ok, dus de hele tijd heb je deze pagina aan staanquote:Op zondag 21 mei 2006 22:06 schreef Sokolsky het volgende:
Tussen jouw en mijn post niet, dat was maar 20 minuten. En in die tijd had ik blijkbaar niet op refresh gedrukt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:12 schreef steeg het volgende:
mission impossible 3: hij begint echt fantastisch, namelijk zo: er zit een bom in je hoofd, waar is de konijnepoot! Verder is het wel weer leuk, natuurlijk weer die double cross, ze hadden juist hoffmans karakter meer moeten geven om mee te werken. Hij was zo gaaf. het einde is maar zo-zo.
weather men: nou die gozer is gewoon een slappe zak, dus dat snert leven wat hij heeft gun je hem ook. Cage kan wel goed zo'n loser neerzetten, maar michael Caine was toch wel de scene steler.
vind hem toch echt een klasse beter dan HoVquote:Op maandag 22 mei 2006 22:29 schreef Morrigun99 het volgende:
Straw Dogs
Regisseur Sam Peckinpah had wat mij betreft meer uit deze film mogen halen. Het geheel is aardig, maar kan niet meer op tegen de scherpe contrasten van vandaag-de-dag zoals die bijvoorbeeld in A History of Violence aan bod kwamen. Daardoor niets meer dan een solide film. Niet de klassieker status die zijn Wild Bunch en The Getaway wél hebben.
en daarom het laagste cijfer dat je kan geven? typfoutje, I suppose?quote:Op maandag 22 mei 2006 23:39 schreef flyguy het volgende:
Joe's Appartment
Ik moet eerlijk zijn: de titel trok me gelijk aan. Maaaaaaaar ik had nooit verwacht dat het plot zo geweldig zou kunnen zijn. Een man, niet meer dan een volgroeide jongen, trekt naar de grote stad om daar zijn geluk te beproeven. Helaas is de man, hij heet Joe(verrassend!), krap bij kas en zoekt hij een zo goedkoop mogelijk appartement in New York. Als hij zijn geweldige optrekje vindt, blijken daar ook al andere bewoners te zijn. Kakkerlakken, duizenden, pratende kakkerlakken.
Vanaf dat moment gaan alle remmen los! Het woord 'briljant' doet nog onrecht aan de plottwist die plaats vindt! Joe en de kakkerlakken sluiten vriendschap. Een verbond tussen vele harten. Ze helpen elkaar.
Zoals gebruikelijk in elke grote film ontstaat er ook liefde. En nee, niet tussen Joe en de kakkerlakken. Joe ontmoet de vrouw van zijn dromen en zal elk gevaar trotseren om haar genegenheid te winnen.
Het mokkeltje [let op de subtiele stijlbreuk] vindt de huisgenoten van Joe afschrikwekkend en daarmee stelt ze Joe voor de keuze: Liefde of de vriendschap met zijn kleine metgezelen.
Uit liefde start Joe een strijd tegen de beesten. De wrede beesten. Joe faalt..... maar wordt geredt! Helaas is zijn liefde verloren en is de vriendschap gestorven. De beste man belandt in de goot. Hij is nog slechts een hoopje mens.
Wanneer de kakkerlakken Joe in slechte toestand aantreffen, beseffen ze dat ze nog altijd zijn vrienden zijn. De wedergeboorte van een vriendschap. Ze zetten alles op alles om Joe en zijn geliefde bij elkaar te brengen. Op slinkse wijze slagen de diertjes en weten ze ook bij de schone dame in de goede gratie te komen.........
Helaas komt in dit soort films de aftiteling altijd veels te vroeg......... Tranen welde op in mijn ogen toen de aftiteling over het scherm rolde. Maar toen dacht ik bij mijzelf: deze 80 minuten pakt niemand mij meer af! Ik ben onderdeel geweest van iets speciaal en dit zal me altijd bij blijven. Nu rest mij enkel nog dit lege gevoel dat ik dit nooit meer mee zal maken. En daarom vervloek ik tijd....
mijn cijfer: 1/10
De diepgang is te overweldigend om ooit door enig mens volledig te begrepen te worden.... daarom de 1.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en daarom het laagste cijfer dat je kan geven? typfoutje, I suppose?
Vanmorgen gezien:
Mars Attacks
Na al die keren dat ik `m heb gezien blijft ie nog steeds leuk en grappig om te zien. Een geinig verhaaltje met zo ongeveer het beste overacting dat je ooit zult zien. Vooral Annette Benning is erg cool, net als Natalie Portman.
Het einde met Tom Jones blijft geniaal. Niet Burton`s beste maar desalniettemin toch nog altijd een hele fijne film.
IMDB Cijfer: 6,1/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
Ik heb pas 2 enen staan in mijn vote-history, en eentje daarvan heb ik gegeven aanquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:15 schreef Sai het volgende:
Alweer de zevende film die van mij een twee krijgt. Ik geef geen lagere cijfers.
Heb je dan wel is films gezien als :quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:20 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb pas 2 enen staan in mijn vote-history, en eentje daarvan heb ik gegeven aan
What the #$*! Do We (K)now!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ Mooie settings
- Hanks speelt een beetje plichtmatig
- Reno wordt overklast door Berteloot (Lt. Collet) en wordt daardoor een beetje lachwekkend.
-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een dikke 7 1/2.Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
Hoe heb je die kunnen zienquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:22 schreef Timo20 het volgende:
X Men: The Last Stand
De opgave voor Brett Ratner de vorige X Men films te overtreffen was nogal een moeilijke. Daar is ie ook niet volledig in geslaagd. Maar de film voldoet heel prima aan de verwachtingen. Het verhaal is wat ondergesneeuwd geraakt in dit derde en de nadruk ligt op de actie. Die actie was er in overvloed, en hoe. Het is 1 lange rit van CGI effecten die er erg goed uit zien. Het tempo van de film ligt erg hoog, er zit bijna geen moment rust in. Het acteerwerk is dik in orde en de soundtrack van John Powell is erg gaaf.
Zoals gezegd: X Men: The Last Stand is niet zo goed als z`n 2 twee voorgangers maar in z`n doel om een enternainende film neer te zetten is Ratner zonder meer geslaagd.
Oh, en blijf zitten tot dat de aftiteling helemaal is afgelopen.
Mijn Cijfer: 7,5/10
Wilde gok, maar bioscoop?quote:
Ik dacht dat die pas later in première ging, heb me dan vergist ofso.quote:
Sawquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:23 schreef mrcool het volgende:
Nog aanraders wat betreft goeie thrillers? Te verkrijgen in de videotheek.
quote:
quote:
quote:
Heb inderdaad in de bios gezienquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:36 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik dacht dat die pas later in première ging, heb me dan vergist ofso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |