178975
The Long Good Friday weer eens.
Wat blijft hij goed, ook op DVD. Commentaar track is ook wel goed.

Helpt waar hij kan!
pi_38180736
Pi - wat een rare film zeg... heb hem uitgezet. Vond er niet veel aan
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:49:44 #234
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_38182560
Tron
De eerste film met CGI, aldus wat fanboys op IMDB. Grafisch mooi met de neon-outlines, de rest is kaal, verhaal is matig en niet tegen de tijdgeest bestendig gebleken. Toch wel een must-see, alleen niet aan mij besteed.
6/10
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:11:55 #235
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_38191791
Sound of Thunder
Voor een barslechte film niet eens zo slecht
4/10

En nu eerst eens een goede film kijken
pi_38192471
Evil Aliens
De film begon aanvankelijk slecht....en bleef dat ook. Maar waar de eerste helft gewoon niet boeiend was, was het tweede gedeelte zeker de moeite waard. De film kreeg vaart en de ledematen en liters bloed vlogen je om de oren. Combine + zestal aliens = een hoop troep.

The Company of Wolves
Tamelijk vage film waarin verhaaltjes en droom sequenties aan elkaar worden gebreid door een overkoepelend verhaaltje. De verhaallijnen hebben een ding gemeen: ze draaien allemaal rondom weerwolven. Zelfs het sprookje van roodkapje moet eraan geloven. Mooie beelden, maar de film blijft te afstandelijk om echt boeiend te worden.
pi_38192644
Still Busy:

M U N I C H
JOHNNY HEITINGA
pi_38193220
Deze gezien:
Salsa Española
  donderdag 25 mei 2006 @ 12:17:40 #239
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_38193802

Hooray voor Felicity Huffman!!
Ik vond 'm erg goed, heb me geen moment verveeld. En Felicity was briljant!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  donderdag 25 mei 2006 @ 12:19:20 #240
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_38193855
The DA Vinci Code

Heel lang op zitten wachten, en na de kritieken was ik toch een beetje huiverig geworden. Maar het viel me allemaal wel mee,

+ Film en Muziek technisch vind ik hem gewoon goed. De flashbacks zijn leuk verwerkt.
+ Ian McKellan
+ Het verhaal is goed aangepast van Boek naar Doek, veel veranderingen waren goed te begrijpen.
+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ Mooie settings

- Hanks speelt een beetje plichtmatig
- Reno wordt overklast door Berteloot (Lt. Collet) en wordt daardoor een beetje lachwekkend.
-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al een dikke 7 1/2.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  donderdag 25 mei 2006 @ 13:22:08 #241
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_38196137
X Men: The Last Stand
De opgave voor Brett Ratner de vorige X Men films te overtreffen was nogal een moeilijke. Daar is ie ook niet volledig in geslaagd. Maar de film voldoet heel prima aan de verwachtingen. Het verhaal is wat ondergesneeuwd geraakt in dit derde en de nadruk ligt op de actie. Die actie was er in overvloed, en hoe. Het is 1 lange rit van CGI effecten die er erg goed uit zien. Het tempo van de film ligt erg hoog, er zit bijna geen moment rust in. Het acteerwerk is dik in orde en de soundtrack van John Powell is erg gaaf.
Zoals gezegd: X Men: The Last Stand is niet zo goed als z`n 2 twee voorgangers maar in z`n doel om een enternainende film neer te zetten is Ratner zonder meer geslaagd.
Oh, en blijf zitten tot dat de aftiteling helemaal is afgelopen.

Mijn Cijfer: 7,5/10
pi_38196179
Nog aanraders wat betreft goeie thrillers? Te verkrijgen in de videotheek.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_38196220
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:22 schreef Timo20 het volgende:
X Men: The Last Stand
De opgave voor Brett Ratner de vorige X Men films te overtreffen was nogal een moeilijke. Daar is ie ook niet volledig in geslaagd. Maar de film voldoet heel prima aan de verwachtingen. Het verhaal is wat ondergesneeuwd geraakt in dit derde en de nadruk ligt op de actie. Die actie was er in overvloed, en hoe. Het is 1 lange rit van CGI effecten die er erg goed uit zien. Het tempo van de film ligt erg hoog, er zit bijna geen moment rust in. Het acteerwerk is dik in orde en de soundtrack van John Powell is erg gaaf.
Zoals gezegd: X Men: The Last Stand is niet zo goed als z`n 2 twee voorgangers maar in z`n doel om een enternainende film neer te zetten is Ratner zonder meer geslaagd.
Oh, en blijf zitten tot dat de aftiteling helemaal is afgelopen.

Mijn Cijfer: 7,5/10
Hoe heb je die kunnen zien
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  donderdag 25 mei 2006 @ 13:34:08 #244
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_38196552
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:24 schreef Doff het volgende:

[..]

Wilde gok, maar bioscoop?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 25 mei 2006 @ 13:36:09 #245
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_38196614
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

of internet.....
pi_38196635
quote:

[..]

Ik dacht dat die pas later in première ging, heb me dan vergist ofso.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  donderdag 25 mei 2006 @ 13:37:02 #247
52357 Lambiekje
pi_38196648
Along Came Polly
Een simpele comedy met Ben Stiller en Jennifer Aniston.
Ben is net getrouwd en zijn op een eiland z'n vrouw gaat duikles nemen, Ben durft niet zo. Dan op eind van de middag betrapt hij z'n kersverse vrouw met het wippen van de Franse duikleraar.
Exit vrouw
Na een paar dagen ontmoet hij Polly (Jennifer Aniston). Dat heeft z'n ups en downs en dan komt vrouwlief weer terug. De franse leraar is toch niet zo tof.
Ach de gebruikelijk lekkere grappen en grollen met Ben Stiller.

cijfer 5.5 / imdb 5.8

Scarecrow (1973)
Gene Hackman en Al Pacino zijn hobos, zwervers. Onderweg naar Detroit ontmoeten ze van alles en nog wat. Die 2 worden gaan de weg vrienden.
Overigens pas na dik halfuur had ik pas door dat het Al Pacino is ... een jong broekie. Het is overigens wel na z;n Godfather rol.

imdb 7.0 / cijfer 6.5
  donderdag 25 mei 2006 @ 13:45:58 #248
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_38196978
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:23 schreef mrcool het volgende:
Nog aanraders wat betreft goeie thrillers? Te verkrijgen in de videotheek.
Saw
Phone booth
28 days later
alles van M Night Shyamalan
Ravenous!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  donderdag 25 mei 2006 @ 13:53:21 #249
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_38197249
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:24 schreef Doff het volgende:

[..]

quote:

[..]

quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:36 schreef flyguy het volgende:

[..]

of internet.....
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 13:36 schreef Doff het volgende:

[..]

Ik dacht dat die pas later in première ging, heb me dan vergist ofso.
Heb inderdaad in de bios gezien
In Belgie ging ie gisteren al in premiere, daar heb ik `m gezien. Woon vlak bij de Belgische grens
  donderdag 25 mei 2006 @ 14:23:34 #250
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_38198274
Failan

een kleine crimineel gaat een schijnhuwelijk aan met een vluchtelinge uit China. het meisje wordt naar een ander deel van Korea getransporteerd, om daar te werken.
de man gaat verder met zijn onbetekenende criminele carriere. de baas van de bende wil hem voor zich laten opdraaien voor een moord. hij zegt toe dat te doen. dan staat de politie aan de deur met de mededeling dat zijn vrouw is overleden. hij gaat op zoek naar haar bestaan.

mooie film, waarin MSC schittert. ook zit het verhaal heel goed in elkaar en wordt mooi in beeld gebracht. weinig mis mee
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:35:33 #251
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_38202340
Domino
Overgestyleerde rukfilm. Wannabe-hip met de pseudo-flitsende montage en quasi-coole kleurfilters. Matig acteerwerk, Keira Knightley is geheel miscast. Kortom, ik werd er hypernerveus van en kreeg er ook hoofdpijn van. En dan duurt het nog eens 2 uur ook. Verder is deze film het niet waard dat ik hem nog verder ga afbreken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:57:20 #252
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_38203146
Hm. Dat is ongeveer wat ik zei, toch? Iets stelliger uitgedrukt, misschien .
The short weekend begins with longing...
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:02:04 #253
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_38203304
Goal!
Vermakelijke film met voorspelbaar feelgood-verhaal. Acteerwerk is redelijk en de actie wordt goed in beeld gebracht. Echt een film om even te kijken voor het WK gevoel.
6,5/10

A fistfull of Dollars
Geeft Clint Eastwood een paard, een stetson en .45 en hij is op zijn best. Laat Sergio Leone het geheel regisseren en je hebt een klassieker van jewelste. UItstekende spaghetti-western. Je gaat je toch afvragen waarom ze uitgestorven zijn.....
8/10
pi_38203773
Clerks

Geweldige film, hilarische karakters, en briljante dialogen.

pi_38203899
X-men: The Last Stand

Een behoorlijke deceptie na de opbouwende kwaliteit van X1 en X2. De film is rommelig, raffelt verhaallijnen af, verdiept totaal geen karakters (waar X1 en met name X2 dat wél min of meer deden) en laat je in z'n geheel met een 'net-niet' gevoel achter.
Enkele zeer fraaie actiescenes, maar verder niets meer dan een teleurstelling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')